Aktualne warunki podróży do Tunezji

Hotel Golden Tulip Taj Sultan

Ocena: 5/5

Tunezja, Hammamet, Hammamet

Tuż przy piaszczystej plaży Żywa atmosfera Kilka minut spacerem od portu Kompleks w stylu arabskim

od 2 695 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 13 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 7 opinii)

Ocena 2,2 / 5

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,2 / 5

Okolica 3,1 / 5

Cena 2,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

53. najwyższa ocena z 178 hoteli w Hammamet

Daniela H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

To było fantastyczne

To było fantastyczne

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, czysty, bez pleśni, brudu i owadów. Łóżko nie ma żadnych wad. Z balkonu był widok na ogród i morze, piękno. Były 2 krzesła i stół do siedzenia. Łazienka czysta, wanna ze szklanym parawanem. Wszędzie i w pokoju lustra.WC osobno, wszystko działa bez problemów

Wyżywienie
Jedzenie urozmaicone, ryby, kurczak, wołowina, jedzenie wegetariańskie, pizza, grillowanie, owoce, doskonałe degustacje, jajka śniadaniowe pod każdym względem, salami, sery, warzywa, nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie pokoju, zmiana ręczników, wszystko w porządku. Wifi działa cały czas. Basen czysty, dużo leżaków, co wieczór program kulturalny.

Plaża
Plaża przy hotelu codziennie sprzątana, leżaki bezpłatne, na plaży ratownik. Nie korzystaliśmy z baru na plaży, ale 20 metrów od plaży znajduje się bar przy basenie, w którym chętnie serwowane jest wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr Jakubec

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 19.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Oryginalna katastrofa pokoju. Pachniał stęchlizną, brudem. Brak widoku na ogród. Niedziałające drzwi na balkon (nie dało się zamknąć). Pleśń i brud w łazience. Brakowało sejfu. Minibar był tylko pustą lodówką. W łazience był tylko jeden ręcznik. A po pierwszej nocy łóżko się pode mną zawaliło. Zobacz zdjęcie Wymieniony pokój był już zauważalnie czystszy, tylko deska sedesowa była zerwana, osłona sterowania klimatyzacją była pęknięta, ale działała, a sejf nie działał. Łóżko już się nie ugięło i uzupełniali nasze ręczniki w ciągu tygodnia, ilekroć ostrzegaliśmy ich, że znowu ich tam nie ma.

Wyżywienie
Jedzenie było całkiem dobre. Dość dużo warzyw, różne sałatki, różne mięsa, makarony, ciasta, owoce, słodycze. Można było wybrać.

Obsługa w hotelu
Hotel pełen arabskich gości. Kilku białych Europejczyków. Nawet delegat był zaskoczony, że było tam tak wielu Arabów. Ponadto znaki w hotelu były wyłącznie w języku arabskim i francuskim. Spory problem z posiłkami. Znów była to przygoda, kiedy nie wiedziałeś, co jesz (żabie udka, ośmiornice????). Naprawdę nie wiedzieliśmy. Może dobrze. Bar był w porządku, personel próbował, nawet jeśli nie nadążał.

Plaża
Plaża była idealna, morze czyste i ciepłe. Po południu trochę brudniej, ale taki był dzienny ruch. Pojawiły się tam również meduzy, ale pływanie było całkiem bezpieczne. A morze było całkiem kolorowe - dużo wielobarwnych plastikowych i papierowych opakowań.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Daniela H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

To było fantastyczne

To było fantastyczne

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, czysty, bez pleśni, brudu i owadów. Łóżko nie ma żadnych wad. Z balkonu był widok na ogród i morze, piękno. Były 2 krzesła i stół do siedzenia. Łazienka czysta, wanna ze szklanym parawanem. Wszędzie i w pokoju lustra.WC osobno, wszystko działa bez problemów

Wyżywienie
Jedzenie urozmaicone, ryby, kurczak, wołowina, jedzenie wegetariańskie, pizza, grillowanie, owoce, doskonałe degustacje, jajka śniadaniowe pod każdym względem, salami, sery, warzywa, nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie pokoju, zmiana ręczników, wszystko w porządku. Wifi działa cały czas. Basen czysty, dużo leżaków, co wieczór program kulturalny.

Plaża
Plaża przy hotelu codziennie sprzątana, leżaki bezpłatne, na plaży ratownik. Nie korzystaliśmy z baru na plaży, ale 20 metrów od plaży znajduje się bar przy basenie, w którym chętnie serwowane jest wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr Jakubec

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 19.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Oryginalna katastrofa pokoju. Pachniał stęchlizną, brudem. Brak widoku na ogród. Niedziałające drzwi na balkon (nie dało się zamknąć). Pleśń i brud w łazience. Brakowało sejfu. Minibar był tylko pustą lodówką. W łazience był tylko jeden ręcznik. A po pierwszej nocy łóżko się pode mną zawaliło. Zobacz zdjęcie Wymieniony pokój był już zauważalnie czystszy, tylko deska sedesowa była zerwana, osłona sterowania klimatyzacją była pęknięta, ale działała, a sejf nie działał. Łóżko już się nie ugięło i uzupełniali nasze ręczniki w ciągu tygodnia, ilekroć ostrzegaliśmy ich, że znowu ich tam nie ma.

Wyżywienie
Jedzenie było całkiem dobre. Dość dużo warzyw, różne sałatki, różne mięsa, makarony, ciasta, owoce, słodycze. Można było wybrać.

Obsługa w hotelu
Hotel pełen arabskich gości. Kilku białych Europejczyków. Nawet delegat był zaskoczony, że było tam tak wielu Arabów. Ponadto znaki w hotelu były wyłącznie w języku arabskim i francuskim. Spory problem z posiłkami. Znów była to przygoda, kiedy nie wiedziałeś, co jesz (żabie udka, ośmiornice????). Naprawdę nie wiedzieliśmy. Może dobrze. Bar był w porządku, personel próbował, nawet jeśli nie nadążał.

Plaża
Plaża była idealna, morze czyste i ciepłe. Po południu trochę brudniej, ale taki był dzienny ruch. Pojawiły się tam również meduzy, ale pływanie było całkiem bezpieczne. A morze było całkiem kolorowe - dużo wielobarwnych plastikowych i papierowych opakowań.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Milan Černý

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.6. - 28.6.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Te wakacje za 34.508,00 CZK od CK ...........były horrorem Ogólne wrażenie z hotelu nie było duże. Zdecydowanie nie zasługuje na wymienioną 5* Nie dziwię się już, że CK.......... reprezentowana przez CA nie posiada poglądowego zdjęcia pokoju oznaczonego na stronie Pokój standardowy widok na morze, Delegat usługi wliczone w cenę od CK..... ....... reprezentujące CA na poziomie zerowym. Kwestionariusz satysfakcji z wycieczki z CA Oceniasz hotel. Recenzje służą wyłącznie do oceny hotelu. Inne informacje o CK organizującym wycieczkę, przewoźniku, delegatach itp. są zbędne. Nie dziwię się już, że CA nie chce omawiać delegatów, jest to zbędne, prawdopodobnie wiedzą dlaczego. Po przybyciu DELEGATA nigdzie nie ma. Może jest w hotelu, bo tam jego usługi są najbardziej potrzebne, bo tam jest najwięcej problemów i nigdzie nie ma DELEGATA, miał załatwiać wyjazdy i znowu nic. Więc pierwszego dnia DELEGATA nigdzie nie ma 2,3,4,5,6 a 7 dnia DELEGATA nadal nigdzie nie ma, więc dlaczego jest to wliczone w cenę ??? Kobieta nie mówi w językach obcych, więc jeśli inni czescy uczestnicy nie pomogli jej w zakwaterowaniu, prawdopodobnie jest zmuszona siedzieć w recepcji przez całe wakacje.

Te wakacje za 34.508,00 CZK od CK ...........były horrorem Ogólne wrażenie z hotelu nie było duże. Zdecydowanie nie zasługuje na wymienioną 5* Nie dziwię się już, że CK.......... reprezentowana przez CA nie posiada poglądowego zdjęcia pokoju oznaczonego na stronie Pokój standardowy widok na morze, Delegat usługi wliczone w cenę od CK..... ....... reprezentujące CA na poziomie zerowym. Kwestionariusz satysfakcji z wycieczki z CA Oceniasz hotel. Recenzje służą wyłącznie do oceny hotelu. Inne informacje o CK organizującym wycieczkę, przewoźniku, delegatach itp. są zbędne. Nie dziwię się już, że CA nie chce omawiać delegatów, jest to zbędne, prawdopodobnie wiedzą dlaczego. Po przybyciu DELEGATA nigdzie nie ma. Może jest w hotelu, bo tam jego usługi są najbardziej potrzebne, bo tam jest najwięcej problemów i nigdzie nie ma DELEGATA, miał załatwiać wyjazdy i znowu nic. Więc pierwszego dnia DELEGATA nigdzie nie ma 2,3,4,5,6 a 7 dnia DELEGATA nadal nigdzie nie ma, więc dlaczego jest to wliczone w cenę ??? Kobieta nie mówi w językach obcych, więc jeśli inni czescy uczestnicy nie pomogli jej w zakwaterowaniu, prawdopodobnie jest zmuszona siedzieć w recepcji przez całe wakacje.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie pokoju jest wymienione (wanna i prysznic) Oznacza to tylko wannę z półszklanym ekranem (tylko dla osób chudych) Sejf (bezpłatny): trzeba za niego zapłacić Telewizja satelitarna: tylko jedna 20-minutowa reklama, która utrzymuje powtórzenie

Wyżywienie
POSIŁEK W 5* HOTELU !!! Monotonne, powtarzalne, wszystko ostre i ostre, tylko curry, miniaturowe porcje, słodycze klapa. U NAS DOSTAJESZ LEPSZE JEDZENIE W KAŻDYM BUFECIE

Obsługa w hotelu
KATASTROFA, obsługa i ogólne podejście do klientów, więc za 2* może 3*i to z mizerią. To, że hotel ładnie wygląda nie oznacza 5*. Nieodpowiednie usługi hotelowe, od sprzątania pokoju po obsługę w jadalni, to absolutny chaos, obsługa nie nadąża, sprzątaczka bierze ręczniki, ale nie daje innym, jeśli nie zastaniesz jej w swoim pokoju , musisz ją znaleźć i zapytać o ręczniki.

Plaża
Na plaży panował bałagan, toczące się śmieci, smród, morze było pełne glonów, bar na plaży w ogóle nie odpowiadał pięciogwiazdkowemu hotelowi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lucie Z.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.6. - 18.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

5* nie odpowiadało max 2*. Stare pokoje w hotelu spinave. Okropne zachowanie personelu. All inclusive nie było. Żywności nie udało się zabezpieczyć. jednym słowem katastrofa!!!!!

5* nie odpowiadało max 2*. Stare pokoje w hotelu spinave. Okropne zachowanie personelu. All inclusive nie było. Żywności nie udało się zabezpieczyć. jednym słowem katastrofa!!!!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Jakość zakwaterowania jest zerowa. Pleśń w łazience. Wszędzie owady.

Wyżywienie
Katastrofa. Spleśniały owoc.

Obsługa w hotelu
Silenost.

Plaża
Gad normalny. Leżak się rozpadł. Ręczniki nie były dostępne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Petr A.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Nie pozwoliliśmy sobie niepotrzebnie popsuć sobie wakacji i podjęliśmy je sportowo iz uśmiechem. Jednak poziom hotelu był bardzo katastrofalny i w ogóle go nie polecamy.

Nie pozwoliliśmy sobie niepotrzebnie popsuć sobie wakacji i podjęliśmy je sportowo iz uśmiechem. Jednak poziom hotelu był bardzo katastrofalny i w ogóle go nie polecamy.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zapominam, że sprzęt wygląda jakby był używany przez 50 lat. Pleśń w łazience wokół wanny, w płytkach itp., narożnika prysznicowego nie dało się zamknąć, muszla klozetowa stała tylko na podłodze, nie wkręcana, całość się ruszała, baterie tylko wisiały na rury i nie przymocowane do ściany, spadłem z łóżka trzeciego dnia, ważę 88 kg, 193 wzrostu, wysokość listewek była po prostu luźna i wpadała do łóżka, tego samego dnia spadły drzwi harmonijkowe na balkon na mnie nie spadło na dzieci, suczka miała pęknięty rajstop, po prostu założyły na reklamację i znowu wypadło, po prostu totalna rozpacz śmieszna, niestety hotel ma dwie gwiazdki, połamane liście na korytarzach, krzywo wisiały, drzwi do fotobudki przy wejściu były krzywe bez zamykania, klimatyzacja w pokoju w zasadzie nie działała późnym popołudniem

Wyżywienie
Jedzenie ogólnie ok, jedzenie było obfite, urozmaicone, duża ilość słodyczy, szybkość obsługi gorsza, sala z grillem bardzo zadymiona, mniejszy wybór owoców i warzyw na obiad, większy wybór na obiad

Obsługa w hotelu
Recepcja hotelowa działała świetnie, wszystko tam uzgodniliśmy, gorzej było chyba z własną komunikacją między personelem. Sama recepcja nie ma informacji jak wyglądają poszczególne pokoje, gdzie przebywają goście, mini dyskoteka dla dzieci zaczyna się o 21:45 a kończy o 22:15 chyba nie zauważył, że są tam głównie rodziny z dziećmi poniżej 12 roku życia i prawdopodobnie starsi ludzie, muzyka to ekstremalny hałas z rodzajem hard techno party lub podobnych muzycznych wymiotów, od których głowa pęka przed pójściem spać

Plaża
Plaża to jedyny TOP tego hotelu, najczystsza i najlepiej utrzymana plaża na rozległym terenie, z doskonałą obsługą, ratownikami i personelem, piękne czyste morze, codziennie sprzątana i grabiona plaża, codziennie wynoszone śmieci, fajny klub dla gadów dla dzieci , miły fotograf hotelowy

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Temperatura powietrza 20 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Niedziela 19 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Poniedziałek 22 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować