Naszym zdaniem
Czterogwiazdkowy hotel oferuje 115 pokoi w budynku głównym i bocznym. Dobra lokalizacja, blisko historycznego centrum miasta Tropea, liczne zabytki w okolicy, odkryty basen, restauracja. Idealny wybór na odpoczynek i zwiedzanie.
Położenie
Hotel położony jest na półwyspie Kalabria, a popularnej miejscowości Tropea, ok. 850 m od Starego Miasta. W pobliżu znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje. Publiczna plaża Rotonda Beach oddalona jest o ok. 1 km. Port lotniczy Lamezia Terme oddalony jest o ok. 57 km.
Wyposażenie
Recepcja, lobby z miejscem do odpoczynku, winda, parking (za opłatą), duża restauracja serwująca dania kuchni lokalnej, bar przy basenie, bezpłatne Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych i pokojach, pralnia (za opłatą).
Pokoje
Comfort - ok. 18 - 20 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka z wanną lub prysznicem.
Standard Balcony or Terrace - ok. 18 - 20 m2, mogący zakwaterować dwie osoby dorosłe i dziecko, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, balkon lub taras.
Standard SeaView - ok. 18 - 20 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, sejf, minibar (za opłatą), prywatna łazienka z wanną lub prysznicem, widok na morze.
Wyżywienie
BB (Bed and Breakfast) - śniadanie.
HB (Half Board) - śniadanie i kolacja. Napoje do kolacji dodatkowo płatne.
FB (Full Board) - śniadanie, obiad i kolacja. Napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne.
Sport i rozrywka
Czynny sezonowo odkryty basen, leżaki i parasole słoneczne przy basenie. Za opłatą: wypożyczalnia rowerów, centrum wellness (łaźnia turecka, sauna fińska).
Dla dzieci
Łóżeczko dla dziecka (na zapytanie, za opłatą).
Podatek turystyczny
Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny w wysokości ok. 3 osoba / doba.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.