Jana P.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.7. - 8.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023
Grand Hotel Portorož Ocena: 4/5 Słowenia, Portorož
Wakacje spełniły oczekiwania, zarówno lokalizacja, jedzenie jak i zakwaterowanie były świetne, jedyne, co nie było dobre, to bardzo drogi parking i brak własnego parkingu hotelowego. Za parking zapłaciliśmy 18 euro dziennie, co jest sporym minusem, ale na szczęście nic więcej nie można zarzucić.
Wakacje spełniły oczekiwania, zarówno lokalizacja, jedzenie jak i zakwaterowanie były świetne, jedyne, co nie było dobre, to bardzo drogi parking i brak własnego parkingu hotelowego. Za parking zapłaciliśmy 18 euro dziennie, co jest sporym minusem, ale na szczęście nic więcej nie można zarzucić.
Zakwaterowanie
Pokój był idealnie w porządku, codziennie czyste ręczniki, sprzątane, pełna satysfakcja.
Wyżywienie
Jedzenie było super, duży wybór zarówno na śniadanie jak i na kolację. Bufet zimny i ciepły, duży wybór owoców, deserów, do obiadokolacji dwa rodzaje zup. Nie ma na co narzekać.
Obsługa w hotelu
Basen hotelowy był zamknięty, nie korzystaliśmy z innych usług.
Plaża
Nie korzystaliśmy z hotelowej plaży. Była to betonowa „plaża” ze schodami do wody, która nie była do końca czysta. Chodziliśmy na plaże w sąsiednich miejscowościach.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)