KATEGORIA
3
REGION
Malta/Malta
Wyposażenie
Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu, kantoru wymiany walut i bankomatu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie obiektu znajduje się restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dostępne są również lodówka i minilodówka. Ponadto dostępne są zestaw do prasowania i prasa do spodni. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. W łazience znajduje się prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Obiekt posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest taras do opalania, leżaki i parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, tenis ziemny, golf, jazda konna, studio fitness, aerobik i spa. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Cena zawiera:
* przelot
* transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko
* opłaty lotniskowe i paliwowe
* ubezpieczenie KL, NNW - Wariant Podstawowy
* zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
* bagaż podręczny:
- Ryanair (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25cm)
- Wizz Air (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20cm)
- Air Malta (KM) wylot z Berlina - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 55x40x25cm)
- Air Malta (KM) wylot z Warszawy-Modlin (wyloty czerwiec-sierpień) - w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg + bagaż rejestrowany do 20kg
Cena nie zawiera:
bagażu rejestrowanego oraz dodatkowego bagażu podręcznego - ceny zgodnie z ofertą.
LINIE RYANAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE WIZZAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE AIR MALTA:
- bagaż rejestrowany do 23kg
miejsc obok siebie w samolocie.
obowiązkowego podatku lokalnego pobieranego podczas zakwaterowania (EUR0,50 za osobę za noc, dzieci są zwolnione z opłaty)
w przypadku hoteli na Gozo - biletu promowego (EUR4,65 za osobę)
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa:
obsługa polskojęzycznego pracownika lokalnego Agenta (kontakt telefoniczny, możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych)
Udogodnienia:
brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.