Bugibba i Qawra: hotele z opiniami, znaleziono 30 hoteli

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

White Dolphin Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 2,8 / 5

White Dolphin opinie

Dobry (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,3 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 2,8 / 5

Joanna S.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.4. - 2.5.2022 Oceniono: Maj 2022 Opinia konkursowa

świetna lokalizacja, przystanek w zasięgu kilkuset metrów, wejście bardzo ładne (basen) ale wnętrze potrzebuje remontu

świetna lokalizacja, przystanek w zasięgu kilkuset metrów, wejście bardzo ładne (basen) ale wnętrze potrzebuje remontu

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
pokój średni, stare koce

Wyżywienie
bardzo ograniczony wybór i monotonnie

Obsługa w hotelu
obsługa super, przemili i chętni do pomocy, 10 gwiazdek

Plaża
brak plaży, zatoka nie zagospodarowana pod plażę

Helena J.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.3. - 22.3.2022 Oceniono: Marzec 2022 Opinia konkursowa

Jednym zdaniem: to nie były udane wakacje. Hotel jest, nazwijmy rzecz po imieniu, beznadziejny, stary i brudny. Wyjazd popsuła nie tyle pogoda (2 dni sztormu, w podmuchach do 9B, poza tym silny wiatr), ile niemożność ogrzania się w hotelu po powrocie.

Malta posiada znakomitą sieć niedrogiej komunikacji publicznej. Polecam zakup tygodniowej karty umożliwiajacej nieograniczone podróże po całej wyspie. Kosztuje 21 euro i pozwala na podróż wszystkimi autobusami poza Tallinja Direct. Warto pobrać aplikację Tallinja, która pozwala na wygodne planowanie podróży.

Na Malcie są piękne krajobrazy i zabytki, ale w miastach główna zasada to "przewróciło się, niech leży". Dotyczy to śmieci i psich kup na ulicach, poobrywanych tablic, niechlujnych balkonów, obdrapanych ścian i okien.

Jednym zdaniem: to nie były udane wakacje. Hotel jest, nazwijmy rzecz po imieniu, beznadziejny, stary i brudny. Wyjazd popsuła nie tyle pogoda (2 dni sztormu, w podmuchach do 9B, poza tym silny wiatr), ile niemożność ogrzania się w hotelu po powrocie.

Malta posiada znakomitą sieć niedrogiej komunikacji publicznej. Polecam zakup tygodniowej karty umożliwiajacej nieograniczone podróże po całej wyspie. Kosztuje 21 euro i pozwala na podróż wszystkimi autobusami poza Tallinja Direct. Warto pobrać aplikację Tallinja, która pozwala na wygodne planowanie podróży.

Na Malcie są piękne krajobrazy i zabytki, ale w miastach główna zasada to "przewróciło się, niech leży". Dotyczy to śmieci i psich kup na ulicach, poobrywanych tablic, niechlujnych balkonów, obdrapanych ścian i okien.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest stary, brudny i zimny. To, jak wygląda (wczesne lata '90) widać na zdjęciach i nie było zaskoczeniem. Negatywnych zaskoczeń było jednak bardzo dużo.

ZIMNO!

a) pokój de facto jest nieogrzewany. Na Malcie w marcu jest zimno, w nocy temperatura spada do 7 stopni, dodatkowo wieje bardzo silny wiatr. W pokoju jest klimatyzator teoretycznie z funkcją ogrzewania, jednak ledwo zipie, znajduje się pod sufitem w części kuchennej i ani do części sypialnej, ani do łazienki ciepło nie dociera. Po nocy przespanej w polarze, zaczęłam dogrzewać się piekarnikiem (szczęśliwie elektrycznym). Trochę pomagało, ale przed snem go wyłączałam, więc poranki były zimne.

b) łazienka nie posiada żadnego ogrzewania. Posiada za to nieszczelne okno i jest ogromna. Wbiegałam tam tylko pod prysznic i do toalety, a zęby myłam w kuchni, by w łazience być jak najkrócej.

c) brak kołdry, do dyspozycji jedynie koc. Na szczęście byłam sama, więc miałam dwa koce.

d) na wychłodzenie składają się dwa czynniki: nieszczelne okna i zawsze otwarte drzwi na dole klatki schodowej. Wieje więc i spod drzwi, i z okna.

BRUDNO

a) już pierwszego dnia, kiedy pokój był teoretycznie przygotowany na mój przyjazd, moje skarpetki były szare od brudu na podłodze.

b) pokój jest sprzątany raz na trzy dni. Sprzątanie nieco pomogło na brudną podłogę, ale imo została tylko odkurzona a nie umyta. Kolejne pary skarpetek nadal są szare, tym bardziej, że spod okna wiatr wwiewał pył.

c) starałam się nie myśleć o czystości koca. Nie sprawiał wrażenia pranego po każdym gościu.

DRAMATYCZNIE NIEWYGODNE ŁÓŻKA, zrobione z rozkładanych łóżek i desek, a na tym bardzo stare i pozapadane materace. Jeden z materacy był nieco nowszy od drugiego, ale także zapadnięty, więc stale bolały mnie plecy

INNE: koce są obszarpane. W pokoju jest lampa pod sufitem i malutka lampka z plastikową żarówką niedającą światła. Polecam wziąć własną lub kupić (wyłącznie w sklepach AGD, np. koło Buggiba Bay).

PLUSY: znakomicie wyposażona kuchnia, blisko przystanek, duży balkon.

Wyżywienie
Nie korzystałam z wyżywienia. Hotel oferował śniadania za 5 euro, ale nie widziałam, żeby ktokolwiek z nich korzystał. Nie wiem, czy wynikało to z ich jakości, czy po prostu z tego, że każdy pokój ma aneks kuchenny. Stawiam na to drugie, bo nie po to wynajmuje się pokój z w pełni wyposażoną kuchnią, żeby jeść hotelowe śniadanie.

W pobliżu są 2 przyjemne kawiarnie, w jednej można zjeść dobre śniadanie w tej samej cenie.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałam, bo nie było z czego. W hotelu jest zewnętrzny basenik z nieogrzewaną wodą.

Obsługa jest zróżnicowana. Ja niestety dwukrotnie przy wystąpieniu problemów trafiłam na tego samego niewspółpracującego pana. Problemami były:

1. Niedomykające się drzwi na balkon. Mieszkałam na 1. piętrze, więc uznałam, że to nie tylko niekomfortowe, ale też niebezpieczne. Musiałam być naprawdę niemiła, żeby raczył zmienić mój pokój na inny.

2. Impreza piętro wyżej. Po 1. w nocy, słysząc wrzaski kilku młodych mężczyzn, próbowałam się dodzwonić do recepcji, żeby coś z tym zrobiła. Wobec braku reakcji (tzn. odebrania telefonu) zeszłam i zażądałam uciszenia imprezy. Powiedziałam też, że dzwoniłam 3 razy. Pan z obsługi stwierdził, że niczego nie słyszał. Zmusiłam go do udania się na górę i impreza została uciszona.

Plaża
Nie byłam zainteresowania plażą, więc nie wybierałam hotelu pod tym kątem. Trudno też powiedzieć, że hotel znajduje się nad morzem - to bardzo głęboka zatoka o uregulowanej linii brzegowej. Niedaleko jest promenada nadmorska i możliwość spędzania czasu tuż nad wodą na leżakach.

San Anton Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 2,0 / 5

San Anton opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 5 osób)

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,7 / 5

Okolica 2,3 / 5

Cena 2,3 / 5

Anonim

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.10. - 9.10.2022 Oceniono: Październik 2022 Opinia konkursowa

Hotel Tragedia warunki, gorszych nigdy nie doświadczyłem a korzystam głównie z hoteli o podobnych standardach. Na Plus lokalizacja dobra do zwiedzania wyspy

Hotel Tragedia warunki, gorszych nigdy nie doświadczyłem a korzystam głównie z hoteli o podobnych standardach. Na Plus lokalizacja dobra do zwiedzania wyspy

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Klimatyzacja przenośna na kółkach ok 90 decybeli w pokoju, życzę miłych snów , dwa dni odsypianie po powrocie, tv bez programów chociaż nie był potrzebny, toalety przy recepcji i basenie brudne bez mydła i papieru, balkon we wnęce porażka jakaś , w pokoju ciemno jak w piwnicy okna we wnęce tam gdzie wejście na balkon

Wyżywienie
jajecznica z proszku ohydna , czarne parówki spalone, pieczarki odgrzewane cały tydzień, pomidory i ogórki podawane z poprzednich posiłków widać że już nie świeże, ser żółty to imitacja chyba produkt seropodobny, mortadela z oliwką smacznego życzę, kiedy skończyła się imitacja dżemu truskawkowego po trzech dniach podawali tylko pomarańczowy nie zjadliwy, Kolację spróbowaliśmy dwa razy , trzeci raz sprawdziliśmy co podają i zrezygnowaliśmy

Obsługa w hotelu
Obsługa Bardzo Miła i Pomocna w każdej kwestii, to na PLUS

Plaża
Kto zna położenie Malty wie jak jest, generalnie autobusem 30 min i są fajne plaże

Małgorzata P.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Jako punkt wypadowy- dobry. Dobra komunikacja w każdą stronę wyspy. Tuż obok hotelu dobrze zaopatrzony sklep.

Jako punkt wypadowy- dobry. Dobra komunikacja w każdą stronę wyspy. Tuż obok hotelu dobrze zaopatrzony sklep.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel bardziej przypomina hotel pracowniczy, przynajmniej w tej części budynku w której otrzymaliśmy zakwaterowanie. Okno i klimatyzator mobilny w zasadzie nie w części pokoju gdzie są łóżka ale obok w takim jakby korytarzyku więc sam pokój ciemny, sprawiał wrażenie jakby był w piwnicy i dodatkowo za pomocą głośnej klimatyzacji nie dało się go schłodzić poniżej 29 stopni. Telewizor to ozdoba bo brak anteny i nie daje się złapać jakichkolwiek kanałów. Brak jakiejkolwiek szafy, ubrania trzymaliśmy na walizkach. Dziwne plamy na ścianach. Na plus - wygodne materace.

w pierwszej chwili byłam załamana tym hotelem ale ponieważ wracaliśmy tam tylko na noce to daliśmy radę.

Wyżywienie
Śniadania ubogie - jajecznica z proszku jakieś kiełbaski, jajka etc. Do tego płatki z mlekiem dżemy , i margaryna (!?!)

Obiadokolacje także dość ubogie, 5 pozycji - (pieczone ziemniaki, grillowane warzywa, 2 rodzaje mięsa i makaron z czymś), to szwedzki stół ale nakładany przez obsługę hotelu. To co jadłam było nawet smaczne.

Obsługa w hotelu
Pokój pobieżnie sprzątany, słane łóżka, wymieniane ręczniki. Filtr od głośnej klimatyzacji mobilnej był tak brudny, czarny, że sama go wyczyściłam ????

Plaża
Do promenady nad morzem dojście zajmuje 4 min - to najkrótsza droga tylko na promenadę trzeba zejść po schodach, idąc dłuższą droga można uniknąć schodów.

od 1 007 za os.

AX Sunny Coast Resort & Spa Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Qawra

AX Sunny Coast Resort & Spa opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Ilona F.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 13.4. - 20.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

Świetne wakacje turystyczne i krajoznawcze, latem bym tu nie pojechała, dużo hoteli, mało plaży, dużo samochodów, problemy z parkowaniem przy plaży i właściwie wszędzie

Świetne wakacje turystyczne i krajoznawcze, latem bym tu nie pojechała, dużo hoteli, mało plaży, dużo samochodów, problemy z parkowaniem przy plaży i właściwie wszędzie

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Dobre zakwaterowanie, tylko widok na sąsiedni dom

Wyżywienie
Nie zamawialiśmy jedzenia, więc nie mogę tego ocenić

Obsługa w hotelu
Personel jest bardzo miły, nie korzystaliśmy z żadnych usług, więc nie mogę tego ocenić

Plaża
Nie ma dostępu do plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 544 za os.

Bora Bora Ibiza Malta Resort Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Bora Bora Ibiza Malta Resort opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Klaudia R.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 8.7. - 14.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Wszystko zgodnie z opisem oferty, hotel na żywo wygląda jak na zdjęciu, obsługa bardzo miła i pomocna.

Wszystko zgodnie z opisem oferty, hotel na żywo wygląda jak na zdjęciu, obsługa bardzo miła i pomocna.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój czysty,, codziennie około 8 rano pracownicy zaczynali sprzątać pokoje, jestem zadowolona.

Wyżywienie
Jedzenie nie było złe ale też nie każdemu może podpaść smakiem. Miałam wykupione tylko śniadanie. Codziennie jako ciepły posiłek była fasolka w sosie, jajecznica, białe kiełbaski i przypieczony boczek. Dla odskoczni było raz jajko na twardo, parę razy jajko sadzone i raz pancake. Poza tym płatki, możliwość zrobienia kanapek, owsianki czy też miski owoców.

Obsługa w hotelu
Obsługa bardzo miła i zawsze pomocna, odpowiadali na każde nasze pytania i byli zawsze do dyspozycji.

Plaża
Dostep do plaży nie jest tak daleko, znajduje się zaraz przy Bugibba Square gdzie jest mnóstwo restauracji. Na miejscu zawsze się znajdzie kawalek aby się rozłożyć i poopalać lub popływać.

od 2 324 za os.

Blue Sea Santa Maria Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Blue Sea Santa Maria opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Anonim

Ocena 3,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.

Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 2,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.

Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Primera Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Primera opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 4,5 / 5

Anonim

Ocena 3,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej, drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.

Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.

Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.

Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.

Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).

Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.

Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej, drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.

Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.

Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.

Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.

Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).

Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 4,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !

hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

od 1 072 za os.

Qawra Point Holiday Complex Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Qawra

Qawra Point Holiday Complex opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Lucie S.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.9. - 8.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Wakacje spełniły oczekiwania. Instrukcje dotyczące wycieczki otrzymano terminowo, biuro podróży zorganizowało wszystko bez zarzutu. Miejsce to zapewniało pożądaną równowagę pomiędzy relaksem na plaży a zwiedzaniem zabytków. Malta posiada dogodną komunikację miejską, jest mnóstwo sklepów i restauracji, a zakres usług jest na poziomie standardu UE.

Wakacje spełniły oczekiwania. Instrukcje dotyczące wycieczki otrzymano terminowo, biuro podróży zorganizowało wszystko bez zarzutu. Miejsce to zapewniało pożądaną równowagę pomiędzy relaksem na plaży a zwiedzaniem zabytków. Malta posiada dogodną komunikację miejską, jest mnóstwo sklepów i restauracji, a zakres usług jest na poziomie standardu UE.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel miał niską cenę, więc oczekiwania nie były wysokie. Mimo to pokój wyglądał trochę gorzej niż na zdjęciach. Wyposażenie było czyste, ale bardzo zniszczone (ręczniki szare, trochę podarte, rozpadające się ściany i uszczelki w łazience, niedziałający dozownik żelu pod prysznic). Zaletą była jednak własna lodówka i aneks kuchenny w pokoju.

Wyżywienie
Zakwaterowanie było tylko ze śniadaniem. Jedzenie nie raziło, nie ekscytowało. Niestety menu było monotonne i mało urozmaicone.

Obsługa w hotelu
Hotel oferował jedynie własny mały basen, który odpowiadał opisowi i zdjęciu z menu wycieczki. Obsługa hotelu była bardzo miła, chętnie odpowiadała na każde pytanie i udzielała porad dotyczących podróżowania po wyspie.

Plaża
Plaża najbliższa hotelu była kamienista/kamienista, ale na Malcie jest to powszechne. Zejście do morza zapewnione było schodkami, a na plaży dostępne były leżaki i parasole. Plaża i morze były bardzo czyste. Na plaży znajdowały się kosze na śmieci i toalety, a lokalna restauracja na plaży zapewniała poczęstunek.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Ewa O.

Ocena 1,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 18.4. - 22.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,0 / 5

od 851 za os.

Sunflower Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Sunflower opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower

Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower

Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

The Bugibba Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

The Bugibba opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 3,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Jakość adekwatna do ceny. Obsługa hotelowa miła, były bardzo sympatyczne panie na recepcji z Polski - zawsze chętne do pomocy i informcji o terenie.

Jakość adekwatna do ceny. Obsługa hotelowa miła, były bardzo sympatyczne panie na recepcji z Polski - zawsze chętne do pomocy i informcji o terenie.

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 2,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Sprzątanie co drugi dzień. Śniadanie codziennie identyczne i niedobre ! Brudno w całym hotelu. Pokoje tragiczne.. mrówki w pokoju.. mimo zgłoszenia nikt sie nie pofatygowal. szkoda słów. Rezydentka pomogła nam otrzymać karty pokładowe dzień przed wylotem.. recepcja oczywiście "ich nie miala".. dopiero po interwencji się znalazły..

Sprzątanie co drugi dzień. Śniadanie codziennie identyczne i niedobre ! Brudno w całym hotelu. Pokoje tragiczne.. mrówki w pokoju.. mimo zgłoszenia nikt sie nie pofatygowal. szkoda słów. Rezydentka pomogła nam otrzymać karty pokładowe dzień przed wylotem.. recepcja oczywiście "ich nie miala".. dopiero po interwencji się znalazły..

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Blue Sea Bugibba Ocena: 0/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Blue Sea Bugibba opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 3,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

hotel adekwatny do ceny, ale bary mimo , że mieliśmy wyżywienie all zamknięte do 17,30

hotel adekwatny do ceny, ale bary mimo , że mieliśmy wyżywienie all zamknięte do 17,30

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Obsługa miła, pokój duży przestronny, zimny z uwagi na styczeń ale dostaliśmy grzejnik elektryczny więc nas grzał, czysto, sprzątano nam pokój i wymieniano ręczniki dwa razy w ciągu 7-dniowego pobytu. Najgorzej wspominam jedzenie hotelowe. o ile śniadania były ok, to lunche i kolacje były niesmaczne i bez smaku. pomimo all inclisive - musieliśmy jadać w pobliskich restauracjach bo z restauracji hotelowej wychodziliśmy głodni.

Obsługa miła, pokój duży przestronny, zimny z uwagi na styczeń ale dostaliśmy grzejnik elektryczny więc nas grzał, czysto, sprzątano nam pokój i wymieniano ręczniki dwa razy w ciągu 7-dniowego pobytu. Najgorzej wspominam jedzenie hotelowe. o ile śniadania były ok, to lunche i kolacje były niesmaczne i bez smaku. pomimo all inclisive - musieliśmy jadać w pobliskich restauracjach bo z restauracji hotelowej wychodziliśmy głodni.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Bugibba Apartments Ocena: 0/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Bugibba Apartments opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 4,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel jest w miarę zadbany. Pokoje, które dostaliśmy (2+2) były regularnie sprzątane (co 2 dni). Mieliśmy ogromny problem z klimatyzacją - chyba w ogóle nie działała. Basen wydawał się czysty, jego otoczenie jest bardzo przyjemne (coś w formie dziedzińca, co zapewniało upragniony cień). Od rana do nocy był oblegany przez grupy Francuzów, Włochów i Niemców. Mieliśmy wrażenie, że oni całe dnie i wieczory spędzali tylko tam!

Nie wiem czy w kwestii jedzenia coś uległo zmianie, ale my zastaliśmy świeże, smaczne jedzenie. Bez względu na to, o której godzinie poszliśmy na posiłek, tace ciągle były pełne i na bieżąco uzupełniane. Wybór świeżych warzyw nie powalał, ale zawsze były pomidory, kapusta i dwa rodzaje surówek.

Na śniadania jedliśmy głównie dżemy, jaja na twardo i świeżutkie pieczywo. Serwowano również genialne ciastka i słodkie bułki. Napoje to tragedia - polecam tylko i wyłącznie butelkowane.

Kolacje to przeważnie zupa, 2 rodzaje makaronów, zimny bufet (sałatki, kuskus), oraz 4 - 5 dań do wyboru. Dynia przepyszna!

Bugibba jest dobrym punktem wypadowym - z dworca jest mnóstwo autobusów jadących bezpośrednio do Rabatu (około 40min.) czy Valetty (około 60min., autobusem pośpiesznym 45min.).

Otoczenie miasta również jest całkiem malownicze, wieczorami można było przyjemnie spędzić czas. Za 10 - 15 euro można naprawdę zjeść pyszny obiad w dowolnym lokalu!

Ogólnie pobyt w hotelu oceniamy 8/10, ale służył nam głównie do noclegu, ponieważ zwiedziliśmy praktycznie całą wyspę.

Hotel jest w miarę zadbany. Pokoje, które dostaliśmy (2+2) były regularnie sprzątane (co 2 dni). Mieliśmy ogromny problem z klimatyzacją - chyba w ogóle nie działała. Basen wydawał się czysty, jego otoczenie jest bardzo przyjemne (coś w formie dziedzińca, co zapewniało upragniony cień). Od rana do nocy był oblegany przez grupy Francuzów, Włochów i Niemców. Mieliśmy wrażenie, że oni całe dnie i wieczory spędzali tylko tam!

Nie wiem czy w kwestii jedzenia coś uległo zmianie, ale my zastaliśmy świeże, smaczne jedzenie. Bez względu na to, o której godzinie poszliśmy na posiłek, tace ciągle były pełne i na bieżąco uzupełniane. Wybór świeżych warzyw nie powalał, ale zawsze były pomidory, kapusta i dwa rodzaje surówek.

Na śniadania jedliśmy głównie dżemy, jaja na twardo i świeżutkie pieczywo. Serwowano również genialne ciastka i słodkie bułki. Napoje to tragedia - polecam tylko i wyłącznie butelkowane.

Kolacje to przeważnie zupa, 2 rodzaje makaronów, zimny bufet (sałatki, kuskus), oraz 4 - 5 dań do wyboru. Dynia przepyszna!

Bugibba jest dobrym punktem wypadowym - z dworca jest mnóstwo autobusów jadących bezpośrednio do Rabatu (około 40min.) czy Valetty (około 60min., autobusem pośpiesznym 45min.).

Otoczenie miasta również jest całkiem malownicze, wieczorami można było przyjemnie spędzić czas. Za 10 - 15 euro można naprawdę zjeść pyszny obiad w dowolnym lokalu!

Ogólnie pobyt w hotelu oceniamy 8/10, ale służył nam głównie do noclegu, ponieważ zwiedziliśmy praktycznie całą wyspę.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 2,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Usytuowanie hotelu przeciętne ponieważ pomimo niewielkiej odległości do Valetty podróż autobusem trwa nawet 1,5 godz. Okolica hotelu nieciekawa- brudno,wszędzie pelno śmieci. W hotelu nie działają windy co jest problemem jeśli się na pokój na np.6 piętrze. Basen jest poniżej recepcji co sprawia że realnie do pokonania jest kilka pięter. Basen jest mały i brudny. Klimatyzacja tylko szumi. W pokojach jest niesamowicie gorąco. Pokoje w miarę czyste,wyposażone w podstawowy sprzęt. Natomiast jedzenie to dramat. Jest niejadalne. Śniadanie zaczyna się o 8.00 a o 8.30 już brakuje wszystkiego. Najgorsze są jednak obiadokolacje. Jedzenie jest maksymalnie przetworzone,stare, śmierdzące i bez smaku. Brak warzyw- oprócz białej kapusty.owoce jeśli już się pojawiają to są zgniłe lub spleśniałe. Nie jesteśmy bardzo wymagający ale tego nie dało się jeść. Herbata smakowała jak woda z basenu a kawy nie bylo. Ogólnie pobyt na Malcie tak ale w innym hotelu i tylko że śniadaniami.

Usytuowanie hotelu przeciętne ponieważ pomimo niewielkiej odległości do Valetty podróż autobusem trwa nawet 1,5 godz. Okolica hotelu nieciekawa- brudno,wszędzie pelno śmieci. W hotelu nie działają windy co jest problemem jeśli się na pokój na np.6 piętrze. Basen jest poniżej recepcji co sprawia że realnie do pokonania jest kilka pięter. Basen jest mały i brudny. Klimatyzacja tylko szumi. W pokojach jest niesamowicie gorąco. Pokoje w miarę czyste,wyposażone w podstawowy sprzęt. Natomiast jedzenie to dramat. Jest niejadalne. Śniadanie zaczyna się o 8.00 a o 8.30 już brakuje wszystkiego. Najgorsze są jednak obiadokolacje. Jedzenie jest maksymalnie przetworzone,stare, śmierdzące i bez smaku. Brak warzyw- oprócz białej kapusty.owoce jeśli już się pojawiają to są zgniłe lub spleśniałe. Nie jesteśmy bardzo wymagający ale tego nie dało się jeść. Herbata smakowała jak woda z basenu a kawy nie bylo. Ogólnie pobyt na Malcie tak ale w innym hotelu i tylko że śniadaniami.

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Mavina Ocena: 0/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Mavina opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,3 / 5

Cena 3,3 / 5

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Apartamenty skromne ale czyste.Bardzo dobra lokalizacja.Super obsługa na recepcji.Bardzo często sprzątanie.

Apartamenty skromne ale czyste.Bardzo dobra lokalizacja.Super obsługa na recepcji.Bardzo często sprzątanie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Anonim

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Bardzo przystępny cenowo hotel w maltańskiej Bugibbie. Położony blisko plaży i dworca autobusowego. Lata świetności obiekt ten ma już dawno za sobą, jednak jest całkiem czysty. Pokój przestronny. Największym jego atutem jest aneks kuchenny. Zaraz obok jest też supermarket, więc w kwestii jedzenia można być całkiem niezależnym. Zwłaszcza, że w okolicy ciężko znaleźć do jedzenia coś, co nie miałoby angielskiego rodowodu. Obsługa anglojęzyczna, jednak na Malcie nie powinno to specjalne dziwić. Do użytku gości jest niewielki basen. My byliśmy po sezonie, więc nie trzeba było się bić o leżaki... :) Szczególnych udogodnień brak, ale do spania i szybkiego posiłku jest jak najbardziej wystarczający. Obiekt polecany szczególnie na wakacje typu low cost.

Bardzo przystępny cenowo hotel w maltańskiej Bugibbie. Położony blisko plaży i dworca autobusowego. Lata świetności obiekt ten ma już dawno za sobą, jednak jest całkiem czysty. Pokój przestronny. Największym jego atutem jest aneks kuchenny. Zaraz obok jest też supermarket, więc w kwestii jedzenia można być całkiem niezależnym. Zwłaszcza, że w okolicy ciężko znaleźć do jedzenia coś, co nie miałoby angielskiego rodowodu. Obsługa anglojęzyczna, jednak na Malcie nie powinno to specjalne dziwić. Do użytku gości jest niewielki basen. My byliśmy po sezonie, więc nie trzeba było się bić o leżaki... :) Szczególnych udogodnień brak, ale do spania i szybkiego posiłku jest jak najbardziej wystarczający. Obiekt polecany szczególnie na wakacje typu low cost.

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Okolica 5,0 / 5

Wszystkie opinie o hotelach

Inne miejscowości w regionie