Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Omanu

Hotel Millennium Resort Salalah

Ocena: 5/5

Oman, Salalah, Salalah

od 4 548 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis ogólny

Hotel wellness Millennium Resort Salalah jest oddalony o ok. 2 km od plaży (bezpłatny transfer na plażę). Do turystycznego centrum jest ok. 1 km. Miasto Saada jest oddalone o około 2 km (Salalah około 4 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1 km. Dodatkową rozrywkę podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 5 km). W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (SLL) położone jest ok. 21 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer.

Wyposażenie

Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 285 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 4 budynkach gospodarczych. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację, sejf (za ewentualną opłatą), salon fryzjerski, kiosk, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 5 sal konferencyjnych z łącznie 50 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem i usługami tłumaczeniowymi. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa konsjerża jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.

Basen

Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.

Wyżywienie

Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive Light: śniadanie, obiad i kolacja. Obiad i kolacja można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Dodatkowo woda oraz napoje bezalkoholowe w określonych godzinach.

Sport/czas wolny

Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za ewentualną opłatą). Oferty wellness: solarium za opłatą. Strefa spa, sauna, łaźnia parowa i masaże za ewentualną opłatą.

Informacje dodatkowe

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku.
1 sypialnia Wewnętrzny (Boczny widok na morze lub basen):
Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.

Standard Widok na lagune

Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.

Deluxe Pokój (Boczny widok na morze lub basen)

Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.

Premium Pokój (Widok na basen, Balkon)

Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.

Superior Pokój (Widok na kanal)

Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.

2 sypialnie Villa

Pokoje wyposażone są w ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą) oraz sejf (za ewentualną opłatą) oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną i prysznicem.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 232 opinii)

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

18. najwyższa ocena z 324 hoteli w Oman

Anna T.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 31.12.2024 - 7.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Millennium Resort Salalah Ocena: 5/5 Oman, Salalah

Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu, nie mamy na co narzekać. Zakwaterowanie, usługi, jedzenie, morze, wszystko jest super. Świetnie odpoczęliśmy.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu, nie mamy na co narzekać. Zakwaterowanie, usługi, jedzenie, morze, wszystko jest super. Świetnie odpoczęliśmy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest piękny, codziennie sprzątany. Wszędzie bardzo miło, czysto i pachnąco.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, zawsze mieliśmy coś do wyboru. Smak jest bardzo dobry. Zawsze dokumentowali jedzenie.

Obsługa w hotelu
Pracownicy są bardzo mili, uśmiechnięci, zawsze chętni do spotkania.

Plaża
Autobus jedzie na plażę i z powrotem 5 razy dziennie o określonej godzinie. Plaża jest piękna, dużo leżaków. Lunch serwowany jest również na plaży i nie trzeba na niego jechać do hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karel Gába

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.1. - 10.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Millennium Resort Salalah Ocena: 5/5 Oman, Salalah

Urlop spełnił nasze oczekiwania.

Urlop spełnił nasze oczekiwania.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Anna T.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 31.12.2024 - 7.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Millennium Resort Salalah Ocena: 5/5 Oman, Salalah

Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu, nie mamy na co narzekać. Zakwaterowanie, usługi, jedzenie, morze, wszystko jest super. Świetnie odpoczęliśmy.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu, nie mamy na co narzekać. Zakwaterowanie, usługi, jedzenie, morze, wszystko jest super. Świetnie odpoczęliśmy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest piękny, codziennie sprzątany. Wszędzie bardzo miło, czysto i pachnąco.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, zawsze mieliśmy coś do wyboru. Smak jest bardzo dobry. Zawsze dokumentowali jedzenie.

Obsługa w hotelu
Pracownicy są bardzo mili, uśmiechnięci, zawsze chętni do spotkania.

Plaża
Autobus jedzie na plażę i z powrotem 5 razy dziennie o określonej godzinie. Plaża jest piękna, dużo leżaków. Lunch serwowany jest również na plaży i nie trzeba na niego jechać do hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karel Gába

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.1. - 10.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Millennium Resort Salalah Ocena: 5/5 Oman, Salalah

Urlop spełnił nasze oczekiwania.

Urlop spełnił nasze oczekiwania.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tereza Holcmanová

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.12. - 31.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Millennium Resort Salalah Ocena: 5/5 Oman, Salalah

Reklamuję wyjazd

Reklamuję wyjazd

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest starszego typu, ale czysty.

Wyżywienie
Jedzenie było naprawdę kiepskie, był mały wybór, jedzenie było niedogotowane, mięso z grilla było niedogotowane i często bardzo ostre. Posiłki dla małych dzieci. Razem z innymi pasażerami złożyłem skargę do delegata i kierownictwa hotelu na tylną oś.

Obsługa w hotelu
Hotelowy kącik dla dzieci do spania, kręcenia i niszczenia zabawek.

Plaża
Spinava, pisek plny odpadku, na plazi vyber z pokrmu otresny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (5) (2)

Anna Marie K.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.12. - 27.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Millennium Resort Salalah Ocena: 5/5 Oman, Salalah

Absolutne rozczarowanie, byliśmy już w Omanie w 5* i chcieliśmy cieszyć się Świętami Bożego Narodzenia w cieple z rodziną, kiedy sięgnęliśmy po bezpieczeństwo w Omanie. Niestety hotel odpowiada maksymalnie 3*, plaża jest brudna, jedzenie fatalne, basen zimny. Kolejki do wszystkiego, obsługa bardzo niechętna (na szczęście było kilka wyjątków), ale wyciągnięte ręce po napiwki. Dowóz na plażę zdezelowanymi mikrobusami, gdzie nawet 20 minut oczekiwania nie gwarantuje, że się na nią zmieścicie. Ponieważ 90% gości to Czechy, czuliśmy się jak w Mácháču. Zdecydowanie nie jest to hotel odpowiedni dla rodzin z dziećmi. Co gdzie indziej jest standardem, tutaj trzeba było o to błagać z bardzo niechętną obsługą. Wielki błąd, wielkie rozczarowanie, nigdy więcej, absolutnie nie polecamy tego.

Absolutne rozczarowanie, byliśmy już w Omanie w 5* i chcieliśmy cieszyć się Świętami Bożego Narodzenia w cieple z rodziną, kiedy sięgnęliśmy po bezpieczeństwo w Omanie. Niestety hotel odpowiada maksymalnie 3*, plaża jest brudna, jedzenie fatalne, basen zimny. Kolejki do wszystkiego, obsługa bardzo niechętna (na szczęście było kilka wyjątków), ale wyciągnięte ręce po napiwki. Dowóz na plażę zdezelowanymi mikrobusami, gdzie nawet 20 minut oczekiwania nie gwarantuje, że się na nią zmieścicie. Ponieważ 90% gości to Czechy, czuliśmy się jak w Mácháču. Zdecydowanie nie jest to hotel odpowiedni dla rodzin z dziećmi. Co gdzie indziej jest standardem, tutaj trzeba było o to błagać z bardzo niechętną obsługą. Wielki błąd, wielkie rozczarowanie, nigdy więcej, absolutnie nie polecamy tego.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Obiekt najlepsze lata miał już za sobą, ale to wystarczyło. Doceniam chęć w recepcji, aby bez problemu pożyczyć nam ładowarkę. Przydzielono nas do pokoju, który miał zepsuty odpływ w wannie i był pełen wody, recepcja obiecała naprawę, tylko opróżniła wannę, ale jej nie wyczyściła (nawet po dwóch czyszczeniach), więc zapach i brud w cała łazienka. Sufit podwieszany w łazience również był słabo wykonany, przez co drzwi ocierały się o sufit i wszędzie niszczył tynk. Wyposażenie tylko dla dwóch osób dorosłych - dwa ręczniki kąpielowe, dwa małe ręczniki - jeden przed prysznicem Podróżowaliśmy z dwójką dzieci, dostawka była przygotowana tylko dla starszego dziecka i była niekompletna, bez kołdry, jedynie z kocykiem gryzącym. W recepcji powiedzieli nam, że jeśli chcemy łóżko dla drugiego dziecka, to musimy dopłacić, po czym obsługa hotelowa wrzuciła mi między drzwi poduszkę i kolejny kocyk do gryzienia, abyśmy chociaż coś mieli. Rozmawialiśmy o tym z delegatem, po pokazaniu zdjęć i informacji o dostawkach załatwił nam inny pokój, tym razem z tarasem. Taras był pięknie duży, z dwoma krzesłami i stołem. Niestety klamka odpadła, a drzwi tarasowe zaklejono czarną taśmą, aby zapobiec przedostawaniu się światła. Sztuczna murawa na świeżym powietrzu była pełna kurzu, znaleźliśmy też niedopałki papierosów. Nie mieliśmy już siły się ruszać i kłócić. W okolicy było bardzo ślisko, zwłaszcza na mostach, co było bardzo niebezpieczne dla dzieci – ogólnie hotel nie jest odpowiedni dla dzieci. W pokoju zabaw dla dzieci połamane zabawki z wystającymi drutami, brud, mały brudny pokój na plaży.

Wyżywienie
Była najgorszą częścią całego pobytu. Większy wybór mają też w pensjonacie w Hustopečach. Ogólnie rzecz biorąc, było to bardziej jak pełne wyżywienie z najtańszymi napojami w puszkach. Na śniadanie surowe placki, jeden rodzaj „szynki” ala junior, jeden rodzaj sera (po rezerwacji dodano drugi ser), płatki kukurydziane (później dodano też kulki czekoladowe), kompot owocowy lub wrzucony do miski (melon, winogrona), melon zupełnie bez smaku, przez resztę tygodnia na stojaku na zmianę jeden rodzaj owoców - jednego dnia jabłka, potem gruszki, śliwki, mandarynki, 2x małe banany - nie uzupełniały, musieliśmy je zdobyć powiedzieć Do picia koncentraty soków z plastikowych kaloszy, wypełnione lodem (dla wielu klientów problemy trawienne nie trwały długo), woda Detox z ogórkiem i cytrusami. Do najtańszych imitacji słodkich napojów jednego dnia podawano lemoniadę Sprite/7Up, drugiego zieloną imitację Mountain Dew, choć licencjonowane napoje chowano w nieprzezroczystych lodówkach lub na plaży na żądanie, praktycznie tylko dla miejscowych. Jeśli chcieliśmy napój gazowany lub Ginger Ale w puszce, albo od razu mówili, że nie mają dla nas, albo bardzo niechętnie sięgali do nieprzezroczystej lodówki, albo nawet poszli aż do magazynu na plaży. Nawet na życzenie nie były dostępne żadne alternatywy dla mleka, tylko zimne mleko na śniadanie. W torebce tylko herbata zielona, czarna i miętowa. Kiedyś najsmaczniejsze były obiady, pewnie ze względu na mniejsze obłożenie hotelu. 4 gołąbki z jedzeniem + ryż, surowe ziemniaki i surowe, twarde warzywa gotowane na parze. Jedna zupa. Na koniec pobytu pojawił się puree ziemniaczane, zawsze makaron z sosem. Kurczak, najtańsza ryba, czasem kawałek wołowiny (twardy) lub wielbłąda. Różne mięsa z grilla na świeżym powietrzu, dobre na lunch, surowe mięso wieczorem ze względu na nawałnicę gości i brak czasu na przygotowanie. Ekstremalne kolejki do grilla, czas oczekiwania około 20-30 minut. Desery słodzone sztuczną bitą śmietaną, sztucznymi piankami, bułką przypominającą brownie - czekoladową i lekką. Zupełnie nic dla dzieci, brak lady dla dzieci, lody, nic, jedzenie dla dorosłych bardzo ostre.

Obsługa w hotelu
Basen był lodowaty, nieogrzewany, brodzik dla dzieci był napełniony zimną wodą z prysznica rano, było bardzo pochmurno. Bar przy basenie nie funkcjonuje (po co miałby być, skoro kąpali się w nim tylko najbardziej zahartowani ludzie), będzie czynny dopiero od 25.12. Śmieci, puszki w małych basenach wzdłuż hotelu. 2 centra fitness - dla kobiet i mężczyzn, dla kobiet bardzo słabo wyposażone (w dodatku chodziły do niego miejscowe kobiety z okolicy, więc nie było to tylko dla gości hotelowych), potem pojawiła się informacja, że istnieje możliwość korzystania z również centrum fitness dla mężczyzn. Szalony pokój zabaw dla dzieci, połamane zabawki, brud. Fryzjer, możliwość masażu - Koka z radością przedstawia swoje usługi. W hotelu znajdują się taksówki, którymi następnie jeździliśmy na plażę - 40 minut oczekiwania w kolejce na autobus przekonało nas do skorzystania z taksówki, jednolita cena 5 riali. Możliwość wynajęcia samochodu. Podczas kolacji gra skrzypek. Doceniam uroczysty wieczór bożonarodzeniowy, podczas którego widać było, że hotel umie dobrze gotować i robić doskonałe desery (tego oczekiwaliśmy od hotelu 5*, niestety w zwykłe dni było tylko rozczarowanie), dla dzieci 25.12. przygotowane prezenty, słodycze i Święty Mikołaj.

Plaża
Plaża jest 7 minut jazdy od hotelu, ile razy nie wystarczyło przybycie nawet 20 minut wcześniej na transfer, raz czekaliśmy w kolejce 40 minut, a potem poddaliśmy się i wzięliśmy taksówkę. W drodze powrotnej znowu musieliśmy wyjechać 20-30 minut wcześniej, ale zawsze się zmieściliśmy. Plaża jest niesamowicie brudna, pełna niedopałków papierosów, śmieci, nadepnęliśmy nawet na ostry plastikowy widelec lub odłamki talerza, rano na stołach stały puste puszki lub filiżanki po kawie. Serwis plażowy poszedł z pierwszymi gośćmi, więc plaża nie była gotowa, na ręczniki musieliśmy czekać godzinę, zanim przyszły z kolejnym odbiorem. Resztki plażowej przekąski ze śniadania (sucha bułka), suche tosty, bez owoców, bez lodów, na lunch surowe mięso z grilla. Ratownik poszedł wyrzucić kosze, podać napoje lub rozdać ręczniki. Obsługa na plaży bardzo zirytowana i nieprzyjemna. W toalecie damskiej dwie toalety, jedna bez deski, podłoga bardzo śliska, papier toaletowy nie uzupełniany.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (7) (2)

Vladimíra C.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.12. - 27.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Millennium Resort Salalah Ocena: 5/5 Oman, Salalah

zadowolenie

zadowolenie

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
ładny hotel, czysty i pokój. Regularne czyszczenie

Wyżywienie
doskonałe śniadanie, wybór sałatek, słodyczy, owoców Reklamacja: codzienne oczekiwanie w kolejce po smażone mięso

Obsługa w hotelu
miły dzień Bożego Narodzenia, pięknie udekorowany Nagana dla egipskiego delegata Achmeda. Któregoś dnia pojawił się zimny basen, do którego nie można było wejść

Plaża
piękne, ciepłe i czyste morze, doskonały serwis plażowy, bezproblemowy transport minibusem. Zawsze jeździł na czas

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 27 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Temperatura powietrza 27 °C

  • Temperatura wody 25 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 28 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Piątek 28 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Sobota 27 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Niedziela 27 °C temperatura w nocy 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Niski sezon
  6. Czerwiec: Niski sezon
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować