Aktualne warunki podróży na Maltę

Hotel Canifor

Ocena: 4/5

Malta, Bugibba i Qawra, Qawra

od 1 589 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Canifor Hotel Malta:

Komfortowy hotel Canifor położony jest w turystycznej miejscowości Bugibba przy Zatoce Świętego Pawła, na północnym wybrzeżu Malty, zaledwie 300 metrów od promenady i skalistych plaż. Centrum miejscowości z wieloma sklepami, restauracjami, barami i innymi obiektami handlowymi i rozrywkowymi oddalone jest o około 500 m od hotelu. Przystanek autobusowy znajduje się około 400 metrów od hotelu. Popularna nadmorska promenada znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od hotelu. Lotnisko Malta (MLA) znajduje się około 22 km od hotelu.

Adres - Canifor Hotel:


Triq In-Nikkri (Nakkri Road), St.Paul´s (Bugibba, Qawra), Malta
Tel: +356 2158 2780  ,  Web: www.canifor.com/CaniforHotel/CaniforHotel/tabid/1399/Default.aspx 

Kategoria:

Kategoria lokalna 4 * ,  Kategoria TOP Touristik 3,5 *

Wyposażenie:

Hotel oferuje gościom 150 pokoi. Do dyspozycji gości jest  sejf oraz Wi-Fi, które umożliwia dostęp do internetu w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wypożyczalnia samochodów, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, minibar, sejf, telewizor, telefon, bezprzewodowy internet (odpłatnie). Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolice. Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W czasie wolnym poza studiem fitness, spa i zabiegami masażu zapraszamy również do skorzystania z bilardu i sauny (za dodatkową opłatą).

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatki – Malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5  Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
+++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg  *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280- 450 PLN.   * Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
++++ Enter Air (E4): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 63 opinii)

Ocena 3,4 / 5

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 3,6 / 5

Cena 3,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

79. najwyższa ocena z 504 hoteli w Malta

Katarzyna L.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.3. - 3.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Canifor Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra

Sama obsługa i położenie hotelu ok. Jacuzzi na dachu nieczynne do odwołania. Czystość w hotelu średnia. Widać że lata świetności ma za sobą. Śniadania codziennie takie same ale jest z czego wybrać i na słodko i na słono.

Sama obsługa i położenie hotelu ok. Jacuzzi na dachu nieczynne do odwołania. Czystość w hotelu średnia. Widać że lata świetności ma za sobą. Śniadania codziennie takie same ale jest z czego wybrać i na słodko i na słono.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoj sprzątany codziennie ale nie dokladnie. Zacieki na sufitach i ścianach ale to pewnie efekt wilgotności. Podczas naszego pobytu mieliśmy dzień deszczowy i woda lala się przez balkon na podłogę. Powiedziałabym że raczej 2 - 2,5 gwiazdki a nie 3

Wyżywienie
Codziennie to samo na sniadania

Obsługa w hotelu
Nieczynne jacuzzi, sauna i basen zew I wew ok

Plaża
Dostęp do malutkiej plaży piasczystej, pozostałe zejścia do morza klifowe

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 20.2. - 24.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Canifor Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra

Ogólnie wszystko pozytywnie

Ogólnie wszystko pozytywnie

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel dla mało wymagających, ale czysty

Wyżywienie
Bez szału, ale nikt głodny nie chodził

Obsługa w hotelu
Obsługa miła

Plaża
Brak

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Katarzyna L.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.3. - 3.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Canifor Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra

Sama obsługa i położenie hotelu ok. Jacuzzi na dachu nieczynne do odwołania. Czystość w hotelu średnia. Widać że lata świetności ma za sobą. Śniadania codziennie takie same ale jest z czego wybrać i na słodko i na słono.

Sama obsługa i położenie hotelu ok. Jacuzzi na dachu nieczynne do odwołania. Czystość w hotelu średnia. Widać że lata świetności ma za sobą. Śniadania codziennie takie same ale jest z czego wybrać i na słodko i na słono.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoj sprzątany codziennie ale nie dokladnie. Zacieki na sufitach i ścianach ale to pewnie efekt wilgotności. Podczas naszego pobytu mieliśmy dzień deszczowy i woda lala się przez balkon na podłogę. Powiedziałabym że raczej 2 - 2,5 gwiazdki a nie 3

Wyżywienie
Codziennie to samo na sniadania

Obsługa w hotelu
Nieczynne jacuzzi, sauna i basen zew I wew ok

Plaża
Dostęp do malutkiej plaży piasczystej, pozostałe zejścia do morza klifowe

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 20.2. - 24.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Canifor Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra

Ogólnie wszystko pozytywnie

Ogólnie wszystko pozytywnie

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel dla mało wymagających, ale czysty

Wyżywienie
Bez szału, ale nikt głodny nie chodził

Obsługa w hotelu
Obsługa miła

Plaża
Brak

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 20.2. - 24.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Canifor Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra

Hotel lata świetności ma już za sobą, ale na plus - czysto, miła obsługa, fajne wieczorki taneczne co dzień, jedzenie bez wielkiego wyboru, choć każdy znalazł coś dla siebie i nikt głodny nie chodził. Wszędzie blisko i nad morze i do sklepów i do restauracji.

Hotel lata świetności ma już za sobą, ale na plus - czysto, miła obsługa, fajne wieczorki taneczne co dzień, jedzenie bez wielkiego wyboru, choć każdy znalazł coś dla siebie i nikt głodny nie chodził. Wszędzie blisko i nad morze i do sklepów i do restauracji.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój o niskich standardach, ale czysto wszędzie

Wyżywienie
Jedzenie trochę monotonne, ale w sumie ok.

Obsługa w hotelu
Obsługa miła.

Plaża
Brak

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Michał Z.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.1. - 5.2.2025 Oceniono: Luty 2025

Canifor Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra

Bardzo dobre położenie hotelu i o to głównie nam chodziło. Rodzina 2+2, z tych raczej wszędobylskich niż leżących ????Hotel budżetowy, miał być dobrą bazą wypadową do zwiedzania i tę rolę spełnił. Byliśmy w lutym więc korzystaliśmy tylko z atrakcji wewnątrz.

Bardzo dobre położenie hotelu i o to głównie nam chodziło. Rodzina 2+2, z tych raczej wszędobylskich niż leżących ????Hotel budżetowy, miał być dobrą bazą wypadową do zwiedzania i tę rolę spełnił. Byliśmy w lutym więc korzystaliśmy tylko z atrakcji wewnątrz.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste, choć widać upływ czasu w wyposażeniu. Spełniały nasze oczekiwania, personel dba o czystość.

Wyżywienie
Za tę cenę trudno spodziewać się codziennej zamiany menu. Przy pobycie około tygodnia można komponować posiłki względnie urozmaicone. Jedzenie w stylu brytyjskim, goście z wysp byli tam bardzo licznie.

Obsługa w hotelu
Jest niewielki basen jacuzzi i sauna, siłownika dostępne cały rok. Personel bardzo przyjazny, uśmiechnięty, miła atmosfera to duży plus.

Plaża
Do morza bardzo blisko, ładna plaża, skalista jak to na Malcie. Są odpowiednie miejsca dla dzieci jak też starszych. Czysto.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 19.1. - 25.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Canifor Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra

Hotel ok. Odpowiedni stosunek ceny do jakości. Atut to bliskie sąsiedztwo pętli autobusowej, co jest doskonałym miejscem wypadowym na wycieczki.

Hotel ok. Odpowiedni stosunek ceny do jakości. Atut to bliskie sąsiedztwo pętli autobusowej, co jest doskonałym miejscem wypadowym na wycieczki.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zgodnie z oczekiwaniami za tą cenę.

Wyżywienie
Typowe pod klienta z UK. Kilka rodzajów mięsa (wołowina, wieprzowina, ryba), sałatki, pikle. Pieczone mięso genianlne w smaku. Kilka rodzajów jajek (na twardo, sadzone, jajecznica i inne formy). Dobra pitna czekolada.

Obsługa w hotelu
Usługi wszystkie jakie oferują tego typu hotele. Niestety bilard i piłkarzyki nieczynne.

Plaża
Brak plaży w pobliżu, skaliste wybrzeże. Po ok. 10 minutach można dojść pieszo do małej plaży z piękną turkusową wodą.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 17 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Temperatura powietrza 20 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Piątek 18 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Sobota 20 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować