eó Suite Jardín Dorado Ocena: 4/5 Wyspy Kanaryjskie, Gran Canaria, Maspalomas
od 2 924 zł za os.
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
od 2 924 zł za os.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Wyspa dla świadomego klienta tj. z bardzo skalistą linią brzegową, dobra dla osób preferujących aktywny wypoczynek (650km tras trekkingowych), z małą ilością plaż piaszczystych. Apartamenty oceniam 10/10. Apartament składa się z pokoju dziennego z aneksem kuchennym, sypialni, przestronnej łazienki oraz tarasu (my mieliśmy z widokiem na niezbyt duży ale czyściutki basen). Pokoje bardzo przestronne, zadbane i funkcjonalnie urządzone. Obsługa przemiła i pomocna. Zadbany zielony ogród, ciekawy kolor elewacji który wyróżniał apartamenty na tle innych i pięknie komponował się z tropikalnym ogrodem. W temacie apartamentów naprawdę nie ma się do czego doczepić. Co innego biuro podróży z którym wyjechaliśmy ... było trochę nerwowo. Po pierwsze i najważniejsze nie zapewniono nam transferu z hotelu na lotnisko. Mieliśmy bardzo duże komplikacje bo na La Gomerze nie ma Polskiego Rezydenta. Uważam że biuro powinno podać informację o BRAKU POLSKIEGO REZYDENTA , gdyż dla osób nie znających języka obcego może okazać się to kluczową informacją przed podjęciem decyzji o wyjeździe. Polskojęzyczny Rezydent jest na Teneryfie, lecz nie podano nam do niego numeru telefonu. Brak transferu musieliśmy zgłaszać przez polskie wiecznie zajęte call center (mąż czekał ponad 20 minut aż ktoś odbierze telefon!) Skończyło się na tym że musieliśmy jechać kilkadziesiąt kilometrów taksówką do portu skąd wypływał prom. Biuro podróży miało na tyle honoru by oddać nam 80 euro za taksówki. Dla mnie osobiście stresujący był fakt braku opieki Polskiego Rezydenta i poszukiwania pośród zaparkowanych pojazdów i taksówkarzy transferu TUI. Drugą prawą jest brak wycieczek fakultatywnych. No bo niby gdzie mieliśmy je zakupić skoro nie ma Rezydenta? Po co w ofercie jest w ogóle zakładka o wycieczkach fakultatywnych skoro to bzdura... wycieczki trzeba organizować sobie na własną rękę. być może niemieckojęzyczny Rezydent je miał ale jego też nie widzieliśmy przez cały tygodniowy pobyt. Generalnie wakacje uważam za udane, wyspa jest bardzo różnorodna i naprawdę jest gdzie chodzić, a TUI mam nadzieję wyciągnie jakieś wnioski po naszym pobycie.
Wyspa dla świadomego klienta tj. z bardzo skalistą linią brzegową, dobra dla osób preferujących aktywny wypoczynek (650km tras trekkingowych), z małą ilością plaż piaszczystych. Apartamenty oceniam 10/10. Apartament składa się z pokoju dziennego z aneksem kuchennym, sypialni, przestronnej łazienki oraz tarasu (my mieliśmy z widokiem na niezbyt duży ale czyściutki basen). Pokoje bardzo przestronne, zadbane i funkcjonalnie urządzone. Obsługa przemiła i pomocna. Zadbany zielony ogród, ciekawy kolor elewacji który wyróżniał apartamenty na tle innych i pięknie komponował się z tropikalnym ogrodem. W temacie apartamentów naprawdę nie ma się do czego doczepić. Co innego biuro podróży z którym wyjechaliśmy ... było trochę nerwowo. Po pierwsze i najważniejsze nie zapewniono nam transferu z hotelu na lotnisko. Mieliśmy bardzo duże komplikacje bo na La Gomerze nie ma Polskiego Rezydenta. Uważam że biuro powinno podać informację o BRAKU POLSKIEGO REZYDENTA , gdyż dla osób nie znających języka obcego może okazać się to kluczową informacją przed podjęciem decyzji o wyjeździe. Polskojęzyczny Rezydent jest na Teneryfie, lecz nie podano nam do niego numeru telefonu. Brak transferu musieliśmy zgłaszać przez polskie wiecznie zajęte call center (mąż czekał ponad 20 minut aż ktoś odbierze telefon!) Skończyło się na tym że musieliśmy jechać kilkadziesiąt kilometrów taksówką do portu skąd wypływał prom. Biuro podróży miało na tyle honoru by oddać nam 80 euro za taksówki. Dla mnie osobiście stresujący był fakt braku opieki Polskiego Rezydenta i poszukiwania pośród zaparkowanych pojazdów i taksówkarzy transferu TUI. Drugą prawą jest brak wycieczek fakultatywnych. No bo niby gdzie mieliśmy je zakupić skoro nie ma Rezydenta? Po co w ofercie jest w ogóle zakładka o wycieczkach fakultatywnych skoro to bzdura... wycieczki trzeba organizować sobie na własną rękę. być może niemieckojęzyczny Rezydent je miał ale jego też nie widzieliśmy przez cały tygodniowy pobyt. Generalnie wakacje uważam za udane, wyspa jest bardzo różnorodna i naprawdę jest gdzie chodzić, a TUI mam nadzieję wyciągnie jakieś wnioski po naszym pobycie.
od 3 049 zł za os.
Tímea Németh
Zweryfikowana opinia Data pobytu 12.11. - 19.11.2023 Oceniono: Listopad 2023
Dziękuję za moje wspaniałe wakacje. Znakomity personel i bardzo piękne miejsce!
Dziękuję za moje wspaniałe wakacje. Znakomity personel i bardzo piękne miejsce!
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Libor E.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 30.7. - 6.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 5 074 zł za os.
Marcela Vašková
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Urlop powiódl nam sie, cudownie wypoczeliśmy sobie, nastepnym razem bym chyba wybrala sobie pobyt troche dluzszy, naprz. 10 dni.
Urlop powiódl nam sie, cudownie wypoczeliśmy sobie, nastepnym razem bym chyba wybrala sobie pobyt troche dluzszy, naprz. 10 dni.
Zakwaterowanie
Hotelowy kompleks bardzo duzy. Pokój ladny, stosunkowo przestrzenny (mieliśmy 1 przystawek), ladny widok z balkonu (5 pietro), windy funkcjonowaly. Nie bylo jedynego problemu.
Wyżywienie
Chociaz kompleks hotelowy byl naprawde obszerny, ani razu nie trzeba bylo w restauracji na nic czekać czy ze by zabraklo miejsca. Wyzywienie znakomite, barwite, wlacznie ciastek, owoca, jarzyn itd. Nieustanne dopelnianie poszczególnych jedzeń, personal mily i pelen uśmiechu.
Obsługa w hotelu
Serwis bardzo dobry, codzienne sprzatanie wlacznie zmiany reczników. Codzienne sprzatanie w arealu, czyszczenie basenów. Piekny ogród. Ladne programy animacyjne w ciagu dnia i nocy. Chociaz znajomość jezyków obcych jest nam obca, personal w recepcji robil wszystko, aby zrozumieć, o co chodzi i pomóc.
Plaża
Plaza od hotelu odlegla byla cca o dwa bloki, wejście po schodach z promenady; piaszczysta, olbrzymia i calkiem ladna.
Wyposazenie wystarczajace - sporty wodne, sklepiky, przekaski, lezaki i parasole za oplate. Chyba moglo być wiecej pryszniców i WC. Plaza wiodla kilka metrók okolo wydm, ladne przechadzki. Wejście do morza powolny, fale.
Ogólne wrażenie
Wspanialy urlop, tak chyba go sobie wyobrazaliśmy. W ciagu roku nie brak nam adrenalinu w pracy, od urlopy czekamy relaks i troszczenie sie o nas, czas od czasu wycieczke, te kryteria zostaly spelnione.
Barbora O.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 19.12. - 26.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 2 803 zł za os.
Sylva Penkalová
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Piękny urlop, w kwietniu już ciepło, codziennie chodziliśmy się kąpać i opalać, ale też robiliśmy sobie wycieczki.Nudzić się tu nie można, ale da się przyjemnie odpoczywać i zrelaksować się.
Piękny urlop, w kwietniu już ciepło, codziennie chodziliśmy się kąpać i opalać, ale też robiliśmy sobie wycieczki.Nudzić się tu nie można, ale da się przyjemnie odpoczywać i zrelaksować się.
Zakwaterowanie
Ładny, czysty hotel, pracownicy mili i pomocni, dwa baseny i jacuzzi, do dyspozycji mała, ale świetnie wyposażona siłownia, bilard, pingpong - za darmo. W dniu wyjazdu przechowalnia walizek, prysznic i wc już po wykwaterowaniu.
Wyżywienie
smaczne jedzonko w formie stołów szwedzkich, szeroka oferta napoi (wino, sangria, piwo, lemoniady, ciepłe napoje).
Obsługa w hotelu
patrz wyżej
Plaża
Ładna, szeroka, czysta plaża, w kwietniu mieliśmy tam bardzo mało ludzi, leżaki za 3euro na dzień, ale dało się obejść i bez nich.
Ogólne wrażenie
Wspaniały, przyjemny urlop, dla mnie na zawsze związany z zaręczynami.
Hana Řehořová
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Wczasy w lutym polecam głównie jako wypoczynek, a nie jako wczasy nad morzem, bo w tym okresie jest tam jakby nie było zimno. Temperatura raczej nie przekracza 30 stopni i często wieje. Jeśli ktoś chce się kąpać i opalać, radzę wybrać Gran Canarię, gdzie jest temperatura w granicach 30-32 stopni a jeśli wieje wiatr, to ten ciepły, z Afryki.
Wczasy w lutym polecam głównie jako wypoczynek, a nie jako wczasy nad morzem, bo w tym okresie jest tam jakby nie było zimno. Temperatura raczej nie przekracza 30 stopni i często wieje. Jeśli ktoś chce się kąpać i opalać, radzę wybrać Gran Canarię, gdzie jest temperatura w granicach 30-32 stopni a jeśli wieje wiatr, to ten ciepły, z Afryki.
Zakwaterowanie
Mieszkaliśmy w apartamencie, co było sporym komfortem. Jesli ktoś lubi zwierzęta, polecam zabrać ze sobą jedzenie dla kotów, będą czekać codziennie przed pokojem :o)
Wyżywienie
Bardzo urozmaicone posiłki, dwa razy w tygodniu na kolację były rozmaite specjały (krewetki, wędzony łosoś, halibut, małże, sery, pstrąg...), których nie spotkałam w innych htelach w ramach all inclusive. Dużo rodzajów alkoholu (whiskey, gin, wódka, whiskey cream...). Napoje bezalkoholowe przy basenie i w jadalni nalewało się samemu (a gdzie indziej stoi się przy 35 stopniach w kolejce i dostaje się 100 ml przydziałowego napoju na głowę, a jak nie starcza to trzeba znowu stać w kolejce). Opaski oczywiście dostaje się zaraz po przyjeździe i oddaje się przed odjazdem z hotelu (raz miałam taką sytuację, że przyjechałam do hotelu rano a opaskę dostałam dopiero o 12 i do 12 także musiałam opaskę oddać).
Obsługa w hotelu
Z tego powodu, że zimą nie da się kąpać w oceanie przy basenie jest kilka leżaków. W basenie kąpałam się tylko raz, bo było zimno i często wiał zimny wiatr, więc na zewnątrz siedziałam w swetrze. Obsługa miła, nie mieliśmy z nią żadnych problemów.
Plaża
Plaża jest zaraz naprzeciw hotelu, po drugiej stronie ulicy, ale dojscie do niej zajmuje jakieś 15 minut, trzeba przejść do przejścia dla pieszych i na drogę prowadzącą na plażę (gdyby ktoś chciał iśc na przełaj to trzeba się przedrzeć przez krzaki). Hotel nie miał swojego baru na plaży (problemy z toaletą). Plaża zadbana, ocean zimny.
Ogólne wrażenie
Cieszyłam się, że htel jest w Jandii, bo mogłam co wieczór chodzić na spacery (wycieczki po sklepach), w Costa Calmie nie ma takiej możliwości.
Edina G.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.10. - 6.11.2024 Oceniono: Listopad 2024
Bardzo piękny i elegancki hotel z usługami spełniającymi wszystkie potrzeby, bardzo wymagające, czyste pokoje i przestrzenie publiczne, przestronna jadalnia i basen, wybrzeże, plaża, sklepy, przystanek autobusowy obok, słynny piasek wyspy wydmy są oddalone o godzinę wygodnego spaceru od hotelu....Mogę tylko to polecić, chciałbym wrócić
Bardzo piękny i elegancki hotel z usługami spełniającymi wszystkie potrzeby, bardzo wymagające, czyste pokoje i przestrzenie publiczne, przestronna jadalnia i basen, wybrzeże, plaża, sklepy, przystanek autobusowy obok, słynny piasek wyspy wydmy są oddalone o godzinę wygodnego spaceru od hotelu....Mogę tylko to polecić, chciałbym wrócić
Zakwaterowanie
Wygodne ogromne łóżka, przestronny pokój, piękny widok z balkonu na morze, codzienne sprzątanie.
Wyżywienie
Wspaniały wybór, jedzenia i napojów nie brakuje każdego dnia, czekało na nas mnóstwo dodatków mięsnych, warzyw, owoców i deseru.
Plaża
Jest bardzo blisko hotelu, widać go z balkonu, to prawie trzy minuty spacerem i jesteśmy na ogromnej piaszczystej plaży z parasolami.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 3 589 zł za os.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Ogólnie to w hotelu dobry jest tylko hol. Wejście i okolice recepcji mają jako taki standard. Reszta to już zły sen
Ogólnie to w hotelu dobry jest tylko hol. Wejście i okolice recepcji mają jako taki standard. Reszta to już zły sen
Zakwaterowanie
Sam wygląd pokoju jeszcze nie jest tragiczny. Sypialnia-duże drewniane łóżko z materacami, szafa wbudowana, parę szafeczek i lustro. Łazienka-wanna dł.1.20 metra(!!!), lustro,ubikacja
Salon z kuchnią-sofa rozkładana,fotel, stolik, Stół z krzesłami,komoda z telewizorem(14 cali na pieniądze-1E/h)
Balkon-4 krzesła i stolik.
Wyżywienie
Nie mieliśmy wyżywienia w hotelu ale z tego co widzieliśmy to przeciętnie. 5E śniadanie-szwedzki stół. 10E obiady
Dodatkowo można sobie kupić pojedyncze posiłki ale to już nie jest takie tanie. Obok hotelu jest turaz z kebabami i pizzą oraz knajpka z nawet niezłym dobrym żarełkiem.
Obsługa w hotelu
Praktycznie brak. Stół do ping ponga (w stanie tragicznym) za kolosalne pieniądze. Atut jakim się reklamują czyli JAKUZZI to śmiech na sali. Mała wanienka na 2-3 osoby z silnie nachlorowaną i brudną wodą. Tragedia. Kolejny "atut" to plac zabaw dla dzieci:Jest ładny tego nie mogę powiedzieć tylko że jest ustawiony z całkiem drugiej strony,gdzie słońce praży niemiłosiernie i skorzystać z niego w trakcie dnia jest raczej nie możliwe bo wszystko jest tak nagrzane że nawet dotknąć nie można. Jest jeszcze pomieszczenie zamknięte z matami na podłodze i różnymi dupsami dla dzieci.Nawet niezłe tylko że... Żadnej wentylacji i podobnie na sale świeci słoneczko. Temperatura w środku nie do wytrzymania. Reasumując jeżeli wasze dzieci śpią w dzień a w nocy się bawią to można z tego śmiało korzystać. Jeżeli nie to nie skorzystacie z tego
od 3 749 zł za os.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Pokój został okradziony przez najprawdopodobniej pracownika. Z portfeli zniknęło 370 EUR, oczywiście złodzieja nie znaleziono. Pokój obok tez został okradziony. Pierwszy raz w życiu tam byłem i ostatni. Pierwszy raz zostałem okradziony w pokoju hotelowym. Nie polecam z całego serca
Pokój został okradziony przez najprawdopodobniej pracownika. Z portfeli zniknęło 370 EUR, oczywiście złodzieja nie znaleziono. Pokój obok tez został okradziony. Pierwszy raz w życiu tam byłem i ostatni. Pierwszy raz zostałem okradziony w pokoju hotelowym. Nie polecam z całego serca
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Ten hotel nie zasługuje na 4*. Itaka wykupuje swoim klientom najtańsze pokoje w tragicznym stanie (zniszczone, brudne, grzyb na suficie). Ściany z kartony, łózka tragiczne. Jedzenie monotonne, często niesmaczne, przypalone potrawy. Często brakowało szklanek, sztućców. Jedyny plus to lokalizacja. Nie polecam. Jedyny plus to wycieczka objazdowa z przewodnikiem, który zasługuje na pełne uznanie za profesjonalizm i zaangażowanie.
Ten hotel nie zasługuje na 4*. Itaka wykupuje swoim klientom najtańsze pokoje w tragicznym stanie (zniszczone, brudne, grzyb na suficie). Ściany z kartony, łózka tragiczne. Jedzenie monotonne, często niesmaczne, przypalone potrawy. Często brakowało szklanek, sztućców. Jedyny plus to lokalizacja. Nie polecam. Jedyny plus to wycieczka objazdowa z przewodnikiem, który zasługuje na pełne uznanie za profesjonalizm i zaangażowanie.
od 2 817 zł za os.
Pavel K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.3. - 13.3.2022 Oceniono: Marzec 2022
Miło się rozgrzać w ferie wiosenne
Miło się rozgrzać w ferie wiosenne
Zakwaterowanie
Prawie wszystko działało. To było czyste. Wspólna „kołdra” na podwójnym łóżku była nieco zaskakująca, ale mówi się, że jest to zwyczaj w regionie. To było możliwe.
Wyżywienie
Odpowiednie śniadanie w formie bufetu. Codziennie mała zmiana. Tylko kolejki do ekspresu do kawy.
Obsługa w hotelu
Pomocny personel. Nic nie jest problemem.
Plaża
Mimo, że hotel położony jest bezpośrednio nad morzem, do plaży użytkowej jest ok. 500 metrów.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 3 046 zł za os.
Miluše V.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 17.9. - 24.9.2024 Oceniono: Październik 2024
Kupiliśmy wakacje organizowane przez niemieckie CK. Po przybyciu na Lanzarote początkowo nie mieli nas na liście gości do transferu, mimo że mieliśmy kupon, ale problem został rozwiązany. Apartamenty nie posiadają własnej recepcji, klucz należy odebrać w hotelu Costa Volcan. Niestety, Niemiecki Komitet Centralny nie poinformował o tym, co uważam za dość istotne. Na szczęście dotarliśmy około 18 i udało nam się porozmawiać z sąsiadami. Gdybyśmy dotarli tam w nocy, nie wiem, co byśmy zrobili. Podobnie przy wylocie nie otrzymaliśmy żadnej informacji o terminie transferu na lotnisko, a niemiecki CK w ogóle nie odpowiedział na nasze mailowe zapytanie. Poza tym ogólnie jesteśmy zadowoleni z wakacji, Puerto del Carmen było dobrą bazą wypadową do wycieczek po okolicy i spędzania czasu w tym miejscu.
Kupiliśmy wakacje organizowane przez niemieckie CK. Po przybyciu na Lanzarote początkowo nie mieli nas na liście gości do transferu, mimo że mieliśmy kupon, ale problem został rozwiązany. Apartamenty nie posiadają własnej recepcji, klucz należy odebrać w hotelu Costa Volcan. Niestety, Niemiecki Komitet Centralny nie poinformował o tym, co uważam za dość istotne. Na szczęście dotarliśmy około 18 i udało nam się porozmawiać z sąsiadami. Gdybyśmy dotarli tam w nocy, nie wiem, co byśmy zrobili. Podobnie przy wylocie nie otrzymaliśmy żadnej informacji o terminie transferu na lotnisko, a niemiecki CK w ogóle nie odpowiedział na nasze mailowe zapytanie. Poza tym ogólnie jesteśmy zadowoleni z wakacji, Puerto del Carmen było dobrą bazą wypadową do wycieczek po okolicy i spędzania czasu w tym miejscu.
Zakwaterowanie
Podstawowe, proste wyposażenie apartamentu, ale niczego nam nie brakowało. Sprzątanie odbywało się regularnie, łącznie ze zmianą ręczników co dwa dni.
Plaża
Najbliższa plaża ok. 300 m od obiektu. Do wyboru są bardziej zamknięte (kto nie lubi fal) i otwarte. Byliśmy na wakacjach w połowie września, więc nie było tłoku. Morze i plaże są czyste.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Josef H.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 24.5. - 31.5.2022 Oceniono: Czerwiec 2022
Przez cały pobyt nie znalazłem ani jednego minusa. Wszystko czego potrzebowaliśmy było pod ręką, sklepy, restauracje, plaża, wypożyczalnie. Wspaniałe wakacje.
Przez cały pobyt nie znalazłem ani jednego minusa. Wszystko czego potrzebowaliśmy było pod ręką, sklepy, restauracje, plaża, wypożyczalnie. Wspaniałe wakacje.
Zakwaterowanie
Ogromny apartament, dobrze wyposażona kuchnia, piękna łazienka, przestronny taras i zapierający dech widok z sypialni i salonu
Wyżywienie
Jedzenie w hotelu było dobre, podobnie jak pobliskie restauracje. Ale głównie gotowaliśmy sami i to było bardzo smaczne.
Obsługa w hotelu
Przyjazny personel, ładne baseny, dobra kawa.
Plaża
Plaża była oddalona o około 250 metrów. Kompletny ideał.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 2 226 zł za os.
od 2 497 zł za os.
Magdalena K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 14.5. - 21.5.2022 Oceniono: Maj 2022
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 2 098 zł za os.
Gabriela Charvátová
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Wielkie zadowolenie, odpoczynek....
Wielkie zadowolenie, odpoczynek....
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie podobalo nam sie bardzo. Z poczatku byliśmy zaskoczeni parterem, skad byliśmy z wszystkich stron widiczni, w recepcji ale chetnie nam zaoferowana byla wymiana pokoju do wyzszego pietra, owszem dopiera od dalszego dnia, w końcu nam sie ale pokój spodobal i zostaliśmy w nim.
Wyżywienie
Pólpensjonat, wiec super, jedzenia w bród, szeroki wybór....
Obsługa w hotelu
Uslugi bezproblemowe, nawet w recepcji zmieniono nam korony czeskie na eura, potem wyczytališmy w ulotce biura turystycznego, ze pieniedzy recepcja nie zmienia... Jedynym mankamentem bylo, ze bezpośrednio przed odlotem komuś z gości po prostu zniknela walizka z przechowywalni bagazu ....nie byla dostatecznie pilnowana, przechowywalnie zamkneliśmy, a kiedy przyszliśmy po bagaz, byla otwarta, pare walizek otworzonych... na szczeście nam nie zniknelo nic....
Plaża
Wypozyczylišmy sobie samochód, wiec kazdego dnia odwiedzaliśmy inna plaze, wspaniale....
Ogólne wrażenie
Wielkie zadowolenie
Dostępne regiony