Naszym zdaniem
Komfortowy hotel przy plaży, blisko znanego kurortu Side, ktory słynie z zabytków starożytnych i współczesnych dobrodziejstw kulturowo-rozrywkowych.
Położenie
Przy piaszczysto-żwirowej plaży (leżaki, parasole i ręczniki bezpłatnie), blisko promenady, ok. 5 km od centrum Side, ok. 50 km od lotniska w Antalyi.
Wyposażenie
Lobby, recepcja 24h, restauracja główna, restauracje a'la carte (włoska, turecka, azjatycka - czynne w sezonie letnim), lounge bar, lobby bar, bary letnie (przy plaży, przy basenie), minimarket, sklep z pamiątkami, sale konferencyjne, salon fryzjerski, usługi pralnicze, bezpłatne łącza Wi-Fi w miejscach publicznych.
Pokoje
Double Standard - standardowy pokój z łazienką, klimatyzacja, telefon, minibar, sejf (płatny), TV sat, balkon. Powierzchnia - ok. 28 m kw.
Double Standard Lateral Sea View - standardowy pokój z bocznym widokiem na morze.
Large Room Bunkbed - pokój rodzinny; w sypialni prócz łóżka podwójnego - łóżko piętrowe. Powierzchnia - ok. 40 m kw. Balkon z bocznym widokiem na morze.
Family Room (2 Bedrooms) Sea View - 2 pokoje (w jedym podwojne łózko, w drugim dwa pojedyncze łżóka), łazienka, balkon. Powierzchnia - ok. 35 m kw. Balkon z widokiem na morze.
Wyżywienie
All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski, słodki podwieczorek, lokalne napoje i alkohole (do północy), minibar (woda, wyznaczone napoje).
Sport i rozrywka
Basen, zjeżdżalnie wodne (w sezonie letnim), basen kryty (w sezonie zimowym), siatkowka plażowa, tenis stołowy, sauna, łaźnia, hammam, siłownia, lekkie animacje, okazjonalnie program rozrywkowy. Odpłatnie: zabiegi kosmetyczne i masaże w centrum spa, sport wodne.
Dla dzieci
Basen dziecięcy i miniklub (w sezonie zimowym), sala zabaw, wysokie krzesełka w restauracji.
Ograniczenia zimą
W sezonie zimowym niektóre usługi mogą być niedostępne lub ich działanie ograniczone ze względu na warunki atmosferyczne, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych. W zależności od aktualnej ilości gości hotelowych, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.
Warunki wjazdu do kraju
Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.
Od 19.04.2022 r. obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Przelot liniami lotniczymi Corendon Airlines/Sun Express/Pegasus Airlines
Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
* Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.
Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/
Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.
W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę).
* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami PLL LOT
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł.
Warunki przewozu linii lotniczych PLL LOT: https://www.lot.com/pl/pl/regulacje/ogolne-warunki-przewozu
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami Turkish Airlines
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł. Uwaga, w liniach Turkish Airlines po zakupie biletu z bagażem podręcznym nie ma możliwości dokupienia bagażu rejestrowanego.
Warunki przewozu linii lotniczych Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-pl
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express, Pegasus Airlines, PLL LOT oraz Turkish Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń w okresie zimowym
W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.