Aktualne na Wyspy Kanaryjskie

Hotel Paradisus by Meliá Gran Canaria (ex. Meliá Tamarindos)

Ocena: 5/5

Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria, San Agustin

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Bezpośredni dostęp do ciemnej, piaszczystej plaży Luksusowy hotel dla wymagających Obserwatorium z teleskopem i zawodowym astronomem Animacja dla dzieci i dorosłych

Więcej o hotelu

od 6 558 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Paradisus Gran Canaria Hotel (ex Melia Tamarindos):

Kompleks apartamentowy jest położony w San Agustin. Oddzielony od plaży tylko przez ogród. Do centrum  ok 5 km , gdzie znajdują się sklepy, knajpki, a także restauracje i bary. W odległości ok 25 km znajduje się Wioska rybacka Puerto de Mogan. Odległość od lotniska Gran Canaria (LPA) wynosi ok. 30 km.

Wyposażenie:

Goście mogą dotrzeć na poszczególne piętra windą lub schodami. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych umożliwia podróżnym stały dostęp do sieci. Kurort oferuje szereg udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie ośrodka wczasowego znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Wsparciem w sferze biznesowej jest projektor.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator i pomieszczenie mieszkalne. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko typu king size bądź sofę. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Wieczorny serwis hotelowy oczekuje na Państwa życzenia. Specjalnie dobrany komplet poduszek zapewni Państwu błogi nastrój. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i jacuzzi. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. Potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 24:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak aqua fitness, studio fitness, joga, spa, sauna, łaźnia parowa i zabiegi masażu. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 500 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 25 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 10 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,6 / 5

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,6 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,5 / 5

35. najwyższa ocena z 852 hoteli w Gran Canaria

Rita Anna J.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 9.9. - 16.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Paradisus by Meliá Gran Canaria (ex. Meliá Tamarindos) Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Urlop spełnił moje oczekiwania, obsługa była bardzo dobra, hotel był idealny.

Urlop spełnił moje oczekiwania, obsługa była bardzo dobra, hotel był idealny.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Cudowny hotel, naprawdę otrzymaliśmy pięciogwiazdkową obsługę.

Wyżywienie
W dużej restauracji wybór śniadań i obiadokolacji jest bardzo szeroki. Jedzenie jest doskonałej jakości, moim zdaniem każdy znajdzie tu coś dla siebie. Kolacja jest urozmaicona, są stałe pozycje, ale każdego wieczoru przygotowywane są również liczne dania dodatkowe.

Obsługa w hotelu
Hotel oferuje wiele udogodnień, ale ponieważ byliśmy z małym dzieckiem, nie korzystaliśmy z wielu dodatkowych. Korzystaliśmy z siłowni, baru, basenów zewnętrznych, restauracji oraz wieczornych koncertów i pokazów. Wszystko przerosło nasze oczekiwania i chętnie tu wrócimy.

Plaża
Plaża jest ładna, piaszczysta, czysta, wszędzie są prysznice, wszystko jest ładnie zaprojektowane, aby zapewnić przyjemny pobyt na plaży. Plaża znajduje się tuż przed hotelem, wystarczy wyjść przez bramkę.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Emese P. Z.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 21.1. - 28.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Paradisus by Meliá Gran Canaria (ex. Meliá Tamarindos) Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

C

C

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
G

Wyżywienie
H

Obsługa w hotelu
F

Plaża
H

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Rita Anna J.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 9.9. - 16.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Paradisus by Meliá Gran Canaria (ex. Meliá Tamarindos) Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Urlop spełnił moje oczekiwania, obsługa była bardzo dobra, hotel był idealny.

Urlop spełnił moje oczekiwania, obsługa była bardzo dobra, hotel był idealny.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Cudowny hotel, naprawdę otrzymaliśmy pięciogwiazdkową obsługę.

Wyżywienie
W dużej restauracji wybór śniadań i obiadokolacji jest bardzo szeroki. Jedzenie jest doskonałej jakości, moim zdaniem każdy znajdzie tu coś dla siebie. Kolacja jest urozmaicona, są stałe pozycje, ale każdego wieczoru przygotowywane są również liczne dania dodatkowe.

Obsługa w hotelu
Hotel oferuje wiele udogodnień, ale ponieważ byliśmy z małym dzieckiem, nie korzystaliśmy z wielu dodatkowych. Korzystaliśmy z siłowni, baru, basenów zewnętrznych, restauracji oraz wieczornych koncertów i pokazów. Wszystko przerosło nasze oczekiwania i chętnie tu wrócimy.

Plaża
Plaża jest ładna, piaszczysta, czysta, wszędzie są prysznice, wszystko jest ładnie zaprojektowane, aby zapewnić przyjemny pobyt na plaży. Plaża znajduje się tuż przed hotelem, wystarczy wyjść przez bramkę.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Emese P. Z.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 21.1. - 28.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Paradisus by Meliá Gran Canaria (ex. Meliá Tamarindos) Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

C

C

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
G

Wyżywienie
H

Obsługa w hotelu
F

Plaża
H

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Sylva M.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.9. - 21.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Paradisus by Meliá Gran Canaria (ex. Meliá Tamarindos) Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Wspaniałe wakacje, w pełni spełniły nasze oczekiwania.

Wspaniałe wakacje, w pełni spełniły nasze oczekiwania.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest przepiękny, zdjęcia katalogowe odpowiadają rzeczywistości. W okolicy znajdują się 4 baseny + jeden mały dla dzieci, z cudownie czystą i ciepłą wodą.

Wyżywienie
Dieta urozmaicona, jedzenie wyśmienite, duży wybór.

Obsługa w hotelu
Na obsługę hotelu nie można narzekać, sprzątanie 2 razy dziennie i wymiana ręczników, recepcja czynna na stałe, chętni do pomocy w każdej sprawie.

Plaża
Plaża znajdowała się praktycznie przy hotelu, łatwo dostępna, piaszczysta ze stopniowym zejściem do morza. Jedynie sprzątanie plaży nie zostało wykonane zbyt dobrze, po odpływie wszędzie były wodorosty, prysznice na plaży przestały działać drugiego dnia pobytu (prawda jest taka, że prysznice były na wszystkich basenach w hotelu złożony).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.9. - 11.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Paradisus by Meliá Gran Canaria (ex. Meliá Tamarindos) Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Zadowolenie :-)

Zadowolenie :-)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
OK :-)

Wyżywienie
Fantastyczne :-)

Obsługa w hotelu
na poziomie :-)

Plaża
OK :-)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Barbora K.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.8. - 21.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Paradisus by Meliá Gran Canaria (ex. Meliá Tamarindos) Ocena: 5/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Jeden z najprzyjemniejszych urlopów w ofercie CK. Wszystko wyglądało jak na zdjęciach. Cena odpowiadająca usługom turystycznym.

Jeden z najprzyjemniejszych urlopów w ofercie CK. Wszystko wyglądało jak na zdjęciach. Cena odpowiadająca usługom turystycznym.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było absolutnie idealne. Przyjazny personel, czyste pokoje, usługi hotelowe na najwyższym poziomie. Wyposażenie pokoi również przeszło oczekiwania.

Wyżywienie
Jedzenie było również ponadstandardową usługą hotelową. Wszystko było świeże i każdego dnia menu zmieniało się dokładnie tak, jak można się spodziewać. Na minus wymieniłbym ofertę gorących dań wegetariańskich - była naprawdę ograniczona. Któregoś razu podczas obiadu mieliśmy do czynienia z kawałkiem mięsa kraba w daniu, które było oznaczone jako wegetariańskie.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były doskonałe - od sprzątania po płatne usługi odnowy biologicznej. Personel jest miły i gościnny.

Plaża
Dostępność i czystość plaży były absolutnie w porządku. Nie wybrałabym tego miejsca na pobyt z dziećmi - wiatr stopniowo pogarszał jakość plaży i powodował ograniczony dostęp do morza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Środa 22 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Czwartek 23 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Piątek 23 °C temperatura w nocy 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować