Monastir: hotele z opiniami, znaleziono 35 hoteli

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Shems Holiday Village & Aquapark Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Ocena 3,4 / 5

Shems Holiday Village & Aquapark opinie

Dobry (oceniony przez 36 osób)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 3,1 / 5

Cena 3,3 / 5

Malgorzata G.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 7.10. - 14.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Wspaniale wakacje animatorzy na najwyższym poziomie nikt nie będzie się nudził

Dzięki nim miło spadzilismy czas

Wspaniale wakacje animatorzy na najwyższym poziomie nikt nie będzie się nudził

Dzięki nim miło spadzilismy czas

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje skromne ale czyste

Czego chcieć więcej jak tylko idziesz tam spac

Wyżywienie
Jedzenie urozmaicone

Obsługa w hotelu
Polecam osobom mniej wymagajacym

Plaża
Plaza za basenem czysta i piękna

Anonim

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 26.8. - 2.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Wyjazd bardzo udany, warto pamiętać żeby wziąść euro, bo w hotelu już przy zameldowaniu trzeba zapłacić wizę. Warto do hotelu zabrać własne koło do zjazdów na zjeżdżali. Co musimy sprawdzić na internecie, sprawdźcie przed wyjazdem, ściągnijcie mapy monastyru, jeśli chcecie zwiedzać samemu, bo internet w hotelu słaby.

Wyjazd bardzo udany, warto pamiętać żeby wziąść euro, bo w hotelu już przy zameldowaniu trzeba zapłacić wizę. Warto do hotelu zabrać własne koło do zjazdów na zjeżdżali. Co musimy sprawdzić na internecie, sprawdźcie przed wyjazdem, ściągnijcie mapy monastyru, jeśli chcecie zwiedzać samemu, bo internet w hotelu słaby.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje skromne, ale klimatyczne. Klimatyzacja działała, woda ciepła, codzienne sprzatanie, nawet telewizor z 1 polskim programem, cóż więcej potrzeba :)

Wyżywienie
Każdy coś dla siebie znajdzie, nawet wybredne dzieci. Trzeba trochę poszukać, czasem postać w kolejkach. Najlepsze rzeczy były przygotowywane na dworze. Na śniadanie naleśniki, jajka sadzone i omlety, z prawdziwych jajek a nie z proszku! Na obiad dużo ryb i owoców morza, były nawet kraby.

Wiele potraw mogło nie trafiać w europejskie gusta ale można było znaleźć coś dla siebie.

Jedyne do czego naprawdę mogę się przyczepić do dostęp do napojów. Tylko stały dostęp do dystrybutora z wodą, po każdy sok dzieciaki musiały stać w kolejkach do baru. Uważam że jakieś dystrybutory z sokami również mogłyby stać z szybkim dostępem, bo do barów często kolejki były.

Obsługa w hotelu
Duży minus za WiFi! Internet tylko w holu hotelu, wieczorem w zasadzie tak oblegany że nie dało się korzystać.

Animacje ok, chociaż animatorzy mało spontaniczni, ale to już końcówka sezonu to może im się nie chciało. Minus za wieczorne animacje, zaczynały się bardzo późno, tańce dla dzieciaków dopiero o 21, a atrakcje wieczoru dopiero koło 22. Przyjeżdżając z Polski gdzie mamy zmianę godziny i po całym dniu upałów to my jako dorośli nie mieliśmy siły dojść na te atrakcje co dopiero dzieci.

Aquapark dostępny w hotelu był dostępny też dla osób z zewnątrz, na zjeżdżalnie z pontonami były kolejki, wszyscy czekali na pontony, bo było ich mało. Warto się zaopatrzyć we własne koło i można zjeżdżać na swoich kołach, nie czekając na pontony.

W holetu jest kantor, ale można wymieniać tylko euro i dolary.

Plaża
Plaża jest mało oblegana, nie za duża ale czysta. Jednak należy uważać w czasie przypływów, są malutkie meduzy, które nieprzyjemnie parzą. Na plaży nie było ostrzeżenia o meduzach.

od 1 830 za os.

Marvida Rosa Beach Thalasso & Spa Ocena: 4/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Ocena 3,3 / 5

Marvida Rosa Beach Thalasso & Spa opinie

Dobry (oceniony przez 151 osób)

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,3 / 5

Okolica 3,2 / 5

Cena 3,3 / 5

Komfortowe i stylowo wykończone pokoje Smaczne i urozmaicone wyżywienie Szeroka i piaszczysta plaża Profesjonalna i uśmiechnięta obsługa

Andrea M.

Ocena 2,1 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 11.9. - 18.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Pomijając dwa dni urlopu, bo jechaliśmy w podróż, drugiego dnia cały ranek spędziliśmy na zajmowaniu się zmianą pokoju.

Pomijając dwa dni urlopu, bo jechaliśmy w podróż, drugiego dnia cały ranek spędziliśmy na zajmowaniu się zmianą pokoju.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Do hotelu dotarliśmy w nocy, wepchnęli nas do pokoju niedaleko piwnicy. Żadnego krzesła, wieszaka, filiżanki ani balkonu, okno zakratowane. Dookoła pajęczyny. Ranek drugiego dnia spędziliśmy na przebieralni, za co musieliśmy zapłacić dodatkowo 30 euro.

Wyżywienie
Jedzenie było w miarę dobre, można było zjeść, owoców było niewiele, tylko melony i winogrona.

Obsługa w hotelu
W jadalni wszystko jest brudne, lepkie. Nie było dnia, gdybyśmy nie mieli przygotowanego stołu, a zwłaszcza wolnego. Następnie, gdy już mieliśmy stół, zaczęliśmy szukać sztućców. Przy basenie serwowane były napoje alkoholowe, ponieważ mieliśmy all inclusive, byłem w szoku, gdy kelner poprosił mnie o 5 euro za jedno mochito. Animatorzy naprawdę starali się zrobić program dla ludzi, ale w kółko to samo. W nocy można było usłyszeć dużo muzyki z dyskoteki.

Plaża
Plaża jest bardzo wąska, usiana leżakami. Przerażające słoneczniki. Ręczniki były płatne, nawet gdybyśmy chcieli je kupić, nie mogliśmy nigdzie znaleźć osoby je sprzedającej. Woda w morzu jest bardzo przyjemna, nie ma meduz. Basen jest trochę obskurny. Chcąc poleżeć na leżaku trzeba było wstać wcześnie rano. Ogród z palmami był bardzo ładny, można było tam też posiedzieć, było tam spokojniej niż przy basenie czy nad morzem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.9. - 13.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

W jednym zdaniu? Nigdy więcej tego hotelu, pluskwy w pokoju, brud w pokoju, mycie podobno czystą wodą, brudne sztućce, stoły.

W jednym zdaniu? Nigdy więcej tego hotelu, pluskwy w pokoju, brud w pokoju, mycie podobno czystą wodą, brudne sztućce, stoły.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Jedna katastrofa, pluskwy w pokoju, inni mieli mrówki lub karaluchy

Wyżywienie
Domy w szkle, goście w plastiku, napoje rozcieńczane, jeśli chodzi o jedzenie, było urozmaicone, całkiem przyjemne, kelner zajmował stoliki dla współlokatorów, tak że kładł na stole komórkę, gdy chcieliśmy tam usiąść. Jedzenie wyglądało jak życie, wszyscy tłoczyli się, nigdy nie doświadczyłam czegoś takiego na żadnych wakacjach

Obsługa w hotelu
Arogancka recepcjonistka, sprzątaczka zabrała nasze ręczniki do zmiany, przyniosła je nam następnego dnia, kiedy już poprosiliśmy o nie w recepcji

Plaża
Przez pierwsze 2 dni plaża i morze były czyste, potem była burza, pracownikowi odpowiedzialnemu za bardzo nie chciało się sprzątać z szumowin i glonów, morze powoli wchodzi

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Delphin El Habib Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Ocena 3,3 / 5

Delphin El Habib opinie

Dobry (oceniony przez 48 osób)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,6 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 3,3 / 5

Kateřina K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.9. - 6.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Najlepsze wakacje.

Najlepsze wakacje.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Znakomicie, pierwsza noc w pokoju z widokiem na ogród i ulicę, przez całą noc była dyskoteka. Następnego dnia personel nie miał problemu ze zmianą pokoju.

Wyżywienie
Znakomite, dużo ryb morskich na grillu. Duży wybór sałatek warzywnych.

Obsługa w hotelu
Supra.

Plaża
Droga na plażę jest idealna, w niewielkiej odległości od hotelu. Tunezyjczycy są brudni, wszędzie pełno śmieci, co jest drobnym minusem, ale czasem wystarczy tu zajrzeć do rowów, a przekonamy się, że w Czechach ludzie też nie zwracają uwagi na przyrodę.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Sara C.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 26.9. - 3.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Cena jest bardzo adekwatna do jakości hotelu . Hotel dość stary , widać że na recepcji gdzieś tam widać mokry sufit i na stołówce to samo ale wizualnie jest ładnie . Części wspólne są czyste , widać było że Panie sprzątające się starają i od rana sprzątają części wspólne oraz pokoje . Pamiętajmy że jest to Tunezja i inaczej tam patrzą na czystość niż w Europie :) Miasto jest dość duże , obok hotelu jest stare miasto ze straganami itp więc przepięknie . Meczet również jest koło hotelu położony wiec jest gdzie spacerować .

Cena jest bardzo adekwatna do jakości hotelu . Hotel dość stary , widać że na recepcji gdzieś tam widać mokry sufit i na stołówce to samo ale wizualnie jest ładnie . Części wspólne są czyste , widać było że Panie sprzątające się starają i od rana sprzątają części wspólne oraz pokoje . Pamiętajmy że jest to Tunezja i inaczej tam patrzą na czystość niż w Europie :) Miasto jest dość duże , obok hotelu jest stare miasto ze straganami itp więc przepięknie . Meczet również jest koło hotelu położony wiec jest gdzie spacerować .

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy z mężem i z dzieckiem pokój z widokiem na basen + morze . Widok przepiękny :) Warto dopłacić do pokoju z widokiem na morze i z basenem . Pokój codziennie sprzątany i były wymieniane codziennie ręczniki . Panie sie starają bardzo. Nie jesteśmy wymagający co do pokoju , jedzenia itp ale najważniejsza jest czystość w miarę aby funkcjonować w pokoju :) Musimy pamiętać nadal że jest to poza Europą :)

Wyżywienie
Każdy znajdzie coś dla siebie .

Obsługa w hotelu
Pracownicy recepcji jak i pracownicy hotelu , bardzo mili ! pomocni i uśmiechnięci ! Animatorzy również , zagadują , zapraszają do zabaw .

Plaża
Plaża od razu za hotelem , przechodzi się przez ulice . Są leżaki dostępne dla gości hotelu . Plaża jest dość mała ale woda przepiękna ! No i jak na Tunezję to brudno jest . Ale całe miasto jest brudne , tubylcy żyją tam inaczej :)

od 1 876 za os.

Ruspina Ocena: 4/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Ocena 3,0 / 5

Ruspina opinie

Dobry (oceniony przez 8 osób)

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,3 / 5

Cena 2,9 / 5

Tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży W tropikalnym ogrodzie z dojrzałymi palmami W pobliżu historycznego miasta Monastir Przyjazna atmosfera

Iveta T.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 9.6. - 16.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Doskonałe zakwaterowanie, jedzenie również wieczorem, program był mały, plaża, mieliśmy vip, czystość hotelu i okolicy była w porządku, personel był miły, po prostu denerwujący, sprzedawcy wycieczek i pamiątek, wakacje było super, dziękuję

Doskonałe zakwaterowanie, jedzenie również wieczorem, program był mały, plaża, mieliśmy vip, czystość hotelu i okolicy była w porządku, personel był miły, po prostu denerwujący, sprzedawcy wycieczek i pamiątek, wakacje było super, dziękuję

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Małe niskie domki były codziennie sprzątane blisko plaży

Wyżywienie
Mniejszy wybór, ale jakość, nie byliśmy głodni, nie mieliśmy problemów z jelitami

Obsługa w hotelu
Hotel czysty miła obsługa ok

Plaża
Ale morze było czyste i niesamowite

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 0,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 10.9. - 17.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Ruspina Monastir nigdy więcej!!!! Katastrofalne zachowanie personelu! ! !

Ruspina Monastir nigdy więcej!!!! Katastrofalne zachowanie personelu! ! !

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Prosto urządzone pokoje. Brud w pokojach! Nie wspominając o dużej ilości ręczników i przyborów toaletowych.

Wyżywienie
Mały wybór. To znaczy nie ma wyboru. 4 brudne talerze za all inclusive. Brudne naczynia! W tym hotelu nikt nie zna zapakowanego cukru! Kawa all inclusive naprawdę tragedia. Tutaj na najgorszej stacji benzynowej można kupić podobną gnojowicę w plastikowym kubku za 15 CZK!?!

Obsługa w hotelu
Katastrofa!!! Nie interesuje się prośbami w recepcji, a także z kierownikiem hotelu! W trakcie spożywania napojów lub jedzenia obsługa hotelowa ocenia, czy naleje Państwu jedną kawę czy dwie, aw restauracji byliśmy pod kontrolą dwóch kelnerów - ile jemy i przede wszystkim zawsze sprawdzali nasze opaski na rękę. Czuliśmy się jak w więzieniu! Stale ,,pod obserwacją,,???!!!! Zmiana hotelu po dwóch dniach na własny koszt. Brak odpowiedzi w recepcji! Nie zwrócili opłat za , powietrze i bez jakiejkolwiek próby rozwiązania sytuacji pozwolili nam opuścić hotel! U nas personel hotelu zostałby natychmiast zwolniony za takie zachowanie wobec gości!

Plaża
Przejście na plażę z tym, że bar na plaży nie jest all inclusive. Po każdy napój w mini plastikowych kubeczkach trzeba iść do recepcji hotelu. Dla mnie wielkie rozczarowanie. Nie wiem, dlaczego hotel oferuje usługi all inclusive?!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Eden Club Skanes Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Ocena 2,9 / 5

Eden Club Skanes opinie

Dobry (oceniony przez 14 osób)

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,6 / 5

Cena 2,9 / 5

Kateřina V.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 13.7. - 21.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Urlop przerósł nasze oczekiwania, dzięki całej obsłudze hotelu, bardzo przyjaznej atmosferze, chęciom, naprawdę nam się podobało. Największe podziękowania należą się animatorom, którzy podbili serce nie tylko mojego synka, ale i moje.

Urlop przerósł nasze oczekiwania, dzięki całej obsłudze hotelu, bardzo przyjaznej atmosferze, chęciom, naprawdę nam się podobało. Największe podziękowania należą się animatorom, którzy podbili serce nie tylko mojego synka, ale i moje.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Kwatera bardzo przyjemna, czysto, codziennie sprzątane, czyste ręczniki, nawet piękne kwiaty od gospodyni

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, zawsze wybieraliśmy dużo dobrego jedzenia, doceniam dużą ilość ryb i warzyw.

Obsługa w hotelu
Również w porządku, mamy wszystko, o co prosiliśmy, jedyne, co bym zmienił, to leżaki przy basenie i na plaży, to była naprawdę kara, są już bardzo stare, zużyte, twarde i niewygodne.

Plaża
Plaża jest bardzo ładna, zaraz przy hotelu, więc morze niezbyt piękne, niestety mieliśmy sporo pecha na sezon, było dużo miodu i niestety było też dużo śmieci unoszących się w wodzie morze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Lena B.

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 17.8. - 23.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Horror i horror.Hotel nie jest dla Europejczyków, tylko my dwoje w całym hotelu przy basenie w dwuczęściowych strojach kąpielowych. Duża pojemność hotelu, ale mała pojemność jadalni - kolejki, bałagan, nie było gdzie usiąść - i basen - łeb w łeb. Wi-Fi nie działało, nawet w recepcji. Zła współpraca z lokalnym delegatem, odjazd autobusu na lotnisko był ogłaszany jedynie SMS-em, na lotnisku nikogo nie było. nie polecam.

Horror i horror.Hotel nie jest dla Europejczyków, tylko my dwoje w całym hotelu przy basenie w dwuczęściowych strojach kąpielowych. Duża pojemność hotelu, ale mała pojemność jadalni - kolejki, bałagan, nie było gdzie usiąść - i basen - łeb w łeb. Wi-Fi nie działało, nawet w recepcji. Zła współpraca z lokalnym delegatem, odjazd autobusu na lotnisko był ogłaszany jedynie SMS-em, na lotnisku nikogo nie było. nie polecam.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Małe pokoje

Wyżywienie
Wszędzie kolejki, mały bufet, zawsze ten sam wybór jedzenia, prawie nic dla dzieci, wszystko gorące. Duże kolejki po grillowane ryby i mięso

Obsługa w hotelu
Wi-Fi nie działało, w przeciwnym razie przychylne nastawienie

Plaża
Mała, piaszczysta, tuż przy końcu plaży bałaganowej

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Houda Golf & Beach Club Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Ocena 2,8 / 5

Houda Golf & Beach Club opinie

Dobry (oceniony przez 123 osób)

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,7 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,8 / 5

Maciej S.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 23.9. - 30.9.2024 Oceniono: Październik 2024

Pozytywne

Pozytywne

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Brak lodówki.cisza raczej na tak

Wyżywienie
Monotonne i nie za wiele

Obsługa w hotelu
Brudno

Plaża
Ladna

Wioletta R.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 12.9. - 19.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Totalny dramat brak słów żeby to opisać nigdy więcej nawet jak by mi ktoś proponował za darmo nie skorzystałbym z takiej okazji zero odpoczynku przez tych Arabusow

Totalny dramat brak słów żeby to opisać nigdy więcej nawet jak by mi ktoś proponował za darmo nie skorzystałbym z takiej okazji zero odpoczynku przez tych Arabusow

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Dramat w łazience jeden wielki grzyb i smród nie do zniesienia na ścianie obudowa po telewizorze i wystające kable że sciany

Wyżywienie
Po pierwsze ciężko było się dostać staliśmy w prawie 100m kolejce po czym brakło talerzy i jedzeniu już nie wspomnę wszystko wybierały te Arabusy zostawały ochłapy

Obsługa w hotelu
Nie ma co pisać

Plaża
Przyzwoite

od 1 807 za os.

Caribbean World Monastir Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Ocena 2,5 / 5

Caribbean World Monastir opinie

Dobry (oceniony przez 29 osób)

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 2,6 / 5

Okolica 2,1 / 5

Cena 2,1 / 5

Anonim

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.8. - 11.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Tragedia, oszustwo,wszyscy klienci biura składają reklamacje. Sprzedano ofertę na hotel 4-gwiazdkowy a okazało się, że jest to hotel 3-gwiazdkowy. Usługi zawarte w ramach all inclusive nie są zgodne ze stanem faktycznym, np. brak SPA

Tragedia, oszustwo,wszyscy klienci biura składają reklamacje. Sprzedano ofertę na hotel 4-gwiazdkowy a okazało się, że jest to hotel 3-gwiazdkowy. Usługi zawarte w ramach all inclusive nie są zgodne ze stanem faktycznym, np. brak SPA

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Karaluchy, cuchnącą klimatyzacja

Wyżywienie
Brak talerzy i sztućców, kolejki w restauracji, brak piwa i napojów, posiłki limitowane, nie miła obsługa

Obsługa w hotelu
Brak SPA, jedyny basen z wodą słodką zamykany na 2-3 dni do czyszczenia co kilka dni, drinki tylko w 1 barze, brak deklarowanej usługi la carte, krótsze godziny otwarcia barów, o 22 wszystkie zamknięte, plaża co 3 dni zamknięta z powodu śmieci

Plaża
Zamknięta co 3 dni z powodu zanieczyszczeń

Anonim

Ocena 0,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Oceniono: Wrzesień 2022

Nigdy więcej czystej katastrofy!!!!!Wszędzie brudno!!!!

Nigdy więcej czystej katastrofy!!!!!Wszędzie brudno!!!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszędzie robactwo i wleciały do naszego pokoju, poszliśmy narzekać, ale nie było chęci zmiany pokoju! ! !

Wyżywienie
Brud wszędzie na stołach, leci pod stołem na talerzach, a nawet w jedzeniu!

Obsługa w hotelu
Brud!

Plaża
nieedytowane !!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 962 za os.

Palmyra Golden Beach Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Ocena 2,2 / 5

Palmyra Golden Beach opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 11 osób)

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 2,1 / 5

Okolica 2,1 / 5

Cena 2,1 / 5

Jan B.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 30.7. - 6.8.2022 Oceniono: Marzec 2024

Tydzień cierpienia, kompletna strata.

Tydzień cierpienia, kompletna strata.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Śmieci

Wyżywienie
Śmieci

Obsługa w hotelu
Śmieci

Plaża
śmieci pełne bałaganu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Karolina S.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.9. - 10.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Transfer i obsługa biura ok. Ale hotel to poprostu porażka.

Transfer i obsługa biura ok. Ale hotel to poprostu porażka.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje brudne, z grzybem na suficie i cieknącą klimatyzacją, śmierdzący balkon z widokiem na ścianę! Po zmianie pokoju brak klimatyzacji i światła, za to widok chociaż na basen.

Wyżywienie
Tragedia brak wyboru , miało być 5 posiłków były tylko 3. Stołówka brudna pelno wody na podłodze z cieknącej chlodni . Bar all pusty resztki alkoholi w butelce, w pierwszy dzień załapaliśmy się na szklankę piwa później już nie było wogole. W ostatni dzień nie było dostępnej nawet wody. Już nie wspomnę o "sokach" dla dzieci .

Obsługa w hotelu
Poza basenem który w 3 dobie zrobił się zielony 2 zjeżdżalniami które uruchamiano jak się ratownikowi podobało, nie było nic. Kort nieczynny, bilard byl ale bez bili i kiji, brak sauny, brak animacji, brak clubu dziecięcego, brak baru przy plaży i basenie, wszystko było zamknięte.

Plaża
Brudna pelno glonow i śmieci.

Nerolia & Spa Ocena: 4/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Nerolia & Spa opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Plaża piaszczysto-żwirowa 350 m Leżaki i parasole gratis 4 restauracje i 3 bary Animacja dla dzieci i dorosłych

Anonim

Ocena 3,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Wyjazd 2+1 całkiem ok, lecz jeśli wykupi się pokój superior w części hotelu gdzie jest recepcja. Reszta to kiepska...pokoje stare a korytarze jak nie powiem co. Ogólnie stołówka i obejścia, basen i allinc na dobrym poziomie. Zmieniliśmy pokój bo strach do takich lazienek wchodzić. Na hotel przyjechaliśmy około 2 w nocy i nie dostaliśmy, ani kolacji, ani butelki wody, żadnego owocu. Automatu żeby kupić czy sklep... brak.

Wyjazd 2+1 całkiem ok, lecz jeśli wykupi się pokój superior w części hotelu gdzie jest recepcja. Reszta to kiepska...pokoje stare a korytarze jak nie powiem co. Ogólnie stołówka i obejścia, basen i allinc na dobrym poziomie. Zmieniliśmy pokój bo strach do takich lazienek wchodzić. Na hotel przyjechaliśmy około 2 w nocy i nie dostaliśmy, ani kolacji, ani butelki wody, żadnego owocu. Automatu żeby kupić czy sklep... brak.

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Wraz z mężem byliśmy w hotelu Nerolia na tygodniowym pobycie. Były to zdecydowanie udane wakacje. Zanim wybraliśmy hotel przeczytaliśmy trochę opinii o hotelu i zgadzamy się z tymi pozytywnymi. Szukaliśmy miejsca w niedalekiej odległości od lotniska, niewielkiego hotelu, dość kameralnego. Nerolia wpasowała się w nasze oczekiwania.

Poniżej bardziej szczegółowe informacje.

BUDYNEK/POKÓJ

Hotel Nerolia jest hotelem dość kameralnym. Składa się z dwóch budynków. Budynek główny, dwupiętrowy, z częścią recepcyjną, lobby i restauracją jest odnowiony. Drugi budynek, tylko mieszkalny, jest odświeżony. Oba budynki posiadają windę. Nasz pokój, standardowy, umiejscowiony na drugim piętrze z widokiem na ogród i część basenową spełniał wszystkie podstawowe oczekiwania. Wygodne i użytkowe wyposażenie, a przede wszystkim czyste i pachnące. Do pokoi prowadził hol z wyłożonym na podłodze dywanem, który wg nas należałoby wymienić gdyż nosił ślady zużycia i rozlanych napoi. Mimo to dywan nie śmierdział i nie przeszkadzało to w miłym spędzaniu wakacji. Na naszym piętrze zawsze unosił się przyjemny zapach. I tu na pewno zasługa ekipy sprzątającej. Pokój posiadał sejf na klucz. Możliwość korzystania z sejfu była za opłatą 30DT/tydzień.

OBSŁUGA

Większość pracowników jest bardzo miła i pomocna. Z większością można porozumieć się w języku angielskim choć swobodniej rozmawiają po rosyjsku przez fakt, że większość obłożenia hotelu to Rosjanie. Do Polaków również mówili w tym języku. Raz czy dwa nie robi różnicy jednak staje się to uciążliwe gdy pomimo informacji, że nie jest się Rosjaninem i nie rozumie się języka obsługa (nie wszyscy) mimo to mówiła nadal po rosyjsku.

Bardzo niemiłe wrażenie na nas zrobiła Pani Natasza – Guest Relation, notabene Rosjanka, która zajmowała się m.in.rezerwacją miejsc do restauracji a'la carte. Podczas naszej próby zarezerwowania stolika zostaliśmy potraktowani z pogardą i obojętnością. Pani twierdziła, że mówi po angielsku, a gdy doszło do konkretnych pytań zamiast udzielić odpowiedzi potrafiła tylko pokazać palcem na kartce datę na kiedy możemy dokonać rezerwacji. Nie mogliśmy skorzystać z restauracji bo jedyny wolny termin to był dzień naszego wyjazdu. Sugerujemy, żeby od razu po przylocie zarezerwować sobie stolik.

RESTAURACJA

Zadbana i czysta. Kuchnia oferowała różnorodne dania. Śniadania były standardowe (omlet, płatki, dżem, miód, wędlina i rożne sery, pomidor, ogórek, różne pieczywo itp.) natomiast obiady i kolacje urozmaicone. Były 3-4 rodzaje mięsa oraz ryba. Zawsze było tradycyjne tunezyjskie danie. Do wyboru ryż lub ziemniaki. Bardzo dużo warzyw (kapusta czerwona, kapusta biała, cukinia, marchewka, fasolka szparagowa, brukselka). Owoce: arbuzy, jabłka, gruszki, śliwki, winogrona itp. Jedynym minusem restauracji było to, że nie posiadała wystarczającej ilości filiżanek do kawy/herbaty i trzeba było korzystać z jednorazowych kubeczków. Często zdarzało się, że wino też było nalewane do jednorazowych kubeczków ze względu na brak szkła.

BASEN

Część basenowa wygodna do odpoczynku. Można znaleźć dla siebie ustronne miejsce. Nie ma problemu z leżakami. Codziennie dokładnie sprzątana. Zaskoczeniem było dla nas, że pracownik sprzątający podczas godzin otwarcia basenu cały czas dbał o porządek. Zbierał śmieci, zamiatał kafelki, ściągał nadmiar wody z basenu. Pomimo tego, że odbywało się to w czasie korzystania z basenu nie było to uciążliwe. Przy basenie był bar, w którym było piwo, wino, świeżo wyciskane soki. Tutaj napoje były podawane w jednorazowych papierowych kubeczkach. Można było wziąć napój z baru w lobby – podawane w szkle – i zabrać ze sobą na basen. Nie było żadnego zakazu.

ANIMACJE

Animacje w hotelu są bardzo dobrze zorganizowane. Grupa animatorów jest zaangażowana w swoją pracę. Proponowali udział w wielu atrakcjach: stretching, waterpolo, fitness w wodzie, zumba, rzutki itp. W ciągu dnia animacje dla dzieci w kids club. Wieczorem zawsze były półgodzinne tańce dla dzieci, a po tym różne występy animatorów lub zaproszonych gości: muzyka na żywo, derwisz, taniec brzucha itp.

PLAŻA

Plaża jest oddalona od hotelu około 300-400 metrów. Z łatwością można trafić gdyż przejście jest oznaczone. Dla leniwych kursuje mała kolejka z hotelu dowożąca do plaży. Część plaży należąca do hotelu jest odgrodzona od plaży publicznej. Leżaki, parasole i materace bez opłaty. W godzinach dopołudniowych na plaży są prowadzone animacje. Jest też bar hotelowy wiec opcja all inclusive obowiązuje ;). Morze w tym okresie nie różniło się od naszego Bałtyku. Niestety wiatry, które w tym okresie się pojawiają bardzo mącą wodę i wraz z falami wyrzucają sporo wodorostów. A po sztormie nawet śmieci. Najwięcej tego można zobaczyć na plażach publicznych, o które nikt nie dba. Mimo to spacer plażą jest możliwy nawet bez obuwia.

Według nas hotel jest godny polecenia. My na pewno chętnie znów do niego wrócimy.

Wraz z mężem byliśmy w hotelu Nerolia na tygodniowym pobycie. Były to zdecydowanie udane wakacje. Zanim wybraliśmy hotel przeczytaliśmy trochę opinii o hotelu i zgadzamy się z tymi pozytywnymi. Szukaliśmy miejsca w niedalekiej odległości od lotniska, niewielkiego hotelu, dość kameralnego. Nerolia wpasowała się w nasze oczekiwania.

Poniżej bardziej szczegółowe informacje.

BUDYNEK/POKÓJ

Hotel Nerolia jest hotelem dość kameralnym. Składa się z dwóch budynków. Budynek główny, dwupiętrowy, z częścią recepcyjną, lobby i restauracją jest odnowiony. Drugi budynek, tylko mieszkalny, jest odświeżony. Oba budynki posiadają windę. Nasz pokój, standardowy, umiejscowiony na drugim piętrze z widokiem na ogród i część basenową spełniał wszystkie podstawowe oczekiwania. Wygodne i użytkowe wyposażenie, a przede wszystkim czyste i pachnące. Do pokoi prowadził hol z wyłożonym na podłodze dywanem, który wg nas należałoby wymienić gdyż nosił ślady zużycia i rozlanych napoi. Mimo to dywan nie śmierdział i nie przeszkadzało to w miłym spędzaniu wakacji. Na naszym piętrze zawsze unosił się przyjemny zapach. I tu na pewno zasługa ekipy sprzątającej. Pokój posiadał sejf na klucz. Możliwość korzystania z sejfu była za opłatą 30DT/tydzień.

OBSŁUGA

Większość pracowników jest bardzo miła i pomocna. Z większością można porozumieć się w języku angielskim choć swobodniej rozmawiają po rosyjsku przez fakt, że większość obłożenia hotelu to Rosjanie. Do Polaków również mówili w tym języku. Raz czy dwa nie robi różnicy jednak staje się to uciążliwe gdy pomimo informacji, że nie jest się Rosjaninem i nie rozumie się języka obsługa (nie wszyscy) mimo to mówiła nadal po rosyjsku.

Bardzo niemiłe wrażenie na nas zrobiła Pani Natasza – Guest Relation, notabene Rosjanka, która zajmowała się m.in.rezerwacją miejsc do restauracji a'la carte. Podczas naszej próby zarezerwowania stolika zostaliśmy potraktowani z pogardą i obojętnością. Pani twierdziła, że mówi po angielsku, a gdy doszło do konkretnych pytań zamiast udzielić odpowiedzi potrafiła tylko pokazać palcem na kartce datę na kiedy możemy dokonać rezerwacji. Nie mogliśmy skorzystać z restauracji bo jedyny wolny termin to był dzień naszego wyjazdu. Sugerujemy, żeby od razu po przylocie zarezerwować sobie stolik.

RESTAURACJA

Zadbana i czysta. Kuchnia oferowała różnorodne dania. Śniadania były standardowe (omlet, płatki, dżem, miód, wędlina i rożne sery, pomidor, ogórek, różne pieczywo itp.) natomiast obiady i kolacje urozmaicone. Były 3-4 rodzaje mięsa oraz ryba. Zawsze było tradycyjne tunezyjskie danie. Do wyboru ryż lub ziemniaki. Bardzo dużo warzyw (kapusta czerwona, kapusta biała, cukinia, marchewka, fasolka szparagowa, brukselka). Owoce: arbuzy, jabłka, gruszki, śliwki, winogrona itp. Jedynym minusem restauracji było to, że nie posiadała wystarczającej ilości filiżanek do kawy/herbaty i trzeba było korzystać z jednorazowych kubeczków. Często zdarzało się, że wino też było nalewane do jednorazowych kubeczków ze względu na brak szkła.

BASEN

Część basenowa wygodna do odpoczynku. Można znaleźć dla siebie ustronne miejsce. Nie ma problemu z leżakami. Codziennie dokładnie sprzątana. Zaskoczeniem było dla nas, że pracownik sprzątający podczas godzin otwarcia basenu cały czas dbał o porządek. Zbierał śmieci, zamiatał kafelki, ściągał nadmiar wody z basenu. Pomimo tego, że odbywało się to w czasie korzystania z basenu nie było to uciążliwe. Przy basenie był bar, w którym było piwo, wino, świeżo wyciskane soki. Tutaj napoje były podawane w jednorazowych papierowych kubeczkach. Można było wziąć napój z baru w lobby – podawane w szkle – i zabrać ze sobą na basen. Nie było żadnego zakazu.

ANIMACJE

Animacje w hotelu są bardzo dobrze zorganizowane. Grupa animatorów jest zaangażowana w swoją pracę. Proponowali udział w wielu atrakcjach: stretching, waterpolo, fitness w wodzie, zumba, rzutki itp. W ciągu dnia animacje dla dzieci w kids club. Wieczorem zawsze były półgodzinne tańce dla dzieci, a po tym różne występy animatorów lub zaproszonych gości: muzyka na żywo, derwisz, taniec brzucha itp.

PLAŻA

Plaża jest oddalona od hotelu około 300-400 metrów. Z łatwością można trafić gdyż przejście jest oznaczone. Dla leniwych kursuje mała kolejka z hotelu dowożąca do plaży. Część plaży należąca do hotelu jest odgrodzona od plaży publicznej. Leżaki, parasole i materace bez opłaty. W godzinach dopołudniowych na plaży są prowadzone animacje. Jest też bar hotelowy wiec opcja all inclusive obowiązuje ;). Morze w tym okresie nie różniło się od naszego Bałtyku. Niestety wiatry, które w tym okresie się pojawiają bardzo mącą wodę i wraz z falami wyrzucają sporo wodorostów. A po sztormie nawet śmieci. Najwięcej tego można zobaczyć na plażach publicznych, o które nikt nie dba. Mimo to spacer plażą jest możliwy nawet bez obuwia.

Według nas hotel jest godny polecenia. My na pewno chętnie znów do niego wrócimy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

od 1 902 za os.

Occidental Grand Ocena: 4/5 Tunezja, Monastir

Occidental Grand opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Jiřina Herrmannová

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

W tym hotelu spędzałam wczasy wraz z moją rodziną na początku września 2006. Hotel ten mogę polecić, jest odpowiedni dla rodziny z dziećmi.

W tym hotelu spędzałam wczasy wraz z moją rodziną na początku września 2006. Hotel ten mogę polecić, jest odpowiedni dla rodziny z dziećmi.

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie odpowiadało jakości ****hotelu, byliśmy dwaj dorośli i dwójka dzieci, mieliśmy do dyspozycji nawet łóżeczko bez opłat i dwie dwuosobowe sypialnie, mały balkonik z widokiem na morze i basen a z pokoju wstęp na duży taras, również z widokiem na morze i basen. Sprzątanie codziennie, zmiana ręczników również, zmiana pościeli 3x za 8-dniowy pobyt.

Wyżywienie
Pożywienie rozmaite, all icnlusive - duży wybór, mięsa, dodatki, makarony, owoce, ciastka i napoje. W ramach all inclusive, pożywienie w ciągu całego dnia, z wyjątkiem głównej restauracji, bar na plaży, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, owoce, frytki, mięso, przy basenie dla dzieci lody, naleśniki, Bar Melodia - w kompelksie hotelu, napoje alkoholowe i bezalkoholowe w ciągu całego dnia, kawa, herbata, dla dzieci kakao.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu bardzo dobre, nie mam uwag.

Plaża
Plaża - codziennie utrzymywana, parasoli i leżaków pod dostatkiem. Parasole i leżaki przy morzu i basenie za darmo. Dostęp do morza bardzo wolny, odpowiedni dla małych dzieci, morze czyste.

Ogólne wrażenie
Hotel ten sprawia bardzo dobre wrażenie i na pewno chętnie powróciłabym, jeśli będę wczasy spędzała w Tunezji. Mogę wszystkim polecić!!!!!

Skanes El Hana Ocena: 4/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Skanes El Hana opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Marta Hromádková

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Przedwczoraj wróciliśmy z opisywanej wycieczki. Chciałabym zlożyć skargę-reklamację na wymieniony hotel Skanes El Hana i przebieg całego pobytu: nigdy nie przeżyliśmy czegoś tak okropnego i gorszego niż pobyt, usługi, wyżywienie i obsługa tego hotelu.

Przedwczoraj wróciliśmy z opisywanej wycieczki. Chciałabym zlożyć skargę-reklamację na wymieniony hotel Skanes El Hana i przebieg całego pobytu: nigdy nie przeżyliśmy czegoś tak okropnego i gorszego niż pobyt, usługi, wyżywienie i obsługa tego hotelu.

Zakwaterowanie
Hotel po prostu nie odpowidał kategorii 4*, poniżej przeciętnej, brudny, karaluchy, zaniedbany, rozpadający się, wszędzie było czuć pleśń i dym papierosowy, wentylacja nie działała, obsługa potworna, nieuprzejma i nieprofesjonalna, karygodnie traktowali nasze rzeczy, męska część obsługi była arogancka i nachalna wobec uczestniczek wycieczki.

Wyżywienie
Kiepska jakość posiłków, nie odpowiadała pakietowi all inclusive, niedostateczny wybór i kilkudniowe jedzenie np. mięso dodawano do sałatek, mało mozliwości dostania przekąsek na terenie obiektu, dużo zamknietych punktów gastronomicznych, krótki przedział czasowy śniadania, obiadu i kolacji, niewietrzona jadalnia - przy 400 ludziach, personel nie zezwalał na otwieranie okien ani włączanie klimatyzacji, pełno much, karaluchów, jedzenie straszne - byliśmy głodni i spragnieni, naprawdę było to potworne

Obsługa w hotelu
Takiej porażki nie przeżyliśmy nigdy.

Plaża
Brudna, nieutrzymana, pełna śmieci i starych stert nagromadzonej trawy, morze zamulone, obsługa bardzo niechętnie wydawała leżaki, które były wliczone w cenę wycieczki.

Ogólne wrażenie
Okropny!!!

Michaela Včeláková

Ocena 3,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Organizacja i zachowanie pracowników biura podróży były katastrofą - zaraz po przylocie bez jakiejkolwiek rozmowy zmieniono nam hotel i zakwaterowano nas w paskudnych pokojach. Ze strony rezydenta nie doczekaliśmy się pomocy. Po 3 dniach i wymianie pokoju byliśmy już zadowoleni.

Organizacja i zachowanie pracowników biura podróży były katastrofą - zaraz po przylocie bez jakiejkolwiek rozmowy zmieniono nam hotel i zakwaterowano nas w paskudnych pokojach. Ze strony rezydenta nie doczekaliśmy się pomocy. Po 3 dniach i wymianie pokoju byliśmy już zadowoleni.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
pierwsze 3 dni - trauma, pokój był na poziomie jakiegoś hostelu czy pokoju dla personelu, wyglądał strasznie. Po wymianie pokoju (po 3 dniach) - byliśy już zadowoleni z pokoju, który dostaliśmy.

Wyżywienie
smakowało nam, porcje duże, można było brać dokładki do oporu :-), dobry wybór, tylko mało owoców - liczyłam na owoce rozdawane także w ciągu dnia

Obsługa w hotelu
w porządku

Plaża
blisko hotelu, leżaki i parasole w ramach all inclusive były za darmo - nie musieliśmy dopłacać; czystośc plaży i morza była zależna od pogody, powinni bardziej dbać o plażę

Ogólne wrażenie
bezczelne zachowanie rezydentki biura podróży oraz poczatkowe nieprzyjemności (poziom pokoju, usługi rezydenta itp.), sprawiły, że na pewno będziemy zwracać się z pisemną skargą do biura, alemimo to wczasy uważamy za udane.

Blue Club Chiraz Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Blue Club Chiraz opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Machutová Zdeňka

Ocena 1,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Ostatnio jechaliśmy z BP -ckxy-. Kompletne niezadowolenie.

Ostatnio jechaliśmy z BP -ckxy-. Kompletne niezadowolenie.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 1,2 / 5

Okolica 1,4 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Na pokoju miała być lodówka, telewizor (wg oferty BP). Nie było ani jednego. W czasie całego naszego pobytu (12 dni) wymieniono nam ręczniki i posprzątano pokój tylko raz.

Wyżywienie
Jedzenia było dużo, ale tylko jarzyny. Od 4**** hotelu oczekiwałabym coś lepszego. Niezadowolenie.

Obsługa w hotelu
Nie wiem, czy w ogóle pisać coś na ten temat. Jeśli jest normalne, że na korytarzu stoi wózek do sprzątania z tydzień starym jedzeniem i można czuć stęchliznę, to nie mam się na co skarżyć. Personel prawie nie widziałam, nie sprzątało się.

Plaża
Też nie podobało mi się. Straszny bałagan, na plaży i w morzu. Jeśli kąpałam się 2x, to już jest za dużo.

Ogólne wrażenie
Egipt już nigdy więcej z biurem podróży "-ckxy-".

Chiraz Calimera Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Chiraz Calimera opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Lubomír Dlouhý

Ocena 1,3 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Zakwaterowanie w porządku, ale sprzątanie nie było prawidłowe.

Zakwaterowanie w porządku, ale sprzątanie nie było prawidłowe.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,8 / 5

Okolica 1,7 / 5

Wyżywienie
Wyżywienie mało pstre, naczynia kuchenne nie były zawsze całkowicie czyste i było ich mało, zwłaszcza do napojów.

Obsługa w hotelu
Służby hotelowe na średnim poziomie.

Plaża
Plaża mało utrzymywana, morszczyny rzucali z powrotem do morza.

review_paragraph_heading_13
Pole golfowe w pobliżu.

Ogólne wrażenie
Poziom hotelu - słabszy standard

Eva Potůčková

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Przy wstępie do hotelu było OK, gorszy był zapach i nieporządek na korytarzach - okropne...

Przy wstępie do hotelu było OK, gorszy był zapach i nieporządek na korytarzach - okropne...

Zakwaterowanie
Czekaliśmy więcej niż dwie godziny, nim otrzymaliśmy pokój. Przy wstępie do pokoju myśleliśmy, że jesteśmy w akademiku a nie w pokoju 4* hotelu. Nieodpowiednie WC, brakował papier toaletowy, mydło. Dla trzech ludzi jedno krzesło. Nieporządek, ręczniki zmienione 1x na 10 dni. Czasami w ogóle nie było posprzątane.

Wyżywienie
Pożywienie nie odpowiadało all inclusive. Codziennie takie same. Ciągle coś brakowało, przy wyznaczonym stoliku krzesła, szklanki, talerze, sztućce.

Obsługa w hotelu
Personel w restauracji przyjemny. Na recepcji OK, z wyjątkiem personelu, który miał nas zakwaterować - bardzo wolny. Możliwości sportowe dobre, baseny dobre z wyjątkiem leżaków. Absolutnie nieodpowiednie.

Plaża
Brudna, trawa, papier. Morze brudne. Plaża - jeśli ktoś ją posprzątał, to brud, który pozbierał wrzucił znowu do morza o 200 m dalej.

Ogólne wrażenie
Kategoria 4* - nie odpowiada, duże zawiedzenie.

Chiraz Club hotel Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Chiraz Club hotel opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Marcela Immerová

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Wyjazd kupowaliśmy na ostatnią chwilę, jak przeczytałam recenzje o tym hotelu to chcieliśmy sie wycofać, ale już nie mogliśmy...z kolei jechaliśmy po raz pierwszy nad morze, więc i tak się cieszyliśmy, samolot miał 2 godziny spóźnienia...dotarliśmy do hotelu o 22...ale widok morza był silniejszy niż wszystkie negatywne odczucia.

Wyjazd kupowaliśmy na ostatnią chwilę, jak przeczytałam recenzje o tym hotelu to chcieliśmy sie wycofać, ale już nie mogliśmy...z kolei jechaliśmy po raz pierwszy nad morze, więc i tak się cieszyliśmy, samolot miał 2 godziny spóźnienia...dotarliśmy do hotelu o 22...ale widok morza był silniejszy niż wszystkie negatywne odczucia.

Zakwaterowanie
zakwaterowaliśmy się - siedziałam w pokoju ze łzami w oczach. W łazience pleśń, której nie można było umyć!!!Sedes przeciekał, w pokoju zatęchły smród, ale wyczerpani usnęliśmy...pokój był w stylu - podlepić, przyszyć, podreperować graty żeby wyglądało to na nowe...widok tez nieciekawy, po prostu ogromne rozczarowanie!

Wyżywienie
monotonna, talerze niedomyte, szklanki to coś czego nie znają, pije się z platikowych kubeczków, wszystko w oleju pływało, all inclusive ubogi. najlepsze były śniadania, i to tylko bułeczki, frytki nawet nie miały odpowiedniego kształtu, naprawdę nie przesadzam

Obsługa w hotelu
na recepcji kantor, chętnie oszukiwali, kilka osobom z grupy się to zdarzyło.

Plaża
całkiem ładna, zwłaszcza jeśli nikomu nie przeszkadza, że ma między palcami niedopałki...nachalni handlarze nie dawali spokoju, leżaki połamane.

Ogólne wrażenie
do tego hotelu już nigy więcej nie wrócimy i na pewno nie z tym biurem!!!!!!!!!!!!!!delegatka tylko do złapania na telefon...jak czegoś potrzebujesz - dzwoń...okradli nas o pół dnia pobytu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Muszę Was ostrzec przed tym hotelem, tego co nas spotkało nie życzyłabym nikomu. Jak na poradziła deledatka schowaliśmy pieniądze do sejfu hotelowego. Po pięciu dniach zauważyliśmy, że jest wykradziony. Więc zamiast leżeć na plaży 3 dni spędziliśmy na policji, po prostu katastrofa, możemy być zadowoleni, że w ogóle dostaliśmy się do domu. Nikt nam nie pomógł, do tej pory nie otrzymaliśmy rekompensaty, ani z hotelu ani od biura. Wypięło się na nas.

Muszę Was ostrzec przed tym hotelem, tego co nas spotkało nie życzyłabym nikomu. Jak na poradziła deledatka schowaliśmy pieniądze do sejfu hotelowego. Po pięciu dniach zauważyliśmy, że jest wykradziony. Więc zamiast leżeć na plaży 3 dni spędziliśmy na policji, po prostu katastrofa, możemy być zadowoleni, że w ogóle dostaliśmy się do domu. Nikt nam nie pomógł, do tej pory nie otrzymaliśmy rekompensaty, ani z hotelu ani od biura. Wypięło się na nas.

Zakwaterowanie
Uszło.

Wyżywienie
All inclusive wyobrażałam sobie treochę inaczej. Nie było wiele owoców, mały wybór, lody mieli pyszne, ale reszta to ciągle to samo na przemian.

Obsługa w hotelu
KATASTROFA...okradziono nam sejf, za który odpowiadał hotel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaża
koszmarny burdel na plaży

Ogólne wrażenie
KOSZMAR...

Club Skanes Rivage Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Club Skanes Rivage opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Lucie Vejžvaldová

Ocena 2,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

rezydent nie przejmował się nami i nie przyszedł nawet na umówione spotkanie - do centrum i do sklepu trzeba było dojeżdżać taksówkami, wyposażenie hotelu w minigolf i tenis było w stanie rozkładu.

rezydent nie przejmował się nami i nie przyszedł nawet na umówione spotkanie - do centrum i do sklepu trzeba było dojeżdżać taksówkami, wyposażenie hotelu w minigolf i tenis było w stanie rozkładu.

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 4,6 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
bezczelnie dali nam jakąś jaskinię bez okien a za lepszy pokój zażądali dopłaty 20 euro

Wyżywienie
było swietne

Obsługa w hotelu
były świetne

Plaża
przez brzydką pogodę na plaży było pełno wodorostów, przez pogodę nie dało się też kąpać

Ogólne wrażenie
i tak się dobrze bawiliśmy

Jiří Fux

Ocena 3,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Żeby dostać przyzwoity pokój musieliśmy słono dopłacić na recepcji!!! Recepcjonista zażądał od nas pieniędzy!!!

Żeby dostać przyzwoity pokój musieliśmy słono dopłacić na recepcji!!! Recepcjonista zażądał od nas pieniędzy!!!

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,2 / 5

Cena 4,0 / 5

Wyżywienie
Jedzenie nam smakowało. Wszystkiego było pod dostatkiem i wybór był duży.

Obsługa w hotelu
Jadalnia dla nas była tylko na zewnątrz i z plastikowymi krzesłami i stolikami. Francuzi za to mogli korzystać z jadalni w środku, z białymi obrusami i ozdobami z kwiatów na stołach. Bar był nieczynny! Maurska kawiarnia była czynna tylko przez dwa dni i niebyła wliczona w All inclusive. Więc jedną możliwość skorzystania z napojów czy przekąsek oferował bar na dworze, gdzie napoje bezalkoholowe podawano w plastikowych kubkach.

Plaża
Plaża była naprawdę blisko, ale nie wystarczało leżaków dla wszystkich. NIkt nie dbał o piasek, w którym było pełno śmieci.

Ogólne wrażenie
Hotel jest strasznie przestarzały a okolica słabo utrzymana. Minigolf w stanie rozkładu a reszta sprzętu (ping-pong, tenis...) także w opłakanym stanie.

Wszystkie opinie o hotelach

Inne miejscowości w regionie