Aktualne warunki podróży na Maltę

Hotel Intercontinental

Ocena: 5/5

Malta, St. Julian, St Julian's

od 2 294 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 150 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 2,5 / 5

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,9 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

82. najwyższa ocena z 469 hoteli w Malta

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.7. - 13.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.7. - 13.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Piotr

Ocena 2,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

HOTEL POTRZEBUJE ODNOWIENIA.STARY BRUDNY.POKOJE W MIARĘ OK ALE NP W ŁAZIENCE NIE MOŻNA BYŁO ZAMKNĄĆ KABINY PRYSZNICOWEJ.POKOJE OD ULICY -OKROPNY HAŁAS-NIE MOŻNA SIEDZIEĆ NA BALKONIE.POLECAM DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SALONÓW MASAŻU.OBOK HOTELU ULICA CZERWONYCH LATARNI.BLISKO PRZYSTANEK AUTOBUSOWY -MOŻNA ZWIEDZAĆ.JEDZENIE DELIKATNIE MÓWIĄC ŚREDNIA-DOBRZE ŻE NIE KUPIŁEM POSIŁKÓW.SZEF NAKŁADAŁ MI NALEŚNIKI BRUDNYMI RĘKAMI.NIE POWIADOMIONO MNIE ŻE W HOTELU WYMAGANA JEST KAUCJA 300 EURO-MOGŁEM BYĆ NIE PRZYGOTOWANY.OCENIAM HOTEL NA JAKIEŚ 3,5* MOŻE SŁABE 4*.NIE JEST WART SWOJEJ CENY.PLAŻA MAŁA BRUDNA ,WODA Z ZAPACHEM SMARU.OKL0LICA NIE CIEKAWA .DOBRZE ŻE WSPANIAŁA ZABYTKOWA I ZACHWYCAJĄCA WYSPA REKOMPENSUJE MINUSY HOTELU.

HOTEL POTRZEBUJE ODNOWIENIA.STARY BRUDNY.POKOJE W MIARĘ OK ALE NP W ŁAZIENCE NIE MOŻNA BYŁO ZAMKNĄĆ KABINY PRYSZNICOWEJ.POKOJE OD ULICY -OKROPNY HAŁAS-NIE MOŻNA SIEDZIEĆ NA BALKONIE.POLECAM DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SALONÓW MASAŻU.OBOK HOTELU ULICA CZERWONYCH LATARNI.BLISKO PRZYSTANEK AUTOBUSOWY -MOŻNA ZWIEDZAĆ.JEDZENIE DELIKATNIE MÓWIĄC ŚREDNIA-DOBRZE ŻE NIE KUPIŁEM POSIŁKÓW.SZEF NAKŁADAŁ MI NALEŚNIKI BRUDNYMI RĘKAMI.NIE POWIADOMIONO MNIE ŻE W HOTELU WYMAGANA JEST KAUCJA 300 EURO-MOGŁEM BYĆ NIE PRZYGOTOWANY.OCENIAM HOTEL NA JAKIEŚ 3,5* MOŻE SŁABE 4*.NIE JEST WART SWOJEJ CENY.PLAŻA MAŁA BRUDNA ,WODA Z ZAPACHEM SMARU.OKL0LICA NIE CIEKAWA .DOBRZE ŻE WSPANIAŁA ZABYTKOWA I ZACHWYCAJĄCA WYSPA REKOMPENSUJE MINUSY HOTELU.

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Piotr

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Wybrałem ten Hotel bo byłem w innych Intercontynetalach i było super np.Intercontynental w Warszawie-pyszne jedzenie i wspaniały basen z widokiem.Na Malcie bardzo słabe 4*.pokoje w mirę ładne i duże .miałem od strony ulicy -hałas straszny i w dzień i w nocy,dobrze że były podwójne drzwi-nie można posiedzieć na balkonie.problemy z prysznicem ,kabina -nie można było zamknąć.woda albo bardzo zimna i momentalnie bardzo gorąca-uciążliwe.wszędzie brudno.jedzenie słabe.Szew nakładał mi brudnymi rękami naleśniki na talerz-podziękowałem.Ciesze się że nie wziołem pełnego wyżywienia.plarza okropna woda śmierdzi smarem wszędzie śmieci.HOTEL DLA KOGOŚ KTO PRZYJECHAŁ NA SEX TURYSTYKĘ -OBOK HOTELU UL.CZERWONYCH LATARNI.DOBRY PUNKT WYPADOWY ŻEBY ZWIEDZAĆ PIĘKNĄ MALTĘ-PRZYSTANEK OBOK HOTELU ALE HOTEL NIE JEST WART SWOJEJ CENY.POJECHAŁEM Z POZNAŃSKIEGO BIURA PODRÓRZY I NIE UPRZEDZONO MNIE ŻE PRZY ZAMELDOWANIU BĘDĘ PŁACIŁ KAUCJĘ ZA POBYT.NAJPIERW BYŁO TO 1200 EURO ,PÓŻNIEJ OKAZAŁO SIĘ ŻE TO POMYŁKA I ZABLOKOWANO MI KARTĘ NA 300 EURO-WOLĘ BYĆ PRZYGOTOWANY NA TAKIE NIESPODZAINKI.HOTELU NIE POLECAM MALTĘ I TRAVEL PLANET TAK.POZDRAWIAM PIOTR Z POZNANIA

Wybrałem ten Hotel bo byłem w innych Intercontynetalach i było super np.Intercontynental w Warszawie-pyszne jedzenie i wspaniały basen z widokiem.Na Malcie bardzo słabe 4*.pokoje w mirę ładne i duże .miałem od strony ulicy -hałas straszny i w dzień i w nocy,dobrze że były podwójne drzwi-nie można posiedzieć na balkonie.problemy z prysznicem ,kabina -nie można było zamknąć.woda albo bardzo zimna i momentalnie bardzo gorąca-uciążliwe.wszędzie brudno.jedzenie słabe.Szew nakładał mi brudnymi rękami naleśniki na talerz-podziękowałem.Ciesze się że nie wziołem pełnego wyżywienia.plarza okropna woda śmierdzi smarem wszędzie śmieci.HOTEL DLA KOGOŚ KTO PRZYJECHAŁ NA SEX TURYSTYKĘ -OBOK HOTELU UL.CZERWONYCH LATARNI.DOBRY PUNKT WYPADOWY ŻEBY ZWIEDZAĆ PIĘKNĄ MALTĘ-PRZYSTANEK OBOK HOTELU ALE HOTEL NIE JEST WART SWOJEJ CENY.POJECHAŁEM Z POZNAŃSKIEGO BIURA PODRÓRZY I NIE UPRZEDZONO MNIE ŻE PRZY ZAMELDOWANIU BĘDĘ PŁACIŁ KAUCJĘ ZA POBYT.NAJPIERW BYŁO TO 1200 EURO ,PÓŻNIEJ OKAZAŁO SIĘ ŻE TO POMYŁKA I ZABLOKOWANO MI KARTĘ NA 300 EURO-WOLĘ BYĆ PRZYGOTOWANY NA TAKIE NIESPODZAINKI.HOTELU NIE POLECAM MALTĘ I TRAVEL PLANET TAK.POZDRAWIAM PIOTR Z POZNANIA

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Temperatura powietrza 20 °C

  • Temperatura wody 22 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Sobota 20 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Niedziela 17 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować