Aktualne warunki podróży do Turcji

Hotel UK Hotel Kiris

Ocena: 4/5

Turcja, Kemer, Kiris

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole na plaży tak
  • TV TV tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 2,3 / 5

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 2,4 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

175. najwyższa ocena z 565 hoteli w Kemer

Jana P.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.9. - 29.9.2024 Oceniono: Listopad 2024

UK Hotel Kiris Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

brud, połamane i brak leżaków, kiepska kuchnia, po napoje trzeba chodzić od śniadania do automatu za basenem. Niewiele stolików, więc nie jest niczym niezwykłym, że ludzie kładą swoje rzeczy na stole, aby je zablokować - co to nie wina personelu - wina polega na tym, że jest to tolerowane.

brud, połamane i brak leżaków, kiepska kuchnia, po napoje trzeba chodzić od śniadania do automatu za basenem. Niewiele stolików, więc nie jest niczym niezwykłym, że ludzie kładą swoje rzeczy na stole, aby je zablokować - co to nie wina personelu - wina polega na tym, że jest to tolerowane.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
średnia, odpowiadająca 2-3*

Wyżywienie
monotonne, częściowo z półproduktów, powtarzane 3 posiłki przez cały tydzień Kurczak, coś z papryką i pomidorami, ryba Co wieczór owoce, jabłko, budyń, budyń i biszkopt.

Obsługa w hotelu
Tylko oni działali tak sobie. Kelnerzy byli mili i pomocni. Pokoje są sprzątane na wysokim poziomie, na korytarzach i w windzie brakuje tylko książeczki informacyjnej, a recepcja jest bez dzwonka i jest ciągle pusta. Próbując znaleźć rozwiązanie, otrzymaliśmy odpowiedź: spokojnie - tak na wakacjach! ???

Plaża
bardzo źle - szerokość ok. 20 m po obu stronach sporty wodne: podjazdy dla łodzi, hulajnogi Jest podzielony pomiędzy 3 hotele, więc leżaków jest stale mało, które również są połamane i istnieje ryzyko kontuzji.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kristina

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

UK Hotel Kiris Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Pokój nie był pokojem rodzinnym, ale tylko pokojem czteroosobowym, bez stołu i krzesła. Powinienem był za to zapłacić. Brak czajnika. Łazienka była brudna, musiałam ją umyć. Sprzątanie dwa razy w ciągu 7 dni, sam kupiłem papier toaletowy od sprzątaczy, ręczniki zmieniano dwukrotnie. Jedzenie (sery, wędliny, warzywa, owoce, ciasta) w jadalni na tarasie w temperaturze 40 stopni nieschłodzone, wewnątrz jadalni bez wentylatora i klimatyzacji. Terror. Ani razu masło. Tylko słodkie bułeczki, bez chleba. Silne zabrudzenia wokół pojemnika na zupę. Osad brudu na ekspresie do kawy. Po dwóch dniach sytuacja nieznacznie się poprawiła, jeśli chodzi o higienę wokół jedzenia. Tak czy inaczej, 8 z nas, Czechów, miało problemy jelitowe. Reklamację dotyczącą jakości zakwaterowania i higieny złożyłem w biurze podróży pisemnie wraz z dokumentacją zdjęciową. Proszę nie odsyłać tutaj klientów do 4-gwiazdkowego hotelu. Koleżance przekazano klucze do pokoju, w którym przebywała już inna pani. Drugi zapłacił za pokój rodzinny i najpierw dostał pokój dwuosobowy. Żaden z pracowników nie mówił dobrze po angielsku w dniu przyjazdu. Animatorzy są wspaniali. Rozrywka wieczorem tylko dla rosyjskiej klienteli w języku rosyjskim. Przeżyliśmy to. Pije piwo all inclusive, wódkę, gin i sprite, ciepłe wino. Naprawdę nieodpowiednia obsługa za zapłacone pieniądze.

Pokój nie był pokojem rodzinnym, ale tylko pokojem czteroosobowym, bez stołu i krzesła. Powinienem był za to zapłacić. Brak czajnika. Łazienka była brudna, musiałam ją umyć. Sprzątanie dwa razy w ciągu 7 dni, sam kupiłem papier toaletowy od sprzątaczy, ręczniki zmieniano dwukrotnie. Jedzenie (sery, wędliny, warzywa, owoce, ciasta) w jadalni na tarasie w temperaturze 40 stopni nieschłodzone, wewnątrz jadalni bez wentylatora i klimatyzacji. Terror. Ani razu masło. Tylko słodkie bułeczki, bez chleba. Silne zabrudzenia wokół pojemnika na zupę. Osad brudu na ekspresie do kawy. Po dwóch dniach sytuacja nieznacznie się poprawiła, jeśli chodzi o higienę wokół jedzenia. Tak czy inaczej, 8 z nas, Czechów, miało problemy jelitowe. Reklamację dotyczącą jakości zakwaterowania i higieny złożyłem w biurze podróży pisemnie wraz z dokumentacją zdjęciową. Proszę nie odsyłać tutaj klientów do 4-gwiazdkowego hotelu. Koleżance przekazano klucze do pokoju, w którym przebywała już inna pani. Drugi zapłacił za pokój rodzinny i najpierw dostał pokój dwuosobowy. Żaden z pracowników nie mówił dobrze po angielsku w dniu przyjazdu. Animatorzy są wspaniali. Rozrywka wieczorem tylko dla rosyjskiej klienteli w języku rosyjskim. Przeżyliśmy to. Pije piwo all inclusive, wódkę, gin i sprite, ciepłe wino. Naprawdę nieodpowiednia obsługa za zapłacone pieniądze.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Niezadowalająca, brudna łazienka. To nie był pokój rodzinny. Żadnego krzesła, żadnego stołu. Była mała lodówka, to wystarczyło. Brak czajnika. Jedno sprawne gniazdko do którego podłączona była lodówka więc odłączyliśmy ją na czas ładowania telefonu. Sejf w szafie był bardzo retro. Pieniądze i dokumenty bezpieczniej było trzymać w bagażniku. Uszkodzona tylna część szafki. Na plus - wygodne łóżka. Przez cały dzień i noc słychać było sygnał z windy, gdy ludzie wsiadali i wysiadali. Pod drzwiami była szczelina 5 cm, więc wszystko było słychać.

Wyżywienie
Rano bez masła, tylko słodkie wypieki. Sery i wędliny nieschłodzone, w temperaturze od 38 do 40 stopni. Źle umyte warzywa. Dobre zupy. Zawsze wybieraliśmy coś na lunch. Podobnie na kolację. Napoje bez wyboru - wódka, gin, Sprite, grzane wino. Piwo dobre.

Obsługa w hotelu
Płatne Wi-Fi w hotelu, masaże, łaźnia turecka. Animatorzy - znakomici. Wieczorna rozrywka w języku rosyjskim dla rosyjskiej klienteli. Znów ćwiczę na basenie po rosyjsku. Brak znajomości języka angielskiego (tylko dwóch pracowników potrafiło) lub niemieckiego. Rosyjski idealny. Ładny basen, po dwóch dniach nawet prysznic z zimną wodą. Mnóstwo leżaków przy basenie.

Plaża
Plaża nieprzejezdna, ograniczona tylko do około 20 metrów. Niemożliwe jest spacerowanie wzdłuż wybrzeża. Plaża przez pierwsze dwa dni brudna, połamane leżaki. Po zgłoszeniu sytuacja się poprawiła. Zniknęły zepsute leżaki, dodano nowe, zniknęły śmieci. Przybył ratownik. W piątym i szóstym dniu brud wypłynął na plażę. Żadnej toalety, żadnego baru. Zaleta - nie było daleko.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jana P.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.9. - 29.9.2024 Oceniono: Listopad 2024

UK Hotel Kiris Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

brud, połamane i brak leżaków, kiepska kuchnia, po napoje trzeba chodzić od śniadania do automatu za basenem. Niewiele stolików, więc nie jest niczym niezwykłym, że ludzie kładą swoje rzeczy na stole, aby je zablokować - co to nie wina personelu - wina polega na tym, że jest to tolerowane.

brud, połamane i brak leżaków, kiepska kuchnia, po napoje trzeba chodzić od śniadania do automatu za basenem. Niewiele stolików, więc nie jest niczym niezwykłym, że ludzie kładą swoje rzeczy na stole, aby je zablokować - co to nie wina personelu - wina polega na tym, że jest to tolerowane.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
średnia, odpowiadająca 2-3*

Wyżywienie
monotonne, częściowo z półproduktów, powtarzane 3 posiłki przez cały tydzień Kurczak, coś z papryką i pomidorami, ryba Co wieczór owoce, jabłko, budyń, budyń i biszkopt.

Obsługa w hotelu
Tylko oni działali tak sobie. Kelnerzy byli mili i pomocni. Pokoje są sprzątane na wysokim poziomie, na korytarzach i w windzie brakuje tylko książeczki informacyjnej, a recepcja jest bez dzwonka i jest ciągle pusta. Próbując znaleźć rozwiązanie, otrzymaliśmy odpowiedź: spokojnie - tak na wakacjach! ???

Plaża
bardzo źle - szerokość ok. 20 m po obu stronach sporty wodne: podjazdy dla łodzi, hulajnogi Jest podzielony pomiędzy 3 hotele, więc leżaków jest stale mało, które również są połamane i istnieje ryzyko kontuzji.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kristina

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

UK Hotel Kiris Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Pokój nie był pokojem rodzinnym, ale tylko pokojem czteroosobowym, bez stołu i krzesła. Powinienem był za to zapłacić. Brak czajnika. Łazienka była brudna, musiałam ją umyć. Sprzątanie dwa razy w ciągu 7 dni, sam kupiłem papier toaletowy od sprzątaczy, ręczniki zmieniano dwukrotnie. Jedzenie (sery, wędliny, warzywa, owoce, ciasta) w jadalni na tarasie w temperaturze 40 stopni nieschłodzone, wewnątrz jadalni bez wentylatora i klimatyzacji. Terror. Ani razu masło. Tylko słodkie bułeczki, bez chleba. Silne zabrudzenia wokół pojemnika na zupę. Osad brudu na ekspresie do kawy. Po dwóch dniach sytuacja nieznacznie się poprawiła, jeśli chodzi o higienę wokół jedzenia. Tak czy inaczej, 8 z nas, Czechów, miało problemy jelitowe. Reklamację dotyczącą jakości zakwaterowania i higieny złożyłem w biurze podróży pisemnie wraz z dokumentacją zdjęciową. Proszę nie odsyłać tutaj klientów do 4-gwiazdkowego hotelu. Koleżance przekazano klucze do pokoju, w którym przebywała już inna pani. Drugi zapłacił za pokój rodzinny i najpierw dostał pokój dwuosobowy. Żaden z pracowników nie mówił dobrze po angielsku w dniu przyjazdu. Animatorzy są wspaniali. Rozrywka wieczorem tylko dla rosyjskiej klienteli w języku rosyjskim. Przeżyliśmy to. Pije piwo all inclusive, wódkę, gin i sprite, ciepłe wino. Naprawdę nieodpowiednia obsługa za zapłacone pieniądze.

Pokój nie był pokojem rodzinnym, ale tylko pokojem czteroosobowym, bez stołu i krzesła. Powinienem był za to zapłacić. Brak czajnika. Łazienka była brudna, musiałam ją umyć. Sprzątanie dwa razy w ciągu 7 dni, sam kupiłem papier toaletowy od sprzątaczy, ręczniki zmieniano dwukrotnie. Jedzenie (sery, wędliny, warzywa, owoce, ciasta) w jadalni na tarasie w temperaturze 40 stopni nieschłodzone, wewnątrz jadalni bez wentylatora i klimatyzacji. Terror. Ani razu masło. Tylko słodkie bułeczki, bez chleba. Silne zabrudzenia wokół pojemnika na zupę. Osad brudu na ekspresie do kawy. Po dwóch dniach sytuacja nieznacznie się poprawiła, jeśli chodzi o higienę wokół jedzenia. Tak czy inaczej, 8 z nas, Czechów, miało problemy jelitowe. Reklamację dotyczącą jakości zakwaterowania i higieny złożyłem w biurze podróży pisemnie wraz z dokumentacją zdjęciową. Proszę nie odsyłać tutaj klientów do 4-gwiazdkowego hotelu. Koleżance przekazano klucze do pokoju, w którym przebywała już inna pani. Drugi zapłacił za pokój rodzinny i najpierw dostał pokój dwuosobowy. Żaden z pracowników nie mówił dobrze po angielsku w dniu przyjazdu. Animatorzy są wspaniali. Rozrywka wieczorem tylko dla rosyjskiej klienteli w języku rosyjskim. Przeżyliśmy to. Pije piwo all inclusive, wódkę, gin i sprite, ciepłe wino. Naprawdę nieodpowiednia obsługa za zapłacone pieniądze.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Niezadowalająca, brudna łazienka. To nie był pokój rodzinny. Żadnego krzesła, żadnego stołu. Była mała lodówka, to wystarczyło. Brak czajnika. Jedno sprawne gniazdko do którego podłączona była lodówka więc odłączyliśmy ją na czas ładowania telefonu. Sejf w szafie był bardzo retro. Pieniądze i dokumenty bezpieczniej było trzymać w bagażniku. Uszkodzona tylna część szafki. Na plus - wygodne łóżka. Przez cały dzień i noc słychać było sygnał z windy, gdy ludzie wsiadali i wysiadali. Pod drzwiami była szczelina 5 cm, więc wszystko było słychać.

Wyżywienie
Rano bez masła, tylko słodkie wypieki. Sery i wędliny nieschłodzone, w temperaturze od 38 do 40 stopni. Źle umyte warzywa. Dobre zupy. Zawsze wybieraliśmy coś na lunch. Podobnie na kolację. Napoje bez wyboru - wódka, gin, Sprite, grzane wino. Piwo dobre.

Obsługa w hotelu
Płatne Wi-Fi w hotelu, masaże, łaźnia turecka. Animatorzy - znakomici. Wieczorna rozrywka w języku rosyjskim dla rosyjskiej klienteli. Znów ćwiczę na basenie po rosyjsku. Brak znajomości języka angielskiego (tylko dwóch pracowników potrafiło) lub niemieckiego. Rosyjski idealny. Ładny basen, po dwóch dniach nawet prysznic z zimną wodą. Mnóstwo leżaków przy basenie.

Plaża
Plaża nieprzejezdna, ograniczona tylko do około 20 metrów. Niemożliwe jest spacerowanie wzdłuż wybrzeża. Plaża przez pierwsze dwa dni brudna, połamane leżaki. Po zgłoszeniu sytuacja się poprawiła. Zniknęły zepsute leżaki, dodano nowe, zniknęły śmieci. Przybył ratownik. W piątym i szóstym dniu brud wypłynął na plażę. Żadnej toalety, żadnego baru. Zaleta - nie było daleko.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.7. - 16.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

UK Hotel Kiris Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Hotel położony blisko plaży, leżaki zawsze wolne, morze czyste. Siedzieliśmy w basenie godzinami, było pięknie ciepło i czysto. Hotel mógłby być trochę lepiej sprzątany, ale to chyba normalne w Turcji. All inclusive obejmuje śniadanie (7.00-9.00, obiad 12.30-13.30, kolacja 19.00-20.00) i lody (16.00), nic więcej pomiędzy tymi daniami nie ma jedzenia. Animatorzy i program były w porządku, każdego dnia coś innego.

Hotel położony blisko plaży, leżaki zawsze wolne, morze czyste. Siedzieliśmy w basenie godzinami, było pięknie ciepło i czysto. Hotel mógłby być trochę lepiej sprzątany, ale to chyba normalne w Turcji. All inclusive obejmuje śniadanie (7.00-9.00, obiad 12.30-13.30, kolacja 19.00-20.00) i lody (16.00), nic więcej pomiędzy tymi daniami nie ma jedzenia. Animatorzy i program były w porządku, każdego dnia coś innego.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój i balkon były ładne, łóżko było wygodne, byliśmy zadowoleni z klimatyzacji i lodówki. Łazienka wyglądała na dość starą, ale wszystko działało. Mieszkaliśmy na 3. piętrze i zepsuł się przycisk z numerem 3, więc poszliśmy na 4. i zeszliśmy po schodach na dół.

Wyżywienie
All inclusive obejmuje śniadanie, lunch, kolację i lody, pomiędzy tymi daniami nie ma innego wyżywienia. Śniadanie od 7:00 do 9:00 (czasu czeskiego do 8:00, codziennie musieliśmy nastawiać budzik, żeby zdążyć śniadanie).

Obsługa w hotelu
Animatorzy i program były w porządku, każdego dnia coś innego.

Plaża
Leżaki zawsze darmowe, morze czyste. Szkoda tylko, że odcinek plaży, na który mogliśmy pójść, był nieco większy niż 20 m.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 20 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon