Ogólnie pozytywnie , ale bez zachwytów . Przykrym incydentem na zakończenie pobytu było to ,że kierowca transferu na lotnisko nie zainteresował się gdzie czekamy na transfer ( nie było precyzyjnej informacji o miejscu oczekiwania) a czekaliśmy w lobby hotelowym z walizkami przed czasem wyznaczonym na transfer . Ciekawym jest fakt , że ten hotel ma dwie części (dwa budynki) i w każdym z nich jest lobby . Żaden z kierowców ani recepcjonistów nie przekazał nam informacji , że transfer czeka na nas i odjechali bez nas. W efekcie musieliśmy szybko wezwać taksówkę i jechać na własny koszt na lotnisko. Organizator nie uwzględnił naszej reklamacji choć wg nas sytuacja była jednoznaczna . Ogólnie Malta piękna , dużo do zwiedzania , warto odwiedzić.
Zakwaterowanie
Łóżka wygodne , obszerne . Mały basen wewnętrzny w suterenach . Drugi basen na dachu z przeszkleniami ale woda niepodgrzewana ( błąd hotelu) . Za krótko czynny dostęp do basenu na górze i na dole ( do godz. 18 tej).
Wyżywienie
Śniadania przeciętne , monotonne , codziennie to samo . Z wędlin dwa rodzaje mielonki i plastry smażonego boczku. Sery też monotonnie te same . Kiepskiej jakości kawa i ekspres serwował jedynie małą objętość kawy (pół filiżanki) .
Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa nie pozwalała używać ręczników z pokoju na basenie hotelowym chociaż hotel nie udostępniał opcji wypożyczenia dodatkowych ręczników za kaucją ( w większości cywilizowanych miejsc jest taka możliwość). Poza tym bez większych zastrzeżeń . Ogólnie hotel ma niby trzy gwiazdki ale dałbym mu dwie i pół .
Plaża
plaże kamieniste ew. żwirowe , z reguły duże fale i wiatr , polecam wziąć buty do wody . W pobliżu centrum nurkowania , również z nurkami z Polski.