Aktualne warunki podróży do Turcji

Hotel Mio Bianco

Ocena: 4/5

Turcja, Riwiera Egejska, Akyarlar

od 1 221 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kody rezerwacji:
  • BJV209


Lokalizacja:
Plaża piaszczysto-żwirkowa (zalecane obuwie kąpielowe) znajduje się w odległości spaceru. Najbliższe miasto Turgutreis oddalone jest o ok. 8 km. Lotniska: DLM ok. 220 km, BJV ok. 60 km, ADB ok. 242 km.

Umeblowanie:
Klimatyzowany hotel posiada 210 pokoi. W części wewnętrznej znajduje się lobby, recepcja (24h), fryzjer, minimarket i 3 bary, a także WiFi (w miejscach publicznych). Do dyspozycji Gości jest także sala telewizyjna z telewizją satelitarną i płaskim ekranem. Do wyposażenia należy także kilka restauracji (włoska, lokalna i à la carte) z tarasem i klimatyzacją. W restauracji głównej goście mogą poczęstować się bufetem. Bar przekąskowy oferuje również niewielkie posiłki. Na terenie basenu znajduje się basen sezonowy, bar przy basenie (sezonowy), oddzielny basen dla dzieci i zjeżdżalnia wodna. Na plaży i przy basenie dostępne są leżaki, poduszki i parasole oraz ręczniki (za kaucją). Goście mogą delektować się przekąskami i napojami bezalkoholowymi w barze na plaży (sezonowo).

Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokoje dwuosobowe (ok. 22 m2) posiadają łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację (indywidualnie regulowaną), telefon, sejf do wynajęcia, telewizję satelitarną, mini lodówkę oraz balkon lub taras. Możliwość rezerwacji z widokiem na morze za dopłatą.

Pokoje rodzinne połączone drzwiami (ok. 38 m2) są bardziej przestronne i oferują takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe.

Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.

Posiłki (dostępne w zależności od sezonu):
All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata i ciasta po południu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę barów otwartych w podanych godzinach. Importowane napoje i wszystkie inne dodatki takie jak świeżo wyciskane soki owocowe dostępne są za opłatą.

Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
- Miniklub dla dzieci w wieku 4 - 12 lat
- oddzielny basen dla dzieci przy basenie
- Opieka nad dziećmi (za opłatą)
- Plac zabaw

Różnorodny:
- Usługa prania (za opłatą), usługa prasowania (za opłatą)
- Sprzątanie pokoju codziennie
- Opcje parkowania
- Napięcie: 220 woltów

Kategoria kraju:
4 gwiazdki

Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
- jeśli dotyczy, za opłatą: aerobik, boccia, rzutki, tenis stołowy, narty wodne, skuter wodny, sala fitness, masaże, sauna, łaźnia turecka
- Animacja dla dorosłych
- Co tydzień wieczorne występy

Informacje o kraju Türkiye:
Wiza online Türkiye:
Informujemy, że wiza elektroniczna (e-wiza) została wprowadzona dla niektórych narodowości (z wyjątkiem Niemiec) od 10 kwietnia 2014 r. Dotyczy to podróży wakacyjnych i służbowych i należy go złożyć i wydrukować online na stronie www.evisa.gov.tr przed rozpoczęciem podróży.
Podróżni innych narodowości powinni zatem sprawdzić w lokalnej ambasadzie lub konsulacie wymogi wjazdowe.

Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania:
Należy pamiętać, że rezerwacje typu Hotel Only do Turcji obowiązują wyłącznie w przypadku uczestników podróży, którzy udowodnią, że zamieszkują na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu albo posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu lokalny hotel ma prawo pobrać opłatę dodatkową w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Uwaga:

Od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zarezerwowanym przez Państwa hotelu, hotelach sąsiednich oraz w najbliższej okolicy mogą odbywać się prace remontowo-budowlane.



Informacje ogólne:
Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa zachowała ważność.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport podczas transferu naliczane są koszty.



Specjalne środki higieny
Ogólnie
  • zasady odległości
  • Ściany ochrony higienicznej
  • Wymagania dotyczące maski
  • Wzmocnione środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • sprzęt ochronny dla personelu
  • Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
usługi
  • Maseczki ochronne dla gości
  • Płatność zbliżeniowa
  • Sprzęt ochronny dla gości

Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Buchungscodes:
  • BJV209


Lage:
Der Sand-/Kiesstrand (Badeschuhe empfehlenswert) ist zu Fuß erreichbar. Die nächste Stadt Turgutreis liegt ca. 8 km entfernt. Flughäfen: DLM ca. 220 km, BJV ca. 60 km, ADB ca. 242 km.

Ausstattung:
Das klimatisierte Hotel verfügt über 210 Zimmer. Der Innenbereich umfasst Lobby, eine Rezeption (24 h), Frisör, Minimarkt und 3 Bars sowie WiFi (in öffentlichen Bereichen). Zur Verfügung steht weiterhin eine TV Lounge mit Sat-TV und Flat Screen. Zu den Einrichtungen zählen zudem mehrere Restaurants (italienisch, lokale Speisen und à-la-carte) mit Terrasse und Klimaanlage. Im Hauptrestaurant können sich die Gäste am Buffet bedienen. Eine Snackbar bietet zusätzlich kleine Speisen. Die Poollandschaft umfasst einen saisonal geöffneten Pool sowie eine Poolbar (saisonabhängig), ein separates Kinderbecken und Wasserrutsche. Am Strand und am Pool stehen Sonnenliegen, Auflagen und Sonnenschirme sowie Handtücher (gegen Kaution) bereit. An der Strandbar (saisonabhängig) können die Gäste Snacks und Erfrischungsgetränke genießen.

Unterbringung (je nach Saison verfügbar):
Doppelzimmer (ca. 22 qm) verfügen über Bad oder Dusche/WC, Föhn, Klimaanlage (individuell regulierbar), Telefon, Mietsafe, Sat-TV, Minikühlschrank und Balkon oder Terrasse. Gegen Aufpreis mit Meerblick buchbar.

Familienzimmer mit Verbindungstür (ca. 38 qm) sind bei gleicher Ausstattung wie die Doppelzimmer geräumiger.

Alle Economy Zimmer entsprechen in der Regel der preisgünstigsten Zimmerkategorie. Lage, Größe und Ausstattung können von den Standardzimmern abweichen. Sollte Ihr Hotel über Haupt- und Nebengebäude verfügen, kann die Unterbringung sowohl im Haupthaus als auch im Nebengebäude erfolgen. Leider können wir keine Wünsche bezüglich Ausstattung und Lage entgegen nehmen. Die Einteilung obliegt ausschließlich dem Hotelier vor Ort.

Verpflegung (je nach Saison verfügbar):
All inklusive: Frühstück, Mittag- und Abendessen in Buffetform. Tagsüber Snacks, nachmittags Kaffee/Tee und Gebäck. Lokale alkoholische und alkoholfreie Getränke sind zu den ausgeschriebenen Zeiten an den jeweils geöffneten Bars inklusive. Importierte Getränke sowie alle weiteren Extras wie z.B. frisch gepresste Fruchtsäfte gegen Gebühr.

Kinder (je nach Saison verfügbar):
- Miniclub für Kinder von 4 - 12 Jahren
- separates Kinderbecken am Pool
- Babysitting (gegen Gebühr)
- Spielplatz

Sonstiges:
- Wäsche-Service (gegen Gebühr), Bügel-Service (gegen Gebühr)
- Zimmerreinigung, täglich
- Parkmöglichkeiten
- Stromspannung: 220 Volt

Landeskategorie:
4 Sterne

Sport / Unterhaltung (je nach Saison verfügbar):
- ggf. gegen Gebühr: Aerobic, Boccia, Dart, Tischtennis, Wasserski, Jet Ski, Fitnessraum, Massagen, Sauna, Hamam
- Erwachsenenanimation
- Abendshows wöchentlich

Länderhinweise Türkei:
Online-Visum Türkei:
Bitte beachten Sie, dass für einige Nationalitäten (außer Deutschland) ab dem 10.04.2014 das elektronische Visum (E-Visa) eingeführt wurde. Dieses gilt für Urlaubs- und Geschäftsreisen und muss bereits vor Reisebeginn online auf www.evisa.gov.tr beantragt und ausgedruckt werden.
Reisende anderer Nationalitäten sollten sich daher bei Ihrer zuständigen Botschaft oder Konsulat über die Einreisebestimmungen erkundigen.

Hinweis zu Wohnsitz:
Bitte beachten Sie, dass Hotel Only Buchungen in die Türkei nur für Reiseteilnehmer gültig sind, die entweder einen Wohnsitz innerhalb von Deutschland, Österreich, der Schweiz oder den Benelux-Ländern nachweisen können oder über ein Flugticket aus diesen Ländern verfügen. Wenn ein entsprechender Nachweis fehlt, ist das Hotel vor Ort berechtigt, einen Aufschlag von mindestens 50% zu berechnen oder die Unterbringung ganz zu verweigern.
Hinweis:

Von Mitte Oktober (15.10.) bis Ende Mai (31.05.) kann es in Ihrem gebuchten Hotel, in Nachbarhotels sowie in der unmittelbaren Umgebung zu Renovierungs- und Bauarbeiten kommen.



Allgemeine Hinweise:
Ankunftszeit:
Bitte achten Sie auf die Öffnungszeiten der Rezeption. Sollten Sie außerhalb der Rezeptionszeiten anreisen, informieren Sie bitte Ihr gebuchtes Hotel vor Ihrer Anreise.
Babybetten (gilt nicht in Erwachsenenhotels):
Babybett auf Anfrage und nach Verfügbarkeit. Eventuell erfolgt die Unterbringung im Bett der Eltern. Ggf. ist ein Aufpreis vor Ort zu zahlen.
Eingeschränkte Mobilität:
Aus unserer Sicht ist die Hotelanlage für Menschen mit eingeschränkter Mobilität nicht geeignet.
Fluginformationen:
Bitte informieren Sie sich über Gepäckbestimmungen, Bordverpflegung und Check-in Ihrer gebuchten Fluggesellschaft im Internet unter: http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
Sollten Sie eine Flugreise gebucht haben, findet die Beförderung in der Economy – Klasse statt.
Mindestalter:
Bitte beachten Sie, dass mindestens ein Reiseteilnehmer der Buchung 18 Jahre alt sein muss.

Nachtflüge:
Bitte beachten Sie, dass die Hotelzimmer am Anreisetag landesüblich erst ab ca. 14 Uhr zur Verfügung stehen. Bei einer Ankunftszeit am Folgetag bis 3:59 Uhr morgens erhalten Sie sofort Ihr gebuchtes Zimmer.
Reise-, Sicherheits- und medizinische Hinweise:
Aktuelle Reise-, Sicherheits- sowie medizinische Hinweise für EU-Bürger erhalten Sie aufgrund unserer vorvertraglichen Informationspflichten vor Buchung übermittelt beziehungsweise von Ihrem Reisebüro ausgehändigt. Auf den Internetportalen werden Ihnen diese Informationen vor Buchung dargestellt.
Saisonale Einschränkungen:
Bitte beachten Sie, dass die angegebenen Hoteleinrichtungen, Verpflegungsleistungen, Außenanlagen und Aktivitäten von Mitte Oktober (15.10.) bis Ende Mai (31.05.) je nach Hotelauslastung und Witterungsbedingungen nur eingeschränkt oder gar nicht zur Verfügung stehen können. Einige Bereiche der Außenanlage sowie Sport- und Unterhaltungsmöglichkeiten können auch unabhängig von Auslastung und Wetter geschlossen sein bzw. zu diesem Zeitraum gestrichen werden.

Sprache:
Bitte beachten Sie, dass das Unterhaltungsprogramm, die Kinderbetreuung und das Fernsehprogramm nicht zwangsläufig in deutscher Sprache angeboten werden, solange nichts genaueres in unserer Hotelbeschreibung aufgeführt wird.
Transfer vor Ort / Sonder- bzw. Sportgepäck:
Bitte beachten Sie, dass Sie bei manchen Hotels an vorgeschriebenen Haltepunkten in der Nähe Ihres Hotels abgesetzt werden, anstelle Ihres/r individuellen Hotels/Unterkunft. Aufgrund der Lage einiger Hotels (z.B. in Fußgängerzonen) in diesen Orten, ist es eventuell nicht möglich, einen Tür-zu-Tür-Service zu bieten. In diesem Fall werden die Fahrer Sie an der nächstmöglichen Stelle zu Ihrer Unterkunft absetzen. Der Anbieter ist nicht für den Transport Ihres Gepäcks zur Unterkunft verantwortlich.

Wir möchten Sie höflich bitten, Ihre Transfer Agentur sowie Ihr gebuchtes Hotel zu informieren, sofern es während der Anreise zu Verzögerungen Ihres Fluges kommen sollte.
Wenn Sie eine Reise ohne Transfer gebucht haben und nach 18 Uhr in Ihrem gebuchten Hotel ankommen, dann informieren Sie bitte den Hotelier vor Ihrer Anreise, damit Ihre gebuchte Leistung gewährt bleibt.
Bitte beachten Sie, dass Sonder- und Sportgepäck vor Abreise bei uns angemeldet werden muss und Kosten für die Beförderung auf den Transfers anfallen.



Besondere Hygienemaßnahmen
Allgemein
  • Abstandsregeln
  • Hygiene-Schutzwände
  • Maskenpflicht
  • Verstärkte Reinigungsmaßnahmen
  • Gesundheitsprüfungen beim Personal
  • Schutzausrüstung für Personal
  • Verwendung handelsüblicher Desinfektionsmittel
Services
  • Schutzmasken für Gäste
  • Kontaktloses Bezahlen
  • Schutzausrüstung für Gäste

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 80 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 8 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 4 opinii)

Ocena 3,0 / 5

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 2,8 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 3,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

24. najwyższa ocena z 886 hoteli w Riwiera Egejska

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.6. - 24.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Mio Bianco Ocena: 4/5 Turcja, Riwiera Egejska

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, pokój miał taras i schody do basenu, co doceniliśmy. Plaża była blisko, czysta, zadbana, dużo leżaków. Woda jest płytka, idealna dla małych dzieci, nie było fal. Stan i napoje były wystarczające, podobnie jak w innych hotelach. Dużym mankamentem była jedynie obsługa w recepcji, nie mówili po angielsku, musieliśmy skorzystać z tłumacza, bo nie mieli przygotowanych pokoi na nowych gości, musieliśmy czekać, aż nas zakwaterują, pojechaliśmy do na plażę i na jedzenie. Hotel jest odpowiedni dla rodzin z dziećmi dzięki plaży znajdującej się 20 m od hotelu i płytkiemu morzu bez fal.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, pokój miał taras i schody do basenu, co doceniliśmy. Plaża była blisko, czysta, zadbana, dużo leżaków. Woda jest płytka, idealna dla małych dzieci, nie było fal. Stan i napoje były wystarczające, podobnie jak w innych hotelach. Dużym mankamentem była jedynie obsługa w recepcji, nie mówili po angielsku, musieliśmy skorzystać z tłumacza, bo nie mieli przygotowanych pokoi na nowych gości, musieliśmy czekać, aż nas zakwaterują, pojechaliśmy do na plażę i na jedzenie. Hotel jest odpowiedni dla rodzin z dziećmi dzięki plaży znajdującej się 20 m od hotelu i płytkiemu morzu bez fal.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klaudia Ciesielska

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 9.7. - 13.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Mio Bianco Ocena: 4/5 Turcja, Riwiera Egejska

Nocleg w Mio Bianco to była walka o przetrwanie, wszędzie brudno i był bardzo nieprzyjemny zapach, były ciagle problemy z wifi na plaży, oczywiście nie wspomnę już o tym, ze w pokoju nie było szans żeby jakkolwiek dzialal, jedzenie śmierdzące, zimne, wszędzie muchy, strach było cokolwiek zjeść, bo zaraz bolał brzuch, dobrze, ze codziennie były do wyboru jakieś sałatki, bo ciężko było cokolwiek innego zjeść, jesteśmy bardzo zniesmaczeni i zażenowani, ze w tych czasach można być takim człowiek żeby brać od ludzi niemałe pieniądze i nie dbać o tak podstawowe rzeczy. Baseny na hotelu były tak zasyfione, ze dopiero po licznych skargach raczyli wymienić wodę. Gdyby była taka możliwość na pewno starałabym się o zwrot kosztów, ponieważ hotel nie jest 4 gwiazdkowy co najwyżej mogę ocenić na max 2

Nocleg w Mio Bianco to była walka o przetrwanie, wszędzie brudno i był bardzo nieprzyjemny zapach, były ciagle problemy z wifi na plaży, oczywiście nie wspomnę już o tym, ze w pokoju nie było szans żeby jakkolwiek dzialal, jedzenie śmierdzące, zimne, wszędzie muchy, strach było cokolwiek zjeść, bo zaraz bolał brzuch, dobrze, ze codziennie były do wyboru jakieś sałatki, bo ciężko było cokolwiek innego zjeść, jesteśmy bardzo zniesmaczeni i zażenowani, ze w tych czasach można być takim człowiek żeby brać od ludzi niemałe pieniądze i nie dbać o tak podstawowe rzeczy. Baseny na hotelu były tak zasyfione, ze dopiero po licznych skargach raczyli wymienić wodę. Gdyby była taka możliwość na pewno starałabym się o zwrot kosztów, ponieważ hotel nie jest 4 gwiazdkowy co najwyżej mogę ocenić na max 2

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoj brudny, śmierdziało, klimatyzacja zagrzybiala, łazienka brudna, strach było sie wykapać, żeby sie czymś nie zarazić, jedynie ręczniki codziennie czyste. Baliśmy się otworzyć szafkę, bo widok był okropny

Wyżywienie
Wyżywienie masakra, monotonne, zimne (mimo, ze na obiad chodziliśmy od razu równo z zegarkiem) w lokalu był nieprzyjemny zapach, ciężko było cokolwiek zjesc, wszędzie chodziły koty, jedzenie w ogóle nie przykryte i było pełno much ktore chodziły po jedzeniu, przekąski były codziennie te same i także było pełno much na nich. Niby hotel all inclusive, ale nie dało się tego odczuć

Obsługa w hotelu
Hotel mało angażował sie w organizowanie jakichkolwiek usług… wszędzie było daleko,

Plaża
Widok z pokoju na plaże nawet ładny, sama plaża w sobie także nie była zla, chyba jedyny plus wycieczki

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.6. - 24.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Mio Bianco Ocena: 4/5 Turcja, Riwiera Egejska

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, pokój miał taras i schody do basenu, co doceniliśmy. Plaża była blisko, czysta, zadbana, dużo leżaków. Woda jest płytka, idealna dla małych dzieci, nie było fal. Stan i napoje były wystarczające, podobnie jak w innych hotelach. Dużym mankamentem była jedynie obsługa w recepcji, nie mówili po angielsku, musieliśmy skorzystać z tłumacza, bo nie mieli przygotowanych pokoi na nowych gości, musieliśmy czekać, aż nas zakwaterują, pojechaliśmy do na plażę i na jedzenie. Hotel jest odpowiedni dla rodzin z dziećmi dzięki plaży znajdującej się 20 m od hotelu i płytkiemu morzu bez fal.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji, pokój miał taras i schody do basenu, co doceniliśmy. Plaża była blisko, czysta, zadbana, dużo leżaków. Woda jest płytka, idealna dla małych dzieci, nie było fal. Stan i napoje były wystarczające, podobnie jak w innych hotelach. Dużym mankamentem była jedynie obsługa w recepcji, nie mówili po angielsku, musieliśmy skorzystać z tłumacza, bo nie mieli przygotowanych pokoi na nowych gości, musieliśmy czekać, aż nas zakwaterują, pojechaliśmy do na plażę i na jedzenie. Hotel jest odpowiedni dla rodzin z dziećmi dzięki plaży znajdującej się 20 m od hotelu i płytkiemu morzu bez fal.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klaudia Ciesielska

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 9.7. - 13.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Mio Bianco Ocena: 4/5 Turcja, Riwiera Egejska

Nocleg w Mio Bianco to była walka o przetrwanie, wszędzie brudno i był bardzo nieprzyjemny zapach, były ciagle problemy z wifi na plaży, oczywiście nie wspomnę już o tym, ze w pokoju nie było szans żeby jakkolwiek dzialal, jedzenie śmierdzące, zimne, wszędzie muchy, strach było cokolwiek zjeść, bo zaraz bolał brzuch, dobrze, ze codziennie były do wyboru jakieś sałatki, bo ciężko było cokolwiek innego zjeść, jesteśmy bardzo zniesmaczeni i zażenowani, ze w tych czasach można być takim człowiek żeby brać od ludzi niemałe pieniądze i nie dbać o tak podstawowe rzeczy. Baseny na hotelu były tak zasyfione, ze dopiero po licznych skargach raczyli wymienić wodę. Gdyby była taka możliwość na pewno starałabym się o zwrot kosztów, ponieważ hotel nie jest 4 gwiazdkowy co najwyżej mogę ocenić na max 2

Nocleg w Mio Bianco to była walka o przetrwanie, wszędzie brudno i był bardzo nieprzyjemny zapach, były ciagle problemy z wifi na plaży, oczywiście nie wspomnę już o tym, ze w pokoju nie było szans żeby jakkolwiek dzialal, jedzenie śmierdzące, zimne, wszędzie muchy, strach było cokolwiek zjeść, bo zaraz bolał brzuch, dobrze, ze codziennie były do wyboru jakieś sałatki, bo ciężko było cokolwiek innego zjeść, jesteśmy bardzo zniesmaczeni i zażenowani, ze w tych czasach można być takim człowiek żeby brać od ludzi niemałe pieniądze i nie dbać o tak podstawowe rzeczy. Baseny na hotelu były tak zasyfione, ze dopiero po licznych skargach raczyli wymienić wodę. Gdyby była taka możliwość na pewno starałabym się o zwrot kosztów, ponieważ hotel nie jest 4 gwiazdkowy co najwyżej mogę ocenić na max 2

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoj brudny, śmierdziało, klimatyzacja zagrzybiala, łazienka brudna, strach było sie wykapać, żeby sie czymś nie zarazić, jedynie ręczniki codziennie czyste. Baliśmy się otworzyć szafkę, bo widok był okropny

Wyżywienie
Wyżywienie masakra, monotonne, zimne (mimo, ze na obiad chodziliśmy od razu równo z zegarkiem) w lokalu był nieprzyjemny zapach, ciężko było cokolwiek zjesc, wszędzie chodziły koty, jedzenie w ogóle nie przykryte i było pełno much ktore chodziły po jedzeniu, przekąski były codziennie te same i także było pełno much na nich. Niby hotel all inclusive, ale nie dało się tego odczuć

Obsługa w hotelu
Hotel mało angażował sie w organizowanie jakichkolwiek usług… wszędzie było daleko,

Plaża
Widok z pokoju na plaże nawet ładny, sama plaża w sobie także nie była zla, chyba jedyny plus wycieczki

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anna G.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 18.6. - 22.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Mio Bianco Ocena: 4/5 Turcja, Riwiera Egejska

Jestem zadowolona

Jestem zadowolona

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje przestronne, łóżka wygodne, sprzątane na bieżąco.

Wyżywienie
Bardzo różnorodne, duży wybór deserów

Obsługa w hotelu
Obsługa bardzo miła, pomocna.

Plaża
Plaża żwirowa, brzeg kamienisty. Przydadzą się buty do chodzenia po wodzie

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ewelina

Ocena 1,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Mio Bianco Ocena: 4/5 Turcja, Riwiera Egejska

W hotelu jest ogólny brud i grzyb. W pokojach polamane krzesła, zniszczone meble. W łazience pleśń i grzyb że strach wejść pod prysznic. Bardzo często brak wody i prądu. Jedzenie z wielu dni ciągle to samo. Często już średnio świeże. Wszędzie pełno kotów. Które wyskakują na stoły gdzie siedzą goście i jedzą obiad. Obsługa nic z tym nie robi. Jedzenia mało i monotonne. Alkoholu w barze brak od 19.00. W trakcie dnia tylko wino czerwone, rosyjska wódka i piwo lokalne. Zero wyboru. Brak whisky, rumu, ginu. Ogólnie puste półki. Brak restauracji ala carte które powinny być dwie. Ten hotel to jedna wielka ściema. Chcesz przeżyć koszmarne wakacje jedz do mio bianco. Aaa i nikt z obsługi nie gada po angielsku.

W hotelu jest ogólny brud i grzyb. W pokojach polamane krzesła, zniszczone meble. W łazience pleśń i grzyb że strach wejść pod prysznic. Bardzo często brak wody i prądu. Jedzenie z wielu dni ciągle to samo. Często już średnio świeże. Wszędzie pełno kotów. Które wyskakują na stoły gdzie siedzą goście i jedzą obiad. Obsługa nic z tym nie robi. Jedzenia mało i monotonne. Alkoholu w barze brak od 19.00. W trakcie dnia tylko wino czerwone, rosyjska wódka i piwo lokalne. Zero wyboru. Brak whisky, rumu, ginu. Ogólnie puste półki. Brak restauracji ala carte które powinny być dwie. Ten hotel to jedna wielka ściema. Chcesz przeżyć koszmarne wakacje jedz do mio bianco. Aaa i nikt z obsługi nie gada po angielsku.

Zakwaterowanie 1,2 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Małgorzata

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Mio Bianco Ocena: 4/5 Turcja, Riwiera Egejska

HOTEL OKROPNY JESTEM ZAWIEDZIONA

Pokój nam się trafił w miarę o.k. ale dojście do pokoju trzeba było prawie codziennie pokonywać po kostki w wodzie, zapomnijcie o np.szpilkach na kolację, bar pusty wódki nie było już o godz,19:00, soków z dystrybutora brak leci woda, fotele lub krzesła z białego rattanu porwane, łyżki plastikowe do zupy i to był hotel 4 gwiazdkowy PORAŻKA Hotel typowo dla Turków nie powinien się znaleźć w ofercie, jedzenie takie sobie, aby mieć miejsce na kolację o godz.19:00 trzeba było zająć stolik już o 18:30,do Turguttreis dolmusz ok.10 min,kosz. 3 liry od osoby,do Bodrum ok.40 min.i kosztuje 6 lirów, rejs na Kos najlepiej brać bez przewodnika, koszt.26 euro a z przewodnikiem 64 euro, w tym obiad, woda w morzu zimna, wieje, basen też zimny, buty do pływania bo kamienie są (jak ktoś wrażliwy) W Turcji byliśmy piąty raz ale ten hotel po prostu okropny,w zeszłym roku byliśmy w 3 gwiaz, nie ma porównania do tego, kto ustala te gwiazdki dla hotelu, Biuro podróży Coral Travel Wezyr też powinien zweryfikować informacje na temat tego hotelu tym bardziej że zmienił się przepis od dnia 01.07.2018 odnośnie opcji allin.można się domagać odszkodowań.Więcej

Termin pobytu: wrzesień 2018

Małgorzata Z.Gdańsk

HOTEL OKROPNY JESTEM ZAWIEDZIONA

Pokój nam się trafił w miarę o.k. ale dojście do pokoju trzeba było prawie codziennie pokonywać po kostki w wodzie, zapomnijcie o np.szpilkach na kolację, bar pusty wódki nie było już o godz,19:00, soków z dystrybutora brak leci woda, fotele lub krzesła z białego rattanu porwane, łyżki plastikowe do zupy i to był hotel 4 gwiazdkowy PORAŻKA Hotel typowo dla Turków nie powinien się znaleźć w ofercie, jedzenie takie sobie, aby mieć miejsce na kolację o godz.19:00 trzeba było zająć stolik już o 18:30,do Turguttreis dolmusz ok.10 min,kosz. 3 liry od osoby,do Bodrum ok.40 min.i kosztuje 6 lirów, rejs na Kos najlepiej brać bez przewodnika, koszt.26 euro a z przewodnikiem 64 euro, w tym obiad, woda w morzu zimna, wieje, basen też zimny, buty do pływania bo kamienie są (jak ktoś wrażliwy) W Turcji byliśmy piąty raz ale ten hotel po prostu okropny,w zeszłym roku byliśmy w 3 gwiaz, nie ma porównania do tego, kto ustala te gwiazdki dla hotelu, Biuro podróży Coral Travel Wezyr też powinien zweryfikować informacje na temat tego hotelu tym bardziej że zmienił się przepis od dnia 01.07.2018 odnośnie opcji allin.można się domagać odszkodowań.Więcej

Termin pobytu: wrzesień 2018

Małgorzata Z.Gdańsk

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 13 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Temperatura powietrza 19 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 12 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Środa 14 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować