Ogólnie rzecz biorąc, podsumowałbym to tak: Spodziewałem się znacznie więcej po tym hotelu, nie chciałbym tu wracać.
Zakwaterowanie
Szczerze mówiąc, byłem trochę zaniepokojony, gdy szedłem do naszego pokoju. Z zewnątrz budynki wyglądają na starsze, a wiele z nich przechodzi obecnie remont. Jednak pokój był ładny i czysty (to podstawa).
Wyżywienie
Jedzenia nie nazwałbym All-inclusive, lecz Light All-inclusive. Na śniadanie podstawowe dania... jajka gotowane na dwa sposoby, jeden lub dwa rodzaje salami, około trzech rodzajów sera, jogurt. Powiedziałbym, że każdy ma swój własny wybór. Natomiast obiady i szczególnie kolacje były dla mnie rozczarowaniem... dość ograniczony wybór, wolałabym więcej rodzajów sałatek, więcej ryb i ogólnie większy wybór. Kolejną rzeczą, której tu nie znajdziesz, są przekąski w ciągu dnia... więc jesz lunch od 12:30 i czekasz do 19:30 na kolację. Myślę, że nie byłoby złym pomysłem włączenie do jadłospisu słodkich wypieków lub owoców w ciągu dnia.
Obsługa w hotelu
Są dwie grupy... mężczyźni są bardzo mili i pomocni, uśmiechają się, pytają, jak się czujesz, ale kobiety są często aroganckie, patrzą na ciebie, więc nie czujesz się w pełni komfortowo. Często się denerwuję, gdy idę do baru i chcę napić się mojito, a w barze dowiaduję się, że albo nie mają limonek, albo mięty (absolutny banał), albo shishy. Mają w ofercie kilka rodzajów, ale nam zaproponowano tylko dwa. Ostatniego wieczoru chcieliśmy znowu zapalić shishę, ale truskawkowa, którą piliśmy dwa dni temu, już nie istniała i została tylko cytrynowa. Spróbowaliśmy i shisha była źle zrobiona. Po złożeniu skargi i konsultacji z menadżerem, zaproponowano nam zupełnie inny smak, którego rzekomo nie mieli (więc po prostu nie chcieli zacząć... smutne). Następnie... zamówiliśmy mojito i usłyszeliśmy odpowiedź, że nie mają limonek. Dałem sobie spokój z kłótnią, chociaż wiedziałem, że limonki są dodatkiem do każdej kolacji, a zwłaszcza stanowią podstawę wielu innych drinków... ale co mnie całkowicie zniechęciło, to fakt, że zrobiła mojito dla swojego personelu (tego najwyższego szczebla), a nie dla nas. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli podejście personelu się nie zmieni, hotel nadal będzie otrzymywał wiele złych opinii.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate