Lokalizacja: Hotel położony jest w Side. Piaszczysta plaża oddalona jest o około 750 m, na którą można dojechać bezpłatnym busem w określonych porach dnia. Centrum Side z licznymi sklepami i obiektami rozrywkowymi, a także restauracjami i barami oddalone jest o około 2 km. Odległość do lotniska w Antalyi wynosi około 70 km.
Umeblowanie: Hotel posiada łącznie 2 budynki i 73 pokoje. Oferuje lobby z recepcją, główną restaurację, bar, fryzjera (za opłatą), pralnię (za opłatą) i minimarket (za opłatą). W kompleksie zewnętrznym znajduje się basen z tarasem do opalania, zjeżdżalnia wodna (w zależności od pory roku/pogody, na godziny), bar basenowy i basen dla dzieci. Leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie przy basenie i na plaży, w zależności od dostępności. Jedzenie i napoje na plaży są płatne.
Zakwaterowanie: Standardowe pokoje posiadają prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telewizję satelitarną, minibar (za opłatą), telefon (za opłatą) i sejf do wynajęcia. Alternatywnie, można je również zarezerwować do pojedynczego wykorzystania. Pokoje rodzinne z 2 pokojami są z takim samym wyposażeniem i składają się z 2 pokoi.
Posiłki: All Inclusive obejmuje śniadanie, obiad i kolację w formie bufetu, popołudniową przerwę kawową oraz wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:00 do 22:00 w otwartym barze.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: tenis stołowy, w sezonie okazjonalnie wieczorne animacje.
Za opłatą: łaźnia turecka, sauna oraz masaże/zabiegi, napoje i jedzenie na plaży. Sporty wodne od lokalnych dostawców na plaży.
Dzieci: basen dla dzieci.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Płatność zbliżeniowa
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.