Golden Age Ocena: 4/5 Turcja, Bodrum, Yalikavak
Magdalena S.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 8.6. - 14.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024
Byliśmy zadowoleni
Byliśmy zadowoleni
Zakwaterowanie
Kiedy dotarliśmy do hotelu, dostaliśmy mały pokój, w którym nie było nawet odpowiedniego światła. Po złożeniu skargi minęło, zanim zmieniono pokój na większy.
Wyżywienie
Jedzenie było dobre, wybór był zadowalający.
Obsługa w hotelu
Usługi były dobre, z pewnymi wyjątkami
Plaża
Plaża była dostępna, ponieważ było wtedy wyjątkowo ciepło, było sporo zacienionych leżaków. Poza tym sprzęt był przyzwoity. Czystość i porozrzucane niedopałki papierosów były trochę denerwujące.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Agnieszka Górniewicz
Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Jestem zadowolona z dokonanego wyboru- jeśli chodzi o hotel. Z kolei jeśli spojrzymy na obsługę biura Coral, to niestety nasi rezydenci nie interesują się w ogóle turystami i posiadają znikome informacje o danym hotelu czy tureckim internecie. Na spotkaniu informacyjnym wciskają tylko wycieczki fakultatywne, nie informując ile jest mniej więcej kilometrów do danego miejsca, a to jest istotne, bo czasami się jedzie 4 godziny w jedną stronę i tyle samo w drugą, to ile zostaje czasu na zwiedzanie?! Wycieczki są bardzo drogie i w do tego trzeba dodatkowo płacić za napoje do obiadu! Po wycieczce rezydenci są zdezorientowani i się motają jak najtaniej rozlokować turystów, aby dotarli do swoich hoteli!
Jestem zadowolona z dokonanego wyboru- jeśli chodzi o hotel. Z kolei jeśli spojrzymy na obsługę biura Coral, to niestety nasi rezydenci nie interesują się w ogóle turystami i posiadają znikome informacje o danym hotelu czy tureckim internecie. Na spotkaniu informacyjnym wciskają tylko wycieczki fakultatywne, nie informując ile jest mniej więcej kilometrów do danego miejsca, a to jest istotne, bo czasami się jedzie 4 godziny w jedną stronę i tyle samo w drugą, to ile zostaje czasu na zwiedzanie?! Wycieczki są bardzo drogie i w do tego trzeba dodatkowo płacić za napoje do obiadu! Po wycieczce rezydenci są zdezorientowani i się motają jak najtaniej rozlokować turystów, aby dotarli do swoich hoteli!
Zakwaterowanie
Pokój średni, wymagający już odświeżenia, czystość też można ocenić na czwórkę. Pokoje sprzątane co drugi dzień, uzupełniane zapasy wody, obsługa wymieniała ręczniki na czyste i dodawała brakujące środki czystości.
Wyżywienie
Jak na Turcję przystało, bardzo różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie. Posiłki były smaczne i ze względu na pandemię podawane przez obsługę, co trochę wydłużało czas posiłku.
Obsługa w hotelu
Wymiana ręczników zgodnie z informacją podaną w ofercie. Tak jak podawali inni turyści, była głośna muzyka przy basenach. Obsługa bardzo miła, uczynna, uśmiechnięta. Ze względu na pandemię nie było animacji, miniklub i amfiteatr był też zamknięte, a zjeżdżalnie wodne były czynne tylko w określonych godzinach.
Plaża
Hotel ma prywatną plażę, dostępną tylko dla ich turystów. Czysta, zadbana, żwirkowo-piaszczysta. Dużo leżaków i na pewno każdy znajdzie miejsce dla siebie czy to na piasku, czy na trawie.