Mandarava Resort Ocena: 4/5 Tajlandia, Phuket, Karon
Eduard V.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 26.10. - 10.11.2023 Oceniono: Listopad 2023
W ciągu ostatnich lat byłem w Tajlandii szósty raz, 2 razy w ramach wycieczki krajoznawczej i 3 razy na Koh Samui, tym razem w Phuket. Moje uwagi dotyczą nie tylko samego hotelu, bo to nie on odpowiada za moje mieszane uczucia, ale przede wszystkim usług CK i częściowo także CA, i porównuję to z moimi wyjazdami do Chin, Japonii, Indonezji, Australii itp.
W ciągu ostatnich lat byłem w Tajlandii szósty raz, 2 razy w ramach wycieczki krajoznawczej i 3 razy na Koh Samui, tym razem w Phuket. Moje uwagi dotyczą nie tylko samego hotelu, bo to nie on odpowiada za moje mieszane uczucia, ale przede wszystkim usług CK i częściowo także CA, i porównuję to z moimi wyjazdami do Chin, Japonii, Indonezji, Australii itp.
Zakwaterowanie
Duży pokój o powierzchni 53 m2, oddzielna garderoba, łazienka i toaleta doskonale oddzielone od części dziennej itp. Widzę jednak duży problem ze strony CK i CA w oferowaniu tego hotelu i w katalogu, który hotel oferuje. Mam 80 lat i wadę serca - migotanie. Hotel składa się z wielu oddzielnych willi na stromym zboczu, jadalnie (tajska i międzynarodowa) znajdują się na samym szczycie stromego wzgórza i można się do nich dostać stromymi schodami lub drogą asfaltową o nachyleniu około 30%. Recepcja znajdowała się w połowie drogi od mojego pokoju. Czyli codzienna rozgrzewka przed stromym zboczem. Powinno być ostrzeżenie o takiej dyspozycji w menu, bo ten hotel po prostu nie jest odpowiedni dla osób starszych.
Wyżywienie
Jedzenie było bardzo dobre, pod warunkiem, że wiesz, co zamówić. W każdej okolicznej restauracji i przy plaży znajdują się dziesiątki dobrych restauracji, które mają menu ze zdjęciami oferowanego jedzenia, ponieważ tylko ktoś, kto nie mówi po tajsku, może wybrać z menu. W większości przypadków nawet angielski nie wystarczy. W większości przypadków nie ma to znaczenia, bo prawie wszędzie, gdzie byłem, hotele 4 i 5 gwiazdkowe oferowały program All inclusive, więc mogłem wybierać. Ten hotel oferuje wyłącznie niepełne wyżywienie, więc wybór dotyczy wyłącznie opisu kuchni w języku angielskim lub tajskim. Z drugiej strony należy pochwalić jakość i miłą obsługę oraz wieczorny program (prawie codziennie wieczorki muzyczne i taneczne podczas kolacji).
Obsługa w hotelu
Ponieważ mogę porównać usługi innych tajskich i azjatyckich hoteli, mogę potwierdzić najwyższą jakość usług hotelu pod każdym względem z dwoma wyjątkami: 1. - wszędzie tam, gdzie nie ma dostępu do wody pitnej, hotele zapewniają gościom co najmniej 2-litrowe butelki wody butelkowanej codziennie wodę w swoich pokojach. Hotel ten pozwala zaoszczędzić wodę, a dla 2 osób dostępne są tylko 2 litrowe butelki. Jasne, więcej mogę strzelać w lobby lub przy basenie, ale droga do tych źródeł była dla mnie dość trudna ze względu na ukształtowanie terenu. 2. - CK oferuje 3 kategorie cenowe pokoi. Pierwsze dwa (być może Standard i DeLuxe) z informacji, które otrzymałem, różnią się jedynie tym, że w droższym pokoju jest internet, a w tańszym też internet, ale jak w hotelu. Ponieważ potrzebowałem internetu w pokoju, dodatkowo przed wyjazdem zapłaciłem za droższy pokój, by na miejscu przekonać się, że internet jest wszędzie w całym hotelu. Za to, co zebrano, około 2500 CZK/os. Nie zrozumiałem więcej.
Plaża
Plaża była doskonała, leżaki oczywiście za 200 THB za dzień, ale wszystko OK, doskonałe jadalnie z dobrą kuchnią po drugiej stronie ulicy, hotel zapewnił bezpłatny transport z hotelu i z powrotem, absolutnie OK
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Gábor György Dr. Vermes
Zweryfikowana opinia Data pobytu 16.2. - 4.3.2023 Oceniono: Marzec 2023
10/10
10/10
Zakwaterowanie
10/10
Wyżywienie
8/10
Obsługa w hotelu
10/10
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 5 521 zł za os.