Aktualne warunki podróży do Turcji

Hotel Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel By RRH&R)

Ocena: 4/5

Turcja, Kemer, Kemer

Blisko plaży Przyjazna atmosfera Piękne widoki W centrum rozrywki

Więcej o hotelu

od 1 692 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Zaledwie kilka kroków od piaszczystej/żwirowej plaży leży uroczy hotel Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel). Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 900 m. Najbliższe miasto to Antalya. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 900 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 900 m. Lotnisko Antalya (AYT) położone jest ok. 60 km od hotelu.

Wyposażenie

Odnowiony w 2024 roku hotel oddaje do dyspozycji gości 86 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby oraz klimatyzację. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Room service, usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.
Personel hotelu mówi po angielsku i po turecku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

Pokoje

Standard Room - pokoje wyposażone są w minibar (za opłatą), balkon, Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem. Ręczniki zmieniane są codziennie. (Powierzchnia: 18-20 m).

Wyżywienie

All Inclusive: śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie szwedzkiego stołu, obiad i kolacja w wybranych restauracjach. Woda w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 23:00), piwo (10:00 - 23:00), kawa i herbata (10:00 - 23:00), ciasta i wyroby cukiernicze (10:00 - 23:00) oraz lokalne alkohole (10:00 - 23:00). Wszystko serwowane po godzinie 23:00 jest dodatkowo płatne.

Sport i rozrywka

 Brak infrastruktury i dodatkowych aktywności.

Dla dzieci

Brak infrastruktury dla dzieci.

Warunki wjazdu do kraju

Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. 
Aktualnie obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Przelot liniami lotniczymi Corendon Airlines/Sun Express/Pegasus Airlines

Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
* Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.
Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/
Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.
W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę). 
* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami PLL LOT
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł.
Warunki przewozu linii lotniczych PLL LOT: https://www.lot.com/pl/pl/regulacje/ogolne-warunki-przewozu
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami TURKISH AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł. Uwaga, w liniach Turkish Airlines po zakupie biletu z bagażem podręcznym nie ma możliwości dokupienia bagażu rejestrowanego.
Warunki przewozu linii lotniczych Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-pl
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express, Pegasus Airlines, PLL LOT oraz Turkish Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Zmiana świadczeń w okresie zimowym

W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 13 opinii)

Ocena 2,8 / 5

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 2,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

153. najwyższa ocena z 574 hoteli w Kemer

Jakub H.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.9. - 26.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel By RRH&R) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Nigdy więcej, powinni zamknąć ten hotel i nie kwaterować w nim ludzi. Na recepcji tylko młodzi ludzie, którzy nie chcą z tobą rozmawiać, jeśli masz problem. Albo będziesz w tym, co masz, albo będziesz miał przerąbane.

Nigdy więcej, powinni zamknąć ten hotel i nie kwaterować w nim ludzi. Na recepcji tylko młodzi ludzie, którzy nie chcą z tobą rozmawiać, jeśli masz problem. Albo będziesz w tym, co masz, albo będziesz miał przerąbane.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było szalone. Mało tego, że zaraz przy recepcji unosił się obłędny zapach kotów, z recepcji zaprowadzili nas do budynków, w których znajdują się pokoje. Wszędzie brud. Drzwi do pokoju ledwo dało się zamknąć, udało się je zamknąć przy jednej z 6 prób. Widać było, że pokój był pomalowany, ale sprzątanie po malowaniu nie miało miejsca. Zaślepki na gniazda nie przyklejały się do ściany, woleliśmy użyć jednego gniazda, co było w porządku. Prysznic był szalony, brudny, ciepła woda płynęła tylko od czasu do czasu, woda z prysznica wyciekała, więc łazienka została zalana.

Wyżywienie
Jedzenie było w porządku, bez dodatkowej gastronomii, ale można było wybrać. Musieliśmy uważać, jak zbieraliśmy jedzenie. Gdy tylko ktoś dotknął chochlą dna miski, otrzymał od elektryka wzgórze. Cały blat do podgrzewania był pełen jedzenia.

Obsługa w hotelu
Sprzątanie pokoju raz na cały pobyt. Wiele osób szukało basenu, nigdzie go nie było, podobnie jak baru na plaży. Bar tylko jako część hotelu. Jeśli nie jesteś Rosjaninem lub nie wkładasz czegoś za każdym razem do kieszeni, nic nie dostaniesz. Piwo wielkości shota, cały alkohol schowany pod ladą i sami wybrali komunę i co nalać. Wi-Fi za 15 € na 7 dni, działało głównie w recepcji, czasem w pokoju, ale przynajmniej raz dziennie logowaliśmy się ponownie, ponieważ Wi-Fi ciągle przerywało.

Plaża
Sama plaża była ładna. Stony, leżąc na leżaku i wszędzie kłócąc się z Rosjanami. Biorą leżak w stylu kładzenia na nim kamienia i wyjeżdżam na pół dnia. Potem przychodzą i zaczynają cię krzyczeć na całej plaży. Rosjanin zupełnie spokojnie położył się na leżaku, mimo że siedział na nim jego przyjaciel. Wszystkie rzeczy do wyrzucenia, nawet jeśli marzyłeś tylko o uzupełnieniu wody, to kwestia 3 minut..

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (10) (3)

Jaromír T.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 8.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel By RRH&R) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Ogółem całkiem nieźle jak na trzy gwiazdki, tylko alkohole w barze na marnym poziomie, bywały momenty, że było tylko piwo lub samo wino i lały się prawie po naparstnicy.

Ogółem całkiem nieźle jak na trzy gwiazdki, tylko alkohole w barze na marnym poziomie, bywały momenty, że było tylko piwo lub samo wino i lały się prawie po naparstnicy.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko ok, ale ciepła woda prawie nigdy.

Wyżywienie
Dobry, solidny wybór.

Obsługa w hotelu
Drogie Wi-Fi i ważenie bagażu przed wyjazdem za opłatą. Niewiarygodnie!!

Plaża
Niewiele leżaków, zawsze zajętych i brak miejsca poza nimi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (1)

Filtruj opinie

Jakub H.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.9. - 26.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel By RRH&R) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Nigdy więcej, powinni zamknąć ten hotel i nie kwaterować w nim ludzi. Na recepcji tylko młodzi ludzie, którzy nie chcą z tobą rozmawiać, jeśli masz problem. Albo będziesz w tym, co masz, albo będziesz miał przerąbane.

Nigdy więcej, powinni zamknąć ten hotel i nie kwaterować w nim ludzi. Na recepcji tylko młodzi ludzie, którzy nie chcą z tobą rozmawiać, jeśli masz problem. Albo będziesz w tym, co masz, albo będziesz miał przerąbane.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było szalone. Mało tego, że zaraz przy recepcji unosił się obłędny zapach kotów, z recepcji zaprowadzili nas do budynków, w których znajdują się pokoje. Wszędzie brud. Drzwi do pokoju ledwo dało się zamknąć, udało się je zamknąć przy jednej z 6 prób. Widać było, że pokój był pomalowany, ale sprzątanie po malowaniu nie miało miejsca. Zaślepki na gniazda nie przyklejały się do ściany, woleliśmy użyć jednego gniazda, co było w porządku. Prysznic był szalony, brudny, ciepła woda płynęła tylko od czasu do czasu, woda z prysznica wyciekała, więc łazienka została zalana.

Wyżywienie
Jedzenie było w porządku, bez dodatkowej gastronomii, ale można było wybrać. Musieliśmy uważać, jak zbieraliśmy jedzenie. Gdy tylko ktoś dotknął chochlą dna miski, otrzymał od elektryka wzgórze. Cały blat do podgrzewania był pełen jedzenia.

Obsługa w hotelu
Sprzątanie pokoju raz na cały pobyt. Wiele osób szukało basenu, nigdzie go nie było, podobnie jak baru na plaży. Bar tylko jako część hotelu. Jeśli nie jesteś Rosjaninem lub nie wkładasz czegoś za każdym razem do kieszeni, nic nie dostaniesz. Piwo wielkości shota, cały alkohol schowany pod ladą i sami wybrali komunę i co nalać. Wi-Fi za 15 € na 7 dni, działało głównie w recepcji, czasem w pokoju, ale przynajmniej raz dziennie logowaliśmy się ponownie, ponieważ Wi-Fi ciągle przerywało.

Plaża
Sama plaża była ładna. Stony, leżąc na leżaku i wszędzie kłócąc się z Rosjanami. Biorą leżak w stylu kładzenia na nim kamienia i wyjeżdżam na pół dnia. Potem przychodzą i zaczynają cię krzyczeć na całej plaży. Rosjanin zupełnie spokojnie położył się na leżaku, mimo że siedział na nim jego przyjaciel. Wszystkie rzeczy do wyrzucenia, nawet jeśli marzyłeś tylko o uzupełnieniu wody, to kwestia 3 minut..

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (10) (3)

Jaromír T.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 8.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel By RRH&R) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Ogółem całkiem nieźle jak na trzy gwiazdki, tylko alkohole w barze na marnym poziomie, bywały momenty, że było tylko piwo lub samo wino i lały się prawie po naparstnicy.

Ogółem całkiem nieźle jak na trzy gwiazdki, tylko alkohole w barze na marnym poziomie, bywały momenty, że było tylko piwo lub samo wino i lały się prawie po naparstnicy.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko ok, ale ciepła woda prawie nigdy.

Wyżywienie
Dobry, solidny wybór.

Obsługa w hotelu
Drogie Wi-Fi i ważenie bagażu przed wyjazdem za opłatą. Niewiarygodnie!!

Plaża
Niewiele leżaków, zawsze zajętych i brak miejsca poza nimi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (1)

Jude Dennis L.

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 17.7. - 24.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel By RRH&R) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Po pierwsze, linia lotnicza, która miała nas zabrać do Antalyi, była opóźniona o prawie 4 godziny. mieliśmy dotrzeć do hotelu o 23:00, ale dotarliśmy tam dopiero o 04:00 ze względu na opóźnienie. Pokój w hotelu nie był czysty i w niczym nie przypominał tego, co było na zdjęciach. Poprosiłem o zmianę pokoju, a oni przenieśli nas do innego pokoju i było tak samo źle. W hotelu było pełno much i nie było czysto.

Po pierwsze, linia lotnicza, która miała nas zabrać do Antalyi, była opóźniona o prawie 4 godziny. mieliśmy dotrzeć do hotelu o 23:00, ale dotarliśmy tam dopiero o 04:00 ze względu na opóźnienie. Pokój w hotelu nie był czysty i w niczym nie przypominał tego, co było na zdjęciach. Poprosiłem o zmianę pokoju, a oni przenieśli nas do innego pokoju i było tak samo źle. W hotelu było pełno much i nie było czysto.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój w hotelu nie był czysty i w niczym nie przypominał tego, co było na zdjęciach. Poprosiłem o zmianę pokoju, a oni przenieśli nas do innego pokoju i było tak samo źle. W hotelu było pełno much i nie było czysto.

Wyżywienie
Jedzenie nie było zbyt dobre, a kolejki były długie, a jeśli spóźniłeś się w kolejce, część jedzenia nie była dostępna nawet po otwarciu posiłku tylko na 40 minut. jedzenie było przez większość czasu pokryte muchami, a mój starszy syn faktycznie złapał infekcję żołądka z powodu nieczystego jedzenia.

Obsługa w hotelu
Pokój był mały, łazienka nie była czysta, a rura prysznicowa przeciekała. Pracownik hotelu mówił tylko po turecku i rosyjsku, co utrudniało komunikację. Musieliśmy kupić wodę butelkowaną, ponieważ nie było czystej wody pitnej. Przez większość czasu nie było piwa z beczki i trzeba było stać w długich kolejkach, żeby dostać coś do picia, a wszystko było podawane w bardzo małych szklankach.

Plaża
to była jedyna dobra rzecz w tym miejscu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Michaela L.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.7. - 8.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel By RRH&R) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Urlop był super, hotel spełnił nasze oczekiwania. Zdecydowanie polecam. Trzeba tylko przygotować się na większą reprezentację Rosjan, którzy w tym hotelu stanowią większość klientów.

Urlop był super, hotel spełnił nasze oczekiwania. Zdecydowanie polecam. Trzeba tylko przygotować się na większą reprezentację Rosjan, którzy w tym hotelu stanowią większość klientów.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest nieco starszy niż może się wydawać na zdjęciach. Pokoje są standardowo wyposażone, łazienka jest starsza, ale miała wszystko, co potrzebne. Ciepła woda płynęła tylko od czasu do czasu.

Wyżywienie
Jedzenie było urozmaicone, wszystkiego było pod dostatkiem, każdy mógł wybrać.

Obsługa w hotelu
Płatne Wi-Fi uważam za duży minus, nie jest darmowe ani na recepcji, ani w częściach wspólnych. W przeciwnym razie wszystko jest w porządku. Personel jest pomocny i starający się.

Plaża
Plaża tuż przy hotelu. Czysty. Káminková. Leżaków jest jednak mniej niż gości w hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 24.6. - 3.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Viking Beach Hotel (ex. Bonn Beach Hotel By RRH&R) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Plaża i okolica są świetne.

Plaża i okolica są świetne.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje w fatalnym stanie nie odpowiadają 3 gwiazdkom.

Wyżywienie
Dieta dobra, bogaty wybór dań, mniej owoców.

Obsługa w hotelu
Personel jest miły, usługi odpowiadają cenie.

Plaża
Plaża jest czysta i tuż obok hotelu, trochę mniejsza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować