Podobały nam się wakacje na całym świecie. Muszę pochwalić bardzo aktywną postawę delegata przydzielonego do naszego hotelu. Miał bardzo sympatyczne usposobienie, miał mnóstwo informacji i pomimo tego, że nie był obywatelem Czech, dobrze znał język czeski. Pomógł nam również w wypożyczeniu samochodu. Nie mogliśmy znaleźć wypożyczalni, która miałaby jeszcze wolne pojazdy, a Pan Delegat znalazł i zorganizował dla nas wynajem pojazdu dla naszej max. zadowolenie. Ogólnie oceniam jego pracę w naszym hotelu bardzo pozytywnie.
Zakwaterowanie
Nocleg nas trochę zaskoczył, bo w zeszłym roku mieszkaliśmy w Millennium Resort i było tylko kilkadziesiąt euro droższe, ale najwyraźniej ze względu na większy hotel komfort był nieporównywalny. Hotel Dar Al Noori jest hotelem mniejszym, ale po częściowym remoncie i czystym. Personel starał się utrzymać go w czystości i to było widać. Naprawdę nie można nic zarzucić życzliwości personelu i czystości. Podobało mi się, że w ofercie biura podróży było napisane, że jest to nocleg dla „mniej wymagających turystów” i to prawda. Cóż, część klientów również zareagowała na to, ale nie będzie to miało wpływu na bilet.
Wyżywienie
Naszym zdaniem jedzenie było dostatecznie urozmaicone i przede wszystkim smaczne. Musimy zdać sobie sprawę, że jesteśmy na terytorium kraju diametralnie innego pod względem kultury, diety, zwyczajów itp. czego pewnie część urlopowiczów nie złapała. Było mnóstwo jedzenia. Warto ponownie rozważyć ofertę napojów bezalkoholowych. Właściwie była to woda zmieszana z jakimś sproszkowanym ekstraktem, co wcale nie było smaczne. W jednej puszce napój składał się z ogórka, prawdopodobnie mięty, cytryny i jakichś innych „zioł”, a ponieważ obsługa dodawała tylko wodę, nawet o temperaturze pokojowej, smakował jak woda ze stawu. Po skargach przynajmniej to zostało naprawione. Warto w tym kontekście ponownie rozważyć kubki plastikowe przeznaczone do napojów i kawy. Na życzenie dostarczyli nam także szklaną, ale według mnie zdecydowanie smaczniejsza jest kawa czy napój ze szklanej filiżanki niż z plastikowej. Nie mówiąc już o ilości śmieci.
Obsługa w hotelu
Usługi hotelu były adekwatne do możliwości jakie mieli pracownicy. Przyjazny, miły personel. Zdecydowanie dobrze było poprawić utrzymanie, sprzątanie, a zwłaszcza wyposażenie przestrzeni za hotelem, tamburyn został przeznaczony jako zewnętrzny taras oraz miejsce na leżaki i parasole.
Plaża
Hotel ma tę zaletę, że jest tuż przy plaży. Najwyraźniej jego klienci byli do tej pory inni, bo leżaki i parasole kupowali na ostatnią chwilę, a ręczników też brakowało. W tym obszarze wymagałoby to radykalnej poprawy, co z pewnością podniosłoby atrakcyjność usług hotelu w oczach klientów. To była mocna improwizacja, która kosztowała właściciela mnóstwo pieniędzy, bez większego efektu. Pomimo tego, że plaża jest miejska, a nie prywatna, była czysta, podobnie jak morze.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate