Aktualne warunki podróży na Maltę

Hotel Intercontinental

Ocena: 5/5

Malta, St. Julian, St Julian's

od 2 294 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

KATEGORIA

5

REGION

Malta/Malta

Wyposażenie

Kurort zbudowany został w roku 2002. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 451 pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (odpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kompleks dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo faks i projektor.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Wyłożone wykładziną pokoje wyposażone są w łóżko typu king size oraz sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Do dyspozycji jest ponadto zestaw do prasowania i prasa do spodni. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, adapter zasilania i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Ośrodek wczasowy oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kurorcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, golf, wędkowanie i jazda konna. Narty wodne, windsurfing, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie, snorkeling, nurkowanie, aerobik wodny i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje bilard, darta, kręgle, squasha, jogę, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą studio fitness. Kompleks dysponuje bogatą ofertą Wellness, do której należą m.in. spa, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i hydroterapia. Za dodatkową opłatą do dyspozycji gości jest sauna i solarium. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, miniklub i kasyno. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.

Cena zawiera:

* przelot
* transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko
* opłaty lotniskowe i paliwowe
* ubezpieczenie KL, NNW - Wariant Podstawowy
* zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
* bagaż podręczny:
- Ryanair (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25cm)
- Wizz Air (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20cm)
- Air Malta (KM) wylot z Berlina - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 55x40x25cm)

- Air Malta (KM) wylot z Warszawy-Modlin (wyloty czerwiec-sierpień) - w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg + bagaż rejestrowany do 20kg

Cena nie zawiera:

bagażu rejestrowanego oraz dodatkowego bagażu podręcznego - ceny zgodnie z ofertą.

LINIE RYANAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg

LINIE WIZZAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg

LINIE AIR MALTA:
- bagaż rejestrowany do 23kg



miejsc obok siebie w samolocie.

obowiązkowego podatku lokalnego pobieranego podczas zakwaterowania (EUR0,50 za osobę za noc, dzieci są zwolnione z opłaty)

w przypadku hoteli na Gozo - biletu promowego (EUR4,65 za osobę)

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.

Obsługa:

obsługa polskojęzycznego pracownika lokalnego Agenta (kontakt telefoniczny, możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych)

Udogodnienia:

brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 150 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 2,5 / 5

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,9 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

82. najwyższa ocena z 469 hoteli w Malta

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.7. - 13.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.7. - 13.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Piotr

Ocena 2,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

HOTEL POTRZEBUJE ODNOWIENIA.STARY BRUDNY.POKOJE W MIARĘ OK ALE NP W ŁAZIENCE NIE MOŻNA BYŁO ZAMKNĄĆ KABINY PRYSZNICOWEJ.POKOJE OD ULICY -OKROPNY HAŁAS-NIE MOŻNA SIEDZIEĆ NA BALKONIE.POLECAM DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SALONÓW MASAŻU.OBOK HOTELU ULICA CZERWONYCH LATARNI.BLISKO PRZYSTANEK AUTOBUSOWY -MOŻNA ZWIEDZAĆ.JEDZENIE DELIKATNIE MÓWIĄC ŚREDNIA-DOBRZE ŻE NIE KUPIŁEM POSIŁKÓW.SZEF NAKŁADAŁ MI NALEŚNIKI BRUDNYMI RĘKAMI.NIE POWIADOMIONO MNIE ŻE W HOTELU WYMAGANA JEST KAUCJA 300 EURO-MOGŁEM BYĆ NIE PRZYGOTOWANY.OCENIAM HOTEL NA JAKIEŚ 3,5* MOŻE SŁABE 4*.NIE JEST WART SWOJEJ CENY.PLAŻA MAŁA BRUDNA ,WODA Z ZAPACHEM SMARU.OKL0LICA NIE CIEKAWA .DOBRZE ŻE WSPANIAŁA ZABYTKOWA I ZACHWYCAJĄCA WYSPA REKOMPENSUJE MINUSY HOTELU.

HOTEL POTRZEBUJE ODNOWIENIA.STARY BRUDNY.POKOJE W MIARĘ OK ALE NP W ŁAZIENCE NIE MOŻNA BYŁO ZAMKNĄĆ KABINY PRYSZNICOWEJ.POKOJE OD ULICY -OKROPNY HAŁAS-NIE MOŻNA SIEDZIEĆ NA BALKONIE.POLECAM DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SALONÓW MASAŻU.OBOK HOTELU ULICA CZERWONYCH LATARNI.BLISKO PRZYSTANEK AUTOBUSOWY -MOŻNA ZWIEDZAĆ.JEDZENIE DELIKATNIE MÓWIĄC ŚREDNIA-DOBRZE ŻE NIE KUPIŁEM POSIŁKÓW.SZEF NAKŁADAŁ MI NALEŚNIKI BRUDNYMI RĘKAMI.NIE POWIADOMIONO MNIE ŻE W HOTELU WYMAGANA JEST KAUCJA 300 EURO-MOGŁEM BYĆ NIE PRZYGOTOWANY.OCENIAM HOTEL NA JAKIEŚ 3,5* MOŻE SŁABE 4*.NIE JEST WART SWOJEJ CENY.PLAŻA MAŁA BRUDNA ,WODA Z ZAPACHEM SMARU.OKL0LICA NIE CIEKAWA .DOBRZE ŻE WSPANIAŁA ZABYTKOWA I ZACHWYCAJĄCA WYSPA REKOMPENSUJE MINUSY HOTELU.

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Piotr

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Wybrałem ten Hotel bo byłem w innych Intercontynetalach i było super np.Intercontynental w Warszawie-pyszne jedzenie i wspaniały basen z widokiem.Na Malcie bardzo słabe 4*.pokoje w mirę ładne i duże .miałem od strony ulicy -hałas straszny i w dzień i w nocy,dobrze że były podwójne drzwi-nie można posiedzieć na balkonie.problemy z prysznicem ,kabina -nie można było zamknąć.woda albo bardzo zimna i momentalnie bardzo gorąca-uciążliwe.wszędzie brudno.jedzenie słabe.Szew nakładał mi brudnymi rękami naleśniki na talerz-podziękowałem.Ciesze się że nie wziołem pełnego wyżywienia.plarza okropna woda śmierdzi smarem wszędzie śmieci.HOTEL DLA KOGOŚ KTO PRZYJECHAŁ NA SEX TURYSTYKĘ -OBOK HOTELU UL.CZERWONYCH LATARNI.DOBRY PUNKT WYPADOWY ŻEBY ZWIEDZAĆ PIĘKNĄ MALTĘ-PRZYSTANEK OBOK HOTELU ALE HOTEL NIE JEST WART SWOJEJ CENY.POJECHAŁEM Z POZNAŃSKIEGO BIURA PODRÓRZY I NIE UPRZEDZONO MNIE ŻE PRZY ZAMELDOWANIU BĘDĘ PŁACIŁ KAUCJĘ ZA POBYT.NAJPIERW BYŁO TO 1200 EURO ,PÓŻNIEJ OKAZAŁO SIĘ ŻE TO POMYŁKA I ZABLOKOWANO MI KARTĘ NA 300 EURO-WOLĘ BYĆ PRZYGOTOWANY NA TAKIE NIESPODZAINKI.HOTELU NIE POLECAM MALTĘ I TRAVEL PLANET TAK.POZDRAWIAM PIOTR Z POZNANIA

Wybrałem ten Hotel bo byłem w innych Intercontynetalach i było super np.Intercontynental w Warszawie-pyszne jedzenie i wspaniały basen z widokiem.Na Malcie bardzo słabe 4*.pokoje w mirę ładne i duże .miałem od strony ulicy -hałas straszny i w dzień i w nocy,dobrze że były podwójne drzwi-nie można posiedzieć na balkonie.problemy z prysznicem ,kabina -nie można było zamknąć.woda albo bardzo zimna i momentalnie bardzo gorąca-uciążliwe.wszędzie brudno.jedzenie słabe.Szew nakładał mi brudnymi rękami naleśniki na talerz-podziękowałem.Ciesze się że nie wziołem pełnego wyżywienia.plarza okropna woda śmierdzi smarem wszędzie śmieci.HOTEL DLA KOGOŚ KTO PRZYJECHAŁ NA SEX TURYSTYKĘ -OBOK HOTELU UL.CZERWONYCH LATARNI.DOBRY PUNKT WYPADOWY ŻEBY ZWIEDZAĆ PIĘKNĄ MALTĘ-PRZYSTANEK OBOK HOTELU ALE HOTEL NIE JEST WART SWOJEJ CENY.POJECHAŁEM Z POZNAŃSKIEGO BIURA PODRÓRZY I NIE UPRZEDZONO MNIE ŻE PRZY ZAMELDOWANIU BĘDĘ PŁACIŁ KAUCJĘ ZA POBYT.NAJPIERW BYŁO TO 1200 EURO ,PÓŻNIEJ OKAZAŁO SIĘ ŻE TO POMYŁKA I ZABLOKOWANO MI KARTĘ NA 300 EURO-WOLĘ BYĆ PRZYGOTOWANY NA TAKIE NIESPODZAINKI.HOTELU NIE POLECAM MALTĘ I TRAVEL PLANET TAK.POZDRAWIAM PIOTR Z POZNANIA

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 16 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura powietrza 20 °C

  • Temperatura wody 22 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Wtorek 20 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Środa 20 °C temperatura w nocy 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować