Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Turcji

Hotel Grand Okan

Ocena: 4/5

Turcja, Alanya, Alanya

Przyjemność sportowa W pobliżu Alanyi Plaża Kleopatry Restauracja, 3 bary, kawiarnia

Więcej o hotelu

od 1 590 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Popularny hotel, usytuowany w drugiej linii brzegowej, niedaleko centrum Alanyi. Basen, brodzik, bezpłatne Wi-Fi, gustowne wnętrza, zniżki do restauracji w centrum miasta. 

Położenie

50 m od piaszczystej plaży Kleopatra, kilometr od centrum Alanyi, 1,5 km od jej zamku, 125 km od lotniska w Antalyi. W pobliżu są inne hotele, bary, sklepy, punkty usługowe, przystanek dolmusza (dogodny dojazd do centrum miasta). 

Wyposażenie

Lobby, całodobowa recepcja, kącik biznesowy, bezpłatne łącza Wi-Fi, usługi concierge, usługi pralnicze, restauracja główna z tarasem zewnętrznym, bar w lobby, bar przy basenie z siedziskami w wodzie, snack bar przy plaży, sklepik, room service, biblioteczka, wypożyczalnia samochodów.  
Goście hotelowi otrzymują 15% zniżki w restauracjach sieci Okan w centrum Alanyi. 

Pokoje

Wszystkie pokoje mają łazienkę (prysznic, suszarka), telefon, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar (płatny), Wi-Fi, klimatyzację, sejf (płatny), balkon. 
Standard Room - standardowy pokój bez określonego widoku
Standard Room Sea Side View - standardowy pokój z bocznym widokiem na morze 
Family Room - możliwość zakwaterowania maks. 4 osób
Economy Room - pokój o nieco niższym standardzie; może mieć mniejszą powierzchnię, nie mieć balkonu itp. 

Wyżywienie

Śniadania i kolacje (HB - Half Board) - bufety, napoje do kolacji płatne

Sport i rozrywka

Basen o nieregularnym kształcie, dzienne i wieczorne animacje, tenis stołowy, siatkówka plażowa, rzutkii, fitness center. Odpłatnie: kort tenisowy i koszykówka (ok. 100 m od hotelu), bilard, masaże, sauna, sporty wodne.

Dla dzieci

Brodzik, animacje, wysokie krzesełka w restauracji, menu dziecięce.

Ograniczenia zimą

W sezonie zimowym (zazwyczaj październik/ listopad - marzec/kwiecień) niektóre usługi mogą być niedostępne lub ich działanie ograniczone ze względu na warunki atmosferyczne, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych. W zależności od aktualnej ilości gości hotelowych, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

Warunki wjazdu do kraju

Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. 
Od 19.04.2022 r. obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Przelot liniami lotniczymi Corendon Airlines/Sun Express/Pegasus Airlines

Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
* Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.
Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/
Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.
W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę). 
* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami PLL LOT
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł.
Warunki przewozu linii lotniczych PLL LOT: https://www.lot.com/pl/pl/regulacje/ogolne-warunki-przewozu
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami Turkish Airlines
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł. Uwaga, w liniach Turkish Airlines po zakupie biletu z bagażem podręcznym nie ma możliwości dokupienia bagażu rejestrowanego.
Warunki przewozu linii lotniczych Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-pl
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express, Pegasus Airlines, PLL LOT oraz Turkish Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Zmiana świadczeń w okresie zimowym

W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 130 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 6 opinii)

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

51. najwyższa ocena z 880 hoteli w Alanya

Olga D.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Moje ogólne wrażenie z wakacji to zawstydzenie. W Alanyi było miło, ale: Nie meldowaliśmy się pierwszym kodem, biuro podróży przysłało kolejny, a potem odprawa zgodnie z instrukcją przebiegła bez problemu, przyszły dwa maile z rzędu z biletami , a następnie e-mail potwierdzający rezerwację. Po przylocie znaleźliśmy kiosk z naszym CK na terenie przed lotniskiem, przyjemny i wygodny autokar zawiózł nas do hotelu. Należy zaznaczyć, że podróż do hotelu trwa ponad dwie godziny (z jednym postojem w innym hotelu, gdy druga para wysiadała). Po odprawie online na podróż powrotną nie mogliśmy pobrać biletów, tylko je mieliśmy e-mail. Od linii lotniczej przyszło kolejno 6 e-maili (bilety i potwierdzenie rezerwacji), ostatni e-mail przyszedł w dniu wylotu po drugiej w nocy z informacją o anulowaniu rezerwacji! (wylot na lotnisko był o 2.40). Nie zauważyłem go, więc w spokoju pojechaliśmy na lotnisko. Po dotarciu do hali odpraw czytamy, że linię lotniczą Sun Express można znaleźć przy stanowiskach 120 - 131. Stanęliśmy przy najbliższym, 131. Osoby, które dokonały już odprawy online, mogą skorzystać ze stanowiska 120-125, tj. służy tylko do przekazywania bagażu i, jak się później dowiedzieliśmy, jest znacznie szybszy. Kiedy nadeszła nasza kolej, steward powiedział nam, że nasze miejsca w samolocie są już zajęte przez inne osoby i wysłał nas przez korytarz, gdzie znajdowały się dwa stanowiska linii lotniczych. Powiedział UCIEKAJ, nie było czasu do stracenia. Moja córka biegła, a ja ciągnąłem za nią walizki. Po tym jak pani za oknem rozwiązała problem pasażera przed nami i wysłuchała naszego problemu, natychmiast wysłała nas do stanowiska 117, do kierownika. Przebiegliśmy jeszcze raz przez korytarz i potem nerwowo czekaliśmy, aż lada będzie wolna. Pani za ladą w końcu do kogoś zadzwoniła, powiedziała, że jest jeszcze miejsce w samolocie i wydrukowała nam bilety. Podrzuciliśmy nasze walizki dosłownie kilka sekund przed zamknięciem odbioru bagażu. Potem stanęliśmy w kolejce do kontroli celnej. Szybko przeszliśmy przez bramkę bezpieczeństwa, przebiegliśmy przez strefę wolnocłową i o godzinie 7 dotarliśmy do bramki. Odlot miał być o 7.20, na szczęście samolot był spóźniony pół godziny.

Moje ogólne wrażenie z wakacji to zawstydzenie. W Alanyi było miło, ale: Nie meldowaliśmy się pierwszym kodem, biuro podróży przysłało kolejny, a potem odprawa zgodnie z instrukcją przebiegła bez problemu, przyszły dwa maile z rzędu z biletami , a następnie e-mail potwierdzający rezerwację. Po przylocie znaleźliśmy kiosk z naszym CK na terenie przed lotniskiem, przyjemny i wygodny autokar zawiózł nas do hotelu. Należy zaznaczyć, że podróż do hotelu trwa ponad dwie godziny (z jednym postojem w innym hotelu, gdy druga para wysiadała). Po odprawie online na podróż powrotną nie mogliśmy pobrać biletów, tylko je mieliśmy e-mail. Od linii lotniczej przyszło kolejno 6 e-maili (bilety i potwierdzenie rezerwacji), ostatni e-mail przyszedł w dniu wylotu po drugiej w nocy z informacją o anulowaniu rezerwacji! (wylot na lotnisko był o 2.40). Nie zauważyłem go, więc w spokoju pojechaliśmy na lotnisko. Po dotarciu do hali odpraw czytamy, że linię lotniczą Sun Express można znaleźć przy stanowiskach 120 - 131. Stanęliśmy przy najbliższym, 131. Osoby, które dokonały już odprawy online, mogą skorzystać ze stanowiska 120-125, tj. służy tylko do przekazywania bagażu i, jak się później dowiedzieliśmy, jest znacznie szybszy. Kiedy nadeszła nasza kolej, steward powiedział nam, że nasze miejsca w samolocie są już zajęte przez inne osoby i wysłał nas przez korytarz, gdzie znajdowały się dwa stanowiska linii lotniczych. Powiedział UCIEKAJ, nie było czasu do stracenia. Moja córka biegła, a ja ciągnąłem za nią walizki. Po tym jak pani za oknem rozwiązała problem pasażera przed nami i wysłuchała naszego problemu, natychmiast wysłała nas do stanowiska 117, do kierownika. Przebiegliśmy jeszcze raz przez korytarz i potem nerwowo czekaliśmy, aż lada będzie wolna. Pani za ladą w końcu do kogoś zadzwoniła, powiedziała, że jest jeszcze miejsce w samolocie i wydrukowała nam bilety. Podrzuciliśmy nasze walizki dosłownie kilka sekund przed zamknięciem odbioru bagażu. Potem stanęliśmy w kolejce do kontroli celnej. Szybko przeszliśmy przez bramkę bezpieczeństwa, przebiegliśmy przez strefę wolnocłową i o godzinie 7 dotarliśmy do bramki. Odlot miał być o 7.20, na szczęście samolot był spóźniony pół godziny.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Po przybyciu do hotelu (o godzinie 22.00) byłem bardzo zadowolony z propozycji późnej kolacji, którą chętnie przyjęliśmy. Dostaliśmy pokój na pierwszym piętrze i jak się dowiedziałem rano, morze przeświecało przez drzewa o temperaturze około 1°. Dla mnie bez sensu jest zatem kupowanie najdroższego pokoju z widokiem na morze (lub napiwek w recepcji:). Nieprzyjemne odkrycie nastąpiło po skorzystaniu z łazienki, kiedy odkryłem, że ręcznik przy zlewie był mokry z jednej strony. Kiedy dowiedziałem się, że ten drugi też jest mokry, miałem nieprzyjemne uczucie, ale po drodze byliśmy zmęczeni i poszliśmy spać. Wszystko to dotarło do mnie dopiero w nocy, kiedy zamknęłam deskę sedesową i znalazłam za nią papierowy kwiatek, który pokojówka wkładała do łazienki, żeby gość mógł zobaczyć, że jest sprzątany specjalnie dla niego. Dlatego został nam tylko papier toaletowy! Z naszego pokoju, zwłaszcza z toalety, przed naszym przyjazdem korzystała duża liczba osób! ! ! Rano kazałem pokojówce zmienić ręczniki i posprzątać, ale nie mogłem się pozbyć nieprzyjemnego uczucia.

Wyżywienie
Kuchnia znakomita, duża ilość sałatek, na obiad kilka garnków jedzenia, drób, ryby, gyros, dania dietetyczne, wegetariańskie, osiem rodzajów owoców oraz wiele pysznych deserów i ciast. Do kolacji dodatkowo zapłaciliśmy za wodę gazowaną (przynoszą szklankę 0,25 l) za 55 lirów lub wodę butelkowaną 1,5 litra za 70 lirów. Na śniadanie słono i słodko, suszone owoce, kilka rodzajów serów, warzywa, pyszne świeże naleśniki i omlety.

Obsługa w hotelu
Wszędzie silna sieć WIFI, nawet na plaży, co było bardzo miłe.

Plaża
Do plaży można było dojechać lokalną drogą jednokierunkową, leżak z parasolem można kupić bezpośrednio na plaży za 280 lirów lub w recepcji za 140 lirów dziennie. Wejście do morza jest dość strome, do brzegu nie można dojść 5 metrów. Plaża ma gruby piasek, buty do wody nie są potrzebne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Adam L.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.8. - 15.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu w Turcji, wakacje przebiegły zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Bez niedogodności i niespodzianek.

Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu w Turcji, wakacje przebiegły zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Bez niedogodności i niespodzianek.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
W pokoju hotelowym niczego nam nie brakowało, pokój był ładny, sprzątanie bez problemów, Wi-Fi w pokoju, klimatyzacja, telewizor, mini barek.

Wyżywienie
Hotel oferuje obiadokolację. Zarówno śniadanie, jak i kolacja były w formie bufetu. Byliśmy zadowoleni z jedzenia, jedzenie było smaczne, wysokiej jakości i różnorodne. W ramach śniadania oferowali wodę, kawę i herbatę. Jedynym minusem było to, że w kolacji nie było czystej wody! Za czystą wodę też trzeba było płacić.

Obsługa w hotelu
Personel hotelu był bardzo miły i miły. Każdy w Turcji oczekuje trójstronności od każdej usługi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Olga D.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Moje ogólne wrażenie z wakacji to zawstydzenie. W Alanyi było miło, ale: Nie meldowaliśmy się pierwszym kodem, biuro podróży przysłało kolejny, a potem odprawa zgodnie z instrukcją przebiegła bez problemu, przyszły dwa maile z rzędu z biletami , a następnie e-mail potwierdzający rezerwację. Po przylocie znaleźliśmy kiosk z naszym CK na terenie przed lotniskiem, przyjemny i wygodny autokar zawiózł nas do hotelu. Należy zaznaczyć, że podróż do hotelu trwa ponad dwie godziny (z jednym postojem w innym hotelu, gdy druga para wysiadała). Po odprawie online na podróż powrotną nie mogliśmy pobrać biletów, tylko je mieliśmy e-mail. Od linii lotniczej przyszło kolejno 6 e-maili (bilety i potwierdzenie rezerwacji), ostatni e-mail przyszedł w dniu wylotu po drugiej w nocy z informacją o anulowaniu rezerwacji! (wylot na lotnisko był o 2.40). Nie zauważyłem go, więc w spokoju pojechaliśmy na lotnisko. Po dotarciu do hali odpraw czytamy, że linię lotniczą Sun Express można znaleźć przy stanowiskach 120 - 131. Stanęliśmy przy najbliższym, 131. Osoby, które dokonały już odprawy online, mogą skorzystać ze stanowiska 120-125, tj. służy tylko do przekazywania bagażu i, jak się później dowiedzieliśmy, jest znacznie szybszy. Kiedy nadeszła nasza kolej, steward powiedział nam, że nasze miejsca w samolocie są już zajęte przez inne osoby i wysłał nas przez korytarz, gdzie znajdowały się dwa stanowiska linii lotniczych. Powiedział UCIEKAJ, nie było czasu do stracenia. Moja córka biegła, a ja ciągnąłem za nią walizki. Po tym jak pani za oknem rozwiązała problem pasażera przed nami i wysłuchała naszego problemu, natychmiast wysłała nas do stanowiska 117, do kierownika. Przebiegliśmy jeszcze raz przez korytarz i potem nerwowo czekaliśmy, aż lada będzie wolna. Pani za ladą w końcu do kogoś zadzwoniła, powiedziała, że jest jeszcze miejsce w samolocie i wydrukowała nam bilety. Podrzuciliśmy nasze walizki dosłownie kilka sekund przed zamknięciem odbioru bagażu. Potem stanęliśmy w kolejce do kontroli celnej. Szybko przeszliśmy przez bramkę bezpieczeństwa, przebiegliśmy przez strefę wolnocłową i o godzinie 7 dotarliśmy do bramki. Odlot miał być o 7.20, na szczęście samolot był spóźniony pół godziny.

Moje ogólne wrażenie z wakacji to zawstydzenie. W Alanyi było miło, ale: Nie meldowaliśmy się pierwszym kodem, biuro podróży przysłało kolejny, a potem odprawa zgodnie z instrukcją przebiegła bez problemu, przyszły dwa maile z rzędu z biletami , a następnie e-mail potwierdzający rezerwację. Po przylocie znaleźliśmy kiosk z naszym CK na terenie przed lotniskiem, przyjemny i wygodny autokar zawiózł nas do hotelu. Należy zaznaczyć, że podróż do hotelu trwa ponad dwie godziny (z jednym postojem w innym hotelu, gdy druga para wysiadała). Po odprawie online na podróż powrotną nie mogliśmy pobrać biletów, tylko je mieliśmy e-mail. Od linii lotniczej przyszło kolejno 6 e-maili (bilety i potwierdzenie rezerwacji), ostatni e-mail przyszedł w dniu wylotu po drugiej w nocy z informacją o anulowaniu rezerwacji! (wylot na lotnisko był o 2.40). Nie zauważyłem go, więc w spokoju pojechaliśmy na lotnisko. Po dotarciu do hali odpraw czytamy, że linię lotniczą Sun Express można znaleźć przy stanowiskach 120 - 131. Stanęliśmy przy najbliższym, 131. Osoby, które dokonały już odprawy online, mogą skorzystać ze stanowiska 120-125, tj. służy tylko do przekazywania bagażu i, jak się później dowiedzieliśmy, jest znacznie szybszy. Kiedy nadeszła nasza kolej, steward powiedział nam, że nasze miejsca w samolocie są już zajęte przez inne osoby i wysłał nas przez korytarz, gdzie znajdowały się dwa stanowiska linii lotniczych. Powiedział UCIEKAJ, nie było czasu do stracenia. Moja córka biegła, a ja ciągnąłem za nią walizki. Po tym jak pani za oknem rozwiązała problem pasażera przed nami i wysłuchała naszego problemu, natychmiast wysłała nas do stanowiska 117, do kierownika. Przebiegliśmy jeszcze raz przez korytarz i potem nerwowo czekaliśmy, aż lada będzie wolna. Pani za ladą w końcu do kogoś zadzwoniła, powiedziała, że jest jeszcze miejsce w samolocie i wydrukowała nam bilety. Podrzuciliśmy nasze walizki dosłownie kilka sekund przed zamknięciem odbioru bagażu. Potem stanęliśmy w kolejce do kontroli celnej. Szybko przeszliśmy przez bramkę bezpieczeństwa, przebiegliśmy przez strefę wolnocłową i o godzinie 7 dotarliśmy do bramki. Odlot miał być o 7.20, na szczęście samolot był spóźniony pół godziny.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Po przybyciu do hotelu (o godzinie 22.00) byłem bardzo zadowolony z propozycji późnej kolacji, którą chętnie przyjęliśmy. Dostaliśmy pokój na pierwszym piętrze i jak się dowiedziałem rano, morze przeświecało przez drzewa o temperaturze około 1°. Dla mnie bez sensu jest zatem kupowanie najdroższego pokoju z widokiem na morze (lub napiwek w recepcji:). Nieprzyjemne odkrycie nastąpiło po skorzystaniu z łazienki, kiedy odkryłem, że ręcznik przy zlewie był mokry z jednej strony. Kiedy dowiedziałem się, że ten drugi też jest mokry, miałem nieprzyjemne uczucie, ale po drodze byliśmy zmęczeni i poszliśmy spać. Wszystko to dotarło do mnie dopiero w nocy, kiedy zamknęłam deskę sedesową i znalazłam za nią papierowy kwiatek, który pokojówka wkładała do łazienki, żeby gość mógł zobaczyć, że jest sprzątany specjalnie dla niego. Dlatego został nam tylko papier toaletowy! Z naszego pokoju, zwłaszcza z toalety, przed naszym przyjazdem korzystała duża liczba osób! ! ! Rano kazałem pokojówce zmienić ręczniki i posprzątać, ale nie mogłem się pozbyć nieprzyjemnego uczucia.

Wyżywienie
Kuchnia znakomita, duża ilość sałatek, na obiad kilka garnków jedzenia, drób, ryby, gyros, dania dietetyczne, wegetariańskie, osiem rodzajów owoców oraz wiele pysznych deserów i ciast. Do kolacji dodatkowo zapłaciliśmy za wodę gazowaną (przynoszą szklankę 0,25 l) za 55 lirów lub wodę butelkowaną 1,5 litra za 70 lirów. Na śniadanie słono i słodko, suszone owoce, kilka rodzajów serów, warzywa, pyszne świeże naleśniki i omlety.

Obsługa w hotelu
Wszędzie silna sieć WIFI, nawet na plaży, co było bardzo miłe.

Plaża
Do plaży można było dojechać lokalną drogą jednokierunkową, leżak z parasolem można kupić bezpośrednio na plaży za 280 lirów lub w recepcji za 140 lirów dziennie. Wejście do morza jest dość strome, do brzegu nie można dojść 5 metrów. Plaża ma gruby piasek, buty do wody nie są potrzebne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Adam L.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.8. - 15.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu w Turcji, wakacje przebiegły zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Bez niedogodności i niespodzianek.

Jesteśmy zadowoleni z naszego pobytu w Turcji, wakacje przebiegły zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Bez niedogodności i niespodzianek.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
W pokoju hotelowym niczego nam nie brakowało, pokój był ładny, sprzątanie bez problemów, Wi-Fi w pokoju, klimatyzacja, telewizor, mini barek.

Wyżywienie
Hotel oferuje obiadokolację. Zarówno śniadanie, jak i kolacja były w formie bufetu. Byliśmy zadowoleni z jedzenia, jedzenie było smaczne, wysokiej jakości i różnorodne. W ramach śniadania oferowali wodę, kawę i herbatę. Jedynym minusem było to, że w kolacji nie było czystej wody! Za czystą wodę też trzeba było płacić.

Obsługa w hotelu
Personel hotelu był bardzo miły i miły. Każdy w Turcji oczekuje trójstronności od każdej usługi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tibor H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 17.7. - 24.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Odpowiedni

Odpowiedni

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Oľga G.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.7. - 30.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

Podróżowanie z niemieckim paszportem jest dla doświadczonych podróżników, którzy poradzą sobie nawet bez delegata ck. Informują o ważnym spotkaniu, ale nie przychodzą. Wystarczy więc mieć dwie ważne informacje. 1. Kto i gdzie będzie na Ciebie czekał po przylocie na lotnisku i zapewni transport do hotelu. 2. Kto i kiedy odbierze Cię z hotelu i zawiezie na lotnisko w dniu wylotu. Po przyjeździe poszukaj swojej karty podróżnej przed Terminalem 1, gdzie znajdują się różne punkty kontrolne. Czekają tam na swoje owce i zapewnią transport do hotelu. Informację o dojeździe na lotnisko otrzymają Państwo drogą mailową dzień przed odlotem z recepcji hotelu, która przekaże Państwu tę informację. Dla pewności zadzwoniłem wcześniej do delegata, żeby o mnie nie zapomniał. Możesz cieszyć się wszystkim innym nawet bez delegata. Lokalizacja, hotel, jedzenie i obsługa były bardzo miłe.

Podróżowanie z niemieckim paszportem jest dla doświadczonych podróżników, którzy poradzą sobie nawet bez delegata ck. Informują o ważnym spotkaniu, ale nie przychodzą. Wystarczy więc mieć dwie ważne informacje. 1. Kto i gdzie będzie na Ciebie czekał po przylocie na lotnisku i zapewni transport do hotelu. 2. Kto i kiedy odbierze Cię z hotelu i zawiezie na lotnisko w dniu wylotu. Po przyjeździe poszukaj swojej karty podróżnej przed Terminalem 1, gdzie znajdują się różne punkty kontrolne. Czekają tam na swoje owce i zapewnią transport do hotelu. Informację o dojeździe na lotnisko otrzymają Państwo drogą mailową dzień przed odlotem z recepcji hotelu, która przekaże Państwu tę informację. Dla pewności zadzwoniłem wcześniej do delegata, żeby o mnie nie zapomniał. Możesz cieszyć się wszystkim innym nawet bez delegata. Lokalizacja, hotel, jedzenie i obsługa były bardzo miłe.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Wyżywienie
Jedzenie doskonałe i urozmaicone. Hotel oferuje tylko śniadania i kolacje. Bar przy basenie oferował coś na lunch. Śniadania i kolacje w bogatym hotelu mi wystarczają. Napoje nie są bezpłatnie podawane podczas kolacji. Napój zamawiany jest u kelnera na numer pokoju. Zapłaciłem wszystko ostatniego dnia rachunku. I nie oczekuj kawy po turecku, ale naprawdę skosztuj doskonałej czarnej herbaty:)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Márta Berkes-Sinka

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 8.7. - 15.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Grand Okan Ocena: 4/5 Turcja, Alanya

To było idealne na nasze wakacje

To było idealne na nasze wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, schludnie, pomocny personel

Wyżywienie
Śniadania i kolacje bez zarzutu

Plaża
Mały żwirek, blisko hotelu, czysto

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (5)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 19 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 21 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Niedziela 19 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować