• Wiza nie jest wymagana dla obywateli UE. Można przebywać do 90 dni bez wizy.
  • Możesz podróżować z dowodem osobistym lub paszportem.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 10.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/wlochy/idp

Hotel Red Sun Village (Trinità d'Agultu e Vignola)

Ocena: /5

Włochy, Sardynia

od 4 904 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 438 025

Wyposażenie

Na poszczególne piętra można szybko i wygodnie dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Gości hotelu serdecznie zapraszamy do chwili relaksu w naszym ogrodzie. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pobudka na życzenie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego.

Zakwaterowanie

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją i łazienką. Balkon lub taras stanowią podstawowe wyposażenie większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem typu queen size oraz sofą. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, budzik i Wi-Fi. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Wyżywienie

Spośród posiłków wybrać można śniadanie. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania menu dla dzieci.

Usługi

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Leżaki na tarasie do opalania zachęcają do chwili odpoczynku. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak tenis ziemny, spa i solarium. Program animacyjny i miniklub to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 701940
Akceptowanym środkiem płatniczym w hotelu jest MasterCard.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 500 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2.5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 85 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole na plaży tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw Kącik dziecięcy tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 11 opinii)

Ocena 3,6 / 5

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,6 / 5

Okolica 3,7 / 5

Cena 3,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

73. najwyższa ocena z 2083 hoteli w Sardynia

Renata K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 11.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Red Sun Village (Trinità d'Agultu e Vignola) Włochy, Sardynia

**Luksusowe wakacje w Red Sun Village** Mieliśmy szczęście spędzić wakacje w Red Sun Village i muszę powiedzieć, że wszystko było absolutnie luksusowe. Już po przyjeździe byliśmy zachwyceni pięknym terenem hotelu, położonym wśród malowniczej przyrody z widokiem na morze. Cały kompleks jest pięknie zaaranżowany, czysty i oferuje wiele możliwości wypoczynku i rozrywki. Pokoje były przestronne, nowocześnie wyposażone i każdy szczegół został starannie przemyślany. Łóżko było bardzo wygodne i ogólnie podobał nam się spokój i prywatność, jakie zapewnia hotel. Łazienka była luksusowa, ze wszystkimi niezbędnymi kosmetykami i dużą ilością miejsca. Hotelowa restauracja oferowała doskonałe doznania kulinarne. Jedzenie było zawsze świeże, smaczne i różnorodne. Każde danie zostało przygotowane z wielką starannością i podane z elegancją. Pracownicy byli zawsze uśmiechnięci, pomocni i bardzo profesjonalni, co tylko dodało ogólnego doświadczenia. Na szczególną pochwałę zasługują także baseny. Wspaniała atmosfera, czystość i doskonała obsługa pozwoliły nam odpocząć i cieszyć się każdą chwilą. Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zachwyceni naszym pobytem w Red Sun Village i na pewno planujemy wrócić. Z czystym sumieniem możemy polecić ten hotel każdemu, kto szuka połączenia luksusu, doskonałej obsługi i pięknej okolicy.

**Luksusowe wakacje w Red Sun Village** Mieliśmy szczęście spędzić wakacje w Red Sun Village i muszę powiedzieć, że wszystko było absolutnie luksusowe. Już po przyjeździe byliśmy zachwyceni pięknym terenem hotelu, położonym wśród malowniczej przyrody z widokiem na morze. Cały kompleks jest pięknie zaaranżowany, czysty i oferuje wiele możliwości wypoczynku i rozrywki. Pokoje były przestronne, nowocześnie wyposażone i każdy szczegół został starannie przemyślany. Łóżko było bardzo wygodne i ogólnie podobał nam się spokój i prywatność, jakie zapewnia hotel. Łazienka była luksusowa, ze wszystkimi niezbędnymi kosmetykami i dużą ilością miejsca. Hotelowa restauracja oferowała doskonałe doznania kulinarne. Jedzenie było zawsze świeże, smaczne i różnorodne. Każde danie zostało przygotowane z wielką starannością i podane z elegancją. Pracownicy byli zawsze uśmiechnięci, pomocni i bardzo profesjonalni, co tylko dodało ogólnego doświadczenia. Na szczególną pochwałę zasługują także baseny. Wspaniała atmosfera, czystość i doskonała obsługa pozwoliły nam odpocząć i cieszyć się każdą chwilą. Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zachwyceni naszym pobytem w Red Sun Village i na pewno planujemy wrócić. Z czystym sumieniem możemy polecić ten hotel każdemu, kto szuka połączenia luksusu, doskonałej obsługi i pięknej okolicy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Doskonałość. Niczego nie brakowało.

Wyżywienie
Doskonały! Różnorodność. Smaczny.

Obsługa w hotelu
Wszystko na najwyższym poziomie

Plaża
Możliwość pływania na kilku plażach. Piasek lub kamień. Nurkowie mile widziani. Fale też.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.6. - 3.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Red Sun Village (Trinità d'Agultu e Vignola) Włochy, Sardynia

Nocleg nie spełnił naszych oczekiwań, wymiana nie była możliwa, mimo że w hotelu były wolne pokoje – niechęć do podporządkowania się. Przez cały pobyt w dolnej części hotelu towarzyszył nam bardzo uciążliwy zapach wydobywający się ze ścieków - studzienki ściekowej. Trwały tu naprawy - pogłębianie... Nie był to też powód do przenoszenia klientów (w każdym razie głównie z Czech). Polecono następnym razem wpisać swoje wymagania w umowie, ale biuro podróży odpowiedziało, że zakwaterowanie leży w gestii hotelu. Jedzenie jest średnie, na wszystko trzeba strasznie długo czekać, zwłaszcza na uzupełnienie jedzenia, ogromne kolejki, strasznie mało miejsc do siedzenia przy jedzeniu, ile razy staliśmy i czekaliśmy, aż ludzie skończą, abyśmy mogli oczyścić stole, bo kelnerzy udają, że Cię nie widzą, jeden ze sztućcami, drugi z serwetką, trzeci ze szklanką. W większości przypadków absolutnie wszystko ignorują i chodzą w plażowym stylu – bez stresu. 80% jedzenia było zimne. Dolny bar Wave często bez kelnera, w all inclusive masz do wyboru 2 likiery, ale przez 2 dni był tylko jeden - drugi się skończył. Skybar nie działa. Mamy więc tylko dwa bary na cały ośrodek. Bar Splash to rozdział sam w sobie. To, co pokazują miejscowi „barmani”, daje do myślenia, najpierw piszą SMS, a potem serwują, nawet jeśli jest tam kolejka, aroganckie zachowanie i brak komunikacji w jakimkolwiek innym języku niż włoski. Jeśli siedzę wieczorem przy barze, mimo grzecznego pytania, czy można pić piwo ze szklanki zamiast z kufla, odpowiedź: szef zabronił. Przecież to była odpowiedź na prawie wszystko... Można więc odnieść wrażenie, że wszystkich denerwuje. Plaża w niewielkiej odległości od hotelu jest piękna, czysta, przyjemna... a bar na plaży jest bardzo przyjazny i cichy, ale nie jest to wliczone w cenę, co ostatecznie nam nie przeszkadzało i zawsze coś zamawialiśmy tutaj i cieszyłem się widokami i relaksem. Ogólnie to wielka szkoda, bo hotel jako taki jest w pięknym miejscu, plaża jest piękna, poza dolnymi pokojami, pozostałe wydają się przyjemne, mają taras, balkon (u nas ledwo mieści się suszarka ☹) - ale całe kierownictwo jest nie na miejscu, niechętne, celem nie jest gość, ale chyba uratować jak najwięcej.

Nocleg nie spełnił naszych oczekiwań, wymiana nie była możliwa, mimo że w hotelu były wolne pokoje – niechęć do podporządkowania się. Przez cały pobyt w dolnej części hotelu towarzyszył nam bardzo uciążliwy zapach wydobywający się ze ścieków - studzienki ściekowej. Trwały tu naprawy - pogłębianie... Nie był to też powód do przenoszenia klientów (w każdym razie głównie z Czech). Polecono następnym razem wpisać swoje wymagania w umowie, ale biuro podróży odpowiedziało, że zakwaterowanie leży w gestii hotelu. Jedzenie jest średnie, na wszystko trzeba strasznie długo czekać, zwłaszcza na uzupełnienie jedzenia, ogromne kolejki, strasznie mało miejsc do siedzenia przy jedzeniu, ile razy staliśmy i czekaliśmy, aż ludzie skończą, abyśmy mogli oczyścić stole, bo kelnerzy udają, że Cię nie widzą, jeden ze sztućcami, drugi z serwetką, trzeci ze szklanką. W większości przypadków absolutnie wszystko ignorują i chodzą w plażowym stylu – bez stresu. 80% jedzenia było zimne. Dolny bar Wave często bez kelnera, w all inclusive masz do wyboru 2 likiery, ale przez 2 dni był tylko jeden - drugi się skończył. Skybar nie działa. Mamy więc tylko dwa bary na cały ośrodek. Bar Splash to rozdział sam w sobie. To, co pokazują miejscowi „barmani”, daje do myślenia, najpierw piszą SMS, a potem serwują, nawet jeśli jest tam kolejka, aroganckie zachowanie i brak komunikacji w jakimkolwiek innym języku niż włoski. Jeśli siedzę wieczorem przy barze, mimo grzecznego pytania, czy można pić piwo ze szklanki zamiast z kufla, odpowiedź: szef zabronił. Przecież to była odpowiedź na prawie wszystko... Można więc odnieść wrażenie, że wszystkich denerwuje. Plaża w niewielkiej odległości od hotelu jest piękna, czysta, przyjemna... a bar na plaży jest bardzo przyjazny i cichy, ale nie jest to wliczone w cenę, co ostatecznie nam nie przeszkadzało i zawsze coś zamawialiśmy tutaj i cieszyłem się widokami i relaksem. Ogólnie to wielka szkoda, bo hotel jako taki jest w pięknym miejscu, plaża jest piękna, poza dolnymi pokojami, pozostałe wydają się przyjemne, mają taras, balkon (u nas ledwo mieści się suszarka ☹) - ale całe kierownictwo jest nie na miejscu, niechętne, celem nie jest gość, ale chyba uratować jak najwięcej.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
:(

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (5) (0)

Filtruj opinie

Renata K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.8. - 11.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Red Sun Village (Trinità d'Agultu e Vignola) Włochy, Sardynia

**Luksusowe wakacje w Red Sun Village** Mieliśmy szczęście spędzić wakacje w Red Sun Village i muszę powiedzieć, że wszystko było absolutnie luksusowe. Już po przyjeździe byliśmy zachwyceni pięknym terenem hotelu, położonym wśród malowniczej przyrody z widokiem na morze. Cały kompleks jest pięknie zaaranżowany, czysty i oferuje wiele możliwości wypoczynku i rozrywki. Pokoje były przestronne, nowocześnie wyposażone i każdy szczegół został starannie przemyślany. Łóżko było bardzo wygodne i ogólnie podobał nam się spokój i prywatność, jakie zapewnia hotel. Łazienka była luksusowa, ze wszystkimi niezbędnymi kosmetykami i dużą ilością miejsca. Hotelowa restauracja oferowała doskonałe doznania kulinarne. Jedzenie było zawsze świeże, smaczne i różnorodne. Każde danie zostało przygotowane z wielką starannością i podane z elegancją. Pracownicy byli zawsze uśmiechnięci, pomocni i bardzo profesjonalni, co tylko dodało ogólnego doświadczenia. Na szczególną pochwałę zasługują także baseny. Wspaniała atmosfera, czystość i doskonała obsługa pozwoliły nam odpocząć i cieszyć się każdą chwilą. Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zachwyceni naszym pobytem w Red Sun Village i na pewno planujemy wrócić. Z czystym sumieniem możemy polecić ten hotel każdemu, kto szuka połączenia luksusu, doskonałej obsługi i pięknej okolicy.

**Luksusowe wakacje w Red Sun Village** Mieliśmy szczęście spędzić wakacje w Red Sun Village i muszę powiedzieć, że wszystko było absolutnie luksusowe. Już po przyjeździe byliśmy zachwyceni pięknym terenem hotelu, położonym wśród malowniczej przyrody z widokiem na morze. Cały kompleks jest pięknie zaaranżowany, czysty i oferuje wiele możliwości wypoczynku i rozrywki. Pokoje były przestronne, nowocześnie wyposażone i każdy szczegół został starannie przemyślany. Łóżko było bardzo wygodne i ogólnie podobał nam się spokój i prywatność, jakie zapewnia hotel. Łazienka była luksusowa, ze wszystkimi niezbędnymi kosmetykami i dużą ilością miejsca. Hotelowa restauracja oferowała doskonałe doznania kulinarne. Jedzenie było zawsze świeże, smaczne i różnorodne. Każde danie zostało przygotowane z wielką starannością i podane z elegancją. Pracownicy byli zawsze uśmiechnięci, pomocni i bardzo profesjonalni, co tylko dodało ogólnego doświadczenia. Na szczególną pochwałę zasługują także baseny. Wspaniała atmosfera, czystość i doskonała obsługa pozwoliły nam odpocząć i cieszyć się każdą chwilą. Ogólnie rzecz biorąc, byliśmy zachwyceni naszym pobytem w Red Sun Village i na pewno planujemy wrócić. Z czystym sumieniem możemy polecić ten hotel każdemu, kto szuka połączenia luksusu, doskonałej obsługi i pięknej okolicy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Doskonałość. Niczego nie brakowało.

Wyżywienie
Doskonały! Różnorodność. Smaczny.

Obsługa w hotelu
Wszystko na najwyższym poziomie

Plaża
Możliwość pływania na kilku plażach. Piasek lub kamień. Nurkowie mile widziani. Fale też.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.6. - 3.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Red Sun Village (Trinità d'Agultu e Vignola) Włochy, Sardynia

Nocleg nie spełnił naszych oczekiwań, wymiana nie była możliwa, mimo że w hotelu były wolne pokoje – niechęć do podporządkowania się. Przez cały pobyt w dolnej części hotelu towarzyszył nam bardzo uciążliwy zapach wydobywający się ze ścieków - studzienki ściekowej. Trwały tu naprawy - pogłębianie... Nie był to też powód do przenoszenia klientów (w każdym razie głównie z Czech). Polecono następnym razem wpisać swoje wymagania w umowie, ale biuro podróży odpowiedziało, że zakwaterowanie leży w gestii hotelu. Jedzenie jest średnie, na wszystko trzeba strasznie długo czekać, zwłaszcza na uzupełnienie jedzenia, ogromne kolejki, strasznie mało miejsc do siedzenia przy jedzeniu, ile razy staliśmy i czekaliśmy, aż ludzie skończą, abyśmy mogli oczyścić stole, bo kelnerzy udają, że Cię nie widzą, jeden ze sztućcami, drugi z serwetką, trzeci ze szklanką. W większości przypadków absolutnie wszystko ignorują i chodzą w plażowym stylu – bez stresu. 80% jedzenia było zimne. Dolny bar Wave często bez kelnera, w all inclusive masz do wyboru 2 likiery, ale przez 2 dni był tylko jeden - drugi się skończył. Skybar nie działa. Mamy więc tylko dwa bary na cały ośrodek. Bar Splash to rozdział sam w sobie. To, co pokazują miejscowi „barmani”, daje do myślenia, najpierw piszą SMS, a potem serwują, nawet jeśli jest tam kolejka, aroganckie zachowanie i brak komunikacji w jakimkolwiek innym języku niż włoski. Jeśli siedzę wieczorem przy barze, mimo grzecznego pytania, czy można pić piwo ze szklanki zamiast z kufla, odpowiedź: szef zabronił. Przecież to była odpowiedź na prawie wszystko... Można więc odnieść wrażenie, że wszystkich denerwuje. Plaża w niewielkiej odległości od hotelu jest piękna, czysta, przyjemna... a bar na plaży jest bardzo przyjazny i cichy, ale nie jest to wliczone w cenę, co ostatecznie nam nie przeszkadzało i zawsze coś zamawialiśmy tutaj i cieszyłem się widokami i relaksem. Ogólnie to wielka szkoda, bo hotel jako taki jest w pięknym miejscu, plaża jest piękna, poza dolnymi pokojami, pozostałe wydają się przyjemne, mają taras, balkon (u nas ledwo mieści się suszarka ☹) - ale całe kierownictwo jest nie na miejscu, niechętne, celem nie jest gość, ale chyba uratować jak najwięcej.

Nocleg nie spełnił naszych oczekiwań, wymiana nie była możliwa, mimo że w hotelu były wolne pokoje – niechęć do podporządkowania się. Przez cały pobyt w dolnej części hotelu towarzyszył nam bardzo uciążliwy zapach wydobywający się ze ścieków - studzienki ściekowej. Trwały tu naprawy - pogłębianie... Nie był to też powód do przenoszenia klientów (w każdym razie głównie z Czech). Polecono następnym razem wpisać swoje wymagania w umowie, ale biuro podróży odpowiedziało, że zakwaterowanie leży w gestii hotelu. Jedzenie jest średnie, na wszystko trzeba strasznie długo czekać, zwłaszcza na uzupełnienie jedzenia, ogromne kolejki, strasznie mało miejsc do siedzenia przy jedzeniu, ile razy staliśmy i czekaliśmy, aż ludzie skończą, abyśmy mogli oczyścić stole, bo kelnerzy udają, że Cię nie widzą, jeden ze sztućcami, drugi z serwetką, trzeci ze szklanką. W większości przypadków absolutnie wszystko ignorują i chodzą w plażowym stylu – bez stresu. 80% jedzenia było zimne. Dolny bar Wave często bez kelnera, w all inclusive masz do wyboru 2 likiery, ale przez 2 dni był tylko jeden - drugi się skończył. Skybar nie działa. Mamy więc tylko dwa bary na cały ośrodek. Bar Splash to rozdział sam w sobie. To, co pokazują miejscowi „barmani”, daje do myślenia, najpierw piszą SMS, a potem serwują, nawet jeśli jest tam kolejka, aroganckie zachowanie i brak komunikacji w jakimkolwiek innym języku niż włoski. Jeśli siedzę wieczorem przy barze, mimo grzecznego pytania, czy można pić piwo ze szklanki zamiast z kufla, odpowiedź: szef zabronił. Przecież to była odpowiedź na prawie wszystko... Można więc odnieść wrażenie, że wszystkich denerwuje. Plaża w niewielkiej odległości od hotelu jest piękna, czysta, przyjemna... a bar na plaży jest bardzo przyjazny i cichy, ale nie jest to wliczone w cenę, co ostatecznie nam nie przeszkadzało i zawsze coś zamawialiśmy tutaj i cieszyłem się widokami i relaksem. Ogólnie to wielka szkoda, bo hotel jako taki jest w pięknym miejscu, plaża jest piękna, poza dolnymi pokojami, pozostałe wydają się przyjemne, mają taras, balkon (u nas ledwo mieści się suszarka ☹) - ale całe kierownictwo jest nie na miejscu, niechętne, celem nie jest gość, ale chyba uratować jak najwięcej.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
:(

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (5) (0)

Jana S.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.6. - 23.6.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Red Sun Village (Trinità d'Agultu e Vignola) Włochy, Sardynia

Już nigdy nigdzie nie pojedziemy z CK***!

Już nigdy nigdzie nie pojedziemy z CK***!

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
CK *** oferuje tę wycieczkę, gdzie powinien być kort tenisowy i boisko do piłki nożnej - nie ma tam nic! żadnej przyjemności.. Pokoje małe, jeśli macie pokój 2l z dostawką, to po rozłożeniu łóżka praktycznie nie ma możliwości wyjścia na taras.

Wyżywienie
Jedzenie ok, nie mają czasu na uzupełnienie, ale wybór jest dobry. Zła organizacja, rano kolejka po kawę. Reklamowana pizzeria to po prostu bar, do którego na lunch/obiad przynoszą kawałki pizzy - cały czas tylko jeden rodzaj. Napoje all inclusive okropne - 3 x 1-litrowe pojemniki z sokiem i „prawdopodobnie” odrobiną alkoholu, przesłodzone, wstępnie zmieszane, nie wiesz, co pijesz i 1x kwaśna lemoncello… inaczej gazowane napoje bezalkoholowe. Przy basenie nie można wypić drinka. Napoje bez lodu, 2 bary, obsługa często przesiaduje na podwórku zamiast podawać. Kawa filtrowana, presso nie jest częścią oferty all inclusive.

Obsługa w hotelu
Zmiana ręczników basenowych za opłatą. Sprzątanie pokoju sporadycznie.

Plaża
najbliższa plaża ok. 200 m z utrudnionym dostępem do wody, druga plaża 700 m dalej w zatoce, lepiej wypożyczyć samochód i pojechać na inne plaże

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Iveta K.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.6. - 7.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Red Sun Village (Trinità d'Agultu e Vignola) Włochy, Sardynia

Ogólnie dobry nocleg, dobre, smaczne jedzenie, duży wybór. Popołudniowa przekąska. Minusem jest duża ilość osób w jadalni, jest to duży hotel. Niewiele było miejsc do siedzenia w hotelu poza basenem, np. wieczorem.

Ogólnie dobry nocleg, dobre, smaczne jedzenie, duży wybór. Popołudniowa przekąska. Minusem jest duża ilość osób w jadalni, jest to duży hotel. Niewiele było miejsc do siedzenia w hotelu poza basenem, np. wieczorem.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było dobre, ładnie wyposażone, czyste. Dostępny sejf, suszarka do włosów.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, duży wybór. Na lunch i kolację pizza, dwa rodzaje makaronów oraz klasyczne szwedzkie stoły. Minus widzę tylko w dwóch napojach alkoholowych (wódka z sokiem i lokalny likier z sokiem), za ostatnie drinki zapłacono. Do obiadu i kolacji podawano wino lub piwo.

Obsługa w hotelu
W ramach naszego pobytu zepsuł się pociąg jadący na piaszczystą plażę, więc musieliśmy chodzić po piasku, spacer jest przyjemny po brudnej drodze, ale dużo samochodów przejeżdża drogą do hotelu.

Plaża
Gad i jego funkcjonowanie było dobre. Możliwość bezpłatnej rezerwacji leżaka z jednodniowym wyprzedzeniem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Iva V.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.5. - 5.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Red Sun Village (Trinità d'Agultu e Vignola) Włochy, Sardynia

miłe spokojne wakacje

miłe spokojne wakacje

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
bardzo ładny hotel z kilkoma basenami, wszędzie czysto.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, duży wybór warzyw i sałatek oraz doskonałe desery, jednak czasami obsługa nie nadążała i tworzyły się kolejki, zwłaszcza po kawę i napoje, nie mieli czasu na sprzątanie stołów, stołów, ale ogólnie dobrze wrażenie przeważa. To był początek sezonu, a oni próbowali wszystko naprawić. Należy jednak pamiętać, że nawet w przypadku opcji all inclusive jedzenie nie jest dostępne przez cały dzień, a napoje są dostępne jedynie w ograniczonym asortymencie.

Plaża
Do plaży można dojść z hotelu w około 5-7 minut, jest ładna kamienista, odpowiednia do snorkelingu, woda jest super czysta (jak wszędzie na Sardynii). Druga, piaszczysta plaża jest oddalona o około 15 minut, ale odsłonięta razy między hotelem a plażą kursuje minibus. Na obie plaże należy zarezerwować parasol z jednodniowym wyprzedzeniem (bezpłatnie)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 28 °C

  • Temperatura wody 24 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować