Takua Pa: hotele z opiniami, znaleziono 3 hotele

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Grand Mercure Khao Lak Bangsak Ocena: 5/5 Tajlandia, Khao Lak, Takua Pa

Ocena 5,0 / 5

Grand Mercure Khao Lak Bangsak opinie

Fantastyczny (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Marcin Arkadiusz J.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.11. - 14.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Piękny hotel

Piękny hotel

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje z dojściem do basenu rewelacyjne czysto i luksusowo

Wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu niczego nie brakowało

Obsługa w hotelu
Obsługa na najwyższym poziomie

Plaża
Plaża czysta z wystarczającą liczbą leżaków

Kinga M.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.11. - 14.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

od 5 772 za os.

Bangsak Merlin Resort Ocena: 5/5 Tajlandia, Khao Lak, Takua Pa

Bangsak Merlin Resort opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,6 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Anna O.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.10. - 9.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Mocno mieszane, w dniu przyjazdu oczekiwaliśmy 6 godzin na zakwaterowanie ponieważ jak twierdził personel hotelu pokój był sprzątany. Zwróciliśmy uwagę, że siedzimy pod pokojem i tam nikt nie sprząta. Ostatecznie nie zostaliśmy zakwaterowani do pokoju który nam został przydzielony i wpisany na depozycie, przyczyny nie poznaliśmy. W zakresie wyżywienia mieliśmy wykupiony All Inclusive w dniu przyjazdu nie otrzymaliśmy w ramach wykupionego wyżywienia obiadu, ponieważ doba hotelowa zaczynała się o godz.15.00. O tym fakcie zostaliśmy poinformowani przez personel hotelu. Czas oczekiwania na posiłki wynosił od 40 minut do 2 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Wszystkie Dania obiadowe i kolacja wydawane były z karty więc nie było możliwości przyniesienia jedzenia. Hotel nie wydaje opasek a po każdym posiłku należy podpisać rachunek, na który trzeba mocno zwracać uwagę czy to co faktycznie zostało zamówione jest wpisane na rachunku. Mieliśmy sytuacje w której mąż zamówił do kolacji piwo, po braku przyniesienia go po 30 minutach poprosił ponownie. Na rachunku zostały wykazane 2 sztuki mimo wypicia 1 sztuki. Na zwrócenie uwagi personel nie poprawił rachunku. Hotel nie poinformował nas o prawdziwych kosztach usługi za pranie. W pokoju widniała karteczka że za 20 szt. koszt wyniesie 950thb, mimo przekazania większej ilości ubrań nie została naliczona „promocja”, jak również został wykazany VAT na poziomie 18% gdzie w Tajlandii VAT wynosi 7%. Podczas rozmowy z pracownicą recepcji okazało się że usługa poza vatem zawiera dodatkowe 11% o których nie zostaliśmy poinformowani. Podczas naszego pobytu hotel kilkukrotnie wyłączał z użytkowanie salę z aktywnościami -impreza prywatna, cześć ogrodu-wesele, bar - wesele, główną restaurację- wesele.

Mocno mieszane, w dniu przyjazdu oczekiwaliśmy 6 godzin na zakwaterowanie ponieważ jak twierdził personel hotelu pokój był sprzątany. Zwróciliśmy uwagę, że siedzimy pod pokojem i tam nikt nie sprząta. Ostatecznie nie zostaliśmy zakwaterowani do pokoju który nam został przydzielony i wpisany na depozycie, przyczyny nie poznaliśmy. W zakresie wyżywienia mieliśmy wykupiony All Inclusive w dniu przyjazdu nie otrzymaliśmy w ramach wykupionego wyżywienia obiadu, ponieważ doba hotelowa zaczynała się o godz.15.00. O tym fakcie zostaliśmy poinformowani przez personel hotelu. Czas oczekiwania na posiłki wynosił od 40 minut do 2 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Wszystkie Dania obiadowe i kolacja wydawane były z karty więc nie było możliwości przyniesienia jedzenia. Hotel nie wydaje opasek a po każdym posiłku należy podpisać rachunek, na który trzeba mocno zwracać uwagę czy to co faktycznie zostało zamówione jest wpisane na rachunku. Mieliśmy sytuacje w której mąż zamówił do kolacji piwo, po braku przyniesienia go po 30 minutach poprosił ponownie. Na rachunku zostały wykazane 2 sztuki mimo wypicia 1 sztuki. Na zwrócenie uwagi personel nie poprawił rachunku. Hotel nie poinformował nas o prawdziwych kosztach usługi za pranie. W pokoju widniała karteczka że za 20 szt. koszt wyniesie 950thb, mimo przekazania większej ilości ubrań nie została naliczona „promocja”, jak również został wykazany VAT na poziomie 18% gdzie w Tajlandii VAT wynosi 7%. Podczas rozmowy z pracownicą recepcji okazało się że usługa poza vatem zawiera dodatkowe 11% o których nie zostaliśmy poinformowani. Podczas naszego pobytu hotel kilkukrotnie wyłączał z użytkowanie salę z aktywnościami -impreza prywatna, cześć ogrodu-wesele, bar - wesele, główną restaurację- wesele.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel bardzo czysty i zadbany. Łóżka niesamowicie wygodne, bardzo dobre wyposażenie (od szczoteczek i pasy do zębów po suszarki i sól do kąpieli)

Wyżywienie
Wyżywienie jakościowo bardzo dobre, posiłki nie były obfite natomiast bez problemu się nimi najadaliśmy. Problem był natomiast czas oczekiwania na jedzenie i napoje. Na napoje czekaliśmy średnio około 30 minut natomiast na jedzenie do 2 godzin. Sytuacja była notoryczna, na cały pobyt jeden raz personel przeprosił nas za długi czas oczekiwania na jedzenie, potem absolutnie nikt się tym nie przejmował. Prośby kierowane do personelu restauracji głównej (bo tylko w niej był problem) pozostawiane były bez żadnej reakcji.

Obsługa w hotelu
Bardzo drogie w porównaniu do oferowanych usług koło hotelu. Masaż w hotelu stanowił koszt ok 1600 bht gdzie 200 m od hotelu ta sama usługa kosztowała 300 bht. Identyczna sytuacja dotyczyła usługi prania ubrań. Koszt transportu zarówno w hotelu jak i poza nim identyczny.

Plaża
Plaża czysta, leżaki na plaży bezpłatne. Wydzielona cześć plaży jest niewielka ale całkowicie wystarczająca. Hotel przy samej piaszczystej plaży. Woda w morzu cieplejsza niż w basenach. Przepiękne muszle i wszędobylskie kraby. Nam się bardzo podobała.

Ewa Anna B.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 9.12. - 22.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

od 8 033 za os.

Pullman Khao Lak Resort Ocena: 5/5 Tajlandia, Khao Lak, Takua Pa

Pullman Khao Lak Resort opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,8 / 5

Ewa D.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 2.3. - 15.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Wspaniałe miejsce. Luksus, zieleń wokół, wspaniała obsługa. Marzenie.

Wspaniałe miejsce. Luksus, zieleń wokół, wspaniała obsługa. Marzenie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
wszystko ok, wygodne łóżka, łóżeczko dla dziecka na życzenie

Wyżywienie
Różnorodne, smaczne. Czasem tylko nie idealnie ciepłe.

Obsługa w hotelu
Super wszystko

Plaża
mocne fale ale ok

Katarzyna C.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 10.2. - 23.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Hotel położony w spokojnej okolicy, troszkę na uboczu.

Byliśmy w terminie 11-16.02, czyli w szczycie sezonu, choć obłożenie w hotelu było 100% to nasz pobyt oceniamy bardzo dobrze. Część wspólna jest cicha, więc można się zrelaksować. Bardzo ładny wystrój hotelu, nowoczesny.

Hotel położony w spokojnej okolicy, troszkę na uboczu.

Byliśmy w terminie 11-16.02, czyli w szczycie sezonu, choć obłożenie w hotelu było 100% to nasz pobyt oceniamy bardzo dobrze. Część wspólna jest cicha, więc można się zrelaksować. Bardzo ładny wystrój hotelu, nowoczesny.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój delux jest bardzo przestrony, ale też przytulny. Pokój połączony jest z łazienką, w której jest prysznic i wanna. Toaleta jest odseparowana.

W pokoju znajduje się duże łóżko, telewizor, czajnik (zestaw do parzenia kawy/herbaty), stolik, szezlong.

Wyżywienie
My korzystaliśmy tylko ze śniadań w hotelu i były one bardzo dobre. Śniadanie jest w formie bufetu, który jest bardzo różnorodny. Dostępne są dania na słodko, wytrawne, owoce i różnego rodzaju napoje i soki.

Przykłady dań wytrawnych - jajka w różnej postaci (sadzone, jajecznica/omlet, na twardo), pad thai, krewetki, ryż, curry, szynki i sery, kiełbaski/parówki, sałatki.

Przykłady dań na słodko - gofry, naleśniki, owsianki, płatki na mleku, ciasta, croissanty, świeże owoce (marakuja, ananas, arbuz)

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu była bardzo miła i pomocna.

Hotel oferuje usługi zarówno dla osób dorosłych (spa, siłownia), jak i dzieci (place zabaw, kino pod chmurką).

Wypożyczalnia sprzętu wodnego w cenie pobytu.

Istnieje możliwość wypożyczenia rowerów z hotelu (podczas naszego pobytu wynajem był darmowy) lub skorzystanie z busa hotelowego, który kursuje do miasta (koszt w jedną stronę - 300 batów od osoby).

Plaża
Piaszczysta plaża. Na plaży znajdują się dmuchane pufy i parasole. Przy plaży znajduje się hotelowy basen, przy którym są leżaki i parasole co jest bardzo fajną sprawą - można korzystać zarówno z morza/plaży jak i z basenu.

od 5 758 za os.

Wszystkie opinie o hotelach

Inne miejscowości w regionie