Lady Todd Ocena: 3/5 Malta, Sliema, Sliema
Vanessa R.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 17.2. - 23.2.2024 Oceniono: Luty 2024
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 1 121 zł za os.
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
Vanessa R.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 17.2. - 23.2.2024 Oceniono: Luty 2024
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 1 121 zł za os.
Mirosław Urbaniak
Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.12. - 4.1.2022 Oceniono: Styczeń 2022
Wyjazd zgodny z ofertą
Wyjazd zgodny z ofertą
Zakwaterowanie
Bez zarzutu. Położenie hotelu najlepsze z możliwych na sezon zimowy.
Wyżywienie
Śniadania smaczne i różnorodne - stół szwedzki
Obsługa w hotelu
Obsługa bardzo miła
Plaża
Nie w tym terminie
od 1 978 zł za os.
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.4. - 28.4.2023 Oceniono: Maj 2023
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 1 517 zł za os.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej, drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.
Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.
Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.
Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.
Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).
Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.
Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej, drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.
Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.
Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.
Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.
Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).
Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !
hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !
od 1 072 zł za os.
Lucie S.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.9. - 8.10.2024 Oceniono: Październik 2024
Wakacje spełniły oczekiwania. Instrukcje dotyczące wycieczki otrzymano terminowo, biuro podróży zorganizowało wszystko bez zarzutu. Miejsce to zapewniało pożądaną równowagę pomiędzy relaksem na plaży a zwiedzaniem zabytków. Malta posiada dogodną komunikację miejską, jest mnóstwo sklepów i restauracji, a zakres usług jest na poziomie standardu UE.
Wakacje spełniły oczekiwania. Instrukcje dotyczące wycieczki otrzymano terminowo, biuro podróży zorganizowało wszystko bez zarzutu. Miejsce to zapewniało pożądaną równowagę pomiędzy relaksem na plaży a zwiedzaniem zabytków. Malta posiada dogodną komunikację miejską, jest mnóstwo sklepów i restauracji, a zakres usług jest na poziomie standardu UE.
Zakwaterowanie
Hotel miał niską cenę, więc oczekiwania nie były wysokie. Mimo to pokój wyglądał trochę gorzej niż na zdjęciach. Wyposażenie było czyste, ale bardzo zniszczone (ręczniki szare, trochę podarte, rozpadające się ściany i uszczelki w łazience, niedziałający dozownik żelu pod prysznic). Zaletą była jednak własna lodówka i aneks kuchenny w pokoju.
Wyżywienie
Zakwaterowanie było tylko ze śniadaniem. Jedzenie nie raziło, nie ekscytowało. Niestety menu było monotonne i mało urozmaicone.
Obsługa w hotelu
Hotel oferował jedynie własny mały basen, który odpowiadał opisowi i zdjęciu z menu wycieczki. Obsługa hotelu była bardzo miła, chętnie odpowiadała na każde pytanie i udzielała porad dotyczących podróżowania po wyspie.
Plaża
Plaża najbliższa hotelu była kamienista/kamienista, ale na Malcie jest to powszechne. Zejście do morza zapewnione było schodkami, a na plaży dostępne były leżaki i parasole. Plaża i morze były bardzo czyste. Na plaży znajdowały się kosze na śmieci i toalety, a lokalna restauracja na plaży zapewniała poczęstunek.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Ewa O.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 18.4. - 22.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 851 zł za os.
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.5. - 1.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023
Pobyt spełnił moje oczekiwania. Po roku wróciłem w inne miejsce bliżej centrum.
Pobyt spełnił moje oczekiwania. Po roku wróciłem w inne miejsce bliżej centrum.
Zakwaterowanie
Hotel jest hotelem trzygwiazdkowym i niczego innego nie udaje. Polecam dopłacić za pokój z widokiem na morze. Poprawi to twoje wrażenia z wakacji. W przeciwnym razie codzienne sprzątanie, zmiana ręczników i opróżnienie koszy. Personel zawsze chętny i nie było z nim problemu. W przeciwnym razie w pokoju jest czajnik, dwa kubki i dwie szklanki. Polecam kupić wodę butelkowaną w pobliżu. Woda z kranu nie nadaje się do picia.
Wyżywienie
Nie jadłem w hotelu, zawsze polegam na pobliskich restauracjach na zewnątrz, jest ich wiele wokół hotelu i każdego dnia próbowałem czegoś innego.
Plaża
Na Malcie nie znajdziesz wielu klasycznych plaż. Są to raczej kamieniste i mniej dostępne wejścia do wody. Polecam zabrać ze sobą buty do wody.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Jestem wyczerpana po takiej wycieczce. Hotel jest tylko dla imprezowiczow, nie dla rodzin z dziecmi. Obok pod hotelem olbrzymia budowa, strasznie glosno, nie da rady siedziec na balkonie pomimo pieknego widoku na morze. Poza tym w nocy glosno w pubach i przez cały dzien i noc trabia i trabia. Jestesmy wyczerpani po 2 tygodniach.
Jestem wyczerpana po takiej wycieczce. Hotel jest tylko dla imprezowiczow, nie dla rodzin z dziecmi. Obok pod hotelem olbrzymia budowa, strasznie glosno, nie da rady siedziec na balkonie pomimo pieknego widoku na morze. Poza tym w nocy glosno w pubach i przez cały dzien i noc trabia i trabia. Jestesmy wyczerpani po 2 tygodniach.
od 1 434 zł za os.
Artur G.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 16.1. - 19.1.2024 Oceniono: Luty 2024
Hotel na krótki wypad jak najbardziej, pokój był czysty i standardowo wyposażony. Jestem zadowolony z wyjazdu, za te pieniądze niczego więcej się nie spodziewałem. Bardzo pomocna obsługa, panowie w recepcji byli rewelacyjni. Generalnie same plusy.
Teraz minusy, w hotelu nie ma wewnętrznego basenu. Basen na dachu nie jest wewnętrzny, do niczego się nie przyda w okresie zimowym. Powinno to być jasno napisane i nie być wyszukiwane po zaznaczeniu tej opcji. W kuchni był garnek, patelnia i komplet sztućców, niestety pokrywki nie były od kompletu. Nie było również żadnej gąbki ani detergentu do mycia naczyń. Trochę to słabe przy pokoju z aneksem kuchennym choć standardowe w takich obiektach.
Hotel na krótki wypad jak najbardziej, pokój był czysty i standardowo wyposażony. Jestem zadowolony z wyjazdu, za te pieniądze niczego więcej się nie spodziewałem. Bardzo pomocna obsługa, panowie w recepcji byli rewelacyjni. Generalnie same plusy.
Teraz minusy, w hotelu nie ma wewnętrznego basenu. Basen na dachu nie jest wewnętrzny, do niczego się nie przyda w okresie zimowym. Powinno to być jasno napisane i nie być wyszukiwane po zaznaczeniu tej opcji. W kuchni był garnek, patelnia i komplet sztućców, niestety pokrywki nie były od kompletu. Nie było również żadnej gąbki ani detergentu do mycia naczyń. Trochę to słabe przy pokoju z aneksem kuchennym choć standardowe w takich obiektach.
Zakwaterowanie
Pokój był cichy z balkonem wewnątrz, ciekawe rozwiązanie choć nie robi roboty. ;)
Łózka były wygodne niestety nie dało się ich połączyć na stałe, poza tym na metalowych nogach które stały na terakocie. Jeśli jedziesz z partnerką żeby się pobawić, bez szans. Nóżki są słabe i potrafią się złamać w trakcie...snu :D
Gdybym wiedział, zabrał bym trytki i było by po sprawie.
Wyżywienie
Nie korzystaliśmy
Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy
Plaża
Nie korzystaliśmy, wycieczka na zwiedzanie.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Dobra lokalizacja hotelu. Bardzo dobre warunki mieszkaniowe, nowe wyposażenie, czysto, cicho.
Dobra lokalizacja hotelu. Bardzo dobre warunki mieszkaniowe, nowe wyposażenie, czysto, cicho.
od 772 zł za os.
Lucie K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 8.6. - 15.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023
Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji w pobliżu transportu łodzią do Valletty. Tylko w bardziej ruchliwym miejscu, ale z tarasem na 9 piętrze z jacuzzi i kilkoma leżakami, skąd jest piękny widok.
Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji w pobliżu transportu łodzią do Valletty. Tylko w bardziej ruchliwym miejscu, ale z tarasem na 9 piętrze z jacuzzi i kilkoma leżakami, skąd jest piękny widok.
Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój z widokiem na port, za który naprawdę lepiej dopłacić. Pokoje po remoncie, tylko łazienka miała swój udział (rdza w wannie i wypadała słuchawka prysznica) Ale na szybki prysznic wystarczyło. Łóżka były wygodne, a lodówka dobrze chłodziła.
Wyżywienie
Śniadanie jest codziennie takie samo, ale do wyboru są doskonałe kiełbaski lub bekon, jajka i słodkie wypieki.
Obsługa w hotelu
Miły personel.
Plaża
Nie ma tu plaż.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Magdalena W.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.12. - 1.1.2023 Oceniono: Styczeń 2023 Opinia konkursowa
Wycieczka udana, wszystko poszło bezproblemowo.
Wycieczka udana, wszystko poszło bezproblemowo.
Zakwaterowanie
Zdecydowanie polecam dopłacić za pokój z widokiem, kątem oka widzialam, że naprawdę warto, standardowy jest dość mocno przeciętny. Nie zapomnijcie przejściówki do gniazdka bo na Malcie są gniazdka angielskie (znajdziecie je także na miejscu za jakieś 4€).
W pokoju jest mała lodówka, sejf, szafa, stolik i ogromne łóżko. Łazienka nie wywiera super wrażenia, ale da się przeżyć. Śniadanie w pięknej scenerii widocznej z 8 piętra, a na dachu jacuzzi czynne sezonowo. Obsługa jest bardzo miła. Usytuowanie hotelu jest wyjątkowo wygodne, tuż obok port, z którego odpływa prom na Vallette za 1.5€, w kilka minut jesteście na miejscu, rejsy co 30 min, jest tam też możliwość wykupienia wycieczek na Gozo, Comino i Blue Lagoon. W okół dużo restauracji, a w hotelu restauracja Opa!, na którą macie 15% zniżki jako goście hotelowi. Zaraz obok McDoald i Burger King jeśli komuś bardzo zależy. W kilkanaście minut dojdziemy na Manoel Island i zobaczymy piękny fort Manoel, lub w drugą stronę Fort Tigné, skąd zobaczymy zachwcającą panoramę Valletty. Cała okolica jest bardzo miła dla oka.
Wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu. Są świeże owoce, jogurty, pieczywo, wędliny robią średnie wrażenie, ale mini croisant to rekompensują. Wybór jest spory, każdy znajdzie coś dla siebie. Można wypić kawę, herbatę, wodę lub soki. Śniadanie jest na 8 piętrze, więc widoki na zatokę są niesamowite, można zjeść na tarasie z bezpośrednim widokiem lub w przeszklonym wnętrzu.
Obsługa w hotelu
Są 2 windy, obie średnio działają, ale wystarczy troszkę cierpliwości. Można poprosić o przechowanie bagażu.
Plaża
Poza sezonem ludzi nie jest dużo. Plaże są wapienne więc można poleżeć na twardych skałach, natomiast widoki to rekompensują. Wszędzie znajdziemy jakieś zejście do wody.
od 1 105 zł za os.
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.7. - 4.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 1 495 zł za os.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower
Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower
Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Jakość adekwatna do ceny. Obsługa hotelowa miła, były bardzo sympatyczne panie na recepcji z Polski - zawsze chętne do pomocy i informcji o terenie.
Jakość adekwatna do ceny. Obsługa hotelowa miła, były bardzo sympatyczne panie na recepcji z Polski - zawsze chętne do pomocy i informcji o terenie.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Sprzątanie co drugi dzień. Śniadanie codziennie identyczne i niedobre ! Brudno w całym hotelu. Pokoje tragiczne.. mrówki w pokoju.. mimo zgłoszenia nikt sie nie pofatygowal. szkoda słów. Rezydentka pomogła nam otrzymać karty pokładowe dzień przed wylotem.. recepcja oczywiście "ich nie miala".. dopiero po interwencji się znalazły..
Sprzątanie co drugi dzień. Śniadanie codziennie identyczne i niedobre ! Brudno w całym hotelu. Pokoje tragiczne.. mrówki w pokoju.. mimo zgłoszenia nikt sie nie pofatygowal. szkoda słów. Rezydentka pomogła nam otrzymać karty pokładowe dzień przed wylotem.. recepcja oczywiście "ich nie miala".. dopiero po interwencji się znalazły..
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Hotel nowy, czyściutki, pokoje wyposażone we wszelkie udogodnienia (suszarka do włosów, kosmetyki, żelazko w recepcji), winda. Położony wręcz idealnie, kilka metrów od malutkiej miejskiej kamienistej plaży. W tym samym budynku na dole znajduje się restauracja, którą gorąco polecam. Nie wzięliśmy wyżywienia, więc stołowaliśmy się w różnych knajpach i ta zasługuje na szczere uznanie (makaron z krewetkami i pistacjami, ośmiornica, owoce morza, ryba dnia - awrata była doskonała, do tego świetne lody i desery, a wina... Mmm). Będąc w temacie, polecam też knajpę po drugiej stronie ulicy, gdzie za szklaną ladą wyłożone są steki, ryby i owoce morza. Klient zostaje tam poprowadzony przez kelnerkę i tam też dokonuje wyboru. Polecam steki.
Pokoje w hotelu są przestrzenne, my mieliśmy też mały balkon od ulicy, w sam raz na drinka przed snem i wywieszenie ręczników. Panie sprzątające znają się na swojej robocie. Obsługa niezwykle miła, czy to z baru, czy z recepcji - pomocni w każdym aspekcie. Za dwa euro można było kupić przejściówkę do kontaktu, jeśli ktoś zapomniał.
Hotel nowy, czyściutki, pokoje wyposażone we wszelkie udogodnienia (suszarka do włosów, kosmetyki, żelazko w recepcji), winda. Położony wręcz idealnie, kilka metrów od malutkiej miejskiej kamienistej plaży. W tym samym budynku na dole znajduje się restauracja, którą gorąco polecam. Nie wzięliśmy wyżywienia, więc stołowaliśmy się w różnych knajpach i ta zasługuje na szczere uznanie (makaron z krewetkami i pistacjami, ośmiornica, owoce morza, ryba dnia - awrata była doskonała, do tego świetne lody i desery, a wina... Mmm). Będąc w temacie, polecam też knajpę po drugiej stronie ulicy, gdzie za szklaną ladą wyłożone są steki, ryby i owoce morza. Klient zostaje tam poprowadzony przez kelnerkę i tam też dokonuje wyboru. Polecam steki.
Pokoje w hotelu są przestrzenne, my mieliśmy też mały balkon od ulicy, w sam raz na drinka przed snem i wywieszenie ręczników. Panie sprzątające znają się na swojej robocie. Obsługa niezwykle miła, czy to z baru, czy z recepcji - pomocni w każdym aspekcie. Za dwa euro można było kupić przejściówkę do kontaktu, jeśli ktoś zapomniał.
Julia K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.5. - 3.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 1 184 zł za os.
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Bardzo dobrze położony hotel, praktycznie w centrum życia zarówno dziennego, jak i wieczornego. Czysty, schludny, bardzo miła obsługa. Windy tylko ciaśniutkie, co może powodować lekką klaustrofobię. W pokoju hotelowym czajnik elektryczny z powitalną kawą (rozpuszczalną) oraz małym zestawem herbat. Pokoje z balkonem i widokiem na zatokę są drogie. Znacznie tańsze mają widok na... rury kanalizacyjne znajdujące się na podwórzu z tyłu budynku. Ma to jednak dobrą stronę, ponieważ słońce nie zagląda nam do okien i pokój nie nagrzewa się niepotrzebnie. W pokoju obowiązkowo klimatyzacja. Z dachu hotelu rozpościera się wspaniały widok na całą zatokę. Reklamowany "basen" okazuje się być trochę większym brodzikiem. W miarę blisko do przystanków autobusowych, skąd można dostać się praktycznie wszędzie. Obok przystanku autobusowego znajduje się przystań dla promu kursującego między Sliemą a Valettą. Prom kursuje chyba co 30 minut (koszt 2,6E w jedną stronę). Wokół mnóstwo kafejek, barów, restauracji, sklepików. Wszystko, co potrzebne dla turysty :)
Bardzo dobrze położony hotel, praktycznie w centrum życia zarówno dziennego, jak i wieczornego. Czysty, schludny, bardzo miła obsługa. Windy tylko ciaśniutkie, co może powodować lekką klaustrofobię. W pokoju hotelowym czajnik elektryczny z powitalną kawą (rozpuszczalną) oraz małym zestawem herbat. Pokoje z balkonem i widokiem na zatokę są drogie. Znacznie tańsze mają widok na... rury kanalizacyjne znajdujące się na podwórzu z tyłu budynku. Ma to jednak dobrą stronę, ponieważ słońce nie zagląda nam do okien i pokój nie nagrzewa się niepotrzebnie. W pokoju obowiązkowo klimatyzacja. Z dachu hotelu rozpościera się wspaniały widok na całą zatokę. Reklamowany "basen" okazuje się być trochę większym brodzikiem. W miarę blisko do przystanków autobusowych, skąd można dostać się praktycznie wszędzie. Obok przystanku autobusowego znajduje się przystań dla promu kursującego między Sliemą a Valettą. Prom kursuje chyba co 30 minut (koszt 2,6E w jedną stronę). Wokół mnóstwo kafejek, barów, restauracji, sklepików. Wszystko, co potrzebne dla turysty :)
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Hotel bardzo czysty, pomocna i mila obsługa. Hotel w bardzo dobrej lokalizacji przystanków z których praktycznie można dojechać wszędzie.
Hotel bardzo czysty, pomocna i mila obsługa. Hotel w bardzo dobrej lokalizacji przystanków z których praktycznie można dojechać wszędzie.
od 1 279 zł za os.
Dostępne regiony