Aktualne warunki podróży do Turcji

Hotel Anjelique Resort & Spa

Ocena: 5/5

Turcja, Alanya, Konakli

od 1 603 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

W miejscowości Konakli, w Turcji usytuowany jest hotel Anjelique Resort & Spa. Tętniące życiem centrum, w którym na turystów czeka mnóstwo atrakcji, oddalone jest o ok. 1 km. Bliskość stacji kolejowej (100 m) sprawia, że kompleks stanowi świetną bazę wypadową do zwiedzania regionu. Tuż przy hotelu dostępna jest plaża, zapewniając bezproblemowy dostęp do morza. Transfer z lotniska zajmuje mniej więcej jedną godzinę. W odległości 1 km dostępne są restauracje i bary. Z obsługą można porozumieć się w języku angielskim lub tureckim. Największe atrakcje w okolicy to m.in.: Dimcay (14 km), Zamek w Alanii (7 km), Czerwona wieża w Alanyi (8 km).

Wyposażenie

W ramach pobytu goście mają do dyspozycji usługi całodobowej recepcji m.in. przechowalnię bagażu, biuro informacji turystycznej, ekspresowe zameldowanie/wymeldowanie oraz budzenie na życzenie. Znajdują się tutaj również pralnia, parking i zaplecze biznesowe z salą konferencyjną. Na odwiedzających czeka jeden basen główny ze zjeżdżalnią, a także mniejszy brodzik dla dzieci. Akweny otoczone tarasem słonecznym z leżakami i parasolami. Darmowe Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych. Budynek nie posiada usprawnień dla osób z niepełnosprawnością fizyczną. Na miejscu akceptuje się płatności Visa i MasterCard.

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy obiekt Anjelique Resort & Spa posiada 457 pokoi. Pokój 2-osobowy – metraż ok. 22 m2, możliwość dostawki. Na wyposażeniu znajdują się klimatyzacja, telewizor, telewizja satelitarna, minibar, sejf, telefon, ręczniki, szafa/garderoba, zestaw do parzenia kawy i herbaty, łazienka z prysznicem, WC, suszarką do włosów, kapciami i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Dostępny balkon lub taras. Opcjonalnie widok na morze. Pokój rodzinny – metraż ok. 50 m2, dla max. 5 osób dorosłych i dwójki dzieci. Wyposażenie jak w standardzie. Rodzinny apartament Suite – metraż ok. 52 m2, dla max. 5 osób dorosłych i dwójki dzieci. Wyposażenie jak w standardzie. Apartament typu Executive Suite – metraż ok. 18 m2, dla max. dwóch osób dorosłych i jednego dziecka. Wyposażenie jak w standardzie. Na życzenie dostępne bezpłatne łóżeczka niemowlęce. Zwierzęta domowe nie są akceptowane.

Wyżywienie

Wszystkie osoby rezerwujące pobyt w tym ośrodku, mają zapewnione wyżywienie w formule all inclusive. Śniadanie, obiad i kolacja + przekąski, wybrane lokalne napoje bezalkoholowe, a także wybrane lokalne napoje alkoholowe. Wszystkie posiłki serwowane w formie bufetu w restauracji głównej (dostępne potrawy bezglutenowe, wegetariańskie, menu dla dzieci). Goście mają również do dyspozycji usługi restauracji à la carte, a także czterech barów (bar w lobby, bar przy basenie, bar przy plaży, bar w dyskotece). Na życzenie wysokie krzesełka dla dzieci do posiłków.

Usługi

W ośrodku darmowe są hotelowe baseny wraz ze zjeżdżalnią, taras słoneczny z leżakami i parasolami, siatkówka, koszykówka oraz zajęcia aerobiku. Dla dzieci przygotowano brodzik, plac zabaw i miniklub. Rozrywki dorosłym dostarczy program animacyjny, dyskoteka i muzyka na żywo.

Usługi płatne

Cena rezerwacji nie obejmuje wejścia do strefy spa i korzystania z masaży, solarium, sauny fińskiej oraz zabiegów pielęgnacyjno-kosmetycznych. Dodatkowo płatne są także sporty wodne m.in. narty wodne, łódka typu banan, katamaran, nurkowanie, parasailing. Uwaga! All inclusive nie obejmuje importowanych napoi alkoholowych i bezalkoholowych.

Plaża

Zaledwie 100 m do hotelu znajduje się publiczna plaża. Na miejscu goście mają zapewnione bezpłatne leżaki i parasole, a także dodatkowo płatne ręczniki kąpielowe. Na miejscu dostępna jest platforma do opalania się. Ze względu na piaszczysto-żwirowe wybrzeże zalecamy noszenie obuwia ochronnego, zwłaszcza u dzieci. Łagodne wejście do wody. Inne plaże w okolicy: Ulas Beach (1,5 km), Konakli (2,9 km), Kleopatra Beach (4,2 km).

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 7 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 125 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 6 opinii)

Ocena 2,0 / 5

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,3 / 5

Okolica 1,9 / 5

Cena 1,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

250. najwyższa ocena z 880 hoteli w Alanya

Klaudia K.

Ocena 1,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 27.7. - 3.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Anjelique Resort & Spa Ocena: 5/5 Turcja, Alanya

Straszne doświadczenie: Bardziej przypomina zoo niż all inclusive. Kierownictwo hotelu robi absolutne minimum, aby wszystko działało. Nawet po rozmowie z nimi na temat temperatury jedzenie nadal nie było ciepłe i cała moja rodzina zachorowała strasznie. Nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ spotkaliśmy również innych gości z tym samym problemem. Personel recepcji mówi tylko po rosyjsku i turecku i nie jest w ogóle pomocny. Biuro podróży nie pomogło, bo ciągle powtarzało te same wymówki, że oni sa tylko pośrednikiem i udostępniło lokalne numery naszemu rezydentowi, który ani razu nie pojawił się, żeby nas przywitać, mimo że czekaliśmy na nich codziennie i nie odpowiada na żadne wiadomości WhatsApp, ponieważ mówią tylko po turecku. Basen jest zanurzony w chlorze, a alkohol jest najgorszej odmiany.

Pierwszego dnia przyjechaliśmy późno z powodu opóźnionego samolotu i kazano nam czekać 3 godziny z 2 głodnymi małymi dziećmi na „północny bufet”, który składał się tylko z jednej miski sera, zimnego chleba i zimnego zupa, które smakowało jak prosto z puszka. Kiedy wyjaśniliśmy, że to duży hotel i jeśli mogliby nam dać coś, co mogłoby zjeść dziecko nawet jablko, odpowiedzieli „nie” i zasugerowali, żebyśmy zamówili pizzę na nasz koszt. tez zostawili też nasz dokument tożsamości na biurku aby każdy mógł go zobaczyć, gdy poproszono ich o odłożenie naszych prywatnych dokumentów, recepcjonistka wydawała się wściekła i po prostu złożyła papier. Zero empatii i troski o klienta ze wszystkich stron. całkowita porażka ze strony biura podróży, które nie robi absolutnie nic, aby naprawić cokolwiek innego niż wysyłanie numerów do ludzie którzy nie odpowiadają, oraz hotel, który po prostu robi absolutne minimum, aby drzwi były otwarte.

Pomiń biuro i Hotel Angelique i wydawaj pieniądze tam, gdzie będziesz traktowany jak gość, a nie jak w zoo.

Straszne doświadczenie: Bardziej przypomina zoo niż all inclusive. Kierownictwo hotelu robi absolutne minimum, aby wszystko działało. Nawet po rozmowie z nimi na temat temperatury jedzenie nadal nie było ciepłe i cała moja rodzina zachorowała strasznie. Nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ spotkaliśmy również innych gości z tym samym problemem. Personel recepcji mówi tylko po rosyjsku i turecku i nie jest w ogóle pomocny. Biuro podróży nie pomogło, bo ciągle powtarzało te same wymówki, że oni sa tylko pośrednikiem i udostępniło lokalne numery naszemu rezydentowi, który ani razu nie pojawił się, żeby nas przywitać, mimo że czekaliśmy na nich codziennie i nie odpowiada na żadne wiadomości WhatsApp, ponieważ mówią tylko po turecku. Basen jest zanurzony w chlorze, a alkohol jest najgorszej odmiany.

Pierwszego dnia przyjechaliśmy późno z powodu opóźnionego samolotu i kazano nam czekać 3 godziny z 2 głodnymi małymi dziećmi na „północny bufet”, który składał się tylko z jednej miski sera, zimnego chleba i zimnego zupa, które smakowało jak prosto z puszka. Kiedy wyjaśniliśmy, że to duży hotel i jeśli mogliby nam dać coś, co mogłoby zjeść dziecko nawet jablko, odpowiedzieli „nie” i zasugerowali, żebyśmy zamówili pizzę na nasz koszt. tez zostawili też nasz dokument tożsamości na biurku aby każdy mógł go zobaczyć, gdy poproszono ich o odłożenie naszych prywatnych dokumentów, recepcjonistka wydawała się wściekła i po prostu złożyła papier. Zero empatii i troski o klienta ze wszystkich stron. całkowita porażka ze strony biura podróży, które nie robi absolutnie nic, aby naprawić cokolwiek innego niż wysyłanie numerów do ludzie którzy nie odpowiadają, oraz hotel, który po prostu robi absolutne minimum, aby drzwi były otwarte.

Pomiń biuro i Hotel Angelique i wydawaj pieniądze tam, gdzie będziesz traktowany jak gość, a nie jak w zoo.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był mały i miał dziwny zapach, jedno z łóżek było zepsute i nigdy nie zostało naprawione. Pierwszej nocy musieliśmy spać na ręcznikach, ponieważ nie przygotowali naszego pokoju

Wyżywienie
Długie kolejki, powtarzające się dania i brak kontroli jakości żywności, ponieważ jedzenie było często zimne, gotowane wcześnie i trzymane bez podgrzewania, co prowadziło do chorób mojej rodziny. Trzymaj się z daleka, jeśli masz dzieci. Spędziliśmy 3 dni w łóżku.

Obsługa w hotelu
Recepcja prawdopodobnie najgorsza, jaką widziałem. Zero empatii dla gości, niezorganizowani i niezdolni do niczego naprawienia, kierownictwo jest tego świadome i obiecuje naprawić wszystko i nie robić nic poza oferowaniem bezpłatnego Internetu w pokoju, gdy złożysz skargę. Reszta personelu była miła, jednak mówią tylko po turecku, trochę po rosyjsku i niemiecku

Plaża
Fale były trochę mocne, a plaża była mała, ale jednak było miło.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.7. - 13.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Anjelique Resort & Spa Ocena: 5/5 Turcja, Alanya

byliśmy zadowoleni!

byliśmy zadowoleni!

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klaudia K.

Ocena 1,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 27.7. - 3.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Anjelique Resort & Spa Ocena: 5/5 Turcja, Alanya

Straszne doświadczenie: Bardziej przypomina zoo niż all inclusive. Kierownictwo hotelu robi absolutne minimum, aby wszystko działało. Nawet po rozmowie z nimi na temat temperatury jedzenie nadal nie było ciepłe i cała moja rodzina zachorowała strasznie. Nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ spotkaliśmy również innych gości z tym samym problemem. Personel recepcji mówi tylko po rosyjsku i turecku i nie jest w ogóle pomocny. Biuro podróży nie pomogło, bo ciągle powtarzało te same wymówki, że oni sa tylko pośrednikiem i udostępniło lokalne numery naszemu rezydentowi, który ani razu nie pojawił się, żeby nas przywitać, mimo że czekaliśmy na nich codziennie i nie odpowiada na żadne wiadomości WhatsApp, ponieważ mówią tylko po turecku. Basen jest zanurzony w chlorze, a alkohol jest najgorszej odmiany.

Pierwszego dnia przyjechaliśmy późno z powodu opóźnionego samolotu i kazano nam czekać 3 godziny z 2 głodnymi małymi dziećmi na „północny bufet”, który składał się tylko z jednej miski sera, zimnego chleba i zimnego zupa, które smakowało jak prosto z puszka. Kiedy wyjaśniliśmy, że to duży hotel i jeśli mogliby nam dać coś, co mogłoby zjeść dziecko nawet jablko, odpowiedzieli „nie” i zasugerowali, żebyśmy zamówili pizzę na nasz koszt. tez zostawili też nasz dokument tożsamości na biurku aby każdy mógł go zobaczyć, gdy poproszono ich o odłożenie naszych prywatnych dokumentów, recepcjonistka wydawała się wściekła i po prostu złożyła papier. Zero empatii i troski o klienta ze wszystkich stron. całkowita porażka ze strony biura podróży, które nie robi absolutnie nic, aby naprawić cokolwiek innego niż wysyłanie numerów do ludzie którzy nie odpowiadają, oraz hotel, który po prostu robi absolutne minimum, aby drzwi były otwarte.

Pomiń biuro i Hotel Angelique i wydawaj pieniądze tam, gdzie będziesz traktowany jak gość, a nie jak w zoo.

Straszne doświadczenie: Bardziej przypomina zoo niż all inclusive. Kierownictwo hotelu robi absolutne minimum, aby wszystko działało. Nawet po rozmowie z nimi na temat temperatury jedzenie nadal nie było ciepłe i cała moja rodzina zachorowała strasznie. Nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ spotkaliśmy również innych gości z tym samym problemem. Personel recepcji mówi tylko po rosyjsku i turecku i nie jest w ogóle pomocny. Biuro podróży nie pomogło, bo ciągle powtarzało te same wymówki, że oni sa tylko pośrednikiem i udostępniło lokalne numery naszemu rezydentowi, który ani razu nie pojawił się, żeby nas przywitać, mimo że czekaliśmy na nich codziennie i nie odpowiada na żadne wiadomości WhatsApp, ponieważ mówią tylko po turecku. Basen jest zanurzony w chlorze, a alkohol jest najgorszej odmiany.

Pierwszego dnia przyjechaliśmy późno z powodu opóźnionego samolotu i kazano nam czekać 3 godziny z 2 głodnymi małymi dziećmi na „północny bufet”, który składał się tylko z jednej miski sera, zimnego chleba i zimnego zupa, które smakowało jak prosto z puszka. Kiedy wyjaśniliśmy, że to duży hotel i jeśli mogliby nam dać coś, co mogłoby zjeść dziecko nawet jablko, odpowiedzieli „nie” i zasugerowali, żebyśmy zamówili pizzę na nasz koszt. tez zostawili też nasz dokument tożsamości na biurku aby każdy mógł go zobaczyć, gdy poproszono ich o odłożenie naszych prywatnych dokumentów, recepcjonistka wydawała się wściekła i po prostu złożyła papier. Zero empatii i troski o klienta ze wszystkich stron. całkowita porażka ze strony biura podróży, które nie robi absolutnie nic, aby naprawić cokolwiek innego niż wysyłanie numerów do ludzie którzy nie odpowiadają, oraz hotel, który po prostu robi absolutne minimum, aby drzwi były otwarte.

Pomiń biuro i Hotel Angelique i wydawaj pieniądze tam, gdzie będziesz traktowany jak gość, a nie jak w zoo.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był mały i miał dziwny zapach, jedno z łóżek było zepsute i nigdy nie zostało naprawione. Pierwszej nocy musieliśmy spać na ręcznikach, ponieważ nie przygotowali naszego pokoju

Wyżywienie
Długie kolejki, powtarzające się dania i brak kontroli jakości żywności, ponieważ jedzenie było często zimne, gotowane wcześnie i trzymane bez podgrzewania, co prowadziło do chorób mojej rodziny. Trzymaj się z daleka, jeśli masz dzieci. Spędziliśmy 3 dni w łóżku.

Obsługa w hotelu
Recepcja prawdopodobnie najgorsza, jaką widziałem. Zero empatii dla gości, niezorganizowani i niezdolni do niczego naprawienia, kierownictwo jest tego świadome i obiecuje naprawić wszystko i nie robić nic poza oferowaniem bezpłatnego Internetu w pokoju, gdy złożysz skargę. Reszta personelu była miła, jednak mówią tylko po turecku, trochę po rosyjsku i niemiecku

Plaża
Fale były trochę mocne, a plaża była mała, ale jednak było miło.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.7. - 13.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Anjelique Resort & Spa Ocena: 5/5 Turcja, Alanya

byliśmy zadowoleni!

byliśmy zadowoleni!

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 24.6. - 4.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Anjelique Resort & Spa Ocena: 5/5 Turcja, Alanya

Tragedia. Syf, brud, bałagan organizacyjny, oszukana oferta, brak podstawowych zasad higieny. Ten hotel to ruina. Nie polecam.

Tragedia. Syf, brud, bałagan organizacyjny, oszukana oferta, brak podstawowych zasad higieny. Ten hotel to ruina. Nie polecam.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Spanie w zasyfiałym pokoju nie jest normalne. Przy przyjeździe o 2 w nocy pomagałem sprzątać nasz pokuj. Sam sobie załatwiłem p toaletowy ręczniki, poduszki, szklanki i wodę mineralną. Grzyb w w, drzwi bez klamek, sejf bez drzwiczek. Piloty bez baterii, lodówka grzała ????. 1/10

Wyżywienie
Jedyny plus 5/10 to smak potraw. Minusy: Miejsca na stołówce za mało, tłumy w kolejkach po jedzenie. Brudne stoły, tłuste talerze i sztućce. 2/10

Obsługa w hotelu
Jedynie sauna i masaże się same bronią 8/10. Reszta 1*, a w ofercie było 5*.karta magnetyczna pokojowa otwierała wszystkie drzwiii????????????. Łazienka syf, basen syf z piaskiem na dnie. 1/10

Plaża
Mała, wąska 80 metrów z stromymi schodami. Strach schodzić. 2/10

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 19 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 21 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Niedziela 19 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować