Klaudia K.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 27.7. - 3.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Anjelique Resort & Spa Ocena: 5/5 Turcja, Alanya
Straszne doświadczenie: Bardziej przypomina zoo niż all inclusive. Kierownictwo hotelu robi absolutne minimum, aby wszystko działało. Nawet po rozmowie z nimi na temat temperatury jedzenie nadal nie było ciepłe i cała moja rodzina zachorowała strasznie. Nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ spotkaliśmy również innych gości z tym samym problemem. Personel recepcji mówi tylko po rosyjsku i turecku i nie jest w ogóle pomocny. Biuro podróży nie pomogło, bo ciągle powtarzało te same wymówki, że oni sa tylko pośrednikiem i udostępniło lokalne numery naszemu rezydentowi, który ani razu nie pojawił się, żeby nas przywitać, mimo że czekaliśmy na nich codziennie i nie odpowiada na żadne wiadomości WhatsApp, ponieważ mówią tylko po turecku. Basen jest zanurzony w chlorze, a alkohol jest najgorszej odmiany.
Pierwszego dnia przyjechaliśmy późno z powodu opóźnionego samolotu i kazano nam czekać 3 godziny z 2 głodnymi małymi dziećmi na „północny bufet”, który składał się tylko z jednej miski sera, zimnego chleba i zimnego zupa, które smakowało jak prosto z puszka. Kiedy wyjaśniliśmy, że to duży hotel i jeśli mogliby nam dać coś, co mogłoby zjeść dziecko nawet jablko, odpowiedzieli „nie” i zasugerowali, żebyśmy zamówili pizzę na nasz koszt. tez zostawili też nasz dokument tożsamości na biurku aby każdy mógł go zobaczyć, gdy poproszono ich o odłożenie naszych prywatnych dokumentów, recepcjonistka wydawała się wściekła i po prostu złożyła papier. Zero empatii i troski o klienta ze wszystkich stron. całkowita porażka ze strony biura podróży, które nie robi absolutnie nic, aby naprawić cokolwiek innego niż wysyłanie numerów do ludzie którzy nie odpowiadają, oraz hotel, który po prostu robi absolutne minimum, aby drzwi były otwarte.
Pomiń biuro i Hotel Angelique i wydawaj pieniądze tam, gdzie będziesz traktowany jak gość, a nie jak w zoo.
Straszne doświadczenie: Bardziej przypomina zoo niż all inclusive. Kierownictwo hotelu robi absolutne minimum, aby wszystko działało. Nawet po rozmowie z nimi na temat temperatury jedzenie nadal nie było ciepłe i cała moja rodzina zachorowała strasznie. Nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ spotkaliśmy również innych gości z tym samym problemem. Personel recepcji mówi tylko po rosyjsku i turecku i nie jest w ogóle pomocny. Biuro podróży nie pomogło, bo ciągle powtarzało te same wymówki, że oni sa tylko pośrednikiem i udostępniło lokalne numery naszemu rezydentowi, który ani razu nie pojawił się, żeby nas przywitać, mimo że czekaliśmy na nich codziennie i nie odpowiada na żadne wiadomości WhatsApp, ponieważ mówią tylko po turecku. Basen jest zanurzony w chlorze, a alkohol jest najgorszej odmiany.
Pierwszego dnia przyjechaliśmy późno z powodu opóźnionego samolotu i kazano nam czekać 3 godziny z 2 głodnymi małymi dziećmi na „północny bufet”, który składał się tylko z jednej miski sera, zimnego chleba i zimnego zupa, które smakowało jak prosto z puszka. Kiedy wyjaśniliśmy, że to duży hotel i jeśli mogliby nam dać coś, co mogłoby zjeść dziecko nawet jablko, odpowiedzieli „nie” i zasugerowali, żebyśmy zamówili pizzę na nasz koszt. tez zostawili też nasz dokument tożsamości na biurku aby każdy mógł go zobaczyć, gdy poproszono ich o odłożenie naszych prywatnych dokumentów, recepcjonistka wydawała się wściekła i po prostu złożyła papier. Zero empatii i troski o klienta ze wszystkich stron. całkowita porażka ze strony biura podróży, które nie robi absolutnie nic, aby naprawić cokolwiek innego niż wysyłanie numerów do ludzie którzy nie odpowiadają, oraz hotel, który po prostu robi absolutne minimum, aby drzwi były otwarte.
Pomiń biuro i Hotel Angelique i wydawaj pieniądze tam, gdzie będziesz traktowany jak gość, a nie jak w zoo.
Zakwaterowanie
Pokój był mały i miał dziwny zapach, jedno z łóżek było zepsute i nigdy nie zostało naprawione. Pierwszej nocy musieliśmy spać na ręcznikach, ponieważ nie przygotowali naszego pokoju
Wyżywienie
Długie kolejki, powtarzające się dania i brak kontroli jakości żywności, ponieważ jedzenie było często zimne, gotowane wcześnie i trzymane bez podgrzewania, co prowadziło do chorób mojej rodziny. Trzymaj się z daleka, jeśli masz dzieci. Spędziliśmy 3 dni w łóżku.
Obsługa w hotelu
Recepcja prawdopodobnie najgorsza, jaką widziałem. Zero empatii dla gości, niezorganizowani i niezdolni do niczego naprawienia, kierownictwo jest tego świadome i obiecuje naprawić wszystko i nie robić nic poza oferowaniem bezpłatnego Internetu w pokoju, gdy złożysz skargę. Reszta personelu była miła, jednak mówią tylko po turecku, trochę po rosyjsku i niemiecku
Plaża
Fale były trochę mocne, a plaża była mała, ale jednak było miło.
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)