Aktualne warunki podróży na Wyspy Kanaryjskie

Hotel Corona Roja

Ocena: 2/5

Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria, Playa del Ingles

od 2 469 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Połozenie - Corona Roja Hotel Apartamentos:

Ośrodek Corona Roja, położony na obrzeżach centrum miejscowości Playa del Inglés, w odległości zaledwie 100 metrów od plaży. Od restauracji, barów i kawiarni w miejscowości Playa del Inglés dzieli obiekt odległość około 300 metrów. Do miejscowości San Fernando można dojść w 15 minut lub dojechać autobusem z pobliskiego przystanku. Od lotniska (LPA) ok 30 km. 

Adres - Corona Roja Hotel:


Calle El Pez, 6 ,  35100 Playa del Ingles - Gran Canaria
Tel:  +34 928 771 125  ,  Web: www.coronaroja.com  

Wyposażenie:

Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1970. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, kantor wymiany walut i bankomat. Dostępne w hotelu Wi-Fi (odpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Na terenie obiektu znajduje się restauracja i bar. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Goście mogą skorzystać z garażu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting i usługi fryzjerskie.

Pokoje:

Wszystkie pokoje dysponują kuchnią i łazienką. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się sejf. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). W łazienkach dla gości przygotowane są na codzienny użytek suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne.

Uwaga:

Studio Standard oraz Apartament Standardowy są starsze i nie remontowane.
Pokoje Deluxe oraz Pokoje Deluxe z dwoma sypialniami są odnowione (aktualizacja 02.2023).

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie / All Inclusive:

BB - śniadania w formie bufetu
HB - śniadania i kolacje w formie bufetu
All Inclusive - Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Pasjonatom sportu proponujemy golfa. Windsurfing, żeglowanie i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. W obiekcie znajdziecie Państwo Strefę Wellness z sauną, łaźnią turecką i salonem piękności.

Karty kredytowe:


Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 350 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 400 m
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 25 opinii)

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,6 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

98. najwyższa ocena z 834 hoteli w Gran Canaria

Radoslav K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.11. - 9.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Corona Roja Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Superrrr

Superrrr

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje odnowione, czyste

Wyżywienie
Odpowiedni

Obsługa w hotelu
Chęci, uśmiechu, dobrego samopoczucia

Plaża
Chłodna woda, czyste plaże

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Sandra H.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 20.6. - 27.6.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Corona Roja Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Byliśmy zadowoleni, że hotel ma słabą ocenę

Byliśmy zadowoleni, że hotel ma słabą ocenę

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
W porządku, z wyjątkiem dzielonych łóżek

Wyżywienie
Całkiem niezły wybór, nic specjalnego

Obsługa w hotelu
Doskonałe czyste ręczniki lniane

Plaża
Piękna plaża w pobliżu hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Radoslav K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.11. - 9.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Corona Roja Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Superrrr

Superrrr

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje odnowione, czyste

Wyżywienie
Odpowiedni

Obsługa w hotelu
Chęci, uśmiechu, dobrego samopoczucia

Plaża
Chłodna woda, czyste plaże

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Sandra H.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 20.6. - 27.6.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Corona Roja Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Byliśmy zadowoleni, że hotel ma słabą ocenę

Byliśmy zadowoleni, że hotel ma słabą ocenę

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
W porządku, z wyjątkiem dzielonych łóżek

Wyżywienie
Całkiem niezły wybór, nic specjalnego

Obsługa w hotelu
Doskonałe czyste ręczniki lniane

Plaża
Piękna plaża w pobliżu hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Joanna S.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 25.5. - 1.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Corona Roja Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Urlop spędzony pozytywnie. Hotel nie mam zastrzeżeń mieliśmy apartament 4 osobowy po remoncie więc było czystko i duża przestrzeń. Dwie sypialnie i salon z aneksem. Dwa balkony. Pokoje codziennie sprzątane. Obsługa hotelu pomocna i życzliwa.

Urlop spędzony pozytywnie. Hotel nie mam zastrzeżeń mieliśmy apartament 4 osobowy po remoncie więc było czystko i duża przestrzeń. Dwie sypialnie i salon z aneksem. Dwa balkony. Pokoje codziennie sprzątane. Obsługa hotelu pomocna i życzliwa.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystko, przestronny apartament każdy miał swoją przestrzeń. Materace wygodne . Nie mam zastrzeżeń

Wyżywienie
Jedzenie monotonne ale za tą cenę co płaciliśmy nie wymagałam cudów. Głodni nie byliśmy.

Plaża
Plaża czysta

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Zsuzsa S. H.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 16.5. - 30.5.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Corona Roja Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Wybraliśmy go, ponieważ byliśmy już w tym hotelu. Po raz kolejny był to dobry wybór pod względem stosunku jakości do ceny, dostaliśmy to, czego oczekiwaliśmy.

Wybraliśmy go, ponieważ byliśmy już w tym hotelu. Po raz kolejny był to dobry wybór pod względem stosunku jakości do ceny, dostaliśmy to, czego oczekiwaliśmy.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Lokalizacja hotelu jest doskonała, blisko oceanu, stoiska, promenady i sklepów, jedyną wadą dla nas jest to, że jest mało miejsc parkingowych. Wyposażenie jest nieco przestarzałe, ale czystość była zadowalająca, sprzątanie odbywało się 5 razy w tygodniu, a pościel zmieniana była co drugi tydzień. Dodatkowym atutem jest wyposażona kuchnia, w której znajduje się również lodówka.

Wyżywienie
Poprosiliśmy o obiadokolację, na śniadanie jajka sadzone, jajecznica, warzywa smażone, kiełbaski smażone, hot dogi, śniadanie angielskie, dżemy, miód, nutella, ciasta, jogurty, herbata, napoje bezalkoholowe, kilka rodzajów kaw z automatu, owoce, chociaż ten ostatni wybór nie był zbyt duży, były to głównie banany, mandarynki lub pomarańcze, raz lub dwa razy mango, arbuzy. Na obiad zawsze była jakaś zupa, mięso smażone, indyk, jagnięcina, wieprzowina lub wołowina, ziemniaki smażone, sosy, sałatki, kompoty, ciasteczka, lody. Jedzenie było w większości smaczne, nigdy nie wyszliśmy głodni!

Obsługa w hotelu
Obiekt nie zapewnia pipereholmi i ręczników plażowych. Należy je zabrać z domu.

Plaża
Piasek, leżaki i parasole są płatne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Krzysztof Laskowski

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.3. - 27.3.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Corona Roja Ocena: 2/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria

Obiekt pięćdziesięcioletni, a jego zużycie widać i czuć niemal na każdym kroku. Piętnaście pięter i trzy czteroosobowe windy. Pourywane klamki, nie działające zamki, wyszczerbione płytki, zamalowany grzyb i lejąca się podczas deszczu woda wprost na kable luźno ułożone na konstrukcji zadaszenia stołówki, to realny obraz obiektu. Ale wrzutomat przy TV mnie zaskoczył, bo widywałem je tylko w szpitalach. Oczekiwanie na windę bez problemu może trwać 15 minut trzeba to uwzględniać przy każdym wyjściu.

Obiekt pięćdziesięcioletni, a jego zużycie widać i czuć niemal na każdym kroku. Piętnaście pięter i trzy czteroosobowe windy. Pourywane klamki, nie działające zamki, wyszczerbione płytki, zamalowany grzyb i lejąca się podczas deszczu woda wprost na kable luźno ułożone na konstrukcji zadaszenia stołówki, to realny obraz obiektu. Ale wrzutomat przy TV mnie zaskoczył, bo widywałem je tylko w szpitalach. Oczekiwanie na windę bez problemu może trwać 15 minut trzeba to uwzględniać przy każdym wyjściu.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Słabe. Pomimo informacji o wyposażeniu nie było klimatyzacji, czajnika, zmywarki, suszarki.

Wyżywienie
Śniadania i kolacje identyczne każdego dnia i bardzo, bardzo słabe. Obiady zmienne, ale na podobnym poziomie. Lepszym rozwiązaniem jest zaprowiantowanie w hotelach sąsiednich lub samodzielne wyżywienie w pobliskich lokalach.

Obsługa w hotelu
Brak zaangażowania w zmianę pokoju. Sejf, TV dodatkowo płatne.

Plaża
Super. Zadbana, zorganizowana i bardzo blisko.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 23 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Niedziela 23 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Poniedziałek 22 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Wtorek 23 °C temperatura w nocy 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować