Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Włoch

Hotel Astor

Ocena: 3/5

Włochy, Lido di Jesolo, Lido di Jesolo

od 2 835 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

3-gwiazdkowy Hotel Astor położony jest bezpośrednio przy prywatnej plaży oraz w pobliżu promenady, gdzie można znaleźć liczne sklepy i restauracje. To doskonały wybór na rodzinne wakacje. Do Waszej dyspozycji są basen zewnętrzny, sala TV oraz bezpłatne Wi-Fi w całym hotelu.

Położenie

  • ok. 3 km od centrum Jesolo
  • ok. 1,5 km od aquaparku Aqualandia
  • bezpośrednio przy plaży
  • w pobliżu liczne restauracje i sklepy

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży
  • prywatna
  • piaszczysta
  • parasole
  • ręczniki

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • sala TV
  • taras
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • parking: niestrzeżony, za opłatą
  • garaż: za opłatą ok. 12 €
  • sala konferencyjna

Karty

Visa, MasterCard, Maestro

Liczba pokojów

78

Kategoria lokalna

3 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • taksa klimatyczna: płatna na miejscu ok. 1,3 €
  • hotel akceptuje zwierzęta: za opłatą ok. 10 €/dzień, na zapytanie

Dwa posiłki

  • śniadanie: kontynentalne, w formie bufetu
  • kolacja: wybór z menu na dany dzień, 3-daniowe menu

Śniadania

  • kontynentalne, w formie bufetu

Restauracje i bary

  • restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, regionalna, potrawy bezglutenowe, dania wegetariańskie, menu dla dzieci, bufet,  wybór z menu

  • bar

Dla dzieci

  • basen dla dzieci
  • plac zabaw

Basen

  • baseny: 2
  • basen: zewnętrzny, wydzielona część basenu dla dzieci
  • leżaki
  • parasole
  • basen dla dzieci

Opieka Digital Service

  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI.

Transfer

  • Transfer z lotniska i na lotnisko odbywa się we własnym zakresie

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze - DZM1

  • klimatyzacja
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • biurko
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon

Widok: widok na morze

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze - DZM2

  • klimatyzacja
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras

Widok: widok na morze lub basen

Pokój 2-osobowy - DZX1

  • klimatyzacja
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • balkon francuski

Widok: widok boczny na morze

    Pokój 2-osobowy z widokiem na morze - DZM1

  • klimatyzacja
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • widok na morze
  • biurko
  • balkon

    Pokój 2-osobowy z widokiem na morze - DZM2

  • klimatyzacja
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • widok na morze lub basen
  • balkon lub taras

    Pokój 2-osobowy - DZX1

  • klimatyzacja
  • sejf: w cenie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • balkon francuski
  • widok boczny na morze

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 14 opinii)

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

48. najwyższa ocena z 523 hoteli w Lido di Jesolo

Ján R. -. A.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 8.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Astor Ocena: 3/5 Włochy, Lido di Jesolo

Nigdy więcej nie wybrałbym tego hotelu. Płacę za nowocześnie umeblowany pokój. Dostaję pokój jak z ubiegłego wieku, dysfunkcjonalny. Zadzwoniłem do urzędu certyfikacji ze skargą dotyczącą ev. zmiana pokoju. Powinienem zwrócić się do CK. Podali mi numer telefonu na CK, który nie istnieje. Poprosiłem o e-mail. Napisał całe pozew i wysłał go do CK. E-mail wrócił. Prawdopodobnie też nie istnieje. Umieściłem CA w kopii. Do dziś nie mam odpowiedzi. Usługa CA jest całkowicie niepotrzebna. Od momentu złożenia reklamacji czekam 30 dni. Wtedy zobaczymy co dał. Prawdopodobnie Choi lub Europejskie Centrum Konsumenckie.

Nigdy więcej nie wybrałbym tego hotelu. Płacę za nowocześnie umeblowany pokój. Dostaję pokój jak z ubiegłego wieku, dysfunkcjonalny. Zadzwoniłem do urzędu certyfikacji ze skargą dotyczącą ev. zmiana pokoju. Powinienem zwrócić się do CK. Podali mi numer telefonu na CK, który nie istnieje. Poprosiłem o e-mail. Napisał całe pozew i wysłał go do CK. E-mail wrócił. Prawdopodobnie też nie istnieje. Umieściłem CA w kopii. Do dziś nie mam odpowiedzi. Usługa CA jest całkowicie niepotrzebna. Od momentu złożenia reklamacji czekam 30 dni. Wtedy zobaczymy co dał. Prawdopodobnie Choi lub Europejskie Centrum Konsumenckie.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Na stronie CA zdjęcia nowocześnie urządzonych pokoi. Rzeczywistość jest diametralnie inna. Czescy Polacy i Słowacy dostają pokoje, które prawdopodobnie są przeznaczone tylko dla personelu. Pokoje wyposażone w meble z ubiegłego wieku. Drzwi wejściowe jakby z papieru. Woda w łazience nie spływa, więc po jednym prysznicu jest jej tak dużo, że nie trzeba nawet iść na basen. Toaleta spłukuje się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Wyżywienie
To zależy od dnia. Przez pierwsze kilka dni miałam wrażenie, że dostajemy różne odmiany makaronu z sosem pomidorowym. Potem było już lepiej. Zaczęli podawać owoce morza, mięso, ryby. Śniadania były niesamowite. Miłośnicy słodkości będą mieli nie lada gratkę.

Obsługa w hotelu
Katastrofa parkingowa. Nie mam dla ciebie miejsca. W garażu nie zmieścisz normalnego kombi. Stał tam zaparkowany Range Rover. nie widzę. Zaletą jest hotelowa plaża. Zawsze masz swoje leżaki. Basen w porządku. Woda jest czysta

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Martin K.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 3.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Astor Ocena: 3/5 Włochy, Lido di Jesolo

Moja żona i ja jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, ale nie wróciłbym do tego hotelu ponownie, a nie jestem osobą wybredną.

Moja żona i ja jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, ale nie wróciłbym do tego hotelu ponownie, a nie jestem osobą wybredną.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój nie jest bardzo stary, po jednym prysznicu w łazience, w której zmieści się tylko jedna osoba, łazienka jest podgrzewana, woda jest tylko w pokoju, ponieważ odpływ podłogowy powoli spływa, a płytki praktycznie nie mają spadku, a zamiast na ekranie jest tylko plastikowa zasłona, toaleta w łazience jest praktycznie pod prysznicem.

Wyżywienie
Kupiliśmy tylko śniadanie, było w formie bufetu i nie było źle, był wybór.

Obsługa w hotelu
Najgorsze jest parkowanie samochodów. Na parkingu nie ma wystarczającej ilości miejsca, więc samochody parkuje się tam na różne sposoby, a kluczyki trzeba zostawić w recepcji, bo jak ktoś musi wyjechać, to musi to zrobić ktoś z obsługi. zaparkować kilka innych samochodów. Każdego dnia byłem bardzo zawiedziony i zmartwiony, gdy ktoś niszczył mój samochód, na szczęście tak się nie stało. Jeśli chodzi o inną usługę w hotelu (lobby bar), nie mam pojęcia dlaczego, ale barmani, a konkretnie jeden wyższy. jeden, dyskryminowany, kazał nam pić w plastikowych kubkach jak do piwa na festiwalu, a gdy przyszedł Niemiec, to mu to samo mieszał w przeznaczonej do tego szklance. Co dwa dni zmieniali parasole i leżaki na plaży i dawali nam inne miejsca, dalej od wody. Raz nawet powiedzieli nam na recepcji, że nie będą mieli dla nas leżaków przez dwa dni dopiero, gdy się zdenerwuję , nagle mieli wolne.

Plaża
Plaża jest ładna, czysta i dobrze utrzymana

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Filtruj opinie

Ján R. -. A.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 8.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Astor Ocena: 3/5 Włochy, Lido di Jesolo

Nigdy więcej nie wybrałbym tego hotelu. Płacę za nowocześnie umeblowany pokój. Dostaję pokój jak z ubiegłego wieku, dysfunkcjonalny. Zadzwoniłem do urzędu certyfikacji ze skargą dotyczącą ev. zmiana pokoju. Powinienem zwrócić się do CK. Podali mi numer telefonu na CK, który nie istnieje. Poprosiłem o e-mail. Napisał całe pozew i wysłał go do CK. E-mail wrócił. Prawdopodobnie też nie istnieje. Umieściłem CA w kopii. Do dziś nie mam odpowiedzi. Usługa CA jest całkowicie niepotrzebna. Od momentu złożenia reklamacji czekam 30 dni. Wtedy zobaczymy co dał. Prawdopodobnie Choi lub Europejskie Centrum Konsumenckie.

Nigdy więcej nie wybrałbym tego hotelu. Płacę za nowocześnie umeblowany pokój. Dostaję pokój jak z ubiegłego wieku, dysfunkcjonalny. Zadzwoniłem do urzędu certyfikacji ze skargą dotyczącą ev. zmiana pokoju. Powinienem zwrócić się do CK. Podali mi numer telefonu na CK, który nie istnieje. Poprosiłem o e-mail. Napisał całe pozew i wysłał go do CK. E-mail wrócił. Prawdopodobnie też nie istnieje. Umieściłem CA w kopii. Do dziś nie mam odpowiedzi. Usługa CA jest całkowicie niepotrzebna. Od momentu złożenia reklamacji czekam 30 dni. Wtedy zobaczymy co dał. Prawdopodobnie Choi lub Europejskie Centrum Konsumenckie.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Na stronie CA zdjęcia nowocześnie urządzonych pokoi. Rzeczywistość jest diametralnie inna. Czescy Polacy i Słowacy dostają pokoje, które prawdopodobnie są przeznaczone tylko dla personelu. Pokoje wyposażone w meble z ubiegłego wieku. Drzwi wejściowe jakby z papieru. Woda w łazience nie spływa, więc po jednym prysznicu jest jej tak dużo, że nie trzeba nawet iść na basen. Toaleta spłukuje się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Wyżywienie
To zależy od dnia. Przez pierwsze kilka dni miałam wrażenie, że dostajemy różne odmiany makaronu z sosem pomidorowym. Potem było już lepiej. Zaczęli podawać owoce morza, mięso, ryby. Śniadania były niesamowite. Miłośnicy słodkości będą mieli nie lada gratkę.

Obsługa w hotelu
Katastrofa parkingowa. Nie mam dla ciebie miejsca. W garażu nie zmieścisz normalnego kombi. Stał tam zaparkowany Range Rover. nie widzę. Zaletą jest hotelowa plaża. Zawsze masz swoje leżaki. Basen w porządku. Woda jest czysta

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Martin K.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 3.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Astor Ocena: 3/5 Włochy, Lido di Jesolo

Moja żona i ja jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, ale nie wróciłbym do tego hotelu ponownie, a nie jestem osobą wybredną.

Moja żona i ja jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, ale nie wróciłbym do tego hotelu ponownie, a nie jestem osobą wybredną.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój nie jest bardzo stary, po jednym prysznicu w łazience, w której zmieści się tylko jedna osoba, łazienka jest podgrzewana, woda jest tylko w pokoju, ponieważ odpływ podłogowy powoli spływa, a płytki praktycznie nie mają spadku, a zamiast na ekranie jest tylko plastikowa zasłona, toaleta w łazience jest praktycznie pod prysznicem.

Wyżywienie
Kupiliśmy tylko śniadanie, było w formie bufetu i nie było źle, był wybór.

Obsługa w hotelu
Najgorsze jest parkowanie samochodów. Na parkingu nie ma wystarczającej ilości miejsca, więc samochody parkuje się tam na różne sposoby, a kluczyki trzeba zostawić w recepcji, bo jak ktoś musi wyjechać, to musi to zrobić ktoś z obsługi. zaparkować kilka innych samochodów. Każdego dnia byłem bardzo zawiedziony i zmartwiony, gdy ktoś niszczył mój samochód, na szczęście tak się nie stało. Jeśli chodzi o inną usługę w hotelu (lobby bar), nie mam pojęcia dlaczego, ale barmani, a konkretnie jeden wyższy. jeden, dyskryminowany, kazał nam pić w plastikowych kubkach jak do piwa na festiwalu, a gdy przyszedł Niemiec, to mu to samo mieszał w przeznaczonej do tego szklance. Co dwa dni zmieniali parasole i leżaki na plaży i dawali nam inne miejsca, dalej od wody. Raz nawet powiedzieli nam na recepcji, że nie będą mieli dla nas leżaków przez dwa dni dopiero, gdy się zdenerwuję , nagle mieli wolne.

Plaża
Plaża jest ładna, czysta i dobrze utrzymana

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Kitti P.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 24.7. - 28.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Astor Ocena: 3/5 Włochy, Lido di Jesolo

To było niesamowite.

To było niesamowite.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Daniela

Ocena 4,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 28.7. - 4.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Astor Ocena: 3/5 Włochy, Lido di Jesolo

Przyjemny hotel tuż przy plaży. W każdym pokoju znajduje się parasol i 2 leżaki, bez konieczności wcześniejszej rezerwacji. Dla rodzin z małymi dziećmi hotel stara się pomieścić i ustawia parasole z leżakami w pierwszym rzędzie, najbliżej morza.

Przyjemny hotel tuż przy plaży. W każdym pokoju znajduje się parasol i 2 leżaki, bez konieczności wcześniejszej rezerwacji. Dla rodzin z małymi dziećmi hotel stara się pomieścić i ustawia parasole z leżakami w pierwszym rzędzie, najbliżej morza.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje z bezpośrednim widokiem na morze zostały odnowione, ale balkony nie zostały jeszcze naprawione. Podobnie należy wymienić drzwi wejściowe do pomieszczeń. (Pokoje są zamykane na klasyczny klucz, co jest już trochę OUT.) Byłem zadowolony z małej lodówki, suszarki do włosów, klimatyzacji w pokoju. Lepiej zapomnij o WiFi, prawie w ogóle nie działa.

Wyżywienie
Na śniadanie są stosunkowo bogate stoły bufetowe. Niczego nam nie brakowało. Obiady to wybór z karty - 4 opcje, często trzeba liczyć na makarony + bufet do sałatek, przystawek, deserów, lodów.

Obsługa w hotelu
Personel hotelu był pomocny, jeśli była jakaś prośba. (Np. ze względu na późne przybycie z wycieczki pozwolili nam wybrać i zawieźć obiad do pokoju.) Parkowanie w pobliżu hotelu to problem, który pracownicy hotelu starają się szybko rozwiązać, aby zawsze było wolne miejsce znaleziony.

Plaża
Plaża bezpośrednio przed hotelem jest jak najbliżej. Plaża jest codziennie starannie sprzątana i przygotowywana dla wczasowiczów. Dla klientów hotelu świadczony jest serwis plażowy, wliczony w cenę noclegu. Po przyjeździe klienci otrzymują karty z dokładną lokalizacją parasola i leżaków, które są ważne przez cały pobyt.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (4)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.7. - 18.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Astor Ocena: 3/5 Włochy, Lido di Jesolo

Ogólne wrażenie jest bardzo dobre.

Ogólne wrażenie jest bardzo dobre.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Dwa razy w ciągu jednego miesiąca w tym samym hotelu w różnych pokojach. Po raz drugi w pokoju 116 w łazience przydałyby się wieszaki na ręczniki i schowek na detergenty w kąciku prysznicowym, bo na trzy osoby jeden haczyk w całej łazience to żałośnie mało.

Wyżywienie
Doskonałe jedzenie, każdy wybierze

Obsługa w hotelu
nie mam uwag

Plaża
Plaża tuż przed hotelem, basen jest częścią hotelu, wszystko jest w porządku, tylko czasami nie mogłem zmieścić się na plaży z innymi gośćmi hotelu, byłoby lepiej, gdyby było więcej miejsca między leżakami.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 7 °C temperatura w nocy 2 °C

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 7 °C temperatura w nocy 3 °C

  • Poniedziałek 7 °C temperatura w nocy 4 °C

  • Wtorek 9 °C temperatura w nocy 6 °C

  • Środa 10 °C temperatura w nocy 8 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować