Marta B.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 24.10. - 4.11.2024 Oceniono: Listopad 2024
Elba Carlota Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura
Hotel spełnił wszystkie nasze oczekiwania. Obiekt ma bardzo dobre położenie, promenadą przy hotelu można dojść w kilka minut bezpośrednio do miejscowości Caleta de Fuste, gdzie można zakupić pamiątki, poleżeć na plaży czy chociażby wypożyczyć samochód. Równocześnie, dosłownie obok hotelu znajduje się mała galeria handlowa, w której jest także duży sklep spożywczy. Pokój był przestronny i czysty, dodatkowo codziennie sprzątany. Obsługa, zaczynając od recepcji, poprzez kelnerów, a kończąc na animatorach fenomenalna! Wszyscy byli przemili, życzliwi i pomocni. Większość obsługi mówiła zarówno po hiszpańsku jak i po angielsku, a część animatorów także po francusku. Obiekt był bardzo zadbany, nie było także problemów z dostępnością leżaków w strefie basenowej, co także było dużym plusem. W kwestii wyżywienia all inclusive, jedzenie było smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Na śniadanie można było skorzystać z bezglutenowego pieczywa czy wegańskich napoi. Na obiad i kolację można było spróbować wielu owoców morza, codziennie były inne. Dodatkowo kolacje często były tematyczne - w stylu chińskim, kanaryjskim czy włoskim, a czasem i z fontanną czekoladową! Wyjazd zaliczamy do bardzo udanych i chętnie skorzystamy ponownie z sieci Elba!
Hotel spełnił wszystkie nasze oczekiwania. Obiekt ma bardzo dobre położenie, promenadą przy hotelu można dojść w kilka minut bezpośrednio do miejscowości Caleta de Fuste, gdzie można zakupić pamiątki, poleżeć na plaży czy chociażby wypożyczyć samochód. Równocześnie, dosłownie obok hotelu znajduje się mała galeria handlowa, w której jest także duży sklep spożywczy. Pokój był przestronny i czysty, dodatkowo codziennie sprzątany. Obsługa, zaczynając od recepcji, poprzez kelnerów, a kończąc na animatorach fenomenalna! Wszyscy byli przemili, życzliwi i pomocni. Większość obsługi mówiła zarówno po hiszpańsku jak i po angielsku, a część animatorów także po francusku. Obiekt był bardzo zadbany, nie było także problemów z dostępnością leżaków w strefie basenowej, co także było dużym plusem. W kwestii wyżywienia all inclusive, jedzenie było smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Na śniadanie można było skorzystać z bezglutenowego pieczywa czy wegańskich napoi. Na obiad i kolację można było spróbować wielu owoców morza, codziennie były inne. Dodatkowo kolacje często były tematyczne - w stylu chińskim, kanaryjskim czy włoskim, a czasem i z fontanną czekoladową! Wyjazd zaliczamy do bardzo udanych i chętnie skorzystamy ponownie z sieci Elba!
Zakwaterowanie
Pokój wyglądał dokładnie tak jak na zdjęciach, przestronny, czysty, był codziennie sprzątany przez obsługę. W pokoju były ręczniki, zestaw kosmetyków oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Do pokoju przynależał balkon z bocznym widokiem na ocean - piękny widok! Na balkonie znajdowała się także suszarka, dzięki czemu łatwiej było nam suszyć ubrania.
Wyżywienie
Jedzenie było urozmaicone. Podczas śniadania można było także skorzystać z bezglutenowego pieczywa oraz wegańskich zamienników mleka, w kwestii 'live cooking', można skomponować własnego omleta! Wszystko było świeże i smaczne, oraz donoszone na bieżąco przez obsługę. Obiady były najmniej urozmaicone, jednak zawsze znajdzie się coś dla siebie. Na kolacje i obiad można skosztować owoców morza - ryb, kalmarów czy krewetek. Dodatkowo praktycznie co wieczór odbywały się tematyczne kolacje np. kanaryjska czy chińska.
Obsługa w hotelu
Recepcja hotelowa oferuje pomoc przy wypożyczaniu samochodu - ceny były zdecydowanie niższe niż w Caleta de Fuste, co również jest dodatkowym plusem! Przed hotelem znajdował się przestronny parking na którym bez problemu można zaparkować wypożyczony samochód. Dodatkowo możliwe jest także wypożyczenie roweru, hulajnogi elektrycznej, oraz innych sprzętów.
Plaża
Na plaży codziennie znajdował się ratownik. Leżaki były dostępne za opłatą.
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)