Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.12. - 20.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024
Coral Teide Mar Ocena: 3/5 Wyspy Kanaryjskie, Teneryfa
Partner organizacyjny ostatecznie zarezerwował lot popołudniowy zamiast wcześniejszego. Oznacza to, że straciliśmy pół dnia w porównaniu z pierwotnym planem. Nie pozwolono nam dokonać odprawy samodzielnie, więc nie mieliśmy możliwości wyboru miejsca za dodatkową opłatą ani dokupienia dodatkowego bagażu. Ponieważ się zameldowali, musieliśmy się spieszyć, żeby w ostatniej chwili wydrukować dokumenty i przesłać im nasze dane. Mieliśmy na to około godziny. W ulotce informacyjnej nie były podane prawidłowe informacje o tym, gdzie i w jaki sposób bus po nas przyjedzie, więc musieliśmy zadzwonić. Lokalny organizator wycieczek nie wiedział nawet, którego dnia przyjechaliśmy, nie kontaktował się z nami. W drodze powrotnej do domu potwierdziliśmy dawno temu, że otrzymaliśmy informację, ale nie komunikowali się ze sobą i wciąż do nas dzwonili, żeby zapytać, dlaczego nie odpowiadamy. Ogólnie rzecz biorąc, byli rozproszeni, a w ich działalności brakowało profesjonalizmu i nowoczesnych rozwiązań. Będziemy unikać ich ofert. W ich umowie o podróż ukryto też sprytnie, że nie tylko pobierają 10% opłaty w przypadku odwołania podróży, ale także cenę biletu lotniczego.
Partner organizacyjny ostatecznie zarezerwował lot popołudniowy zamiast wcześniejszego. Oznacza to, że straciliśmy pół dnia w porównaniu z pierwotnym planem. Nie pozwolono nam dokonać odprawy samodzielnie, więc nie mieliśmy możliwości wyboru miejsca za dodatkową opłatą ani dokupienia dodatkowego bagażu. Ponieważ się zameldowali, musieliśmy się spieszyć, żeby w ostatniej chwili wydrukować dokumenty i przesłać im nasze dane. Mieliśmy na to około godziny. W ulotce informacyjnej nie były podane prawidłowe informacje o tym, gdzie i w jaki sposób bus po nas przyjedzie, więc musieliśmy zadzwonić. Lokalny organizator wycieczek nie wiedział nawet, którego dnia przyjechaliśmy, nie kontaktował się z nami. W drodze powrotnej do domu potwierdziliśmy dawno temu, że otrzymaliśmy informację, ale nie komunikowali się ze sobą i wciąż do nas dzwonili, żeby zapytać, dlaczego nie odpowiadamy. Ogólnie rzecz biorąc, byli rozproszeni, a w ich działalności brakowało profesjonalizmu i nowoczesnych rozwiązań. Będziemy unikać ich ofert. W ich umowie o podróż ukryto też sprytnie, że nie tylko pobierają 10% opłaty w przypadku odwołania podróży, ale także cenę biletu lotniczego.
Zakwaterowanie
Było w porządku, chociaż dostaliśmy pokój w najgorszej lokalizacji.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)