Júlia Müller
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 22.7. - 29.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Gran Melia Palacio de Isora Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Teneryfa
Podróż przebiegła pomyślnie, dopóki nie wylądowaliśmy na Teneryfie. Zadzwoniłem do biura przed podróżą, aby zapytać o transfer. Bardzo znudzony i niegrzeczny młody człowiek poinformował mnie, że po przyjeździe będzie na mnie czekał kierowca z tabliczką z nazwiskiem. Zapytałem ponownie, czy to na pewno? Czy nie lepiej podać nazwę biura podróży? Odpowiedź była szokująca: może być. Oczywiście żadna z porad młodego człowieka nie zadziałała, bo sami wymyśliliśmy i znaleźliśmy oddział biura podróży na lotnisku i tak dotarliśmy do hotelu. Drogi powrotnej nie pozostawiliśmy przypadkowi, zamiast tego pojechaliśmy taksówką na lotnisko. Sugeruję, że skoro ludzie już tam zostawiają tak dużo pieniędzy, to powinni położyć większy nacisk na informację. W hotelu byli niezwykle mili i pomocni, możemy o nich mówić tylko w samych superlatywach. Dzięki temu zapomniał o niedogodnościach związanych z dotarciem tam i z powrotem. Co więcej, to niezwykle miłe uczucie, że zadzwonili do mnie po powrocie do domu i zapytali o podróż – to jest to, co nazywam obsługą i skupieniem na kliencie.
Podróż przebiegła pomyślnie, dopóki nie wylądowaliśmy na Teneryfie. Zadzwoniłem do biura przed podróżą, aby zapytać o transfer. Bardzo znudzony i niegrzeczny młody człowiek poinformował mnie, że po przyjeździe będzie na mnie czekał kierowca z tabliczką z nazwiskiem. Zapytałem ponownie, czy to na pewno? Czy nie lepiej podać nazwę biura podróży? Odpowiedź była szokująca: może być. Oczywiście żadna z porad młodego człowieka nie zadziałała, bo sami wymyśliliśmy i znaleźliśmy oddział biura podróży na lotnisku i tak dotarliśmy do hotelu. Drogi powrotnej nie pozostawiliśmy przypadkowi, zamiast tego pojechaliśmy taksówką na lotnisko. Sugeruję, że skoro ludzie już tam zostawiają tak dużo pieniędzy, to powinni położyć większy nacisk na informację. W hotelu byli niezwykle mili i pomocni, możemy o nich mówić tylko w samych superlatywach. Dzięki temu zapomniał o niedogodnościach związanych z dotarciem tam i z powrotem. Co więcej, to niezwykle miłe uczucie, że zadzwonili do mnie po powrocie do domu i zapytali o podróż – to jest to, co nazywam obsługą i skupieniem na kliencie.
Zakwaterowanie
Pokój był bardzo ładny i czysty, mogliśmy w komfortowych warunkach i pięknym otoczeniu spędzić niezapomniany tydzień. Na pewno tu wrócimy.
Wyżywienie
Obsługa była na najwyższym poziomie, chociaż nie jesteśmy w stanie wypróbować wszystkich restauracji w hotelu, ale to, co widzieliśmy i próbowaliśmy, było doskonałe.
Obsługa w hotelu
Hotel zapewniał swoim gościom wiele usług, a my głównie uczestniczyliśmy w programach wieczornych. Mogę z całą pewnością powiedzieć, że niezależnie od tego, czy zatrzymasz się w hotelu, czy wyjedziesz na wycieczkę, na Teneryfie i w Gran Melia nigdy nie będziesz się nudzić. Co więcej, gdy na balkonie zetknęliśmy się z gniazdem osy, specjaliści hotelu bardzo szybko i szybko je usunęli. Mieliśmy tylko jedno nieprzyjemne doświadczenie: po przyjeździe nasz bagaż nie został zabrany, kiedy przyjechaliśmy do pokoju. Po zameldowaniu poszliśmy na lunch i obiecano nam, że nasz bagaż będzie czekał w pokoju. Niestety tak nie było, podjąłem się tego.
Plaża
Z hotelu udało nam się zejść prosto nad brzeg oceanu. Plaża była czysta i bezpieczna, naprawdę nam się podobało. Szczególną zaletą jest to, że nie musieliśmy zabierać ze sobą pieniędzy, ponieważ jedzenie spożywane w Beach Barze można było doliczyć do ceny pokoju.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)