Jiří S.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.10. - 16.10.2024 Oceniono: Październik 2024
Kadikale Resort Ocena: 5/5 Turcja, Bodrum
Hotel nie odpowiada 5*, obsługa w hotelu jest na kiepskim poziomie, jedzenie słabe, czystość też słaba. Przedstawiciel biura podróży w ogóle nie przyszedł przez cały pobyt, a w razie problemów nie komunikował się na WhatsAppie.
Hotel nie odpowiada 5*, obsługa w hotelu jest na kiepskim poziomie, jedzenie słabe, czystość też słaba. Przedstawiciel biura podróży w ogóle nie przyszedł przez cały pobyt, a w razie problemów nie komunikował się na WhatsAppie.
Zakwaterowanie
Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze. Dostaliśmy stary, opuszczony pokój z balkonem, na którym zmieściły się tylko 2 krzesła i był pełny. Po niezadowoleniu zmienili nam pokój w innej części hotelu, która jest nowsza i na innym poziomie. Ogród jest dość zaniedbany, a baseny nie są zbyt czyste.
Wyżywienie
Powtarzająca się, niespełniająca norm dieta. W żadnym wypadku nie mieliśmy mieć Ultra AllI Inclusive. Tylko lokalnie produkowany alkohol, zero lodów, popołudniowe przekąski były kpiną, a codziennie był tylko arbuz, czasem jabłko, gruszka i kwiaty. W jadalni panował bałagan, obsługa była kiepska, czasami nawet nie czekaliśmy, aż kelner przyjdzie i zaproponuje nam coś do picia. Kawa przy barze w filiżankach i mieszana drewnianym kijem, obrzydliwe soki chemiczne, codziennie to samo na grillu przez cały pobyt. Żadnych owoców morza.
Obsługa w hotelu
Arogancka, niechętna recepcja, całkowicie znudzona dziewczyna w barze wewnątrz, otwarty był tylko jeden bar na świeżym powietrzu. Restauracja Ala Carte zamknięta, mówią, że koniec sezonu. Pod koniec pobytu pozwalają ci samotnie przeciągnąć walizkę po schodach z pokoju do recepcji, jest dużo schodów.
Plaża
Wchodzisz do wody z molo, jeśli chcesz normalnej plaży, to jej tu nie ma.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)