Ci, którzy lubią wypoczywać na terenie ośrodka, będą się tu świetnie bawić. Poza ośrodkiem można swobodnie poruszać się wśród mieszkańców, jednak osoby dbające o relacje społeczne zetkną się z rzeczywistością prostego lub wręcz ubogiego życia i niskimi standardami higieny. Moim zdaniem linia lotnicza Smart Wings nadaje się do transportu w ciągu 2 godzin od lotu. Z pewnością nie na 10-godzinny lot. Bardzo oszczędna i ciasna przestrzeń, a 3 toalety na 189 pasażerów to za mało.
Zakwaterowanie
Przestronne i komfortowe pokoje, szerokie łóżko z moskitierą. Wymagałoby to takich szczegółów, jak wieszaki na ręczniki i ręczniki kąpielowe w łazience. Dość często zdarza się, że na ok. 10 sekund zabraknie prądu i w tym samym czasie przestaje lecieć woda pod prysznicem. Wnętrze zasługuje na remont. Stosunkowo głośna klimatyzacja. Doskonała obsługa, regularne uzupełnianie wody butelkowanej. Woda z kranu nie nadaje się do picia i jest lekko słona.
Wyżywienie
Mnóstwo egzotycznych owoców. Duża kuchnia i jadalnia, ale trochę kosztem jakości. Personel jest pomocny i przyjazny. Możliwość skorzystania z napojów i przekąsek również na terenie kompleksu plażowo-basenowego.
Obsługa w hotelu
Profesjonalnie i poprawnie. Nie mogli zapewnić nam zakwaterowania na pierwszą noc w hotelu, mimo wyjaśnienia problemów z elektrycznością. Zorganizowali zastępczy hotel z transportem i premiami za niedogodności. W ramach rekompensaty zapewnili wyższy standard zakwaterowania, bon na masaż i specjalną kolację składającą się z ryb.
Plaża
Plaża i ocean były najlepszą częścią całej wycieczki. Prawie biały, drobny piasek i turkusowa woda o przyjemnej temperaturze. Łatwe wejście do morza przez cały dzień. Nungwi - położenie na północy wyspy jest wyjątkowe, gdyż pływy są tam bardzo łagodne i w żadnym momencie nie ograniczają możliwości pływania. Mieszkańcy widzą na plaży wyimaginowaną granicę, poza którą nie oferują już gościom swoich towarów ani usług.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate