Aktualne warunki podróży na Zanzibar

Hotel Pearl Beach by Sansi

Ocena: 5/5

Zanzibar, Michamvi

od 4 413 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

UWAGA: obowiązkowe ubezpieczenie podróżne dla turystów odwiedzających Zanzibar:

Informujemy, że od 1 września 2024 r. wszyscy turyści podróżujący na Zanzibar są zobowiązani do opłacenia obowiązkowego ubezpieczenia podróżnego w wysokości 44 USD na osobę.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Pearl Beach Resort & Spa Zanzibar:

Hotel Pearl Beach Resort & Spa Zanzibar położony jest na półwyspie Michamvi na Zanzibarze, ok. 3 km od Pingwe, ok. 67 km od Stone Town i ok. 65 km od międzynarodowego lotniska Zanzibar (ZNZ). Pearl Beach Resort & Spa Zanzibar oferuje 2 prywatne piaszczyste plaże, basen, bar przy basenie i restaurację na szczycie klifu z panoramicznym widokiem na Ocean Indyjski i rafę koralową.

Adres - Pearl Beach Resort & Spa Zanzibar:


Michamvi Rd, Michamvi, Zanzibar - Tanzania
Tel: +255 679 132 055  ,  Web:  https://pearlbeachzanzibar.com/

Wyposażenie:

Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 15 pokoi. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kurort dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie ośrodka wczasowego znajduje się również biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (bezpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Dostępna jest powierzchnia biznesowa z faks i projektor.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, wentylator i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Lodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Kompleks oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach), więcej i dokładne informacji w recepcji.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, siatkówka plażowa, golf i wędkowanie. Kanadyjki, żeglowanie, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Studio fitness i joga stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej kurortu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Ośrodek wczasowy oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, muzykę na żywo i miniklub.

Karty kredytowe:

W kompleksie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Wiza / Podatek turystyczny:

Wiza:
Obywatele RP muszą posiadać wizę, aby przekroczyć granicę Tanzanii. Wizę można uzyskać na głównych przejściach granicznych, w tym na lotniskach. Aby uzyskać wizę, należy przedstawić paszport ważny na co najmniej 6 miesięcy od chwili zakończenia pobytu w Tanzanii. W paszporcie powinny znajdować się dwie puste strony.  Przy wypełnianiu formularza wizowego zostanie zrobione zdjęcie i pobrane odciski palców. Koszt wizy turystycznej jednokrotnego wjazdu i ważnej przez 90 dni to 50 USD (gotówka).
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Informacje dostępne są w ambasadzie Tanzanii w Polsce.

Departure Tax/Podatek wyjazdowy:



Turyści, którzy opuszczają Zanzibar rejsowymi liniami lotniczymi, jak. np. LOT są zwolnieni z podatku wyjazdowego w wysokości 49 USD. Podatek ten jest uwzględniony w cenie biletu lotniczego. Turyści, którzy opuszczają Zanzibar innymi liniami lotniczymi np. czarterami, zobowiązani są do uiszczenia podatku wyjazdowego w wysokości 49 USD.

Podatek/Tax:

Od 1 lipca 2015 wszyscy goście hotelowi zobowiązani są zapłacić podatek, który powinien zostać uiszczony bezpośrednio w hotelu po przyjeździe. Opłata wynosi 1 USD/osobodoba.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Informacje dostępne są w ambasadzie Tanzanii w Polsce.
http://www.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tanzania
https://www.tanzania-gov.de/tanzania/useful-information

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem - regularne linie lotnicze:

W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład: Emirates (EK), Qatar Airways (QR), LOT (LO), Air France (AF), KLM (KL), Lufthansa (LH), Swiss (LX), Austrian Airlines (OS), Condor (DE), Ukraine Airlines (PS), Aeroflot (SU), Air Mauritius (MK) cena zawiera bagaż podręczny 7 kg oraz bagaż rejestrowany min. 20 kg.
+ W przypadku czarterów (np. Travel Service, Enter Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 66 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 23 opinii)

Ocena 3,7 / 5

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,3 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 3,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

62. najwyższa ocena z 444 hoteli w Zanzibar

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.3. - 29.3.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Pearl Beach by Sansi Ocena: 5/5 Zanzibar, n/a

Stosunek ceny do jakości odpowiada

Stosunek ceny do jakości odpowiada

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
proste, ale ok

Wyżywienie
każdy wybiera swoje

Obsługa w hotelu
miły personel

Plaża
klasyka, przypływ i odpływ,... ci, którzy są do tego przyzwyczajeni, nie mają problemu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Gabriela D.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.3. - 17.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Pearl Beach by Sansi Ocena: 5/5 Zanzibar, n/a

słaby***

słaby***

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
kabiny słabo zabezpieczone przed dostępem małych zwierząt, duże szczeliny pod drzwiami,

Wyżywienie
bardzo słaby wybór. Na przykład. Pewnego dnia na lunch w menu nie było mięsa. Brakowało soków owocowych, przekąski np. orzechy, popcorn, kiełbaski śniadaniowe podawane przed kolacją itp.

Obsługa w hotelu
Nie mam zastrzeżeń do personelu, największym minusem jest brak rozrywek na terenie ośrodka. Basen bez cyrkulacji, leżaki w kiepskim stanie, mało leżaków

Plaża
bardzo wysoki przypływ, prawie brak plaży, dno morskie przypominające erupcje wulkaniczne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.3. - 29.3.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Pearl Beach by Sansi Ocena: 5/5 Zanzibar, n/a

Stosunek ceny do jakości odpowiada

Stosunek ceny do jakości odpowiada

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
proste, ale ok

Wyżywienie
każdy wybiera swoje

Obsługa w hotelu
miły personel

Plaża
klasyka, przypływ i odpływ,... ci, którzy są do tego przyzwyczajeni, nie mają problemu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Gabriela D.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.3. - 17.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Pearl Beach by Sansi Ocena: 5/5 Zanzibar, n/a

słaby***

słaby***

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
kabiny słabo zabezpieczone przed dostępem małych zwierząt, duże szczeliny pod drzwiami,

Wyżywienie
bardzo słaby wybór. Na przykład. Pewnego dnia na lunch w menu nie było mięsa. Brakowało soków owocowych, przekąski np. orzechy, popcorn, kiełbaski śniadaniowe podawane przed kolacją itp.

Obsługa w hotelu
Nie mam zastrzeżeń do personelu, największym minusem jest brak rozrywek na terenie ośrodka. Basen bez cyrkulacji, leżaki w kiepskim stanie, mało leżaków

Plaża
bardzo wysoki przypływ, prawie brak plaży, dno morskie przypominające erupcje wulkaniczne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Miroslav H.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.2. - 22.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Pearl Beach by Sansi Ocena: 5/5 Zanzibar, n/a

Rozumiem, że kiedy ktoś wychodzi z blaszanego garażu, w którym mieszka z dziesięcioma innymi osobami, prawdopodobnie nie rozumie, dlaczego nie podoba nam się fakt, że przez 17 godzin nie ma prądu, przez co nie ma bieżącej wody, nie działa toaleta, nic, i prawdopodobnie powinni zapewnić im kogoś z Europy, kto wyjaśni im, co oznaczają standardy i co oznacza all-inclusive.

Rozumiem, że kiedy ktoś wychodzi z blaszanego garażu, w którym mieszka z dziesięcioma innymi osobami, prawdopodobnie nie rozumie, dlaczego nie podoba nam się fakt, że przez 17 godzin nie ma prądu, przez co nie ma bieżącej wody, nie działa toaleta, nic, i prawdopodobnie powinni zapewnić im kogoś z Europy, kto wyjaśni im, co oznaczają standardy i co oznacza all-inclusive.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było przyjemne, ale poświęciłbym więcej uwagi konserwacji, np. temu, że żadne drzwi się nie zamykały, zlew nie odprowadzał wody, a prysznic był pokryty kamieniem.

Wyżywienie
Myślę, że zawsze można znaleźć coś do jedzenia, ale to naprawdę nie miało nic wspólnego z all inclusive, żadnej szynki, sera, salami i czegoś w rodzaju musztardy lub ketchupu z kiełbaskami, nawet po tym, jak mi to zwrócono uwagę, po prostu nie byłem zainteresowany, ale ryby, owoce i warzywa były dobre

Obsługa w hotelu
Nie znam żadnych, poza wycieczkami.

Plaża
Plaża jest bardzo naturalna, raczej nie nadaje się dla małych dzieci, wejście do wody jest dość trudne, a bez butów zupełnie niemożliwe, ale chyba dla mnie to zaleta. Jedyne czego mi brakowało to informacja o konieczności posiadania butów do wody, ale można je było kupić na miejscu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Michaela D.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 12.1. - 19.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Pearl Beach by Sansi Ocena: 5/5 Zanzibar, n/a

Cena odpowiadała jakości. Bardzo ładne otoczenie oraz pomocny i miły personel

Cena odpowiadała jakości. Bardzo ładne otoczenie oraz pomocny i miły personel

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Miroslav C.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.1. - 18.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Pearl Beach by Sansi Ocena: 5/5 Zanzibar, n/a

Najgorsze wakacje w moim życiu. Okradliśmy sejf w hotelu, niekompetentny delegat KC....... nic nie zrobił, oświadczył, że czasami jest kradziony, wycieczka na farmę przypraw była raczej imprezą sprzedażową dla przewodnika Petry , a także do sklepu ze złotem z imprezą Tanzanitiy Sales dla Petry. Podróż Smartwings-zły transport. Zatrzymałem się na 4 godziny w Egipcie, ponieważ nie zapłacili faktury. Wstręt, którego nie chciałbym już nigdy więcej doświadczyć. Piszę szczegółową recenzję w Google, CA, CK… i firmie spedycyjnej. W hotelu jest brudno, brak sprzątania pokoi, uzupełniania papieru, czystych ręczników... Jeśli chcesz dalej świadczyć tego typu usługi, spakuj się. Ing. Bc. Miroslav CHytil, MBA

Najgorsze wakacje w moim życiu. Okradliśmy sejf w hotelu, niekompetentny delegat KC....... nic nie zrobił, oświadczył, że czasami jest kradziony, wycieczka na farmę przypraw była raczej imprezą sprzedażową dla przewodnika Petry , a także do sklepu ze złotem z imprezą Tanzanitiy Sales dla Petry. Podróż Smartwings-zły transport. Zatrzymałem się na 4 godziny w Egipcie, ponieważ nie zapłacili faktury. Wstręt, którego nie chciałbym już nigdy więcej doświadczyć. Piszę szczegółową recenzję w Google, CA, CK… i firmie spedycyjnej. W hotelu jest brudno, brak sprzątania pokoi, uzupełniania papieru, czystych ręczników... Jeśli chcesz dalej świadczyć tego typu usługi, spakuj się. Ing. Bc. Miroslav CHytil, MBA

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (2)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować