Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Tunezji

Hotel TUI BLUE Oceana Suites

Ocena: 5/5

Tunezja, Hammamet, Hammamet

od 2 589 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje ogólne

Oceana Hotel & SPA (ex. Tui Blue Oceana Suites) znajduje się nad samym brzegiem Morza Śródziemnego, w mieście Hammamet. Hotel wyróżnia kameralny teren z bujnym ogrodem, piękną piaszczystą plażą i wysokim poziomem obsługi. Hotel oferuje również trzy baseny, w tym basen kryty, cztery restauracje, bary oraz centrum Spa z siłownią.

Kategoria lokalna

5*

Położenie

* bezpośrednio przy plaży
* lotnisko Monastyr - 104 km
* lotnisko Enfidha - 48 km
* Stara Medyna - 8,5 km
* Port Yasmine Hammamet - 3,1 km

Plaża

* bezpośrednio przy hotelu
* prywatna
* piaszczysta
* leżaki, parasole, materace: w cenie
* ręczniki plażowe: depozyt

Zakwaterowanie

Pokoje:
* Junior Suite Room Garden View: ok. 65 m2, widok na ogród
* Junior Suite Room Sea and Pool View: ok. 65 m2, widok na morze i basen
* Junior Suite Room Sea Side and Pool View: ok. 65 m2, częściowy widok na morze i basen
Wyposażenie:
* umeblowany balkon lub taras
* klimatyzacja (15.06-15.09)
* bezpłatne Wi-Fi
* sejf
* minibar
* TV
* wanna/prysznic
* suszarka do włosów
* przybory toaletowe (codziennie uzupełniane)

Sport, rozrywka

Bezpłatnie:
* 2 baseny zewnętrzne ze słodką wodą
* podgrzewany basen kryty ze słodką wodą
* muzyka na żywo lub wieczorne występy kilka razy w tygodniu
* sala fitness
* 4 korty tenisowe
* aerobik, aerobik w wodzie
* siatkówka plażowa
* boccia
* rzutki
* tenis stołowy
Za opłatą:
* sporty wodne na plaży
* SPA (hammam, masaż, sauna)

Wyżywienie

Restauracje i bary:
* restauracja główna Oceana
* restauracja a la carte Le Pacha - kuchnia tunezyjska
* restauracja a la carte Culinarium - kuchnia włoska, za opłatą
* restauracja a la carte z daniami z grilla (tylko w sezonie letnim) - za opłatą
* bar w lobby
* bar przy basenie
* bar na plaży
* Sports Bar
* kawiarnia mauretańska - za opłatą
Premium All Inclusive (hotel zmienił koncept z All Inclusive na Premium Inclusive - informacja z dnia 22.03.2025):
* śniadanie w restauracji głównej 07:00 - 10:00
* późne śniadanie w restauracji głównej 10:00 - 11:00
* obiad w restauracji głównej 12:30 - 14:00
* kolacja w restauracji głównej 18:30 - 21:00 (zimą) i 19:00 - 22:00 (latem)
* jedna bezpłatna kolacja na pobyt w restauracji a la carte Culinarium - wymagana rezerwacja
* kolacja a la carte w restauracji Le Pacha - wymagana rezerwacja, bez ograniczeń
* przekąski 15:00 - 17:00
* lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz wybrane napoje międzynarodowe w cenie od 09:00 do 00:00
* minibar uzupełniany raz dziennie

Podatek turystyczny

Turyści udający się do Tunezji zobowiązani są do uiszczenia podatku turystycznego po przybyciu do hotelu. Uprzejmie informujemy, że od 1 listopada 2024 roku obowiązuje podwyższona kwota podatku:
* 12 TND za osobę za noc w przypadku zakwaterowania w hotelach 4- i 5-gwiazdkowych;
* 8 TND za osobę za noc w przypadku zakwaterowania w hotelach 3-gwiazdkowych;
* 4 TND za osobę za noc w przypadku zakwaterowania w hotelach 2-gwiazdkowych.Maksymalna liczba nocy, za które można naliczyć podatek wynosi 10, dlatego w przypadku dłuższych pobytów opłata zostanie pobrana tylko za pierwsze 10 nocy pobytu. Turyści przebywający w hotelu krócej płacą jedynie za faktyczną liczbę nocy.
Dzieci do lat 12 są zwolnione z płacenia podatku. Jeżeli w ciągu pierwszych dziesięciu nocy pobytu dziecko ukończy 12 lat, od tego momentu podatek naliczany jest za liczbę nocy pozostałych do zakończenia zakwaterowania.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 6 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 35 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 41 opinii)

Ocena 4,1 / 5

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

18. najwyższa ocena z 180 hoteli w Hammamet

Františka P.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.9. - 22.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

TUI BLUE Oceana Suites Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Piękne, relaksujące i spokojne wakacje.

Piękne, relaksujące i spokojne wakacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są ładnie urządzone, czyste, przestronne. Nie ma na co narzekać. Ogromne łóżko z wysokiej jakości materacem, codziennie uzupełniany mini-bar w ramach pakietu all-in, garderoba oraz prysznic i wanna dostępna w łazience.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, za każdym razem, gdy coś wybierałeś. Dla kogoś bardziej wymagającego może to mieć posmak monotonii.

Obsługa w hotelu
Personel i jego życzliwość zrobiły największe i najlepsze wrażenie z całych wakacji. Wszyscy bardzo mili, pomocni i nawet jeśli czasami biedni ludzie nie wiedzieli, gdzie są ich głowy, to i tak mieli uśmiech na twarzach.

Plaża
Plaża jest ogromna, piaszczysta. Mniej więcej czysto. Czasem trafiał się jakiś tyłeczek, mały kawałek plastiku, ale nie było to nic strasznego, co mogłoby zepsuć ogólne wrażenie. Leżak w sam raz - jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby komuś nie pasował. Są też wystarczająco daleko od siebie. Dostępne są również worki fasolowe. Do wody jest około 30 kroków od leżaków. Wejście do wody jest bardzo stopniowe. Jakość wody jest rozdziałem samym w sobie. To zależy od twojego szczęścia. Doświadczyliśmy zarówno zupełnie spokojnej, czystej wody z kilkoma rybami, jak i większych fal, kiedy morze później zmyło tu i ówdzie glony, patyki i trochę plastiku. Potem woda się uspokoiła i znów stała się pięknie czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 6.8. - 13.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

TUI BLUE Oceana Suites Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Wystarczy jedna wizyta. Idziesz do hotelu DARMOWEGO dla dorosłych, a potem dwuletnie dziecko topi się w basenie. W hotelu strasznie brakuje odpowiedniego menadżera, który nadzorowałby szczegóły, które tylko niepotrzebnie obniżają poziom hotelu, takie jak personel, czystość plaż i dojazd, najlepiej z Europy, bo sieć TUI Group to firma niemiecka i oni robią sobie złą sławę dzięki temu hotelowi. Wystarczyłoby trochę wysiłku, mniej obojętności i więcej pokory, a hotel mógłby być na zupełnie innym poziomie. Dlaczego hotel prezentuje się jako bezpłatny dla dorosłych, skoro mogą tam przebywać także rodziny z dziećmi? Głównie domowe? Wszędzie krzyki, wszędzie dzieci. A potem pływasz w basenie, a kilka metrów dalej przypadkowa matka wyciąga z wody utopione dwuletnie dziecko? Chłopiec w końcu został ożywiony, ale czego szukał? Wybraliśmy hotel, bo napisali, że jest bezpłatny dla dorosłych.. Pragnę również zaznaczyć, że w hotelu nie ma żadnego programu. A nawet jeśli jakimś cudem był (kilka razy muzyka na żywo), wieczór zaczął się i zakończył wraz z końcem nocy, a ty siedziałeś w ciszy. Szczerze mówiąc, nawet nie jestem zdziwiony, że hotel jest tak mało gości, myślę, że nikt nie wróci tu drugi raz. Niestety, inni goście, z którymi rozmawialiśmy, również mieli takie zdanie.

Wystarczy jedna wizyta. Idziesz do hotelu DARMOWEGO dla dorosłych, a potem dwuletnie dziecko topi się w basenie. W hotelu strasznie brakuje odpowiedniego menadżera, który nadzorowałby szczegóły, które tylko niepotrzebnie obniżają poziom hotelu, takie jak personel, czystość plaż i dojazd, najlepiej z Europy, bo sieć TUI Group to firma niemiecka i oni robią sobie złą sławę dzięki temu hotelowi. Wystarczyłoby trochę wysiłku, mniej obojętności i więcej pokory, a hotel mógłby być na zupełnie innym poziomie. Dlaczego hotel prezentuje się jako bezpłatny dla dorosłych, skoro mogą tam przebywać także rodziny z dziećmi? Głównie domowe? Wszędzie krzyki, wszędzie dzieci. A potem pływasz w basenie, a kilka metrów dalej przypadkowa matka wyciąga z wody utopione dwuletnie dziecko? Chłopiec w końcu został ożywiony, ale czego szukał? Wybraliśmy hotel, bo napisali, że jest bezpłatny dla dorosłych.. Pragnę również zaznaczyć, że w hotelu nie ma żadnego programu. A nawet jeśli jakimś cudem był (kilka razy muzyka na żywo), wieczór zaczął się i zakończył wraz z końcem nocy, a ty siedziałeś w ciszy. Szczerze mówiąc, nawet nie jestem zdziwiony, że hotel jest tak mało gości, myślę, że nikt nie wróci tu drugi raz. Niestety, inni goście, z którymi rozmawialiśmy, również mieli takie zdanie.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Zdjęcia odpowiadają rzeczywistości, pokoje są ładne i czyste. W hotelu także czysto, zarówno w pokojach, jak i w sanitariatach, a także wokół basenu. Jedyne, co nas trochę zaskoczyło, to to, że na korytarzu obok pokojów współlokatorzy doskonale palą. Szpaki wrzucają doniczki z kwiatami, a na ziemi leżą dywany. Idealne warunki na ognisko.

Wyżywienie
Każdy znajdzie coś dla siebie, ale menu mógłby zmienić, bo po trzecim dniu nie wiadomo, co zjeść. Również dość mały i słaby wybór jedzenia w porównaniu z innymi hotelami. Ten hotel nie jest tak zatłoczony ludźmi, ale nie radzą sobie ani z lunchami, ani kolacjami. Mają w sobie niezły bałagan, zanim jeszcze przygotują dla Was czysty stół. Na śniadaniu powiedzą Ci, że nie możesz prosić o napoje bezalkoholowe, możesz mieć tylko te napoje, które są w formie bufetu. Jakie są trzy świeżości, gorąca herbata, kawa i czysta woda, które czerpiesz z ich ekspresu, jeśli jesteś odważny. Podczas kolacji à la carte kelner z zdegustowaną miną pyta, jak można zjeść kremowe gnocchi, stoi nad Tobą aż dokończysz zupę i jako bonus pyta, czy chcesz nalać do talerza wody do umycia talerz, a potem wypij… Naprawdę brak mi słów

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu, a szczególnie personel, określiłbym jednym słowem: katastrofa. Oczywiście z wyjątkiem kilku winnych. Personel, zwłaszcza w barze przy basenie, jest czymś niesamowitym. Są niesamowicie niegrzeczni i dają jasno do zrozumienia, że ich własna kobieta jest na dnie społeczeństwa. Nie wspominając już o tym, kiedy dowiedzą się, że nie masz „szefa”, jak to nazywają. Nie są w stanie normalnie przygotować ani jednego drinka, co oznacza, że albo wleją dwa i pół litra słodkiego syropu do twojej szklanki na 3 filiżanki, albo dwa litry alkoholu... przykro mi, nie możesz tego wypić. Jak się dowiedzieliśmy, normalnie nic nie wiedzą, tylko dlatego, że to dla nich problem. Poprosiliśmy więc o kieliszek Johnny'ego Walkera bez lodu, oczywiście dostaliśmy zupełnie inny alkohol z lodem. Kiedy poszłam za nim do baru i zapytałam jeszcze raz, był na tyle bezczelny, że zakrył butelkę dłonią, żebym „nie widziała”, co zamierza nalać. Oczywiście skonfrontowałem się z nim, więc udawał, że „nie wie”, że chcę Johna Walkera, ale wystawiony blok świadczył o czymś innym. Nie mówiąc już o tym, że dopiero za trzecim razem dostałem normalną szklankę, a nie kufel do piwa, albo brudny… (w hotelach nie dostaje się opasek, ale przy każdym zamówieniu pobierają wszystko zamawiasz do swojego pokoju, a potem musisz to podpisać - mieliśmy allinclusive). Po raz kolejny nie zabrakło bardzo miłych osób z obsługi, jak na przykład Pani Sameh na recepcji, z której każdy pracownik powinien brać przykład. Była bardzo miła, pomocna i sprawiła, że każdy dzień był przyjemny.

Plaża
Plaża to kolejna wielka katastrofa. Pierwszego dnia morze było pięknie czyste, a od drugiego dnia zaczęła się rzeczywistość. Czarne obrzydliwe glony zmieszane z odpadami i meduzami. Przez kolejne dwa dni nie było nawet możliwości wyjazdu nad morze. Wodorosty były wszędzie na plaży. Naprawdę wszędzie. Zobacz zdjęcie. Oczywiście sprzątali może raz w tygodniu pobytu, tego też nie jesteśmy pewni. Przez kilka dni woda była czysta, nawet glony całkowicie ustąpiły, ale zawsze trwało to tylko do południa, zanim zaczęły się fale. Wiem, że glonów nie można kontrolować, ale przynajmniej można było zebrać śmieci. Do tego plaża w ogóle, na której były leżaki...brudny piasek, dosłownie każdy centymetr niedopałków papierosów, czy pokrywek i innego bałaganu. Zamiast 5 osób opierających się o bar przy barze, mogliby sprzątać i dbać o czystość. Puste butelki i szklanki z poprzedniego dnia.. przychodzi kelner i wylewa niewykorzystane piwa i napoje na piasek przy Twojej beczce tak, że leżaki też ociekają.. to chyba zbyt normalne.. W weekend dają "zarezerwowane" etykiety na leżakach dla krajowych gości, co oznacza, że jako turysta jesteś całkowicie zboczony z drogi. A bałaganu, jaki zrobią miejscowi przez ten weekend, wolę nawet nie komentować. Szczególnie chciałbym skomentować pana z ręcznikami. Każdy gość miał jakiś senny problem. Otrzymasz karty, które możesz wymienić na ręczniki. Kiedy zgubisz ręcznik, musisz zapłacić. Plaża jest zamykana o 18:00, więc logicznie rzecz biorąc, zostawiliśmy ręczniki w pokoju i zmieniliśmy je następnego ranka. Trzy razy grzecznie prosisz daną osobę o zmianę ręczników, ale ona nadal kaszle i to nie przez przypadek. Dopóki nie pójdziesz do niego i nie zaczekasz czwarty raz, aż włoży ci ręczniki do ręki, nie masz szczęścia. Nie wspominając już o tym, że rano po kąpieli zostawiliśmy ręczniki na leżaku, a szliśmy na śniadanie, a pan chodzi i bierze po jednym ręczniku (jeden z trzech), a potem prosi o kartę i udaje, że go to nie obchodzi. Oczywiście nikt mu za to nie zapłacił..ale dla zasady

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Filtruj opinie

Františka P.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.9. - 22.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

TUI BLUE Oceana Suites Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Piękne, relaksujące i spokojne wakacje.

Piękne, relaksujące i spokojne wakacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są ładnie urządzone, czyste, przestronne. Nie ma na co narzekać. Ogromne łóżko z wysokiej jakości materacem, codziennie uzupełniany mini-bar w ramach pakietu all-in, garderoba oraz prysznic i wanna dostępna w łazience.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, za każdym razem, gdy coś wybierałeś. Dla kogoś bardziej wymagającego może to mieć posmak monotonii.

Obsługa w hotelu
Personel i jego życzliwość zrobiły największe i najlepsze wrażenie z całych wakacji. Wszyscy bardzo mili, pomocni i nawet jeśli czasami biedni ludzie nie wiedzieli, gdzie są ich głowy, to i tak mieli uśmiech na twarzach.

Plaża
Plaża jest ogromna, piaszczysta. Mniej więcej czysto. Czasem trafiał się jakiś tyłeczek, mały kawałek plastiku, ale nie było to nic strasznego, co mogłoby zepsuć ogólne wrażenie. Leżak w sam raz - jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby komuś nie pasował. Są też wystarczająco daleko od siebie. Dostępne są również worki fasolowe. Do wody jest około 30 kroków od leżaków. Wejście do wody jest bardzo stopniowe. Jakość wody jest rozdziałem samym w sobie. To zależy od twojego szczęścia. Doświadczyliśmy zarówno zupełnie spokojnej, czystej wody z kilkoma rybami, jak i większych fal, kiedy morze później zmyło tu i ówdzie glony, patyki i trochę plastiku. Potem woda się uspokoiła i znów stała się pięknie czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 6.8. - 13.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

TUI BLUE Oceana Suites Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Wystarczy jedna wizyta. Idziesz do hotelu DARMOWEGO dla dorosłych, a potem dwuletnie dziecko topi się w basenie. W hotelu strasznie brakuje odpowiedniego menadżera, który nadzorowałby szczegóły, które tylko niepotrzebnie obniżają poziom hotelu, takie jak personel, czystość plaż i dojazd, najlepiej z Europy, bo sieć TUI Group to firma niemiecka i oni robią sobie złą sławę dzięki temu hotelowi. Wystarczyłoby trochę wysiłku, mniej obojętności i więcej pokory, a hotel mógłby być na zupełnie innym poziomie. Dlaczego hotel prezentuje się jako bezpłatny dla dorosłych, skoro mogą tam przebywać także rodziny z dziećmi? Głównie domowe? Wszędzie krzyki, wszędzie dzieci. A potem pływasz w basenie, a kilka metrów dalej przypadkowa matka wyciąga z wody utopione dwuletnie dziecko? Chłopiec w końcu został ożywiony, ale czego szukał? Wybraliśmy hotel, bo napisali, że jest bezpłatny dla dorosłych.. Pragnę również zaznaczyć, że w hotelu nie ma żadnego programu. A nawet jeśli jakimś cudem był (kilka razy muzyka na żywo), wieczór zaczął się i zakończył wraz z końcem nocy, a ty siedziałeś w ciszy. Szczerze mówiąc, nawet nie jestem zdziwiony, że hotel jest tak mało gości, myślę, że nikt nie wróci tu drugi raz. Niestety, inni goście, z którymi rozmawialiśmy, również mieli takie zdanie.

Wystarczy jedna wizyta. Idziesz do hotelu DARMOWEGO dla dorosłych, a potem dwuletnie dziecko topi się w basenie. W hotelu strasznie brakuje odpowiedniego menadżera, który nadzorowałby szczegóły, które tylko niepotrzebnie obniżają poziom hotelu, takie jak personel, czystość plaż i dojazd, najlepiej z Europy, bo sieć TUI Group to firma niemiecka i oni robią sobie złą sławę dzięki temu hotelowi. Wystarczyłoby trochę wysiłku, mniej obojętności i więcej pokory, a hotel mógłby być na zupełnie innym poziomie. Dlaczego hotel prezentuje się jako bezpłatny dla dorosłych, skoro mogą tam przebywać także rodziny z dziećmi? Głównie domowe? Wszędzie krzyki, wszędzie dzieci. A potem pływasz w basenie, a kilka metrów dalej przypadkowa matka wyciąga z wody utopione dwuletnie dziecko? Chłopiec w końcu został ożywiony, ale czego szukał? Wybraliśmy hotel, bo napisali, że jest bezpłatny dla dorosłych.. Pragnę również zaznaczyć, że w hotelu nie ma żadnego programu. A nawet jeśli jakimś cudem był (kilka razy muzyka na żywo), wieczór zaczął się i zakończył wraz z końcem nocy, a ty siedziałeś w ciszy. Szczerze mówiąc, nawet nie jestem zdziwiony, że hotel jest tak mało gości, myślę, że nikt nie wróci tu drugi raz. Niestety, inni goście, z którymi rozmawialiśmy, również mieli takie zdanie.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Zdjęcia odpowiadają rzeczywistości, pokoje są ładne i czyste. W hotelu także czysto, zarówno w pokojach, jak i w sanitariatach, a także wokół basenu. Jedyne, co nas trochę zaskoczyło, to to, że na korytarzu obok pokojów współlokatorzy doskonale palą. Szpaki wrzucają doniczki z kwiatami, a na ziemi leżą dywany. Idealne warunki na ognisko.

Wyżywienie
Każdy znajdzie coś dla siebie, ale menu mógłby zmienić, bo po trzecim dniu nie wiadomo, co zjeść. Również dość mały i słaby wybór jedzenia w porównaniu z innymi hotelami. Ten hotel nie jest tak zatłoczony ludźmi, ale nie radzą sobie ani z lunchami, ani kolacjami. Mają w sobie niezły bałagan, zanim jeszcze przygotują dla Was czysty stół. Na śniadaniu powiedzą Ci, że nie możesz prosić o napoje bezalkoholowe, możesz mieć tylko te napoje, które są w formie bufetu. Jakie są trzy świeżości, gorąca herbata, kawa i czysta woda, które czerpiesz z ich ekspresu, jeśli jesteś odważny. Podczas kolacji à la carte kelner z zdegustowaną miną pyta, jak można zjeść kremowe gnocchi, stoi nad Tobą aż dokończysz zupę i jako bonus pyta, czy chcesz nalać do talerza wody do umycia talerz, a potem wypij… Naprawdę brak mi słów

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu, a szczególnie personel, określiłbym jednym słowem: katastrofa. Oczywiście z wyjątkiem kilku winnych. Personel, zwłaszcza w barze przy basenie, jest czymś niesamowitym. Są niesamowicie niegrzeczni i dają jasno do zrozumienia, że ich własna kobieta jest na dnie społeczeństwa. Nie wspominając już o tym, kiedy dowiedzą się, że nie masz „szefa”, jak to nazywają. Nie są w stanie normalnie przygotować ani jednego drinka, co oznacza, że albo wleją dwa i pół litra słodkiego syropu do twojej szklanki na 3 filiżanki, albo dwa litry alkoholu... przykro mi, nie możesz tego wypić. Jak się dowiedzieliśmy, normalnie nic nie wiedzą, tylko dlatego, że to dla nich problem. Poprosiliśmy więc o kieliszek Johnny'ego Walkera bez lodu, oczywiście dostaliśmy zupełnie inny alkohol z lodem. Kiedy poszłam za nim do baru i zapytałam jeszcze raz, był na tyle bezczelny, że zakrył butelkę dłonią, żebym „nie widziała”, co zamierza nalać. Oczywiście skonfrontowałem się z nim, więc udawał, że „nie wie”, że chcę Johna Walkera, ale wystawiony blok świadczył o czymś innym. Nie mówiąc już o tym, że dopiero za trzecim razem dostałem normalną szklankę, a nie kufel do piwa, albo brudny… (w hotelach nie dostaje się opasek, ale przy każdym zamówieniu pobierają wszystko zamawiasz do swojego pokoju, a potem musisz to podpisać - mieliśmy allinclusive). Po raz kolejny nie zabrakło bardzo miłych osób z obsługi, jak na przykład Pani Sameh na recepcji, z której każdy pracownik powinien brać przykład. Była bardzo miła, pomocna i sprawiła, że każdy dzień był przyjemny.

Plaża
Plaża to kolejna wielka katastrofa. Pierwszego dnia morze było pięknie czyste, a od drugiego dnia zaczęła się rzeczywistość. Czarne obrzydliwe glony zmieszane z odpadami i meduzami. Przez kolejne dwa dni nie było nawet możliwości wyjazdu nad morze. Wodorosty były wszędzie na plaży. Naprawdę wszędzie. Zobacz zdjęcie. Oczywiście sprzątali może raz w tygodniu pobytu, tego też nie jesteśmy pewni. Przez kilka dni woda była czysta, nawet glony całkowicie ustąpiły, ale zawsze trwało to tylko do południa, zanim zaczęły się fale. Wiem, że glonów nie można kontrolować, ale przynajmniej można było zebrać śmieci. Do tego plaża w ogóle, na której były leżaki...brudny piasek, dosłownie każdy centymetr niedopałków papierosów, czy pokrywek i innego bałaganu. Zamiast 5 osób opierających się o bar przy barze, mogliby sprzątać i dbać o czystość. Puste butelki i szklanki z poprzedniego dnia.. przychodzi kelner i wylewa niewykorzystane piwa i napoje na piasek przy Twojej beczce tak, że leżaki też ociekają.. to chyba zbyt normalne.. W weekend dają "zarezerwowane" etykiety na leżakach dla krajowych gości, co oznacza, że jako turysta jesteś całkowicie zboczony z drogi. A bałaganu, jaki zrobią miejscowi przez ten weekend, wolę nawet nie komentować. Szczególnie chciałbym skomentować pana z ręcznikami. Każdy gość miał jakiś senny problem. Otrzymasz karty, które możesz wymienić na ręczniki. Kiedy zgubisz ręcznik, musisz zapłacić. Plaża jest zamykana o 18:00, więc logicznie rzecz biorąc, zostawiliśmy ręczniki w pokoju i zmieniliśmy je następnego ranka. Trzy razy grzecznie prosisz daną osobę o zmianę ręczników, ale ona nadal kaszle i to nie przez przypadek. Dopóki nie pójdziesz do niego i nie zaczekasz czwarty raz, aż włoży ci ręczniki do ręki, nie masz szczęścia. Nie wspominając już o tym, że rano po kąpieli zostawiliśmy ręczniki na leżaku, a szliśmy na śniadanie, a pan chodzi i bierze po jednym ręczniku (jeden z trzech), a potem prosi o kartę i udaje, że go to nie obchodzi. Oczywiście nikt mu za to nie zapłacił..ale dla zasady

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Vojtěch S.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.8. - 15.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

TUI BLUE Oceana Suites Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Ładniejszego hotelu w okolicy nie widzieliśmy. Piękny budynek z imponującym holem wejściowym, w którym zazwyczaj wieczorami odbywa się mały występ muzyczny (zwłaszcza występ wokalny, który rozbrzmiewa w całej sali, warto!).

Ładniejszego hotelu w okolicy nie widzieliśmy. Piękny budynek z imponującym holem wejściowym, w którym zazwyczaj wieczorami odbywa się mały występ muzyczny (zwłaszcza występ wokalny, który rozbrzmiewa w całej sali, warto!).

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieszkaliśmy w pokoju z widokiem na ogród, pokój był nowocześnie wyposażony (prysznic + wanna, szerokie podwójne łóżko). Drobnym minusem był brak sejfu w pokoju i jedna lampka nie działała, niestety po prośbie w recepcji nie naprawiono tego.

Wyżywienie
Jedzenie oceniamy pozytywnie. Chociaż większość menu powtarzała się codziennie, zawsze można było znaleźć coś nowego. Codziennie był też kącik włoski (pizza i makarony z sosem bolońskim). Napojami szybko opiekowali się mili kelnerzy, którzy zawsze obchodzili stoły z nowo przybyłymi gośćmi. Dużym plusem hotelu są drinki, które są tutaj uczciwe, nawet piwo było tutaj dobre, co nie jest normalne przy all inclusive.

Obsługa w hotelu
Hotel nie jest przeznaczony tylko dla dorosłych, jak niektórzy mogą sądzić, jest jedynie zalecenie, że rozrywka tutaj jest bardziej dla dorosłych. Hotel posiada łącznie trzy baseny zewnętrzne (1 główny, basen relaksacyjny - tylko dla dorosłych, „brodzik”), a następnie basen kryty, w którym znajduje się również siłownia. Za dodatkową opłatą w hotelu można także skorzystać z usług Wellness (masaże itp.). W weekend do hotelu przyjeżdża lokalna „śmietanka”, wokół której wszystko się kręci – kelnerzy przeważnie widzą tylko ich i nagle zupełnie o Tobie zapominają, co nie ekscytuje większości hotelowych gości. Dla mnie jedyny plus to to, że w weekend jest choć trochę żywiej (w sobotę przy barze przy basenie była dyskoteka w stylu Arabian Nights).

Plaża
Plaża ozdobiona jest barem plażowym i dużą liczbą leżaków (nigdy nie wszystkie są zajęte). Jednocześnie na plaży jest ratownik i ochroniarz, więc nie musisz się martwić, że coś ukradnie Ci z leżaka. Ręczniki u ratownika można otrzymać w zamian za niebieskie karty hotelowe (można je otrzymać bezpłatnie w recepcji). Dla mnie piękna piaszczysta plaża, dobra obsługa kelnerów, wysokiej jakości napoje.. Gorzej jest z morzem, gdzie są meduzy (trochę kłują, nic poważnego dla zdrowia), ale dlatego prawie nie ma na nich dzieci plaży (spokój gwarantowany), które są raczej przy basenie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ivan Boysak

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.7. - 1.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

TUI BLUE Oceana Suites Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Wszystko w porządku

Wszystko w porządku

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest piękny. Serwis klimatyzacji zawsze miły. Czysty, idealny.

Wyżywienie
Wszystko w porządku

Obsługa w hotelu
Obsługa idealna

Plaża
Plaża jest piękna, tuż obok hotelu

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jiří V.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.7. - 30.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

TUI BLUE Oceana Suites Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Zdecydowanie nie chcemy wracać. Hotel 5-gwiazdkowy jest absolutnie nieodpowiedni

Zdecydowanie nie chcemy wracać. Hotel 5-gwiazdkowy jest absolutnie nieodpowiedni

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
W czasie naszego pobytu hotel obchodził swoje 28-lecie. Był zadbany i czysty, jednak na pewno wymagałby remontu.

Wyżywienie
Opcja Ultra all inclusive obejmowała - jeśli chodzi o wyżywienie - tylko pełne wyżywienie, napoje były dostępne przez cały dzień. Za niektóre alkohole pochodzenia europejskiego pobierano opłatę.

Obsługa w hotelu
Przeciętna. Wszystko kręci się wokół ludzi i organizacji pracy. Coś wspaniałego, coś złego.

Plaża
Bardzo brudna plaża, dużo śmieci na plaży i w morzu (używamy wodorostów jako wytworu natury). Personel hotelu w ogóle się tym nie zajmował. Wrażenie jest jeszcze gorsze, że 200 metrów dalej kąpaliśmy się w czystej wodzie na plaży sąsiedniego hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 21 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Temperatura powietrza 21 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować