Naszym zdaniem
Komfortowy hotel w doskonałej lokalizacji. Dobra baza wypadowa na wycieczki po wyspie. Doskonała kuchnia, różnorodność atrakcji zarówno w hotelu, jak i jego okolicach. Hotel uczestniczy w ekologicznym programie Go Green.
Położenie
Na wyspie Mahe, nad malowniczą zatoką i jej piaszczystą, długą plażą Beau Vallon, 20 minut jazdy z lotniska, 10 minut od stolicy.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, punkt wymiany walut, butik, sala konferencyjna, zaplecze biznesowe, biblioteczka, sklepik, restauracja główna, restauracja indyjska z otwartą kuchnią, piętrowy bar przy basenie z widokiem na ocean (drinki, koktajle, wieczorem muzyka na żywo), restauracja przy plaży (a' la carte od 12:30 do 16:00), bar take away, gabinet pomocy lekarskiej, pralnia, internet.
Pokoje
W 5-piętrowym budynku (2 windy, w tym jedna panoramiczna) otoczonym ogrodem. Pokoje są przytulne (24 m2), zaprojektowane w klasycznym, gustownym stylu. Wyposażenie: klimatyzacja, mała lodówka, sejf, zestaw do zaparzania kawy/herbaty, TV sat, w niektórych odpłatnie łącza internetowe, łazienka z prysznicem, suszarka do włosów, WC, balkon z widokiem na ogród lub ocean.
Coral Standard Honeymooners - pokoje standardowe ze specjalną promocją dla nowożeńców. Warunkiem skorzystania z promocji jest przedstawienie aktu małżeństwa; data ślubu maksymalnie 9 miesięcy wstecz od terminu zameldowania w hotelu. Obowiązkowo !!! - Data ślubu i akt ślubu (oryginał i w języku angielskim) muszą zostać okazane przy zameldowaniu w hotelu. W przypadku ich braku, goście hotelowi zostaną zobowiązani do dopłaty za pokój na miejscu w recepcji hotelowej wysokości ok 35%-40% wartości rezerwacji.
Wyżywienie
BB: śniadania
HB: śniadania i obiadokolacje
Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym, tenis stołowy, sporty wodne (windsurfing, narty wodne, parasailing, snorkeling, nurkowanie głębinowe), wycieczki, widokowe przeloty helikopterem, występy folklorystyczne.
Dla dzieci
Brodzik, łóżeczka niemowlęce, wysokie krzesełka, menu dziecięce na życzenie.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty za zrównoważony rozwój środowiska turystycznego płatnej na miejscu, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego ok 1 Euro/dzień/osoba (dotyczy tylko wyspy Silhouette).
WAŻNE - Health Travel Authorisation
Warunkiem wjazdu do kraju jest wypełnienie Health Travel Authorisation: https://seychelles.govtas.com/.
Turyści, zarówno dorośli, jak i dzieci, zobowiązani są do zarejestrowania podróży maksymalnie 10 dni przed datą wylotu, ale nie później niż 72 godziny przed planowaną godziną wylotu z Polski. Do rejestracji wymagane są następujące dokumenty: paszport, dane dot. lotu, potwierdzenie rezerwacji pobytu, karta debetowa/kredytowa do dokonania opłaty rejestracyjnej w wysokości ok. 10 euro.
Uwagi
Po przylocie na Seszele należy podać adres planowanego miejsca pobytu, jak również dysponować odpowiednimi do czasu pobytu środkami finansowymi (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).
W przypadku zakupienia pobytu w hotelu na wyspie Praslin lub La Digue transfer do hotelu po przylocie/przed lotem powrotnym uzależniony jest od godzin kursowania promu. Godziny te mogą ulegać zmianom. W przypadku braku możliwości zorganizowania transferu w danym dniu konieczne jest spędzenie nocy po przylocie lub dzień przed wylotem w hotelu na głównej wyspie, Mahe.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html