Naszym zdaniem
W języku kreolskim Zilwa znaczy wyspiarz. Ten klimatyczny hotel z kameralną atmosferą to idealne miejsce na spokojny wypoczynek dla par i rodzin z dziećmi.
Położenie
W centralnej części północnego wybrzeża, w miejscowości Kalodyne, przy piaszczystej plaży, 11 km od zatoki i największego ośrodka turystycznego Grand Baie, 28 km od stolicy, nieco ponad 70 km od lotniska.
Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, restauracja główna Karay, restauracja kreolska, restauracja indyjska, bar przy plaży, bar samoobsługowy, Bar Zil BBQ (5 minut łodzią), bezpłatne łącza internetowe, odpłatny kącik internetowy, butik, usługi pralnicze, sala konferencyjna.
Pokoje
Superior RM (35 m2) - sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka, oddzielnie wc), klimatyzacja, telefon, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf, balkon lub taras (widok na ląd/ogród), minibar (płatny) i zestaw do przygotowania kawy/herbaty. Zakwaterowanie dla maks. 2 dorosłych i dziecka.
Superior sea view RM - superior z widokiem na lagunę.
Superior partial sea view RM - pokój superior z częściowym widokiem na lagunę.
Superior beach front RM - pokój superior bliżej plaży.
Room FR - family (45 m2); sypialnia, część wypoczynku dziennego z sofą, łazienka (prysznic, suszarka, oddzielnie wc), klimatyzacja, telefon, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf, taras, minibar (płatny), zestaw do przygotowania kawy/herbaty. Usytuowanie na parterze. Zakwaterowanie dla maks. 2 dorosłych i 2 dzieci.
Beach front RD - room deluxe; pokój dwuosobowy z tarasem (widok na plażę), powierzchnia - ok. 40 m kw.
Partial sea view - room deluxe; pokój dwuosobowy z tarasem (częściowy widok na lagunę), powierzchnia - ok. 40 m kw.
Beach front JS - junior suite; sypialnia, salon, łazienka, taras. Powierzchnia - ok. 50 m kw. Bliżej plaży.
Wyżywienie
HB - śniadania w restauracji głównej i kolacje w kilku wyznaczonych restauracjach.
All Inclusive - śniadania w restauracji głównej, obiady i kolacje w kilku wyznaczonych restauracjach, przekąski, kawa, herbata, napoje, wino stołowe, lokalne alkohole serwowane do godz. 23.00, 2 kolacje w restauracji Disab (przy min. 5 noclegach), kosz piknikowy na wycieczkę. Istnieje mozliwość zamówienia (48 godz. wcześniej) śniadania, obiadu, kolacji w innym hotelu sieci Attitude (transport we własnym zakresie).
Na kolację wszystkie restauracje należy rezerwować (z wyjątkiem Karay).
Sport i rozrywka
2 baseny (jeden tylko dla dorosłych, drugi uniwersalny z wydzieloną częścią dla dzieci), siłownia, siatkówka, kort tenisowy, tenis stołowy, joga, łódź ze szklanym dnem, kajaki, snorkeling, stand up paddle, windsurfing, rowery wodne, okazjonalnie program rozrywkowy wieczorem, nurkowanie, katamaran, rowery, zabiegi kosmetyczne, masaże, hammam, warsztaty kulinarne.
Część oferty rekreacyjno-sportowej podlega opłatom na miejscu.
Dla dzieci
Miniklub (3-12 lat), brodzik, mozliwa odpłatna opieka nad dzieckiem.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Podróżni z innym paszportem jak polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html