Camyuva: hotele z opiniami, znaleziono 20 hoteli

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Istanbul Beach Hotel (ex. Blauhimmel) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Camyuva

Ocena 3,4 / 5

Istanbul Beach Hotel (ex. Blauhimmel) opinie

Dobry (oceniony przez 4 osób)

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 3,5 / 5

Alena M.

Ocena 1,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 19.10. - 27.10.2024 Oceniono: Listopad 2024

Hotel jest niedawno odnowiony, ale niestety usługi nie odpowiadają 4*. Plaża znajduje się około 5-7 minut od plaży. Odległość 150 m nie odpowiada nawet w linii prostej. Na plaży nie ma toalet, więc codziennie trzeba przejść około 5 km do hotelu i z powrotem. Do leżaka było prawie 500 metrów. Nie miałoby to znaczenia, gdybyś zaplanował to z wyprzedzeniem. Wybraliśmy hotel ze względu na odległość od plaży, ze względu na problemy zdrowotne. Ogólnie wakacje nas rozczarowały, po 4 dniach ciągłych rozmów telefonicznych, kiedy musieliśmy wszystko załatwić sami, ostatecznie zmieniliśmy hotel. Delegat w ogóle nie pracował.

Hotel jest niedawno odnowiony, ale niestety usługi nie odpowiadają 4*. Plaża znajduje się około 5-7 minut od plaży. Odległość 150 m nie odpowiada nawet w linii prostej. Na plaży nie ma toalet, więc codziennie trzeba przejść około 5 km do hotelu i z powrotem. Do leżaka było prawie 500 metrów. Nie miałoby to znaczenia, gdybyś zaplanował to z wyprzedzeniem. Wybraliśmy hotel ze względu na odległość od plaży, ze względu na problemy zdrowotne. Ogólnie wakacje nas rozczarowały, po 4 dniach ciągłych rozmów telefonicznych, kiedy musieliśmy wszystko załatwić sami, ostatecznie zmieniliśmy hotel. Delegat w ogóle nie pracował.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, niedawno odnowiony, ale bardzo mały. Drzwi od balkonu nie działały, ciśnienie wody pod prysznicem jest tak niskie, że problemem jest umycie długich włosów. Zmienili nasze ręczniki dopiero po 4 dniach od naszej skargi w recepcji. Dodatkowo wymiana ręczników plażowych odbywa się w godzinach 10:00 - 12:00. Jeśli więc pójdziesz na plażę wcześniej i chcesz zmienić ręcznik, musisz wrócić. W pokoju nie jest uzupełniana woda, trzeba przynosić wodę z lodówki przy barze.

Wyżywienie
Jedzenie było dość rozczarowujące. Jak na mały hotel nie można było spodziewać się dużego wyboru, ale niektóre dania nie smakowały zbyt dobrze. Bezpretensjonalna osoba może wybierać, ale na pewno nie chcesz jeść na wakacjach samego ryżu i makaronu. Kawa z ekspresu nie była dobra.

Obsługa w hotelu
Recepcjonistki w hotelu były miłe i starały się pomóc. Największym problemem były źle umyte talerze i kubki do kawy. Wybór czystego i nieskazitelnego talerza, sztućców i kubka był sztuką. Rozumiem, że był to koniec sezonu, ale czystość naczyń to chyba podstawowa sprawa. Ogólnie hotel był obskurny i brudny. W toalecie znajdowało się rozcieńczone mydło w płynie, dlatego hotel zapewne stara się oszczędzać tam, gdzie to możliwe. Wifi za opłatą, działało bardzo słabo.

Plaża
Plaża była ładna, bezpłatne leżaki. Na stoisku na plaży tylko piwo i napoje bezalkoholowe. Frytki i hamburgery. Napoje alkoholowe wyłącznie w hotelu. Problemem była odległość od hotelu 5-7 minut spacerkiem lokalną drogą.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Jaroslav H.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 2.7. - 10.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Wakacje były w porządku. Do hotelu dotarliśmy rano (9:30). Pokoje przydzielano nam w miarę dostępności hotelu, pierwszy czasami o godzinie 11:00, który znajdował się tuż obok recepcji (pokój nr 107), co skutkowało ciągłym hałasem nawet w nocy. Drugi pokój dostaliśmy dopiero po 14:00. Zaletą było to, że z usług hotelu można było skorzystać od razu po rejestracji w recepcji, a także do momentu wyjazdu na lotnisko po oddaniu pokoi. W całym hotelu panuje miła i uprzejma obsługa, która stara się zapewnić Państwu wszystko. Ponieważ ten obszar jest poszukiwany przez rosyjskich turystów, łatwiej i szybciej będziesz mógł mówić po rosyjsku niż po angielsku. W porównaniu do innych miejsc w Turcji personel nie spodziewał się tringelty. Jeśli chodzi o delegata Michała, był on bardzo miły, ale zajęty swoim czasem. Potrafił udzielić podstawowych informacji o hotelach, okolicy i wycieczkach fakultatywnych. Podczas pobytu aktywnie interesował się potencjalnymi problemami, które proaktywnie rozwiązywał. W przypadku wyjazdu fakultatywnego był aktywnie zainteresowany informacją zwrotną. Naprzeciwko hotelu znajduje się kilka sklepów, ale przy głównej drodze jest ich znacznie więcej i jak zwykle w Turcji ceny można negocjować. Część Kemer - Çamyuva nie jest dużym kurortem, ale kilka sklepów oddalonych około 500 m wystarczy, aby kupić pamiątki i ubrania, w przypadku większych możliwości biznesowych można dojechać autobusem do Kemer. Wifi w hotelach jest płatne, my z niego nie korzystaliśmy, choć w innych opiniach pisaliśmy o jego kiepskiej jakości, korzystaliśmy z mobilnej transmisji danych, a na kolejnej plaży (hotel na A...) można było połączyć się z internetem na 30 minut za darmo .

Wakacje były w porządku. Do hotelu dotarliśmy rano (9:30). Pokoje przydzielano nam w miarę dostępności hotelu, pierwszy czasami o godzinie 11:00, który znajdował się tuż obok recepcji (pokój nr 107), co skutkowało ciągłym hałasem nawet w nocy. Drugi pokój dostaliśmy dopiero po 14:00. Zaletą było to, że z usług hotelu można było skorzystać od razu po rejestracji w recepcji, a także do momentu wyjazdu na lotnisko po oddaniu pokoi. W całym hotelu panuje miła i uprzejma obsługa, która stara się zapewnić Państwu wszystko. Ponieważ ten obszar jest poszukiwany przez rosyjskich turystów, łatwiej i szybciej będziesz mógł mówić po rosyjsku niż po angielsku. W porównaniu do innych miejsc w Turcji personel nie spodziewał się tringelty. Jeśli chodzi o delegata Michała, był on bardzo miły, ale zajęty swoim czasem. Potrafił udzielić podstawowych informacji o hotelach, okolicy i wycieczkach fakultatywnych. Podczas pobytu aktywnie interesował się potencjalnymi problemami, które proaktywnie rozwiązywał. W przypadku wyjazdu fakultatywnego był aktywnie zainteresowany informacją zwrotną. Naprzeciwko hotelu znajduje się kilka sklepów, ale przy głównej drodze jest ich znacznie więcej i jak zwykle w Turcji ceny można negocjować. Część Kemer - Çamyuva nie jest dużym kurortem, ale kilka sklepów oddalonych około 500 m wystarczy, aby kupić pamiątki i ubrania, w przypadku większych możliwości biznesowych można dojechać autobusem do Kemer. Wifi w hotelach jest płatne, my z niego nie korzystaliśmy, choć w innych opiniach pisaliśmy o jego kiepskiej jakości, korzystaliśmy z mobilnej transmisji danych, a na kolejnej plaży (hotel na A...) można było połączyć się z internetem na 30 minut za darmo .

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Kwatera w pełni odpowiada opisowi, aczkolwiek dużo zależy od tego jak duży jest pokój i gdzie się go dostanie, podstawowe wyposażenie pokoju jest takie samo, jednak w przypadku najmniejszych pokoi może być problem z ilość gniazdek do ewentualnego podgrzania wody w czajniku (jedno gniazdko znajduje się u wezgłowia łóżka, drugie w łazience, w większym pomieszczeniu oraz przy stole). W pokojach mieliśmy podwójne łóżka z jednym kocem, a na życzenie dostaliśmy drugi. Warto zabrać ze sobą sznurek i spinacze do bielizny (stroje kąpielowe, ręczniki), poręcz była lekko skorodowana.

Wyżywienie
Jedzenie było urozmaicone i bardzo smaczne. Pozytywem była przynajmniej jedna zmiana oferowanych posiłków każdego dnia. Oprócz dań serwowanych w restauracji głównej, bardziej popularne dania (ziemniaki, frytki, pieczona ryba, kebaby, jajka itp.) serwowane są także w strefie baru przy basenie. Pojemność restauracji hotelowej jest ograniczona, w momencie wydawania obiadów i kolacji konieczne jest znalezienie wolnego stolika. Przez cały dzień można było zjeść coś małego w barze przy basenie i na plaży (przekąski, hamburgery, frytki, makarony, ...).

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe są na wysokim poziomie, recepcja starała się rozwiązać każdy problem. W ofercie hotelu znajduje się również centrum SPA, w którym można skorzystać z łaźni tureckiej – hamam, sauny i masaży. Sauna i skrócona wersja łaźni tureckiej (spłukanie ciepła wodą) są bezpłatne (za kompletną łaźnię turecką poprosili o 50 euro), dlatego lepiej skorzystać z oferty delegata za połowę ceny. W ramach promocji usług zaoferowano nam bezpłatny 15-minutowy masaż. Osobiście chcielibyśmy podkreślić jakość masażu zdrowotnego (drenaż limfatyczny), którego cena również podlega negocjacji. Masaże były na bardzo wysokim i profesjonalnym poziomie, za co dziękujemy masażystom Muratowej i Medzhimitinovej. W ramach all inclusive napoje serwowane są tylko do godziny 22:00, potem wyłącznie za gotówkę. Na terenie hotelu pracowali animatorzy, którzy codziennie organizowali m.in. gimnastyka, rzutki i siatkówka na plaży lub ćwiczenia w wodzie i taniec przy basenie. Wieczorem program dla dzieci z dyskoteką dla dzieci do 21:30, po którym następuje program dla dorosłych (wieczór turecki, tancerka brzucha, muzyka na żywo itp.). Animatorzy po raz kolejny skupiają się na rosyjskiej klienteli, tj. program jest w języku rosyjskim. Chyba największą loterią jest sprzątanie, jeden pokój został porządnie posprzątany. Drugi pokój był sprzątany poprzez regularną wymianę ręczników, wyrzucenie śmieci i uzupełnienie szamponów, ale podłoga, lustro, umywalka i toaleta w ogóle nie zostały umyte, pościel nie była zmieniana przez cały pobyt, chociaż w jednym dnia prześcieradło zostało wywrócone na lewą stronę.

Plaża
Do plaży można dotrzeć w około 5-7 minut relaksującym krokiem. Plaża jest piaszczysta i kamienista, wejście do morza jest kamieniste (okrągłe kamienie), ale wejście do morza można rozważyć w butach do wody. Na plaży są stałe parasole (około 55 sztuk), a leżaki są dostępne, ale po godzinie 10 są zwykle zajęte. Na plaży jest też ratownik, który cały czas był na komórce i od czasu do czasu spoglądał na morze, w ogóle nie był zainteresowany zajmowaniem leżaków, choć przy kąpieli leżaki były składane i można było je nosić samemu, niestety bez parasole. Zaletą był bar na plaży, gdzie oferowano napoje (piwo, soki z automatu, hamburgery, frytki, lody). Na plaży nie ma toalety, ale przyległa plaża publiczna posiada również zaplecze sanitarne (ok. 200m).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 939 za os.

Club Akman Beach Ocena: 3/5 Turcja, Kemer, Camyuva

Ocena 3,3 / 5

Club Akman Beach opinie

Dobry (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 3,0 / 5

Jana D.

Ocena 1,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.10. - 5.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Najgorsze zakwaterowanie jakie spotkałem w Turcji. Brud, zimno, zapach stęchlizny, „czyste ręczniki” nie do odróżnienia od używanych, wszystko wyprane, pościel też, dziury. W naszej części prawie nie było sprzątania, ale w innych częściach wiem, że było w porządku. Spanie na tym materacu było przeżyciem i nie mam z tym żadnych problemów. Po pierwszej nocy chciałem się przeprowadzić. Żadnego dodatkowego jedzenia, nawet masła na śniadanie, tylko margaryna, ale można było wybrać inaczej, kucharze wiedzą, jak gotować, ale widać było, że dużo oszczędzali. Najlepsze było morze i plaża, chociaż o jej czystość też nikt nie dbał. Ale winni są turyści, jak tam rzucają, to tak to wygląda. Recepcjonistki były miłe, komunikatywne, starały się dogadać. Pomimo wspaniałego morza i miłej recepcjonistki i personelu restauracji, nigdy więcej nie pojadę do hotelu, odpowiada to maksymalnie 2*, jest to raczej kategoria hostelu.

Najgorsze zakwaterowanie jakie spotkałem w Turcji. Brud, zimno, zapach stęchlizny, „czyste ręczniki” nie do odróżnienia od używanych, wszystko wyprane, pościel też, dziury. W naszej części prawie nie było sprzątania, ale w innych częściach wiem, że było w porządku. Spanie na tym materacu było przeżyciem i nie mam z tym żadnych problemów. Po pierwszej nocy chciałem się przeprowadzić. Żadnego dodatkowego jedzenia, nawet masła na śniadanie, tylko margaryna, ale można było wybrać inaczej, kucharze wiedzą, jak gotować, ale widać było, że dużo oszczędzali. Najlepsze było morze i plaża, chociaż o jej czystość też nikt nie dbał. Ale winni są turyści, jak tam rzucają, to tak to wygląda. Recepcjonistki były miłe, komunikatywne, starały się dogadać. Pomimo wspaniałego morza i miłej recepcjonistki i personelu restauracji, nigdy więcej nie pojadę do hotelu, odpowiada to maksymalnie 2*, jest to raczej kategoria hostelu.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
straszny

Wyżywienie
nieco poniżej średniej

Obsługa w hotelu
sprzątanie okropne, recepcjonista miły

Plaża
piękna plaża i morze

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 9.10. - 16.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Wrażenie z wakacji dobre, hotel starszego typu (podobno był remont w 2019..., wiem z filmu na YouTube). Był relatywnie mniejszy, pokoje w kilku około 8-10 budynkach 2-3 piętrach, od recepcji do restauracji (nad morzem) w pięknym ogrodzie. Przeważała klientela rosyjska (starsze pary), ale byli naprawdę uprzejmi, nie hałaśliwi (co jest powszechne w niektórych miejscach, ale tutaj w Akmanie jest ok) i kilku Niemców (pary). Urlop był odpowiedni lub nawet lepszy za daną cenę (bez ubezpieczenia) ok. 487,-Eur.

Wrażenie z wakacji dobre, hotel starszego typu (podobno był remont w 2019..., wiem z filmu na YouTube). Był relatywnie mniejszy, pokoje w kilku około 8-10 budynkach 2-3 piętrach, od recepcji do restauracji (nad morzem) w pięknym ogrodzie. Przeważała klientela rosyjska (starsze pary), ale byli naprawdę uprzejmi, nie hałaśliwi (co jest powszechne w niektórych miejscach, ale tutaj w Akmanie jest ok) i kilku Niemców (pary). Urlop był odpowiedni lub nawet lepszy za daną cenę (bez ubezpieczenia) ok. 487,-Eur.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było przyzwoite, klasyczne, były mniejsze pokoje z łazienką i balkonem lub loggią, 2 dobre, twarde łóżka, 1 rozkładane krzesło (jeśli było 1 dziecko), szafy ścienne i wiszące, nam wystarczyło, było jest też telewizor, sejf i mała lodówka? rozsądna cena, tj. żadnego luksusu. Chętnie zaopatrzyłbym się w czajnik w pokoju (gdzieś były czajniki, a w innych nie). Podłogi kamienne - marmur, trawertyn. W łazience mały problem z odpływem wody podczas kąpieli - nie rozwiązaliśmy tego, ale ogólnie jesteśmy zadowoleni.

Wyżywienie
Jedzenie było urozmaicone, smaczne, wybór był rozsądny, każdy na pewno znalazł coś dla siebie, ryby, kurczaki, owoce (zawsze 4-6 rodzajów, winogrona, śliwki, pierścienice, pomarańcze, grejpfruty, jabłka, gruszki, granaty, cytryny… czego nie było nawet w Grecji, Egipcie i Tunezji), a codziennie były też inne desery. Zupy były również na obiad. Gotowali naprawdę dobrze. Dla mnie jedno przypomnienie o herbacie, która była tylko turecka (której nie każdy potrzebuje)... , wybór innych torebek z herbatą był tylko w recepcji. Kawa była dostępna w ramach all inclusive przez cały dzień z automatów, co było świetne. Alkohol jak zwykle, ich wino białe, czerwone, różowe, gin, wódka... , koktajle, nalewki bezalkoholowe z automatów, także piwo. Dla mnie ????

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były w porządku, personel był bardzo miły, czy to pokojówki, kelnerzy, a zwłaszcza recepcjonistka.

Plaża
Plaża żwirowa (małe kamyczki) czysta, dostępne były leżaki i parasole. Woda w morzu znakomita, w październiku nawet ciepła, do dyspozycji własne molo. Wejście do morza jest stopniowe, ale po kilku metrach woda była już głębsza, więc nie jest zbyt odpowiednie dla dzieci. Woda w hotelowym basenie była dość zimna, więc nikt się nie kąpał, tylko dwa razy w przypadku 8-dniowych dzieci.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 698 za os.

Larissa Sultan Beach Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Camyuva

Ocena 3,2 / 5

Larissa Sultan Beach opinie

Dobry (oceniony przez 10 osób)

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,3 / 5

Šimon C.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 19.9. - 24.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Na wycieczkę wybraliśmy się w 4 osoby, 2 osoby dorosłe i dzieci (6 i 10 lat). W hotelu dali nam pokój tylko z 3 łóżkami, bo 4 w pokojach nigdzie nie zmieścili, więc nie rozumiem, jak mogli nam zaoferować 4 miejsca. Żądając 4. łóżka powiedziano nam, że w hotelu nie ma takiego pokoju. Następnie następnego dnia, prawdopodobnie po przesłaniu im reklamacji, którą napisałem, zaoferowali nam pokój 4-osobowy, ale w pobliskim hotelu. Nie przeszkadzałoby nam, że byliśmy dalej od jadalni, recepcji i basenu naszego hotelu, pokój był nadal czysty, ale łazienka była w bardzo złym stanie, ponieważ w wannie codziennie były karaluchy. Najgorsze doświadczenie było z delegatem KC....... - całkowicie odmówił nam pomocy z tym, że 1 z nas nie miało łóżka, ani nie chciał pisać skargi, ani prosić o 2 mniejsze pokoje. Od samego początku był dla nas bardzo nieprzyjemny. Na zaplanowane spotkanie przyszedł dopiero po przybyciu (10.30) dopiero po półgodzinie otrzymał telefon z recepcji. Potem, kiedy przyszedł i zapytał, skąd jestem, od razu mi powiedział, że mam mu szybko powiedzieć, czego chcę, bo on w ogóle nie ma dla mnie czasu. Jeśli chodzi o łóżko, powiedział nam, że to normalne, że jedno z nas w ogóle nie ma łóżka, że to nasza wina, że zamówiliśmy taki pokój. Kiedy mu powiedziałam, że nie obchodzi mnie, jaki jest pokój, chcę tylko łóżko dla wszystkich ludzi, co jest normalne, powiedział mi, że nie ma już ze mną o czym rozmawiać, że jest tu tylko na niemiecki i goście niemieckojęzyczni. Był wobec mnie bardzo obraźliwy, powtarzał kilka razy, że nie lubi zajmować się takimi sprawami z „Czechami, Słowakami, Polakami i tym podobnymi”, że Niemiec takiego pokoju nie zamówiłby. Potem odszedł, cały czas był arogancki. Jestem zszokowany tym delegatem, cały czas nas obrażał, wypominał Słowakom, Czechom... że jest tam, żeby przede wszystkim dbać o Niemców i niemieckojęzycznych. Komunikowaliśmy się po angielsku i kiedy nalegałam, żeby nam pomógł, od razu po 10 minutach rozmowy po angielsku powiedział mi, że mnie nie rozumie i nie będzie ze mną rozmawiać. Nigdy nie doświadczyłem czegoś takiego.

Na wycieczkę wybraliśmy się w 4 osoby, 2 osoby dorosłe i dzieci (6 i 10 lat). W hotelu dali nam pokój tylko z 3 łóżkami, bo 4 w pokojach nigdzie nie zmieścili, więc nie rozumiem, jak mogli nam zaoferować 4 miejsca. Żądając 4. łóżka powiedziano nam, że w hotelu nie ma takiego pokoju. Następnie następnego dnia, prawdopodobnie po przesłaniu im reklamacji, którą napisałem, zaoferowali nam pokój 4-osobowy, ale w pobliskim hotelu. Nie przeszkadzałoby nam, że byliśmy dalej od jadalni, recepcji i basenu naszego hotelu, pokój był nadal czysty, ale łazienka była w bardzo złym stanie, ponieważ w wannie codziennie były karaluchy. Najgorsze doświadczenie było z delegatem KC....... - całkowicie odmówił nam pomocy z tym, że 1 z nas nie miało łóżka, ani nie chciał pisać skargi, ani prosić o 2 mniejsze pokoje. Od samego początku był dla nas bardzo nieprzyjemny. Na zaplanowane spotkanie przyszedł dopiero po przybyciu (10.30) dopiero po półgodzinie otrzymał telefon z recepcji. Potem, kiedy przyszedł i zapytał, skąd jestem, od razu mi powiedział, że mam mu szybko powiedzieć, czego chcę, bo on w ogóle nie ma dla mnie czasu. Jeśli chodzi o łóżko, powiedział nam, że to normalne, że jedno z nas w ogóle nie ma łóżka, że to nasza wina, że zamówiliśmy taki pokój. Kiedy mu powiedziałam, że nie obchodzi mnie, jaki jest pokój, chcę tylko łóżko dla wszystkich ludzi, co jest normalne, powiedział mi, że nie ma już ze mną o czym rozmawiać, że jest tu tylko na niemiecki i goście niemieckojęzyczni. Był wobec mnie bardzo obraźliwy, powtarzał kilka razy, że nie lubi zajmować się takimi sprawami z „Czechami, Słowakami, Polakami i tym podobnymi”, że Niemiec takiego pokoju nie zamówiłby. Potem odszedł, cały czas był arogancki. Jestem zszokowany tym delegatem, cały czas nas obrażał, wypominał Słowakom, Czechom... że jest tam, żeby przede wszystkim dbać o Niemców i niemieckojęzycznych. Komunikowaliśmy się po angielsku i kiedy nalegałam, żeby nam pomógł, od razu po 10 minutach rozmowy po angielsku powiedział mi, że mnie nie rozumie i nie będzie ze mną rozmawiać. Nigdy nie doświadczyłem czegoś takiego.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Na wycieczkę wybraliśmy się w 4 osoby, 2 osoby dorosłe i dzieci (6 i 10 lat). W hotelu dali nam pokój tylko z 3 łóżkami, bo 4 w pokojach nigdzie nie zmieścili, więc nie rozumiem, jak mogli nam zaoferować 4 miejsca. Żądając 4. łóżka powiedziano nam, że w hotelu nie ma takiego pokoju. Następnie następnego dnia, prawdopodobnie po przesłaniu im reklamacji, którą napisałem, zaoferowali nam pokój 4-osobowy, ale w pobliskim hotelu. Nie przeszkadzałoby nam to, że byliśmy dalej od jadalni, recepcji i basenu naszego hotelu, pokój był nadal czysty, ale łazienka była w bardzo złym stanie, ponieważ w wannie codziennie były karaluchy.

Wyżywienie
Jedzenie było bardzo dobre i podobało nam się, chociaż czystość można by poprawić. Regularnie był problem ze znalezieniem miejsca w jadalni, ale przypisuję to temu, że byli Rosjanie, którzy musieli wszystko napełnić 10 minut wcześniej i wszystko zabrali.

Plaża
Ładna plaża, kamyczki, doskonała jakość wody, blisko hotelu. Leżaki były już zajęte dość wcześnie rano (z powodu Rosjan). Brakowało nam lepiej wyposażonego baru hotelowego na plaży, nie było w ogóle jedzenia ani napoi, tylko czysta woda, maliny z automatu i piwo. Sąsiednie hotele miały znacznie lepiej wyposażone bary na plaży.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Tomáš L.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 14.9. - 23.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Jest to hotel tylko dla obywateli Rosji, wieczorne programy i muzyka tylko dla obywateli Rosji...

Jest to hotel tylko dla obywateli Rosji, wieczorne programy i muzyka tylko dla obywateli Rosji...

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Poprosiliśmy o pokój dwuosobowy już w umowie, hotel zaoferował nam pokój, dla dzieci z jednym małym łóżkiem według nich dla dwójki, z obrzydliwym małym balkonem, na którym nie ma szans usiąść na krześle... panowie mówiący po turecku i rosyjsku w recepcji zmusili nas do zapłaty 135 euro za nieco większy pokój, znowu z jednym łóżkiem trochę większym i ze sprężynami,, szaleństwo” Telefonicznie poprosiliśmy biuro podróży o pomoc,.. później ktoś napisał do nam po angielsku, że jeśli chcemy inny hotel lepszej jakości, ale z gorszą plażą za 170 euro, ale odpowiedzieliśmy, że to nas obraża, już nie odpowiedział..

Wyżywienie
Wybór jedzenia był prawie taki sam każdego dnia,.. Podczas lunchu i kolacji, dosłownie walka o miejsce do siedzenia, bez komfortu, jak zwierzęta... brakowało sztućców..

Obsługa w hotelu
Na korytarzach hotelu smród, brak wentylacji, stęchlizna... na dole w piwnicy, masaże i rozdawanie ręczników, znów smród i nieprzyjemny zapach, ręczniki nie były czyste i śmierdziały olejem lub wazeliną, po prostu obrzydliwe. ..

Plaża
Plaża była idealna, bez żadnych problemów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 2 442 za os.

Beso Beach (ex. Elit Life) Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Camyuva

Ocena 3,1 / 5

Beso Beach (ex. Elit Life) opinie

Dobry (oceniony przez 32 osób)

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,6 / 5

Cena 3,1 / 5

Marcin R.

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 17.10. - 23.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Slabo

Slabo

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Oki

Wyżywienie
Dramat. Bieda i to samo ciągle.

Obsługa w hotelu
Oki

Anonim

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 17.10. - 23.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Hotel w miarę dobry. Jedzenie i napoje dramat.

Hotel w miarę dobry. Jedzenie i napoje dramat.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Oki

Wyżywienie
Bardzo słabe i monotonne

Obsługa w hotelu
Oki

od 2 044 za os.

Marco Polo Ocena: 4/5 Turcja, Kemer, Camyuva

Marco Polo opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Tuż przy plaży

Tagir Y.

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 1.7. - 14.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

To była nasza 25. wizyta w Turcji. Zawsze byli w klubach.

To była nasza 25. wizyta w Turcji. Zawsze byli w klubach.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Krzesło bez szuflady przy łóżku, wszystko musiał ściągać z góry. Ogromne światła około półtora metra nad poduszką. Nie da się czytać wieczorem, kiedy ktoś z nas śpi.

Wyżywienie
Wszystko było pod dostatkiem, ale nie gęsto. Ryba była sucha, mięso twarde, wino okropne. Tylko krewetki były dobrze przygotowane. Kawa i herbata okropna. I ani w restauracji, ani w kawiarni, ani w barach nie było czarnej herbaty w torebkach.

Plaża
Na brzegu jest mnóstwo śmieci i przez 12 dni ani razu nie widział ich sprzątanych.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 3 223 za os.

Wszystkie opinie o hotelach