Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 17.10. - 20.10.2024 Oceniono: Październik 2024
Aroma Butik Hotel Ocena: 3/5 Turcja, Side
Razy dzień. Piszę o moich doświadczeniach z pobytu w butikowym hotelu Aroma. Kiedy przybyłem do hotelu, nie wiedziałem, gdzie jest recepcja. W ogóle tego nie oznaczyli. W szatni było ciemno. Spał tam mężczyzna. Zapukałem, a on powiedział mi, że jest recepcjonistą. Nie czekała na mnie żadna paczka z jedzeniem, jak mnie informowaliście, że dla mnie przygotowywali. Potem zrobił mi kanapkę ze starą bułką. Nie zjadłem tego. Nie mogę uwierzyć, że ta kanapka była warta 10 euro. W pokoju. W łazience śmierdziało szambo. Chciałem zmienić pokój, ale każdy pokój pachniał tak samo. W łazience nie było ręcznika na stopy ani ręce. Dali tylko 1 ręcznik. Klimatyzację udało się szybko naprawić. Wystały kable i rury. Stan zagrażający życiu Wolałem nie używać klimatyzatora. Ostatniego dnia poprosiłem ich wieczorem, aby rano przygotowali mi śniadanie. 20 października rano o godzinie 6:15 recepcjonistka powiedziała mi, że o tym zapomnieli. Mają zamkniętą kuchnię. Mówię OK, więc pozwól mi zwrócić 10 euro za śniadanie. Recepcjonista powiedział mi, że nie ma tu pieniędzy i że właściciel hotelu przyjedzie za 30 minut. Więc wyszłam bez wszystkiego. Mój samolot odleciał o 12.10. O 6.20 miałem transport na lotnisko. Stopniowo odbieraliśmy ludzi z innych hoteli. O 8.40 byliśmy na lotnisku. Ale byłem na lotnisku 3,5 godziny, bo zaoszczędziłeś na transferze, żeby nie było potrzeby kolejnego transferu o 8.30, wsadziłeś nas wszystkich do jednego samochodu. Lepiej byłoby dla mnie taksówką. Mógłbym spać jeszcze dwie godziny. Po tym, jak osoba jest zmęczona podróżą, kiedy mało śpi. Na lotnisku wydałem 15 euro na posiłek w Burger Kingu. Herbata 5 euro. Gorąca czekolada 5 euro. 0,5 litra wody 3 euro Wszystko tam jest drogie. Żądam odszkodowania. Pierwszej nocy byłem bez kolacji. Opuściłem Wasz hotel bez śniadania i czekałem na lotnisku 3,5 godziny. Dziękuję
Razy dzień. Piszę o moich doświadczeniach z pobytu w butikowym hotelu Aroma. Kiedy przybyłem do hotelu, nie wiedziałem, gdzie jest recepcja. W ogóle tego nie oznaczyli. W szatni było ciemno. Spał tam mężczyzna. Zapukałem, a on powiedział mi, że jest recepcjonistą. Nie czekała na mnie żadna paczka z jedzeniem, jak mnie informowaliście, że dla mnie przygotowywali. Potem zrobił mi kanapkę ze starą bułką. Nie zjadłem tego. Nie mogę uwierzyć, że ta kanapka była warta 10 euro. W pokoju. W łazience śmierdziało szambo. Chciałem zmienić pokój, ale każdy pokój pachniał tak samo. W łazience nie było ręcznika na stopy ani ręce. Dali tylko 1 ręcznik. Klimatyzację udało się szybko naprawić. Wystały kable i rury. Stan zagrażający życiu Wolałem nie używać klimatyzatora. Ostatniego dnia poprosiłem ich wieczorem, aby rano przygotowali mi śniadanie. 20 października rano o godzinie 6:15 recepcjonistka powiedziała mi, że o tym zapomnieli. Mają zamkniętą kuchnię. Mówię OK, więc pozwól mi zwrócić 10 euro za śniadanie. Recepcjonista powiedział mi, że nie ma tu pieniędzy i że właściciel hotelu przyjedzie za 30 minut. Więc wyszłam bez wszystkiego. Mój samolot odleciał o 12.10. O 6.20 miałem transport na lotnisko. Stopniowo odbieraliśmy ludzi z innych hoteli. O 8.40 byliśmy na lotnisku. Ale byłem na lotnisku 3,5 godziny, bo zaoszczędziłeś na transferze, żeby nie było potrzeby kolejnego transferu o 8.30, wsadziłeś nas wszystkich do jednego samochodu. Lepiej byłoby dla mnie taksówką. Mógłbym spać jeszcze dwie godziny. Po tym, jak osoba jest zmęczona podróżą, kiedy mało śpi. Na lotnisku wydałem 15 euro na posiłek w Burger Kingu. Herbata 5 euro. Gorąca czekolada 5 euro. 0,5 litra wody 3 euro Wszystko tam jest drogie. Żądam odszkodowania. Pierwszej nocy byłem bez kolacji. Opuściłem Wasz hotel bez śniadania i czekałem na lotnisku 3,5 godziny. Dziękuję
Zakwaterowanie
Szambo śmierdzi szambo w łazience
Wyżywienie
Pierwszego i ostatniego dnia nie było jedzenia
Plaża
Plaża wśród drzew iglastych. Igły na ziemi
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)