Tunezja: hotele z opiniami, znaleziono 323 hotele

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Les Jardins de Toumana Ocena: 4/5 Tunezja, Djerba, Midoun

Les Jardins de Toumana opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Tylko 300 m od piaszczystej plaży Apartamenty i apartamenty z aneksem kuchennym

Anonim

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Szukałem dla siebie i żony w ofertach biur podróży hotelu, w którym miałbym 2 oddzielne pomieszczenia do spania. Lubię ciszę i nie znoszę chrapania. Nic na to nie poradzę, że w szumie i hałasie nie zasnę. Na stronie travelplanet znalazłem hotel Jardins de Toumana na Djerbie. Organizatorem wyjazdu było TUI. Długo przeglądałem opisy apartamentów i wybrałem suitę 82 m.kw. o tajemniczym oznaczeniu SUX-2 i lakonicznym opisie. Na logikę zakładałem, że 82 m2 to nie może być tylko 1 pokój. Wyruszałem na urlop nie do końca zorientowany w jakich warunkach go spędzę.Co zastałem na miejscu? Recepcja - przywitano nas ciepło i serdecznie. Suita - okazała się jednopiętrowym domkiem z salonem (z aneksem kuchennym), dwoma sypialniami, dwoma łazienkami oraz tarasem na pierwszym piętrze. Na parterze kawałek własnego ogrodu ze stolikiem, parasolem i krzesłami. Wszędzie czyściutko i pachnąco. Cały hotel składa się właśnie z takich jednopiętrowych domków o różnym metrażu. Domki ustawione są w różnej konfiguracji, z każdego widok na palmy i kwitnące bugenwille, oleandry i inne krzewy. Widok i warunki do odpoczynku wspaniałe!

Hotel Jardins de Toumana dysponuje restauracją w której wydawane są trzy główne posiłki: śniadania w formie bufetu, obiady i kolacja z karty. Hotel nie prowadzi all inclusive ale restauracja ma w swojej ofercie odpłatnie napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Obsługa domyślna, inteligentna i bardzo sympatyczna. Jedzenie urozmaicone i smaczne.

Na terenie hotelu, przed budynkiem recepcji i restauracji znajduje się sporej wielkości basen, a przy nim leżaki pod parasolami ulokowanymi na sztucznej trawie, obok brodzik dla dzieci. Przez cały mój pobyt nikt nie musiał walczyć o leżak, jest ich wystarczająca ilość.

Z hotelu na plażę nie jest daleko, moim zdaniem około 400 m. Przejście zajmuje około 5 - 7 minut. Na plaży wydzielone jest miejsce dla gości hotelu Jardins de Toumana. Tutaj też jest wystarczająca ilość leżaków, materacy i parasoli.

Djerba to niewielka wyspa, którą można zwiedzić korzystając z tanich taksówek. Nie trzeba się targować z taksówkarzem. Po wejściu do taxi kierowca włącza taksometr. Taksówkę znajdziemy niemal na każdej ulicy i w każdym miejscu wyspy. Kierowcy dobrze znają hotele i bez problemu wrócimy podając nazwę hotelu.

Gdybym jeszcze raz wybierał się na Djerbę to bez wahania wybrałbym pobyt w hotelu Jardins de Toumana.

Szukałem dla siebie i żony w ofertach biur podróży hotelu, w którym miałbym 2 oddzielne pomieszczenia do spania. Lubię ciszę i nie znoszę chrapania. Nic na to nie poradzę, że w szumie i hałasie nie zasnę. Na stronie travelplanet znalazłem hotel Jardins de Toumana na Djerbie. Organizatorem wyjazdu było TUI. Długo przeglądałem opisy apartamentów i wybrałem suitę 82 m.kw. o tajemniczym oznaczeniu SUX-2 i lakonicznym opisie. Na logikę zakładałem, że 82 m2 to nie może być tylko 1 pokój. Wyruszałem na urlop nie do końca zorientowany w jakich warunkach go spędzę.Co zastałem na miejscu? Recepcja - przywitano nas ciepło i serdecznie. Suita - okazała się jednopiętrowym domkiem z salonem (z aneksem kuchennym), dwoma sypialniami, dwoma łazienkami oraz tarasem na pierwszym piętrze. Na parterze kawałek własnego ogrodu ze stolikiem, parasolem i krzesłami. Wszędzie czyściutko i pachnąco. Cały hotel składa się właśnie z takich jednopiętrowych domków o różnym metrażu. Domki ustawione są w różnej konfiguracji, z każdego widok na palmy i kwitnące bugenwille, oleandry i inne krzewy. Widok i warunki do odpoczynku wspaniałe!

Hotel Jardins de Toumana dysponuje restauracją w której wydawane są trzy główne posiłki: śniadania w formie bufetu, obiady i kolacja z karty. Hotel nie prowadzi all inclusive ale restauracja ma w swojej ofercie odpłatnie napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Obsługa domyślna, inteligentna i bardzo sympatyczna. Jedzenie urozmaicone i smaczne.

Na terenie hotelu, przed budynkiem recepcji i restauracji znajduje się sporej wielkości basen, a przy nim leżaki pod parasolami ulokowanymi na sztucznej trawie, obok brodzik dla dzieci. Przez cały mój pobyt nikt nie musiał walczyć o leżak, jest ich wystarczająca ilość.

Z hotelu na plażę nie jest daleko, moim zdaniem około 400 m. Przejście zajmuje około 5 - 7 minut. Na plaży wydzielone jest miejsce dla gości hotelu Jardins de Toumana. Tutaj też jest wystarczająca ilość leżaków, materacy i parasoli.

Djerba to niewielka wyspa, którą można zwiedzić korzystając z tanich taksówek. Nie trzeba się targować z taksówkarzem. Po wejściu do taxi kierowca włącza taksometr. Taksówkę znajdziemy niemal na każdej ulicy i w każdym miejscu wyspy. Kierowcy dobrze znają hotele i bez problemu wrócimy podając nazwę hotelu.

Gdybym jeszcze raz wybierał się na Djerbę to bez wahania wybrałbym pobyt w hotelu Jardins de Toumana.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Marina Palace Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet, Yasmine Hammamet

Marina Palace opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 3,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Nie do końca wszystko zgadzało się z opisem na stronie. Ogólnie nie polecam

Nie do końca wszystko zgadzało się z opisem na stronie. Ogólnie nie polecam

Zakwaterowanie 3,4 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Anonim

Ocena 4,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hmmm od czego tu zacząć. 4*+ , myślę ze nie zasługuje na taka kategorie ale n a 4* owszem.

W miarę nowy hotel , wybudowany kilka lat temu , ładna zabudowa , rożni się od większości hoteli. Hotel czysty , schludny w sumie niczego sobie ale nie robi jednak wrażenia. Basen niewielki ale za to czysty ;-)

Pokoje albo z widokiem na ogród i basen albo na drogę. Jeżeli dostaniemy pokój od strony ulicy na 2 piętrze jest szansa ze będzie z widokiem na morze ( które jest ok. 1km – ale widać ) W pokojach od strony drogi jest duży hałas ponieważ hotel jest tuz obok dość dużo uczeszczanej drogi.. Basen wieczorem i w nocy nie podświetlony W pokojach nie ma lodówki ( choć jest na nią miejsce ) oraz żadnego polskiego kanału TV ani muzycznego. Do hotelu przyjeżdża mało polakow. Wyżywienie standardowe jak na Tunezja czyli monotonne śniadania , obiadokolacje smaczne i dość duży wybór posiłów. W hotelu jest opcja all inc ale tylko dla turystów z Necermana. Można sobie zjeść dodatkowy posiłek w barze nad basenem . Nie jest drogo . Np.: sałatka tunezyjska 6d , z mocarella 7d. grilowany kurczak z frytkami 11d. Cola 2.5d , piwo 3.5d. Dinar wg kursu w sierpniu do ok. 2.30gr. Wszędzie na terenie hotelu ceny napoi jednakowe i za każdym razem kelner przynosi paragon z kasy fiskalnej.

Ku naszemu zaskoczeniu hotel niestety nie „tętni życiem” , nie ma żadnych animacji w trakcie dnia ani wieczorem , nawet nie gra muzyka nad basenem . Jeżeli ktoś lubi cisze i spokój i leżenie nad basenem to spewnoscią będzie zadowolony , jeżeli ktoś lubi jak „cos się dzieje” to może się nudzić.

W hotelu są tzw „ akwizytorzy usług „

nie wychodząc z hotelu można zapisać się na wycieczkę pirackim statkiem z animacjami ( wycieczka trwa od 8 do 13) – koszt to 30d os osoby , na mini karawanę na obrzeżach miasta ( 8-12ta ) – koszt 30d , lub jazdę kładami i motorami – ta przyjemność trwa od 15-18 i kosztuje 30d.

Jeżeli chodzi o okolice to ok. 600m km do portu jachtowego , 1.5km do mediny , 400m do lodowiska , i 1km do centrum choć ściśle centrum Hammametu jest trudne do ustalenia .

W Internecie i na stronie hotelu jest mało zdjęć , nie ma się co w sumie dziewic ponieważ hotel jest na tyle mały ze nie ma szans na zrobienie więcej zdjęć – każde następne będzie takie same .

Ogólnie oceniam hotel pozytywnie.

Nie narzekam ( choć z natury po urlopie zawsze to robie ;-) ale i nie zrobił na mnie dużego wrażenia.

Ale polecam .

Jeżeli ktoś ma pytania z chęcią odpowiem : biuro@kredyty.slask.pl

Aaa w hotelu ręczniki koloru białego – zawsze czyste i pachnące nie ma natomiast ręczników plażowych – trzeba je zabrać z Polski , leżaki i materace nad basenem bezpłatne . Bardzo mila i sympatyczna obsługa.

Hmmm od czego tu zacząć. 4*+ , myślę ze nie zasługuje na taka kategorie ale n a 4* owszem.

W miarę nowy hotel , wybudowany kilka lat temu , ładna zabudowa , rożni się od większości hoteli. Hotel czysty , schludny w sumie niczego sobie ale nie robi jednak wrażenia. Basen niewielki ale za to czysty ;-)

Pokoje albo z widokiem na ogród i basen albo na drogę. Jeżeli dostaniemy pokój od strony ulicy na 2 piętrze jest szansa ze będzie z widokiem na morze ( które jest ok. 1km – ale widać ) W pokojach od strony drogi jest duży hałas ponieważ hotel jest tuz obok dość dużo uczeszczanej drogi.. Basen wieczorem i w nocy nie podświetlony W pokojach nie ma lodówki ( choć jest na nią miejsce ) oraz żadnego polskiego kanału TV ani muzycznego. Do hotelu przyjeżdża mało polakow. Wyżywienie standardowe jak na Tunezja czyli monotonne śniadania , obiadokolacje smaczne i dość duży wybór posiłów. W hotelu jest opcja all inc ale tylko dla turystów z Necermana. Można sobie zjeść dodatkowy posiłek w barze nad basenem . Nie jest drogo . Np.: sałatka tunezyjska 6d , z mocarella 7d. grilowany kurczak z frytkami 11d. Cola 2.5d , piwo 3.5d. Dinar wg kursu w sierpniu do ok. 2.30gr. Wszędzie na terenie hotelu ceny napoi jednakowe i za każdym razem kelner przynosi paragon z kasy fiskalnej.

Ku naszemu zaskoczeniu hotel niestety nie „tętni życiem” , nie ma żadnych animacji w trakcie dnia ani wieczorem , nawet nie gra muzyka nad basenem . Jeżeli ktoś lubi cisze i spokój i leżenie nad basenem to spewnoscią będzie zadowolony , jeżeli ktoś lubi jak „cos się dzieje” to może się nudzić.

W hotelu są tzw „ akwizytorzy usług „

nie wychodząc z hotelu można zapisać się na wycieczkę pirackim statkiem z animacjami ( wycieczka trwa od 8 do 13) – koszt to 30d os osoby , na mini karawanę na obrzeżach miasta ( 8-12ta ) – koszt 30d , lub jazdę kładami i motorami – ta przyjemność trwa od 15-18 i kosztuje 30d.

Jeżeli chodzi o okolice to ok. 600m km do portu jachtowego , 1.5km do mediny , 400m do lodowiska , i 1km do centrum choć ściśle centrum Hammametu jest trudne do ustalenia .

W Internecie i na stronie hotelu jest mało zdjęć , nie ma się co w sumie dziewic ponieważ hotel jest na tyle mały ze nie ma szans na zrobienie więcej zdjęć – każde następne będzie takie same .

Ogólnie oceniam hotel pozytywnie.

Nie narzekam ( choć z natury po urlopie zawsze to robie ;-) ale i nie zrobił na mnie dużego wrażenia.

Ale polecam .

Jeżeli ktoś ma pytania z chęcią odpowiem : biuro@kredyty.slask.pl

Aaa w hotelu ręczniki koloru białego – zawsze czyste i pachnące nie ma natomiast ręczników plażowych – trzeba je zabrać z Polski , leżaki i materace nad basenem bezpłatne . Bardzo mila i sympatyczna obsługa.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Movie Gate Hammamet Ocena: 4/5 Tunezja, Hammamet, Hammamet

Movie Gate Hammamet opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zdeněk Ehrlich

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Zakwaterowanie odpowiadało kategoriji hotelu.

Zakwaterowanie odpowiadało kategoriji hotelu.

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,3 / 5

Wyżywienie
Jedzenie było różnorode, chociaż na końcu tygodnia się jedzenie powtarzało.

Obsługa w hotelu
Służby hotelowe też odpowiadały.

Plaża
Plaża mogła być więcej utrzymywana, trowa, morszczyny. W tygodniu była plaża sprzątana tylko raz.

Ogólne wrażenie
Całkowe wrażenie 4* hotel spełnił. Codziennie programy animatorskie - niektóre ale na niskim poziomie.

Sona Klucarikova

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Piękny, czysty hotel z dobrymi usługami. Chociaż chodzi o jeden z najstarszych hoteli w Hammamete, to mogłoby wielu odradzić, w ogóle nie jest to na nim widoczne, ponieważ powoli naprawiają wszystkie jego części.

Piękny, czysty hotel z dobrymi usługami. Chociaż chodzi o jeden z najstarszych hoteli w Hammamete, to mogłoby wielu odradzić, w ogóle nie jest to na nim widoczne, ponieważ powoli naprawiają wszystkie jego części.

Zakwaterowanie
Pokoje są w stylu arabskim, przyjemnie urządzone, wszystkie z balkonem lub tarasem.

Wyżywienie
Fantastyczne - stoły szwedzkie oferują mnóstwo wspaniałych smakołyków, pożywienie rozmaite - ciągle coś nowego. Można obserwować wpływ kuchni francuskiej - za frytki i bułeczki nie wsydzieliby się nawet Francuzi (hotel ma własną piekarnię, więc pieczywo jest zawsze świeże)

Obsługa w hotelu
wspaniałe - personel bardzo chętny - od recepcji, kelnerów aż po sprzątaczki, która wam za 1 denar wyczarują łóżko pełne kwiatów.

Plaża
Piaszczysta, szeroka - z leżakami i parasolami nie był nigdy kłopot. Klienci z all inclusive mają leżaki za darmo, inny płacą 2 denary za leżak/dzień. Kąpać można się w morzu i dwoch basenach a śmietaną na torcie jest centrum z kąpielami leczniczymi i masażami.

Ogólne wrażenie
Duże zadowolenie, kiedykolwiek powróciłabym tam.

Nahrawess Boujaafar Ocena: 4/5 Tunezja, Sousse, Sousse

Nahrawess Boujaafar opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Pavel Bradáč

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Truskawki na wiele sposobów - to bylo pierwsze wrazenie po przyjeździe do hotelu. Odbywal sie tutaj wlaśnie truskawkowy festiwal.

Truskawki na wiele sposobów - to bylo pierwsze wrazenie po przyjeździe do hotelu. Odbywal sie tutaj wlaśnie truskawkowy festiwal.

Zakwaterowanie
Bardzo ladne, widok na morze byl wprawdzie za doplata, ale warto bylo.Hotel jest ulokowany w centrum Sousse, kawalek od malego ogrodu zoologicznego, bezpośrednio na ruchliwej ulicy pelnej sklepików i kramików.

Wyżywienie
Stolówka jest na poziomie, przyzwoity wybór i ciekawy pod wzgledem smaku, mile zaskoczylo konsekwentne określanie gatunków miesa, z których sa ugotowane smakolyki.

Obsługa w hotelu
W hotelu jest ogromna ilość uslug, jest z nastawieniem na średnia i starsza klientele, szeroka oferta welness lacznie z laźnia turecka, kilka restauracji. Personel uczynny a na arabskie stosunki nienatretny.

Plaża
Plaza jest piaszczysta, przy basenie bylo lepiej i blizej baru i równiez cieplejsza woda...

Ogólne wrażenie
Bardzo dobry hotel z pierwszorzednymi uslugami.

Nerolia & Spa Ocena: 4/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Nerolia & Spa opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Plaża piaszczysto-żwirowa 350 m Leżaki i parasole gratis 4 restauracje i 3 bary Animacja dla dzieci i dorosłych

Anonim

Ocena 3,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Wyjazd 2+1 całkiem ok, lecz jeśli wykupi się pokój superior w części hotelu gdzie jest recepcja. Reszta to kiepska...pokoje stare a korytarze jak nie powiem co. Ogólnie stołówka i obejścia, basen i allinc na dobrym poziomie. Zmieniliśmy pokój bo strach do takich lazienek wchodzić. Na hotel przyjechaliśmy około 2 w nocy i nie dostaliśmy, ani kolacji, ani butelki wody, żadnego owocu. Automatu żeby kupić czy sklep... brak.

Wyjazd 2+1 całkiem ok, lecz jeśli wykupi się pokój superior w części hotelu gdzie jest recepcja. Reszta to kiepska...pokoje stare a korytarze jak nie powiem co. Ogólnie stołówka i obejścia, basen i allinc na dobrym poziomie. Zmieniliśmy pokój bo strach do takich lazienek wchodzić. Na hotel przyjechaliśmy około 2 w nocy i nie dostaliśmy, ani kolacji, ani butelki wody, żadnego owocu. Automatu żeby kupić czy sklep... brak.

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Wraz z mężem byliśmy w hotelu Nerolia na tygodniowym pobycie. Były to zdecydowanie udane wakacje. Zanim wybraliśmy hotel przeczytaliśmy trochę opinii o hotelu i zgadzamy się z tymi pozytywnymi. Szukaliśmy miejsca w niedalekiej odległości od lotniska, niewielkiego hotelu, dość kameralnego. Nerolia wpasowała się w nasze oczekiwania.

Poniżej bardziej szczegółowe informacje.

BUDYNEK/POKÓJ

Hotel Nerolia jest hotelem dość kameralnym. Składa się z dwóch budynków. Budynek główny, dwupiętrowy, z częścią recepcyjną, lobby i restauracją jest odnowiony. Drugi budynek, tylko mieszkalny, jest odświeżony. Oba budynki posiadają windę. Nasz pokój, standardowy, umiejscowiony na drugim piętrze z widokiem na ogród i część basenową spełniał wszystkie podstawowe oczekiwania. Wygodne i użytkowe wyposażenie, a przede wszystkim czyste i pachnące. Do pokoi prowadził hol z wyłożonym na podłodze dywanem, który wg nas należałoby wymienić gdyż nosił ślady zużycia i rozlanych napoi. Mimo to dywan nie śmierdział i nie przeszkadzało to w miłym spędzaniu wakacji. Na naszym piętrze zawsze unosił się przyjemny zapach. I tu na pewno zasługa ekipy sprzątającej. Pokój posiadał sejf na klucz. Możliwość korzystania z sejfu była za opłatą 30DT/tydzień.

OBSŁUGA

Większość pracowników jest bardzo miła i pomocna. Z większością można porozumieć się w języku angielskim choć swobodniej rozmawiają po rosyjsku przez fakt, że większość obłożenia hotelu to Rosjanie. Do Polaków również mówili w tym języku. Raz czy dwa nie robi różnicy jednak staje się to uciążliwe gdy pomimo informacji, że nie jest się Rosjaninem i nie rozumie się języka obsługa (nie wszyscy) mimo to mówiła nadal po rosyjsku.

Bardzo niemiłe wrażenie na nas zrobiła Pani Natasza – Guest Relation, notabene Rosjanka, która zajmowała się m.in.rezerwacją miejsc do restauracji a'la carte. Podczas naszej próby zarezerwowania stolika zostaliśmy potraktowani z pogardą i obojętnością. Pani twierdziła, że mówi po angielsku, a gdy doszło do konkretnych pytań zamiast udzielić odpowiedzi potrafiła tylko pokazać palcem na kartce datę na kiedy możemy dokonać rezerwacji. Nie mogliśmy skorzystać z restauracji bo jedyny wolny termin to był dzień naszego wyjazdu. Sugerujemy, żeby od razu po przylocie zarezerwować sobie stolik.

RESTAURACJA

Zadbana i czysta. Kuchnia oferowała różnorodne dania. Śniadania były standardowe (omlet, płatki, dżem, miód, wędlina i rożne sery, pomidor, ogórek, różne pieczywo itp.) natomiast obiady i kolacje urozmaicone. Były 3-4 rodzaje mięsa oraz ryba. Zawsze było tradycyjne tunezyjskie danie. Do wyboru ryż lub ziemniaki. Bardzo dużo warzyw (kapusta czerwona, kapusta biała, cukinia, marchewka, fasolka szparagowa, brukselka). Owoce: arbuzy, jabłka, gruszki, śliwki, winogrona itp. Jedynym minusem restauracji było to, że nie posiadała wystarczającej ilości filiżanek do kawy/herbaty i trzeba było korzystać z jednorazowych kubeczków. Często zdarzało się, że wino też było nalewane do jednorazowych kubeczków ze względu na brak szkła.

BASEN

Część basenowa wygodna do odpoczynku. Można znaleźć dla siebie ustronne miejsce. Nie ma problemu z leżakami. Codziennie dokładnie sprzątana. Zaskoczeniem było dla nas, że pracownik sprzątający podczas godzin otwarcia basenu cały czas dbał o porządek. Zbierał śmieci, zamiatał kafelki, ściągał nadmiar wody z basenu. Pomimo tego, że odbywało się to w czasie korzystania z basenu nie było to uciążliwe. Przy basenie był bar, w którym było piwo, wino, świeżo wyciskane soki. Tutaj napoje były podawane w jednorazowych papierowych kubeczkach. Można było wziąć napój z baru w lobby – podawane w szkle – i zabrać ze sobą na basen. Nie było żadnego zakazu.

ANIMACJE

Animacje w hotelu są bardzo dobrze zorganizowane. Grupa animatorów jest zaangażowana w swoją pracę. Proponowali udział w wielu atrakcjach: stretching, waterpolo, fitness w wodzie, zumba, rzutki itp. W ciągu dnia animacje dla dzieci w kids club. Wieczorem zawsze były półgodzinne tańce dla dzieci, a po tym różne występy animatorów lub zaproszonych gości: muzyka na żywo, derwisz, taniec brzucha itp.

PLAŻA

Plaża jest oddalona od hotelu około 300-400 metrów. Z łatwością można trafić gdyż przejście jest oznaczone. Dla leniwych kursuje mała kolejka z hotelu dowożąca do plaży. Część plaży należąca do hotelu jest odgrodzona od plaży publicznej. Leżaki, parasole i materace bez opłaty. W godzinach dopołudniowych na plaży są prowadzone animacje. Jest też bar hotelowy wiec opcja all inclusive obowiązuje ;). Morze w tym okresie nie różniło się od naszego Bałtyku. Niestety wiatry, które w tym okresie się pojawiają bardzo mącą wodę i wraz z falami wyrzucają sporo wodorostów. A po sztormie nawet śmieci. Najwięcej tego można zobaczyć na plażach publicznych, o które nikt nie dba. Mimo to spacer plażą jest możliwy nawet bez obuwia.

Według nas hotel jest godny polecenia. My na pewno chętnie znów do niego wrócimy.

Wraz z mężem byliśmy w hotelu Nerolia na tygodniowym pobycie. Były to zdecydowanie udane wakacje. Zanim wybraliśmy hotel przeczytaliśmy trochę opinii o hotelu i zgadzamy się z tymi pozytywnymi. Szukaliśmy miejsca w niedalekiej odległości od lotniska, niewielkiego hotelu, dość kameralnego. Nerolia wpasowała się w nasze oczekiwania.

Poniżej bardziej szczegółowe informacje.

BUDYNEK/POKÓJ

Hotel Nerolia jest hotelem dość kameralnym. Składa się z dwóch budynków. Budynek główny, dwupiętrowy, z częścią recepcyjną, lobby i restauracją jest odnowiony. Drugi budynek, tylko mieszkalny, jest odświeżony. Oba budynki posiadają windę. Nasz pokój, standardowy, umiejscowiony na drugim piętrze z widokiem na ogród i część basenową spełniał wszystkie podstawowe oczekiwania. Wygodne i użytkowe wyposażenie, a przede wszystkim czyste i pachnące. Do pokoi prowadził hol z wyłożonym na podłodze dywanem, który wg nas należałoby wymienić gdyż nosił ślady zużycia i rozlanych napoi. Mimo to dywan nie śmierdział i nie przeszkadzało to w miłym spędzaniu wakacji. Na naszym piętrze zawsze unosił się przyjemny zapach. I tu na pewno zasługa ekipy sprzątającej. Pokój posiadał sejf na klucz. Możliwość korzystania z sejfu była za opłatą 30DT/tydzień.

OBSŁUGA

Większość pracowników jest bardzo miła i pomocna. Z większością można porozumieć się w języku angielskim choć swobodniej rozmawiają po rosyjsku przez fakt, że większość obłożenia hotelu to Rosjanie. Do Polaków również mówili w tym języku. Raz czy dwa nie robi różnicy jednak staje się to uciążliwe gdy pomimo informacji, że nie jest się Rosjaninem i nie rozumie się języka obsługa (nie wszyscy) mimo to mówiła nadal po rosyjsku.

Bardzo niemiłe wrażenie na nas zrobiła Pani Natasza – Guest Relation, notabene Rosjanka, która zajmowała się m.in.rezerwacją miejsc do restauracji a'la carte. Podczas naszej próby zarezerwowania stolika zostaliśmy potraktowani z pogardą i obojętnością. Pani twierdziła, że mówi po angielsku, a gdy doszło do konkretnych pytań zamiast udzielić odpowiedzi potrafiła tylko pokazać palcem na kartce datę na kiedy możemy dokonać rezerwacji. Nie mogliśmy skorzystać z restauracji bo jedyny wolny termin to był dzień naszego wyjazdu. Sugerujemy, żeby od razu po przylocie zarezerwować sobie stolik.

RESTAURACJA

Zadbana i czysta. Kuchnia oferowała różnorodne dania. Śniadania były standardowe (omlet, płatki, dżem, miód, wędlina i rożne sery, pomidor, ogórek, różne pieczywo itp.) natomiast obiady i kolacje urozmaicone. Były 3-4 rodzaje mięsa oraz ryba. Zawsze było tradycyjne tunezyjskie danie. Do wyboru ryż lub ziemniaki. Bardzo dużo warzyw (kapusta czerwona, kapusta biała, cukinia, marchewka, fasolka szparagowa, brukselka). Owoce: arbuzy, jabłka, gruszki, śliwki, winogrona itp. Jedynym minusem restauracji było to, że nie posiadała wystarczającej ilości filiżanek do kawy/herbaty i trzeba było korzystać z jednorazowych kubeczków. Często zdarzało się, że wino też było nalewane do jednorazowych kubeczków ze względu na brak szkła.

BASEN

Część basenowa wygodna do odpoczynku. Można znaleźć dla siebie ustronne miejsce. Nie ma problemu z leżakami. Codziennie dokładnie sprzątana. Zaskoczeniem było dla nas, że pracownik sprzątający podczas godzin otwarcia basenu cały czas dbał o porządek. Zbierał śmieci, zamiatał kafelki, ściągał nadmiar wody z basenu. Pomimo tego, że odbywało się to w czasie korzystania z basenu nie było to uciążliwe. Przy basenie był bar, w którym było piwo, wino, świeżo wyciskane soki. Tutaj napoje były podawane w jednorazowych papierowych kubeczkach. Można było wziąć napój z baru w lobby – podawane w szkle – i zabrać ze sobą na basen. Nie było żadnego zakazu.

ANIMACJE

Animacje w hotelu są bardzo dobrze zorganizowane. Grupa animatorów jest zaangażowana w swoją pracę. Proponowali udział w wielu atrakcjach: stretching, waterpolo, fitness w wodzie, zumba, rzutki itp. W ciągu dnia animacje dla dzieci w kids club. Wieczorem zawsze były półgodzinne tańce dla dzieci, a po tym różne występy animatorów lub zaproszonych gości: muzyka na żywo, derwisz, taniec brzucha itp.

PLAŻA

Plaża jest oddalona od hotelu około 300-400 metrów. Z łatwością można trafić gdyż przejście jest oznaczone. Dla leniwych kursuje mała kolejka z hotelu dowożąca do plaży. Część plaży należąca do hotelu jest odgrodzona od plaży publicznej. Leżaki, parasole i materace bez opłaty. W godzinach dopołudniowych na plaży są prowadzone animacje. Jest też bar hotelowy wiec opcja all inclusive obowiązuje ;). Morze w tym okresie nie różniło się od naszego Bałtyku. Niestety wiatry, które w tym okresie się pojawiają bardzo mącą wodę i wraz z falami wyrzucają sporo wodorostów. A po sztormie nawet śmieci. Najwięcej tego można zobaczyć na plażach publicznych, o które nikt nie dba. Mimo to spacer plażą jest możliwy nawet bez obuwia.

Według nas hotel jest godny polecenia. My na pewno chętnie znów do niego wrócimy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

od 1 902 za os.

Occidental Grand Ocena: 4/5 Tunezja, Monastir

Occidental Grand opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Jiřina Herrmannová

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

W tym hotelu spędzałam wczasy wraz z moją rodziną na początku września 2006. Hotel ten mogę polecić, jest odpowiedni dla rodziny z dziećmi.

W tym hotelu spędzałam wczasy wraz z moją rodziną na początku września 2006. Hotel ten mogę polecić, jest odpowiedni dla rodziny z dziećmi.

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie odpowiadało jakości ****hotelu, byliśmy dwaj dorośli i dwójka dzieci, mieliśmy do dyspozycji nawet łóżeczko bez opłat i dwie dwuosobowe sypialnie, mały balkonik z widokiem na morze i basen a z pokoju wstęp na duży taras, również z widokiem na morze i basen. Sprzątanie codziennie, zmiana ręczników również, zmiana pościeli 3x za 8-dniowy pobyt.

Wyżywienie
Pożywienie rozmaite, all icnlusive - duży wybór, mięsa, dodatki, makarony, owoce, ciastka i napoje. W ramach all inclusive, pożywienie w ciągu całego dnia, z wyjątkiem głównej restauracji, bar na plaży, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, owoce, frytki, mięso, przy basenie dla dzieci lody, naleśniki, Bar Melodia - w kompelksie hotelu, napoje alkoholowe i bezalkoholowe w ciągu całego dnia, kawa, herbata, dla dzieci kakao.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu bardzo dobre, nie mam uwag.

Plaża
Plaża - codziennie utrzymywana, parasoli i leżaków pod dostatkiem. Parasole i leżaki przy morzu i basenie za darmo. Dostęp do morza bardzo wolny, odpowiedni dla małych dzieci, morze czyste.

Ogólne wrażenie
Hotel ten sprawia bardzo dobre wrażenie i na pewno chętnie powróciłabym, jeśli będę wczasy spędzała w Tunezji. Mogę wszystkim polecić!!!!!

Orient Palace Ocena: 4/5 Tunezja, Sousse, Hammam Sousse

Orient Palace opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Karel Liberský

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel na porządnym poziomie, duże pokoje, tak czy siak 5 gwiazdek nie przekłada się na rzeczywistość.

Hotel na porządnym poziomie, duże pokoje, tak czy siak 5 gwiazdek nie przekłada się na rzeczywistość.

Zakwaterowanie
O hotelu zostaliśmy 'poinformowani' na lotnisku, pierwotnie wybralismy inny obiekt. W pokoju nie działała klimatyzacja, okna skierowane na ruchliwą ulicę a pod oknem pracowały bardzo głośne wentylatory. Po złożeniu skargi rezydentka biura grzecznie zaproponowała wymianę pokoju, ale problemy w drugim pokoju były te same, dodatkowo ściany były popękane jak po trzesieniu ziemi, więc znów składaliśmy reklamację. W trzecim pokoju pokoju hałas był już do zniesienia, ale zepsuta lodówka - na stałe zamknięta i głośna, zepsuty sejf, i nawet mimo reklamacji nikt aż do naszego wyjazdu tego nie naprawił. Jedynym plusem był codzienny porządek i duży pokój.

Wyżywienie
Wyżywienie porządne, spory wybór, mało urozmaiceń i mało owoców.

Obsługa w hotelu
Obsługa przy posiłkach miła i chętna do pomocy, porządek także na dobrym poziomie, z innych usług nie korzystaliśmy.

Plaża
Miejska plaża wąska, w miarę czysta, delikatny piasek.

Ogólne wrażenie
Poziom hotelu nie odpowiada 5*.

Marta Vížďová

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

ogólne zadowolenie

ogólne zadowolenie

Wyżywienie
bardzo duży wybór, pod względem smaku bardzo dobre

Obsługa w hotelu
wyśmienite

Ogólne wrażenie
hotel był cudowny

Prima Life Imperial Park Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet, Yasmine Hammamet

Prima Life Imperial Park opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Jan Beneš

Ocena 4,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Udany urlop

Udany urlop

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 2,8 / 5

Okolica 3,2 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Fajne, nie jestem zbyt wymagający, ale myślę, że ilość * w pełni odpowiadał udzielanym usługom.

Wyżywienie
Jedzenie trochę jednorodne, ale starali się. Z początku wyglądało na to, że nawet na all inclusive się odchudzę, ale nie było tak :) Człowiek musiał najpierw stwierdzić, kiedy przyjść na jedzenie, żeby miał szansę otrzymać coś dobrego (pieczoną owięzinę, krewety...)

Obsługa w hotelu
W hotelu było mnóstwo animatorów, którzy mówili całkiem dobrze po czesku, ich praca mnie ale zbyt nie zachwyciła. Dalej można spotkać ludzi, którzy proponują możliwość wyjażdżki na łodzi pirackiej itp.

Plaża
W marcu nie da się tego na plaży zbyt dużo robić, ale i tak była bardzo brudna. Czasami nawet rozbita butelka, kawałki cegieł i inne. Ale parę set metrów dalej wyglądała zupełnie inaczej i była ślicznie czysta.

Ogólne wrażenie
Urlop w marcu nie jest złym pomysłem, nawet i w basenie zewnętrzym można się kąpać (18 stopni), inaczej był do dyspozycji wygrzewany wewnątrz (29 stopni), środowisko jest ładne i gorąco polecam. Zanim tam odjedziecie, zapytajcie w biurze podróży, czy nie jedzie też polska grupa ragbiowa - robią wielki nieporządek...

Iveta Klímová

Ocena 4,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel nam się podobał, nie brak było imprez, programu, tylko ze względu małego zainteresowania Czechów, na wycieczę na Saharę pojechaliśmy z Polakami. Wykład delegata tłumaczyli nam ich klienci albo tunezyjski kierowca, który umiał po niemiecku. Inaczej nie było problemów.

Hotel nam się podobał, nie brak było imprez, programu, tylko ze względu małego zainteresowania Czechów, na wycieczę na Saharę pojechaliśmy z Polakami. Wykład delegata tłumaczyli nam ich klienci albo tunezyjski kierowca, który umiał po niemiecku. Inaczej nie było problemów.

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 2,6 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Prawidłowe codzienne sprzątania, personel miły i nie wdzierał się.

Wyżywienie
Wyżywienie mogło być bardziej rozmaite, jeśli chodzi o tydzień, ale inaczej było wszystkiego pod dostatkiem.

Obsługa w hotelu
NIe było problemów.

Plaża
Ze względu na pogodę i termin (mimo sezon główny) - nie posprzątana - szkło!

Ogólne wrażenie
Na pewno wykorzystaliśmy cały urlop, umiem sobie wyobrazić pozostać tam o tydzień dłużej. Tylko szkoda, że nie można było się kąpać.

Robinson Club Djerba Bahiya Ocena: 4/5 Tunezja, Djerba, Midoun

Robinson Club Djerba Bahiya opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Iveta Šerýchová

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

super odreagowanie, ale okolica nie za bardzo, trochę zadbać o to trzeba.

super odreagowanie, ale okolica nie za bardzo, trochę zadbać o to trzeba.

Zakwaterowanie
zakwaterowanie dobre, pokój wielki, przestrzenny

Wyżywienie
wspaniała, a wszystko smakowalo.

Obsługa w hotelu
dobre

Plaża
w październiku żadnych rewelacji, może na wiosną i w lecie

Ogólne wrażenie
pojechałabym raz jeszcze, ale wiecej się spędza czasu nad basenem. nie szkodzi, chłopaki przy bardze przyje,ni i starają się zagadywac:)

Dana Váhalová

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Budynek główny /recepcja i bar/ są jak z bajki. Hotel na końcu sezonu turystycznego i nie są około sklepy i centra handlowe. W ogóle to ale nie przeszkadza, na zakupy można pojechać tanią taksówką do Midounu (ca 6km).

Budynek główny /recepcja i bar/ są jak z bajki. Hotel na końcu sezonu turystycznego i nie są około sklepy i centra handlowe. W ogóle to ale nie przeszkadza, na zakupy można pojechać tanią taksówką do Midounu (ca 6km).

Zakwaterowanie 4,6 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,9 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje jednakowe jak w katalogu. Na parterze i na piętrze z widokiem na utrzymywane ogrody albo basen lub morze. Wyposażone są telewizorem, suszarką do włosów, sejfem (trzeba dopłacić 2TD/dzień). Czysto i posprzątane każdy dzień. Byliśmy w czasie Świąt Bożego Narodzenia, więc było trochę chłodniej na pokoju, który nie wygrzewali przez 24 godziny. Na prośbę delegatki ale reagowali. Niektóre skrzynki w łazience chyba byłoby lepiej wymienić.

Wyżywienie
Bogate, smaczne, rozmaite, starają się jedzenia zmieniać. Owoców i ciastek - parę rodzajów. Chociaż jest zima, oferują też lody. Ciągle wszystko uzupełniają i dopełniają. Napoje łącznie z piwem i winem przy jedzeniu zawsze.

Obsługa w hotelu
Personel i animatorzy ciągle uśmiechnięci i zawsze gotowi udzielić rad. Program był każdego wieczoru, a jeśli padał deszcz - to i przez dzień. Duża oferta sportów /tenis, piłka nożna, siatkówka, fitness, doskonały basen i pomieszczenie dla dzieci/. Sporty, za które się płaciło wprost w hotelu /konie, biliard/, też sauna, masaże i fitness.

Plaża
Hotel jest wprost przy plaży. Pomimo tego, że nie był sezon główny, była całkiem czysta i strzeżona.

Ogólne wrażenie
Cały hotel był ciągle czysty, utrzymany, a personel w ruchu. Animatorzy do dyspozycji. Były to bardzo przyjemnie spędzone Święta. Gdyby było więcej słonecznych i ciepłych ni /było tak 50 na 50 %/ - byłoby to bez błędu.

Royal Kenz Thalasso & Spa Ocena: 4/5 Tunezja, Port El Kantaoui, Kantaoui

Royal Kenz Thalasso & Spa opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Usługi na wysokim poziomie Tropikalny ogród z bugenwillą i jaśminem Odpowiedni również dla bardziej wymagających klientów Piaszczysta plaża po drugiej stronie ulicy

Marcela Tvarohová

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 1.10. - 8.10.2022 Oceniono: Październik 2022

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

od 2 651 za os.

Skanes El Hana Ocena: 4/5 Tunezja, Monastir, Monastir

Skanes El Hana opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Marta Hromádková

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Przedwczoraj wróciliśmy z opisywanej wycieczki. Chciałabym zlożyć skargę-reklamację na wymieniony hotel Skanes El Hana i przebieg całego pobytu: nigdy nie przeżyliśmy czegoś tak okropnego i gorszego niż pobyt, usługi, wyżywienie i obsługa tego hotelu.

Przedwczoraj wróciliśmy z opisywanej wycieczki. Chciałabym zlożyć skargę-reklamację na wymieniony hotel Skanes El Hana i przebieg całego pobytu: nigdy nie przeżyliśmy czegoś tak okropnego i gorszego niż pobyt, usługi, wyżywienie i obsługa tego hotelu.

Zakwaterowanie
Hotel po prostu nie odpowidał kategorii 4*, poniżej przeciętnej, brudny, karaluchy, zaniedbany, rozpadający się, wszędzie było czuć pleśń i dym papierosowy, wentylacja nie działała, obsługa potworna, nieuprzejma i nieprofesjonalna, karygodnie traktowali nasze rzeczy, męska część obsługi była arogancka i nachalna wobec uczestniczek wycieczki.

Wyżywienie
Kiepska jakość posiłków, nie odpowiadała pakietowi all inclusive, niedostateczny wybór i kilkudniowe jedzenie np. mięso dodawano do sałatek, mało mozliwości dostania przekąsek na terenie obiektu, dużo zamknietych punktów gastronomicznych, krótki przedział czasowy śniadania, obiadu i kolacji, niewietrzona jadalnia - przy 400 ludziach, personel nie zezwalał na otwieranie okien ani włączanie klimatyzacji, pełno much, karaluchów, jedzenie straszne - byliśmy głodni i spragnieni, naprawdę było to potworne

Obsługa w hotelu
Takiej porażki nie przeżyliśmy nigdy.

Plaża
Brudna, nieutrzymana, pełna śmieci i starych stert nagromadzonej trawy, morze zamulone, obsługa bardzo niechętnie wydawała leżaki, które były wliczone w cenę wycieczki.

Ogólne wrażenie
Okropny!!!

Michaela Včeláková

Ocena 3,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Organizacja i zachowanie pracowników biura podróży były katastrofą - zaraz po przylocie bez jakiejkolwiek rozmowy zmieniono nam hotel i zakwaterowano nas w paskudnych pokojach. Ze strony rezydenta nie doczekaliśmy się pomocy. Po 3 dniach i wymianie pokoju byliśmy już zadowoleni.

Organizacja i zachowanie pracowników biura podróży były katastrofą - zaraz po przylocie bez jakiejkolwiek rozmowy zmieniono nam hotel i zakwaterowano nas w paskudnych pokojach. Ze strony rezydenta nie doczekaliśmy się pomocy. Po 3 dniach i wymianie pokoju byliśmy już zadowoleni.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
pierwsze 3 dni - trauma, pokój był na poziomie jakiegoś hostelu czy pokoju dla personelu, wyglądał strasznie. Po wymianie pokoju (po 3 dniach) - byliśy już zadowoleni z pokoju, który dostaliśmy.

Wyżywienie
smakowało nam, porcje duże, można było brać dokładki do oporu :-), dobry wybór, tylko mało owoców - liczyłam na owoce rozdawane także w ciągu dnia

Obsługa w hotelu
w porządku

Plaża
blisko hotelu, leżaki i parasole w ramach all inclusive były za darmo - nie musieliśmy dopłacać; czystośc plaży i morza była zależna od pogody, powinni bardziej dbać o plażę

Ogólne wrażenie
bezczelne zachowanie rezydentki biura podróży oraz poczatkowe nieprzyjemności (poziom pokoju, usługi rezydenta itp.), sprawiły, że na pewno będziemy zwracać się z pisemną skargą do biura, alemimo to wczasy uważamy za udane.

TUI BLUE Scheherazade (ex Sensimar) Ocena: 4/5 Tunezja, Sousse, Hammam Sousse

TUI BLUE Scheherazade (ex Sensimar) opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,8 / 5

Romana P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 30.7. - 5.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Piękne wakacje, doskonały hotel i personel, cena jest odpowiednio wyższa, ale wspaniałe przeżycie.

Piękne wakacje, doskonały hotel i personel, cena jest odpowiednio wyższa, ale wspaniałe przeżycie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czyste pokoje, widok na palmy i morze, zadbana czysta okolica, dużo zieleni, ładna plaża.

Wyżywienie
Absolutnie niesamowity wybór, piękna dekoracja, jedzenie i napoje przez cały dzień, bardzo mili kelnerzy.

Obsługa w hotelu
W tygodniu nie zdążyliśmy nawet skorzystać ze wszystkich ofert sportowych i kulturalnych. Całkowicie wystarczające.

Plaża
Plaża jest ładna, wodorosty są wystarczające, czasem wcale. Leżaki dalej od wody, w pobliżu lokalne bistro z miejscem do siedzenia w altanie na wodzie. W okolicy kąpią się zakryte muzułmanki. W pobliżu dostępna jest oferta ciekawych sportów wodnych.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel idealny dla par, bez dzieci, idealny na relaks ???? piekne widoki, jedzenie smaczne, codziennie ciekawe atrakcje ???? bardzo polecamy

Hotel idealny dla par, bez dzieci, idealny na relaks ???? piekne widoki, jedzenie smaczne, codziennie ciekawe atrakcje ???? bardzo polecamy

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

od 3 346 za os.

Tej Marhaba Ocena: 4/5 Tunezja, Sousse, Sousse

Tej Marhaba opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 3,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel z dużym potencjałem ale bardzo zaniedbany, dużo Arabów mało Europejczyków. Basen duży plus, z leżakami nie ma problemu, pokoje słabe, co dziennie muzyka do 3 rano, hotel przy głównej ulicy - hałas, jedzenie codziennie to samo, serwis plażowy ok- nie ma problemu z leżakami.

Hotel z dużym potencjałem ale bardzo zaniedbany, dużo Arabów mało Europejczyków. Basen duży plus, z leżakami nie ma problemu, pokoje słabe, co dziennie muzyka do 3 rano, hotel przy głównej ulicy - hałas, jedzenie codziennie to samo, serwis plażowy ok- nie ma problemu z leżakami.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Anonim

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Byłam w Tunezji kilkanaście razy w hotelach 4* i 5* ale ten hotel nie zasługuje nawet na 3*. Zawsze były dobre warunki,pyszne jedzenie i plaża przy hotelu.To,że do plaży trzeba podejść ok 400m nie jest problemem,ale droga przebiegająca obok hotelu movenpick jest brudna i wypływają rurą ścieki z hotelu,więc przy upale 38 stopni smród jest nie do wytrzymania.W hotelu brudno,wszędzie wolno palić,żadnej strefy dla niepalących,kanapy w lobby strasznie brudne i są w nich pluskwy.90% gości to agresywni Algierczycy wokół których obsługa skacze a gości z Europy lekceważą.mimo napiwków nie ma żadnego serwisu.jedzenie niejadalne i stale go brakuje,bo dzicz z Algierii wpycha się bez kolejki i zabiera wszystko, a obsługa nie reaguje.dopłaciliśmy do all inclusive i jedliśmy w mieście w knajpach.ani razu nie załapaliśmy się na frytki czy owoce.dzicz brudnymi łapami grzebała w miskach nie używając łyżek do nakładania.Algierczycy się pokładali na materiałowych kanapach a we włosach mieli wszy,więc strach było usiąść.przyjechaliśmy o 4 rano i pierwszą noc spędziliśmy w tragicznych warunkach i w strasznym brudzie,bez poduszek i ręczników.potem zmieniłam pokój na dużo lepszy,z widokiem na morze i przede wszystkim posprzątany.zostawialiśmy codziennie 3 dinary(4,20 zł) i pani sprzątająca była bardzo zadowolona i starała się jak mogła,ale nie da się doszorować deski sedesowej z najtańszego plastiku,która ma wżarty brud sprzed 20 lat.w barze ogromne kolejki,oczywiście Algierczycy obsługiwani poza kolejnością,piwo w kubeczku plastikowym 75-100 ml,a upał 40 stopni.woda była butelkowana 0,5l i 1l.drinki w plastiku 75 ml.dużo można by pisać,wakacje zmarnowane,będziemy domagać się zadośćuczynienia od Rainbow.Niemieckie biura od dawna nie wysyłają tam swoich klientów,rosyjskie bardzo mało,ale przecież Polaków można........Płaciliśmy ponad 2300zł za osobę za tydzień,a rok temu byliśmy w Tunezji w fajnym hotelu 4* Riviera i płaciliśmy 999 zł all incl.,też last minute.

Byłam w Tunezji kilkanaście razy w hotelach 4* i 5* ale ten hotel nie zasługuje nawet na 3*. Zawsze były dobre warunki,pyszne jedzenie i plaża przy hotelu.To,że do plaży trzeba podejść ok 400m nie jest problemem,ale droga przebiegająca obok hotelu movenpick jest brudna i wypływają rurą ścieki z hotelu,więc przy upale 38 stopni smród jest nie do wytrzymania.W hotelu brudno,wszędzie wolno palić,żadnej strefy dla niepalących,kanapy w lobby strasznie brudne i są w nich pluskwy.90% gości to agresywni Algierczycy wokół których obsługa skacze a gości z Europy lekceważą.mimo napiwków nie ma żadnego serwisu.jedzenie niejadalne i stale go brakuje,bo dzicz z Algierii wpycha się bez kolejki i zabiera wszystko, a obsługa nie reaguje.dopłaciliśmy do all inclusive i jedliśmy w mieście w knajpach.ani razu nie załapaliśmy się na frytki czy owoce.dzicz brudnymi łapami grzebała w miskach nie używając łyżek do nakładania.Algierczycy się pokładali na materiałowych kanapach a we włosach mieli wszy,więc strach było usiąść.przyjechaliśmy o 4 rano i pierwszą noc spędziliśmy w tragicznych warunkach i w strasznym brudzie,bez poduszek i ręczników.potem zmieniłam pokój na dużo lepszy,z widokiem na morze i przede wszystkim posprzątany.zostawialiśmy codziennie 3 dinary(4,20 zł) i pani sprzątająca była bardzo zadowolona i starała się jak mogła,ale nie da się doszorować deski sedesowej z najtańszego plastiku,która ma wżarty brud sprzed 20 lat.w barze ogromne kolejki,oczywiście Algierczycy obsługiwani poza kolejnością,piwo w kubeczku plastikowym 75-100 ml,a upał 40 stopni.woda była butelkowana 0,5l i 1l.drinki w plastiku 75 ml.dużo można by pisać,wakacje zmarnowane,będziemy domagać się zadośćuczynienia od Rainbow.Niemieckie biura od dawna nie wysyłają tam swoich klientów,rosyjskie bardzo mało,ale przecież Polaków można........Płaciliśmy ponad 2300zł za osobę za tydzień,a rok temu byliśmy w Tunezji w fajnym hotelu 4* Riviera i płaciliśmy 999 zł all incl.,też last minute.

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

The Orangers Beach Resort & Bungalows Ocena: 4/5 Tunezja, Hammamet, Hammamet

The Orangers Beach Resort & Bungalows opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ivana K.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 26.9. - 6.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Piękny hotel, czysty basen, piękny ogród.

Piękny hotel, czysty basen, piękny ogród.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
W porządku.

Wyżywienie
Szeroki asortyment, czasami problemy z uzupełnieniem w godzinach szczytu. Przyjemny, pomocny personel.

Obsługa w hotelu
Bez komentarza

Plaża
Piękny, piękny cień, palmy i obsługa.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 2 949 za os.