Malta: hotele z opiniami, znaleziono 99 hoteli

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

The St. George's Park Ocena: 0/5 Malta, St. Julian, St Julian's

Ocena 3,8 / 5

The St. George's Park opinie

Świetny (oceniony przez 7 osób)

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,3 / 5

Przemysław P.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 22.10. - 27.10.2022 Oceniono: Listopad 2022 Opinia konkursowa

Polecam Maltę i na pewno tam wrócę, St julians to imprezowa dzielnica więc jeśli tego szukacie to jak najbardziej. Hotel tani bez luksusów ale czysto i dużo miejsca. Tylko w nim spałem więc dla mnie wystarczył

Polecam Maltę i na pewno tam wrócę, St julians to imprezowa dzielnica więc jeśli tego szukacie to jak najbardziej. Hotel tani bez luksusów ale czysto i dużo miejsca. Tylko w nim spałem więc dla mnie wystarczył

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel beż luksusów ale czysty i dużo miejsca. Jeśli nie masz zamiaru spędzić tygodnia w hotelu to polecam

Wyżywienie
Nie jedliśmy w hotelu. Jest wiele restauracji z różnej kuchni więc polecam jedzenie na mieście

Obsługa w hotelu
Nie korzystałem, Nie widziałem

Plaża
Plaża w St Julians raczej symboliczna ale kilka przystanków autobusem i mamy kilka na prawdę fajnych plaż od skalistych dla "nurków" po zatokę piaszczysta dla relaksu

Tomasz Szczęsny

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 5.10. - 9.10.2022 Oceniono: Październik 2022 Opinia konkursowa

Hotel położony w dzielnicy imprezowej co było trochę odczuwalne w nocy. (imprezy do 5 rano) Nam to specjalnie nie przeszkadzało ale gdyby ktoś jechał do niego z małymi dziećmi to mógłby mieć problem. Ale za to wszędzie blisko do restauracji czy na imprezę właśnie. Dosłownie pod nosem. Do tego naprawdę fajna strefa basenowa na której panował spokój i można było naprawdę odpocząć. Sam hotel z zewnątrz nie wygląda zbyt ciekawie ale pokoje bardzo czyste sprzątane na bieżąco. Nam trafił się do tego fajny widok więc ogólnie bardzo pozytywnie.

Hotel położony w dzielnicy imprezowej co było trochę odczuwalne w nocy. (imprezy do 5 rano) Nam to specjalnie nie przeszkadzało ale gdyby ktoś jechał do niego z małymi dziećmi to mógłby mieć problem. Ale za to wszędzie blisko do restauracji czy na imprezę właśnie. Dosłownie pod nosem. Do tego naprawdę fajna strefa basenowa na której panował spokój i można było naprawdę odpocząć. Sam hotel z zewnątrz nie wygląda zbyt ciekawie ale pokoje bardzo czyste sprzątane na bieżąco. Nam trafił się do tego fajny widok więc ogólnie bardzo pozytywnie.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

od 1 071 za os.

Bella Vista Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Qawra

Ocena 3,8 / 5

Bella Vista opinie

Świetny (oceniony przez 52 osób)

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,8 / 5

Krzysztof B.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 2.2. - 9.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Hotel położony w wyśmienitej lokalizacji .

Nieopodal piekna zatoka,naprzeciwko hotelu piekny park Kennedy.

Idąc w kierunku centrum natrafimy na miejsce akwarium, piękną zatokę.

Jeśli chodzi o hotel to na wejściu zachwyca mila i pomocna ekipa w recepcji i w restauracji.

Pokoje czyste i bardzo wygodne łóżka.

Jedzenie dobre choć mogłoby być bardziej urozmaicone choć głodni nie chodziliśmy.Kazdy znajdzie dla siebie coś dobrego.

Hotel położony w wyśmienitej lokalizacji .

Nieopodal piekna zatoka,naprzeciwko hotelu piekny park Kennedy.

Idąc w kierunku centrum natrafimy na miejsce akwarium, piękną zatokę.

Jeśli chodzi o hotel to na wejściu zachwyca mila i pomocna ekipa w recepcji i w restauracji.

Pokoje czyste i bardzo wygodne łóżka.

Jedzenie dobre choć mogłoby być bardziej urozmaicone choć głodni nie chodziliśmy.Kazdy znajdzie dla siebie coś dobrego.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Przestronne pokoje z widokiem na park ,wygodne łóżka,mila obsługa i roomservice.

Wyżywienie
Dobre i pożywne śniadania choć menu mogło by być nie tak monotonne.

Jednak każdy znajdzie coś dla,siebie ( płatki ,jogurty, dżemy,Jajka, parówki,jajecznica,fasolka,pomidory,ogorki)

Natomiast zadziwiła nas obsługa gdyż oprócz dżemu,herbaty,kawy i napojów nic nie można było,samemu nakładać.

Nie było reglamentacji ale pierwszy raz ( oprócz czasów Covid19) nakładano nam produkty.

Oczywiście można było wskazać ile i co lecz po czasie stwierdziliśmy ze ma to swoj urok i plusem jest to że nikt nie bierze pełnych talerzy a potem marnują i wyrzucają nie zjedzone potrawy.

Także ostatecznie na PLUS.

Obsługa w hotelu
Bardzo dobra obsługa w recepcji, w restauracji oraz czystość w pokojach.

Świeża pościel i ręczniki.

W pokojach czajnik,suszarka i telewizor również z Polskimi programami.

Plaża
Po naszej stronie kamienista lecz bardzo czysta i błękitna woda.liczne zatoki gdzie można się kąpać.

Rafał N.

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 26.5. - 1.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

. Obsługa mało uśmiechnieta

Były tylko miłe dwie ososby

P.Oksana i P. Pawan

. Obsługa mało uśmiechnieta

Były tylko miłe dwie ososby

P.Oksana i P. Pawan

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Byliśmy w trzy osoby, dodali lozko w pokoju dla dwóch osób i nie było miejsca

Wyżywienie
Najgorsze jedzenie w moim życiu, pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło że omijałem większość posiłków

od 1 042 za os.

Topaz Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 3,7 / 5

Topaz opinie

Świetny (oceniony przez 27 osób)

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,1 / 5

Anonim

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 13.4. - 16.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Ogólnie wyposażenie i usługi hotelu odpowiadają 3 gwiazdkom. Jedzenie jest dobre, wybór jest wystarczający. Personel jest miły i uprzejmy. Dobry stosunek jakości do ceny :)

Ogólnie wyposażenie i usługi hotelu odpowiadają 3 gwiazdkom. Jedzenie jest dobre, wybór jest wystarczający. Personel jest miły i uprzejmy. Dobry stosunek jakości do ceny :)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Violetta W.

Ocena 2,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.3. - 31.3.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Malta do dobry kierunek dla lubiących dużo zwiedzać .

Na pewno to nie wyspa z pięknymi plażami,gdzie można spędzić cały urlop.

Malta do dobry kierunek dla lubiących dużo zwiedzać .

Na pewno to nie wyspa z pięknymi plażami,gdzie można spędzić cały urlop.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój sam w sobie dość przestronny,czysty,lecz łazienka mikroskopijna z maleńką umywalką i jeszcze mniejszym prysznicem

Mydło w dozownika

Wyżywienie
Nie wykupywałam posiłków w hotelu

Obsługa w hotelu
W recepcji wszyscy przyjażni,pomocni

poprosiłam o pobudkę w dniu wylotu,jednak moja prośba nie została spełniona.

Może to przez przesunięcie czasu pan zapomniał do mnie zadzwonić

Plaża
j/w plaże małe .daleko od miejsca zakwaterowania

od 892 za os.

Coral Ocena: 3/5 Malta, Mellieha, Saint Paul's Bay

Ocena 3,5 / 5

Coral opinie

Świetny (oceniony przez 7 osób)

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 3,9 / 5

Cena 3,7 / 5

Klaudyna Z.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.9. - 28.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Wyjazd na Maltę we wrześniu jak najbardziej polecam. Ciepło, słonecznie, można zwiedzać lub wypoczywać na bezpłatnych plażach. Komunikacja miejska na Malcie jest fantastyczna i życzyłabym sobie takiej wszędzie, busy jeżdżą co chwilę i w każdym kierunku i również z ich poziomu można dużo zobaczyć. Językiem urzędowym jest angielski i maltański więc łatwo idzie się o coś zapytać, zwłaszcza, że każdy jest tam niezwykle uprzejmy.

Wyjazd na Maltę we wrześniu jak najbardziej polecam. Ciepło, słonecznie, można zwiedzać lub wypoczywać na bezpłatnych plażach. Komunikacja miejska na Malcie jest fantastyczna i życzyłabym sobie takiej wszędzie, busy jeżdżą co chwilę i w każdym kierunku i również z ich poziomu można dużo zobaczyć. Językiem urzędowym jest angielski i maltański więc łatwo idzie się o coś zapytać, zwłaszcza, że każdy jest tam niezwykle uprzejmy.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Tu trzeba napisać prawdę i wydzielić z niej wszystkie elementy. Jeśli chodzi o standard pokoju/hotelu było bardzo przyjemnie, miałam pokój z balkonem a nawet z wanną (oczywiście prysznic też był) była nawet mała lodówka i suszarka co zwlasza dla kobiet z długimi włosami może okazać się przydatnym gadżetem. Basen na dachu hotelu i widoki z niego ładne mimo, że nie stricte na morze. Obsługa przemiła, przesympatyczna i bardzo pomocna ❤️. Jedyny minus z czym nie mogę się pogodzić to "chiller" a przynajmniej tak określiła wentylację obsługa hotelu. Głośne i nie dawało spać, to był dramat.

Wyżywienie
kupowałam wycieczkę bez wyżywienia, więc niestety się o nim nie wypowiem

Obsługa w hotelu
Nie korzystałam zbytnio z usług hotelowych, prócz dostępności basenu który był bardzo przyjemny.

Plaża
Plaży jest kilka ta najbliżej hotelu, we wrześniu przynajmniej nie była wcale zatłoczona, trochę trzeba do niej dojść ale za to przy niej jest też dużo punktów gastronomicznych i pamiątkowych.

Péter K.

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 2.6. - 9.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Poza hotelem wszystko było w porządku. Piękne miejsca, bogate dziedzictwo kulturowe.

Poza hotelem wszystko było w porządku. Piękne miejsca, bogate dziedzictwo kulturowe.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
To było w dobrym miejscu, ale bardzo słabej jakości. Stary sprzęt, prosili o dodatkowe pieniądze za wszystko.

Wyżywienie
Śniadanie jest takie samo każdego dnia. Od trzeciego dnia jest nudno, żałośnie.

Obsługa w hotelu
Żadna usługa warta wzmianki

Plaża
Spacer ok. dostępny za dziesięć minut. Kamienista, czysta plaża. Bardzo zimna woda.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 901 za os.

Alexandra Palace Ocena: 3/5 Malta, St. Julian, St Julian's

Ocena 3,4 / 5

Alexandra Palace opinie

Dobry (oceniony przez 6 osób)

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,8 / 5

Okolica 3,4 / 5

Cena 3,2 / 5

Imre Szabó

Ocena 4,1 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 12.10. - 17.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Poszło dobrze, teraz mogę powiedzieć tylko dobre rzeczy o Ryanair. byli mili, punktualni i gościnni! ! Prawie „doskonałe”.

Poszło dobrze, teraz mogę powiedzieć tylko dobre rzeczy o Ryanair. byli mili, punktualni i gościnni! ! Prawie „doskonałe”.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
lokalizacja zakwaterowania nie była dla mnie najlepsza, BYŁO GŁOŚNIE

Wyżywienie
To było dobre, z dużym wyborem!

Obsługa w hotelu
Obsługa była dobra:

Plaża
Do plaży jest około 250 m, niestety jest kamienista i nie za bardzo nadaje się do kąpieli, na brzegu pełno śmieci, śmieci!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Kristyna Ermanova

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 13.9. - 17.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Super, powyżej naszych oczekiwań, zarówno hotel jak i całe miejsce docelowe. Na pewno wrócimy na Maltę.

Super, powyżej naszych oczekiwań, zarówno hotel jak i całe miejsce docelowe. Na pewno wrócimy na Maltę.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 150 za os.

Porto Azzurro Ocena: 3/5 Malta, Mellieha, Xemxija

Ocena 3,4 / 5

Porto Azzurro opinie

Dobry (oceniony przez 10 osób)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 2,3 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,7 / 5

Barbara G.

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.12. - 3.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Zbyt drogo jak na taki 4 dyniowy wypoczynek

Zbyt drogo jak na taki 4 dyniowy wypoczynek

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Ok

Wyżywienie
Poniżej zera.tragedia jedno i to samo

Obsługa w hotelu
Ok

Plaża
Ok

Magdalena C.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 5.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Malta to wyspa, którą zwiedzisz w 3 dni - zabytków mało, wszystko blisko ;) reszta czasu może być poświęcona na wypoczynek: sporo plaż skalistych, ale jest tez sporo piaskowych z fajną infrastrukturą. Wszędzie piękna, turkusowa woda <3

Malta to wyspa, którą zwiedzisz w 3 dni - zabytków mało, wszystko blisko ;) reszta czasu może być poświęcona na wypoczynek: sporo plaż skalistych, ale jest tez sporo piaskowych z fajną infrastrukturą. Wszędzie piękna, turkusowa woda <3

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel ekonomiczny. Śniadanie wręcz prymitywne: grzanki, tani dżem. Z karty: niby bekon, kiełbaski i jajecznica raczej z tubki niż skorupek ;) pokój ogarniany codziennie, dyzy plus za recepcjonistów - wszyscy bardzo mili i pomocni.

Wyżywienie
Mieliśmy tylko śniadanie; najlepsze jedliśmy jednak jak na hotelowe …zaspaliśmy ;) Jednorodne i słabej jakości.

Obsługa w hotelu
Regularne sprzątanie, basen całkiem fajny.

Plaża
Przy hotelu, nieduża ale turkus wody super. Do 4 km 3 inne plaże - rewelacyjne! Z piaskiem i infrastrukturą ;)

od 1 058 za os.

Canifor Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Qawra

Ocena 3,4 / 5

Canifor opinie

Dobry (oceniony przez 64 osób)

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Anonim

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 4.11. - 7.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Wyjazd 4 dyniowy , nastawienie na zwiedzanie. Hotel położony blisko dworca autobusowego co ułatwiło szybkie dotarcie do Gozo lub Waletty

Wyjazd 4 dyniowy , nastawienie na zwiedzanie. Hotel położony blisko dworca autobusowego co ułatwiło szybkie dotarcie do Gozo lub Waletty

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste, ale skromnie urządzone bez luksusów

Wyżywienie
Tylko śniadania .

Było wszystko . Ok

Obsługa w hotelu
Nie korzystalismy

Plaża
Plaża blisko ale brak możliwości plażowania.

Anonim

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 4.11. - 7.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Pdbyt bardzo udany , intensywne zwiedzanie Malty.

Pdbyt bardzo udany , intensywne zwiedzanie Malty.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel przeciętny , pokoje sprzątane codziennie , łazienka czysta

Wyżywienie
Śniadanie, można było wybrać coś na ciepło i na zimno

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy

Plaża
Plaża blisko , ale brak możliwości plażowania ,

od 869 za os.

Kennedy Nova Ocena: 4/5 Malta, Sliema, Sliema

Ocena 3,4 / 5

Kennedy Nova opinie

Dobry (oceniony przez 4 osób)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 2,9 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,3 / 5

Wojciech M.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 4.11. - 10.11.2022 Oceniono: Listopad 2022 Opinia konkursowa

Hotel w dobrej cenie i dobrej lokalizacji.

Hotel w dobrej cenie i dobrej lokalizacji.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bez żadnych komplikacji i niedogodności.

Wyżywienie
Śniadania w formie szwedzkiego stołu. Wybór był, głodnemu się nie wychodziło.

Obsługa w hotelu
Miły, pomocny personel. Podpowiadał gdzie, jakim autobusem można się dostać. Codzienne sprzątanie hotelu.

Plaża
Plaże ogólnie dostępne. Brak tłoku w tym okresie.

Anonim

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Nie polecam tego hotelu, uważam ze najwyżej dwie gwiazdki bym mu dała a nie cztery. Pokoje brudne , wszytko do remontu, dziury w suficie , niedziałająca klimatyzacja wszystko w stanie rozsypki ogólnie do generalnego remontu. jedyna pozytywną cechą tego hotelu to lokalizacja ponieważ łatwo dostać sie do innych miast. Śniadania fatalne.

Nie polecam tego hotelu, uważam ze najwyżej dwie gwiazdki bym mu dała a nie cztery. Pokoje brudne , wszytko do remontu, dziury w suficie , niedziałająca klimatyzacja wszystko w stanie rozsypki ogólnie do generalnego remontu. jedyna pozytywną cechą tego hotelu to lokalizacja ponieważ łatwo dostać sie do innych miast. Śniadania fatalne.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

od 1 316 za os.

Windsor Ocena: 4/5 Malta, Sliema, Sliema

Ocena 3,4 / 5

Windsor opinie

Dobry (oceniony przez 10 osób)

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,6 / 5

Cena 3,3 / 5

Adam T.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 10.9. - 15.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Jeżeli pokoje i łazienki były by wyremontowane to byłby super hotel ,jego pozytywem są ludzie którzy tam pracują.

Jeżeli pokoje i łazienki były by wyremontowane to byłby super hotel ,jego pozytywem są ludzie którzy tam pracują.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje i łazienki nadają się do remontu.Tu i ówdzie pojawiający się grzyb i zapach stęchnielizny.W nocy głośno.Obsługę hotelową oceniam bardzo dobrze.

Wyżywienie
Duży wybór potraw ,bardzo miła obsługa.

Obsługa w hotelu
Mocną stroną tego hotelu są ludzie ,bardzo mili ,uprzejmi,pomocni.

Plaża
Plaże czyste chociaż w niektórych miejscach walały się śmieci.Dostęp bardzo dobry.Ogólnie sprawiają dobre wrażenie.

Tomáš P.

Ocena 1,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 30.7. - 6.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Nigdy więcej nie odwiedzę Malty.

Nigdy więcej nie odwiedzę Malty.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy dość wygodny pokój, przeszkodą było to, że nie wyspaliśmy się dobrze. W hotelu dominują młodzi chłopcy w wieku około 18 lat, którzy w nocy robią prawdziwy bałagan, głównie od 03:00 do 05:00.

Wyżywienie
Na szczęście jedliśmy tylko śniadanie, chleb był tylko tostowy i każdego dnia wszystko było dokładnie takie samo

Plaża
W całym Sliemie i sąsiedniej miejscowości St. Julian, plaże są niesamowicie zanieczyszczone, łącznie z wodą, że takie rzeczy widziałem tylko na zdjęciach z innych stron świata, jedna plaża była dosłownie zamknięta przez kilka miesięcy ze względu na skażenie wody. O burdelu (nie dotyczy to tylko plaż, ale i całego miasta) - Wszędzie śmierdzi moczem, śmieci na każdym kawałku, głównie plastik, udało nam się niestety zobaczyć zużytą prezerwatywę przyczepioną do boi w morzu na pewno nie był jedyny bo gdy szliśmy wzdłuż wybrzeża ul. Julian, dotarliśmy do miejsca, gdzie było mnóstwo kamieni i prawdopodobnie wszędzie walały się ludzkie odchody, wyrzucone pudełka po prezerwatywach i wspomniana już zużyta guma.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 978 za os.

Bay View Ocena: 3/5 Malta, Sliema, Sliema

Ocena 3,3 / 5

Bay View opinie

Dobry (oceniony przez 9 osób)

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 3,1 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,1 / 5

Anonim

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 7.12. - 13.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023

Podczas pobytu okradziono nas w tym hotelu. Obsluga została poinformowana o tym fakcie jednak nic z tym nie zrobiono.

Podczas pobytu okradziono nas w tym hotelu. Obsluga została poinformowana o tym fakcie jednak nic z tym nie zrobiono.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Wyżywienie
Średniej lasy jedzenie.

Małgorzata W.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.11. - 10.11.2022 Oceniono: Listopad 2022

Pokój przyjemny, wielkość w porządku. Natomiast łazienka - BARDZO MAŁA. Toaleta wciśnięta za prysznicem. Zamknięcie drzwi od kabiny prysznicowej wymaga wciśnięcia się miedzy jej drzwi a kran. Nawet mi, szczupłej osobie było niewygodnie. Zdecydowanie zbyt mała. Rozumiemy warunki budynku, ale wolelibyśmy to wiedzieć przed.

Klimatyzacja to fikcja. Jest nawiew, który pokazuje różne temperatury. Nawet 12 stopni, ale nijak ma się to do chłodzenia. "Klimatyzacja" po prostu imituje dźwięk klimatyzacji. Nawiew nie chłodzi pokoju.

W hotelu są dwie windy na które często czeka się kilka minut. Jeżdżą wolno, nie działa przycisk zamykania drzwi więc czeka się niepotrzebnie 8-10 sekund na zamknięcie (wiemy, wiemy, ale na kilku piętrach trochę to trwa). W windzie mieszczą się 4 osoby więc jadąc jak w naszym przypadku z 6 pietra stawaliśmy np. raz na 5,6,3,1!!! i dopiero parter. Stawaliśmy tylko po to, żeby przez 10 sekund odbierać nienawistne spojrzenia gości, że zapchaliśmy już "ich" windę :-)

Pokój przyjemny, wielkość w porządku. Natomiast łazienka - BARDZO MAŁA. Toaleta wciśnięta za prysznicem. Zamknięcie drzwi od kabiny prysznicowej wymaga wciśnięcia się miedzy jej drzwi a kran. Nawet mi, szczupłej osobie było niewygodnie. Zdecydowanie zbyt mała. Rozumiemy warunki budynku, ale wolelibyśmy to wiedzieć przed.

Klimatyzacja to fikcja. Jest nawiew, który pokazuje różne temperatury. Nawet 12 stopni, ale nijak ma się to do chłodzenia. "Klimatyzacja" po prostu imituje dźwięk klimatyzacji. Nawiew nie chłodzi pokoju.

W hotelu są dwie windy na które często czeka się kilka minut. Jeżdżą wolno, nie działa przycisk zamykania drzwi więc czeka się niepotrzebnie 8-10 sekund na zamknięcie (wiemy, wiemy, ale na kilku piętrach trochę to trwa). W windzie mieszczą się 4 osoby więc jadąc jak w naszym przypadku z 6 pietra stawaliśmy np. raz na 5,6,3,1!!! i dopiero parter. Stawaliśmy tylko po to, żeby przez 10 sekund odbierać nienawistne spojrzenia gości, że zapchaliśmy już "ich" windę :-)

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Wyżywienie
Śniadania hotelowe. Jajecznica bez smaku. Wędliny fatalne. Bekon z połową tłuszczu i miękki (nie chrupki). Nie nasza bajka. Z warzyw jedynie ogórki, pomidory. Omlety albo jajka sadzone ok. Kiełbaski straszne :-) Najlepiej sprawdzały się bułki z serem i pomidorem.

Kolacje natomiast smaczne i urozmaicone. Jedynym minusem jest to, że do kolacji nie można dostać herbaty. Tzn. można, ale kosztuje wtedy 2.5 Euro.

Obsługa w hotelu
Tu jak najbardziej wszystko gra. Obsługa miła, sumienna, uśmiechnięta i pomocna.

od 1 016 za os.

Beach Garden Ocena: 3/5 Malta, St. Julian, St Julian's

Ocena 3,2 / 5

Beach Garden opinie

Dobry (oceniony przez 16 osób)

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,1 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,1 / 5

Stanislav H.

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 19.9. - 29.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Ogólnie fajne wakacje, aczkolwiek w przeciętnym hotelu, który nie zwraca uwagi na nocleg, ale ogólnie biorąc pod uwagę niedociągnięcia w diecie i plażę, której nie można pływać, myślę, że cena nie była rozsądna

Ogólnie fajne wakacje, aczkolwiek w przeciętnym hotelu, który nie zwraca uwagi na nocleg, ale ogólnie biorąc pod uwagę niedociągnięcia w diecie i plażę, której nie można pływać, myślę, że cena nie była rozsądna

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, niestety bez balkonu, przedostatniego dnia przez 14 godzin nie było wody!!

Wyżywienie
Śniadania nadal tak samo nudne, żadnych ciastek poza tostami, rogalikami itp. Kolacja pierwsza dcl i wybór większy niż druga połowa zmusiła nas, ale wszystkie obiady do przyjaznej jadalni, gdzie była tylko przystawka do głównego posiłku bez możliwości dodania dowolne piwo i wino oraz tylko jedna woda niegazowana

Obsługa w hotelu
Nie korzystam z usług hotelowych

Plaża
Brudny, nie do pływania nawet według higienistki, a to coś, co oferuje wakacje na plaży, gdzie kąpiel nie jest zalecana

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 3,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 15.9. - 22.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Obawy przed wakacjami po przeczytaniu opinii rzeczywistość okazała się inna - dużo lepsza. Zakwaterowanie było bardzo dobre, poza telewizorem bez sygnału. Jedzenie również bardzo dobre, ale mogli to częściej zmieniać. Plaża była czysto, morze było ciepłe, a okolica ciekawa.

Obawy przed wakacjami po przeczytaniu opinii rzeczywistość okazała się inna - dużo lepsza. Zakwaterowanie było bardzo dobre, poza telewizorem bez sygnału. Jedzenie również bardzo dobre, ale mogli to częściej zmieniać. Plaża była czysto, morze było ciepłe, a okolica ciekawa.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Muszę przyznać, że przed przyjazdem do hotelu spodziewaliśmy się, że nie będzie najlepiej, zwłaszcza po przeczytaniu wielu złych recenzji. Nasze zdziwienie było jeszcze większe, gdy okazało się, że poza drobnymi szczegółami wszystko było w porządku. duży pokój z 5 łóżkami, bez robaków, w spokojnej części hotelu, tylko my byliśmy trochę dalej od recepcji i jadalni.W pokoju było Wifi, które zastąpiło telewizor bez sygnału.Sprzątaczki głównie zmieniały ręczniki i upewniliśmy się, że mamy papier toaletowy. Gorzej już było z odpowiednim codziennym sprzątaniem pokoju. Łóżko jest wygodne, meble są dość nowoczesne, z wyjątkiem krzesła. Przepływ wody w łazience pod prysznicem nie był silny i masz uważać, żeby się nie poparzyć.Spuszczasz wodę w toalecie i długo czekasz na spłukanie, więc trzeba ją czyścić już podczas spłukiwania.

Wyżywienie
Dieta była bardzo dobra, ale różnorodność posiłków minimalna.Na śniadanie: małe krokiety ziemniaczane, ale o nieco innym kształcie, małe bułeczki na parze, fasola, jajecznica, boczek, jajka na twardo, warzywa, salami, sery, muesli, soki ananasowe, jabłko, pomarańcza, grejpfrut. Na obiad: różne rodzaje mięs, ryby, sos ostry z owocami morza, ryż, kasza, pieczone ziemniaki, lasagne, sałatki, owoce, makaron z sosem pomidorowym. Ciekawostką było, że były trochę zostało ze śniadania, w tym soki.Do tego bardzo smaczne ciastka, które zastąpiły naleśniki.Muszę przyznać, że byłam zaskoczona, że mimo tego, że było smaczniejsze niż śniadanie, praktycznie nikt nie poszedł na obiad, więc zastanawiałam się, kto w sumie zjadłabym :)

Obsługa w hotelu
Co do usług to dostaliśmy pokój gdzie trzeba było przejść długim odcinkiem do basenu skąd ich osoba nas eskortowała i pokazała pokój i dała nam klucz.Telewizor nie miał sygnału więc mieli tylko chwilowo i było całkiem nowocześnie. Obok recepcji znajduje się hasło do Wi-Fi, więc można się bez niego obejść podczas wakacji. Zgłosiliśmy to sprzątaczce i recepcjonistce, zapisała to, ale nie zrobili tego cokolwiek na ten temat.

Plaża
ciekawostką w hotelu jest basen, który podobnie jak morze był praktycznie na wyciągnięcie ręki.Basen jest duży,czysty,ciepły i wypełniony wodą morską i chlorem.Masz wrażenie,że pływasz w blue lagoon. 1.20 do 3.10. Z hotelu trzeba przejść przez ulicę i chodnik do morza. Potem już od Ciebie zależy, czy wypożyczysz leżaki i parasol, czy po prostu położysz się na kocu. Piasek jest gruboziarnisty, co oznacza, że morze jest praktycznie mętne, jeśli w ogóle morze było bardzo ciepłe podczas naszego pobytu. Osoba, która zajmuje się leżakami i parasolami, skieruje Cię tam, gdzie płacisz, a następnie przychodzisz do niego z biletem. Pogoda była dla nas dobrze, w dniu wyjazdu, ale mocno padało, co na Malcie jest rzadkością Jest mnóstwo sklepów i lokali gastronomicznych, są też opcje na różne wycieczki.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 1 064 za os.

Cardor Holiday Complex Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Qawra

Ocena 3,2 / 5

Cardor Holiday Complex opinie

Dobry (oceniony przez 15 osób)

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 3,7 / 5

Cena 3,4 / 5

Jiří T.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.7. - 8.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Transport bez żadnych problemów. Dopiero wieczorem, kiedy wysadzono nas z transferu, wejście do kompleksu Cordor Holiday Complex zostało zamknięte. Pilnie dowiedzieliśmy się, że wejście jest tuż za rogiem, przez hotel Canifor, gdzie w recepcji otrzymaliśmy także klucz do pokoju. Pokój bardziej przypominał hostel, bez luksusów, jednak bardziej przeciętne wrażenie zniwelował fakt, że było codzienne sprzątanie wraz ze zmianą ręczników. Jedynym minusem był ciągły hałas nawet w nocy, ponieważ przebywali tam Włosi. Można było więc zapomnieć o spokojnej nocy. W pokoju była klimatyzacja tylko za dodatkową opłatą, z której nie korzystaliśmy. Otoczenie hotelu - sklepy, hotele. 300 m do plaży - kamienistej lub wejście z betonowego pomostu. Parasol i dwa leżaki za 18 euro. Mieliśmy tylko śniadanie, które było takie samo każdego dnia (kontynentalne), ale mogłeś wybrać. Zaletą jest to, że w pobliżu hotelu znajdował się sklep spożywczy Wellbees, w którym można było łatwo zrobić zakupy, tak jak my. Była też drogeria. Kolejnym plusem było to, że było blisko do dworca autobusowego, gdzie można było kupić kartę na 7 dni za 25 euro od osoby i podróżować stamtąd po całej wyspie na prom na Gozo i Komino. Karta obowiązywała także na Gozo. Poza tym było bardzo mało piaszczystych plaż i np. Złota Plaża była dość rozczarowująca (wodorosty, włosy w wodzie, mętna woda). Czysta, przezroczysta woda na skalistych plażach. Inaczej natura - suchy, suchy, skalisty teren, zieleń tylko trochę w kierunku Tas Sliema. Wyspa Gozo jest bardziej zielona, a budynki są nowsze. W przeciwnym razie historia będzie oddychać w Valletcie i Mdinie. Ogólne wrażenie z wakacji bardzo pozytywne – można było całkiem tanio podróżować po całej Malcie i Gozo, a woda była ciepła. Ze względu na bliskość sklepu spożywczego nawet śniadanie było wystarczające. Podróż powrotna przebiega bezproblemowo pomimo opóźnień przesiadek i samolotu. Możemy w pełni polecić.

Transport bez żadnych problemów. Dopiero wieczorem, kiedy wysadzono nas z transferu, wejście do kompleksu Cordor Holiday Complex zostało zamknięte. Pilnie dowiedzieliśmy się, że wejście jest tuż za rogiem, przez hotel Canifor, gdzie w recepcji otrzymaliśmy także klucz do pokoju. Pokój bardziej przypominał hostel, bez luksusów, jednak bardziej przeciętne wrażenie zniwelował fakt, że było codzienne sprzątanie wraz ze zmianą ręczników. Jedynym minusem był ciągły hałas nawet w nocy, ponieważ przebywali tam Włosi. Można było więc zapomnieć o spokojnej nocy. W pokoju była klimatyzacja tylko za dodatkową opłatą, z której nie korzystaliśmy. Otoczenie hotelu - sklepy, hotele. 300 m do plaży - kamienistej lub wejście z betonowego pomostu. Parasol i dwa leżaki za 18 euro. Mieliśmy tylko śniadanie, które było takie samo każdego dnia (kontynentalne), ale mogłeś wybrać. Zaletą jest to, że w pobliżu hotelu znajdował się sklep spożywczy Wellbees, w którym można było łatwo zrobić zakupy, tak jak my. Była też drogeria. Kolejnym plusem było to, że było blisko do dworca autobusowego, gdzie można było kupić kartę na 7 dni za 25 euro od osoby i podróżować stamtąd po całej wyspie na prom na Gozo i Komino. Karta obowiązywała także na Gozo. Poza tym było bardzo mało piaszczystych plaż i np. Złota Plaża była dość rozczarowująca (wodorosty, włosy w wodzie, mętna woda). Czysta, przezroczysta woda na skalistych plażach. Inaczej natura - suchy, suchy, skalisty teren, zieleń tylko trochę w kierunku Tas Sliema. Wyspa Gozo jest bardziej zielona, a budynki są nowsze. W przeciwnym razie historia będzie oddychać w Valletcie i Mdinie. Ogólne wrażenie z wakacji bardzo pozytywne – można było całkiem tanio podróżować po całej Malcie i Gozo, a woda była ciepła. Ze względu na bliskość sklepu spożywczego nawet śniadanie było wystarczające. Podróż powrotna przebiega bezproblemowo pomimo opóźnień przesiadek i samolotu. Możemy w pełni polecić.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest jak hostel, ale wszystko działało - lodówka, kuchenka. Łazienka z WC bez problemów. Zakwaterowanie odpowiadało cenie wycieczki.

Wyżywienie
Śniadania nadal takie same - kontynentalne, ale do wyboru różne sery, salami, szynka, jajka, fasola, kiełbaski.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie ze zmianą ręczników.

Plaża
Najbliższa plaża ok. 300 m - wejście z betonowego pomostu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.12. - 29.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Malta fajna, noclegi gorsze...

Malta fajna, noclegi gorsze...

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 749 za os.

White Dolphin Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 2,8 / 5

White Dolphin opinie

Dobry (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,3 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 2,8 / 5

Joanna S.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 29.4. - 2.5.2022 Oceniono: Maj 2022 Opinia konkursowa

świetna lokalizacja, przystanek w zasięgu kilkuset metrów, wejście bardzo ładne (basen) ale wnętrze potrzebuje remontu

świetna lokalizacja, przystanek w zasięgu kilkuset metrów, wejście bardzo ładne (basen) ale wnętrze potrzebuje remontu

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
pokój średni, stare koce

Wyżywienie
bardzo ograniczony wybór i monotonnie

Obsługa w hotelu
obsługa super, przemili i chętni do pomocy, 10 gwiazdek

Plaża
brak plaży, zatoka nie zagospodarowana pod plażę

Helena J.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.3. - 22.3.2022 Oceniono: Marzec 2022 Opinia konkursowa

Jednym zdaniem: to nie były udane wakacje. Hotel jest, nazwijmy rzecz po imieniu, beznadziejny, stary i brudny. Wyjazd popsuła nie tyle pogoda (2 dni sztormu, w podmuchach do 9B, poza tym silny wiatr), ile niemożność ogrzania się w hotelu po powrocie.

Malta posiada znakomitą sieć niedrogiej komunikacji publicznej. Polecam zakup tygodniowej karty umożliwiajacej nieograniczone podróże po całej wyspie. Kosztuje 21 euro i pozwala na podróż wszystkimi autobusami poza Tallinja Direct. Warto pobrać aplikację Tallinja, która pozwala na wygodne planowanie podróży.

Na Malcie są piękne krajobrazy i zabytki, ale w miastach główna zasada to "przewróciło się, niech leży". Dotyczy to śmieci i psich kup na ulicach, poobrywanych tablic, niechlujnych balkonów, obdrapanych ścian i okien.

Jednym zdaniem: to nie były udane wakacje. Hotel jest, nazwijmy rzecz po imieniu, beznadziejny, stary i brudny. Wyjazd popsuła nie tyle pogoda (2 dni sztormu, w podmuchach do 9B, poza tym silny wiatr), ile niemożność ogrzania się w hotelu po powrocie.

Malta posiada znakomitą sieć niedrogiej komunikacji publicznej. Polecam zakup tygodniowej karty umożliwiajacej nieograniczone podróże po całej wyspie. Kosztuje 21 euro i pozwala na podróż wszystkimi autobusami poza Tallinja Direct. Warto pobrać aplikację Tallinja, która pozwala na wygodne planowanie podróży.

Na Malcie są piękne krajobrazy i zabytki, ale w miastach główna zasada to "przewróciło się, niech leży". Dotyczy to śmieci i psich kup na ulicach, poobrywanych tablic, niechlujnych balkonów, obdrapanych ścian i okien.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest stary, brudny i zimny. To, jak wygląda (wczesne lata '90) widać na zdjęciach i nie było zaskoczeniem. Negatywnych zaskoczeń było jednak bardzo dużo.

ZIMNO!

a) pokój de facto jest nieogrzewany. Na Malcie w marcu jest zimno, w nocy temperatura spada do 7 stopni, dodatkowo wieje bardzo silny wiatr. W pokoju jest klimatyzator teoretycznie z funkcją ogrzewania, jednak ledwo zipie, znajduje się pod sufitem w części kuchennej i ani do części sypialnej, ani do łazienki ciepło nie dociera. Po nocy przespanej w polarze, zaczęłam dogrzewać się piekarnikiem (szczęśliwie elektrycznym). Trochę pomagało, ale przed snem go wyłączałam, więc poranki były zimne.

b) łazienka nie posiada żadnego ogrzewania. Posiada za to nieszczelne okno i jest ogromna. Wbiegałam tam tylko pod prysznic i do toalety, a zęby myłam w kuchni, by w łazience być jak najkrócej.

c) brak kołdry, do dyspozycji jedynie koc. Na szczęście byłam sama, więc miałam dwa koce.

d) na wychłodzenie składają się dwa czynniki: nieszczelne okna i zawsze otwarte drzwi na dole klatki schodowej. Wieje więc i spod drzwi, i z okna.

BRUDNO

a) już pierwszego dnia, kiedy pokój był teoretycznie przygotowany na mój przyjazd, moje skarpetki były szare od brudu na podłodze.

b) pokój jest sprzątany raz na trzy dni. Sprzątanie nieco pomogło na brudną podłogę, ale imo została tylko odkurzona a nie umyta. Kolejne pary skarpetek nadal są szare, tym bardziej, że spod okna wiatr wwiewał pył.

c) starałam się nie myśleć o czystości koca. Nie sprawiał wrażenia pranego po każdym gościu.

DRAMATYCZNIE NIEWYGODNE ŁÓŻKA, zrobione z rozkładanych łóżek i desek, a na tym bardzo stare i pozapadane materace. Jeden z materacy był nieco nowszy od drugiego, ale także zapadnięty, więc stale bolały mnie plecy

INNE: koce są obszarpane. W pokoju jest lampa pod sufitem i malutka lampka z plastikową żarówką niedającą światła. Polecam wziąć własną lub kupić (wyłącznie w sklepach AGD, np. koło Buggiba Bay).

PLUSY: znakomicie wyposażona kuchnia, blisko przystanek, duży balkon.

Wyżywienie
Nie korzystałam z wyżywienia. Hotel oferował śniadania za 5 euro, ale nie widziałam, żeby ktokolwiek z nich korzystał. Nie wiem, czy wynikało to z ich jakości, czy po prostu z tego, że każdy pokój ma aneks kuchenny. Stawiam na to drugie, bo nie po to wynajmuje się pokój z w pełni wyposażoną kuchnią, żeby jeść hotelowe śniadanie.

W pobliżu są 2 przyjemne kawiarnie, w jednej można zjeść dobre śniadanie w tej samej cenie.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałam, bo nie było z czego. W hotelu jest zewnętrzny basenik z nieogrzewaną wodą.

Obsługa jest zróżnicowana. Ja niestety dwukrotnie przy wystąpieniu problemów trafiłam na tego samego niewspółpracującego pana. Problemami były:

1. Niedomykające się drzwi na balkon. Mieszkałam na 1. piętrze, więc uznałam, że to nie tylko niekomfortowe, ale też niebezpieczne. Musiałam być naprawdę niemiła, żeby raczył zmienić mój pokój na inny.

2. Impreza piętro wyżej. Po 1. w nocy, słysząc wrzaski kilku młodych mężczyzn, próbowałam się dodzwonić do recepcji, żeby coś z tym zrobiła. Wobec braku reakcji (tzn. odebrania telefonu) zeszłam i zażądałam uciszenia imprezy. Powiedziałam też, że dzwoniłam 3 razy. Pan z obsługi stwierdził, że niczego nie słyszał. Zmusiłam go do udania się na górę i impreza została uciszona.

Plaża
Nie byłam zainteresowania plażą, więc nie wybierałam hotelu pod tym kątem. Trudno też powiedzieć, że hotel znajduje się nad morzem - to bardzo głęboka zatoka o uregulowanej linii brzegowej. Niedaleko jest promenada nadmorska i możliwość spędzania czasu tuż nad wodą na leżakach.

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian, St Julian's

Ocena 2,5 / 5

Intercontinental opinie

Dobry (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 2,8 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,2 / 5

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.7. - 13.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 2 294 za os.

San Anton Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 2,0 / 5

San Anton opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 5 osób)

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,7 / 5

Okolica 2,3 / 5

Cena 2,3 / 5

Anonim

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.10. - 9.10.2022 Oceniono: Październik 2022 Opinia konkursowa

Hotel Tragedia warunki, gorszych nigdy nie doświadczyłem a korzystam głównie z hoteli o podobnych standardach. Na Plus lokalizacja dobra do zwiedzania wyspy

Hotel Tragedia warunki, gorszych nigdy nie doświadczyłem a korzystam głównie z hoteli o podobnych standardach. Na Plus lokalizacja dobra do zwiedzania wyspy

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Klimatyzacja przenośna na kółkach ok 90 decybeli w pokoju, życzę miłych snów , dwa dni odsypianie po powrocie, tv bez programów chociaż nie był potrzebny, toalety przy recepcji i basenie brudne bez mydła i papieru, balkon we wnęce porażka jakaś , w pokoju ciemno jak w piwnicy okna we wnęce tam gdzie wejście na balkon

Wyżywienie
jajecznica z proszku ohydna , czarne parówki spalone, pieczarki odgrzewane cały tydzień, pomidory i ogórki podawane z poprzednich posiłków widać że już nie świeże, ser żółty to imitacja chyba produkt seropodobny, mortadela z oliwką smacznego życzę, kiedy skończyła się imitacja dżemu truskawkowego po trzech dniach podawali tylko pomarańczowy nie zjadliwy, Kolację spróbowaliśmy dwa razy , trzeci raz sprawdziliśmy co podają i zrezygnowaliśmy

Obsługa w hotelu
Obsługa Bardzo Miła i Pomocna w każdej kwestii, to na PLUS

Plaża
Kto zna położenie Malty wie jak jest, generalnie autobusem 30 min i są fajne plaże

Małgorzata P.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia Data pobytu 6.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Jako punkt wypadowy- dobry. Dobra komunikacja w każdą stronę wyspy. Tuż obok hotelu dobrze zaopatrzony sklep.

Jako punkt wypadowy- dobry. Dobra komunikacja w każdą stronę wyspy. Tuż obok hotelu dobrze zaopatrzony sklep.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel bardziej przypomina hotel pracowniczy, przynajmniej w tej części budynku w której otrzymaliśmy zakwaterowanie. Okno i klimatyzator mobilny w zasadzie nie w części pokoju gdzie są łóżka ale obok w takim jakby korytarzyku więc sam pokój ciemny, sprawiał wrażenie jakby był w piwnicy i dodatkowo za pomocą głośnej klimatyzacji nie dało się go schłodzić poniżej 29 stopni. Telewizor to ozdoba bo brak anteny i nie daje się złapać jakichkolwiek kanałów. Brak jakiejkolwiek szafy, ubrania trzymaliśmy na walizkach. Dziwne plamy na ścianach. Na plus - wygodne materace.

w pierwszej chwili byłam załamana tym hotelem ale ponieważ wracaliśmy tam tylko na noce to daliśmy radę.

Wyżywienie
Śniadania ubogie - jajecznica z proszku jakieś kiełbaski, jajka etc. Do tego płatki z mlekiem dżemy , i margaryna (!?!)

Obiadokolacje także dość ubogie, 5 pozycji - (pieczone ziemniaki, grillowane warzywa, 2 rodzaje mięsa i makaron z czymś), to szwedzki stół ale nakładany przez obsługę hotelu. To co jadłam było nawet smaczne.

Obsługa w hotelu
Pokój pobieżnie sprzątany, słane łóżka, wymieniane ręczniki. Filtr od głośnej klimatyzacji mobilnej był tak brudny, czarny, że sama go wyczyściłam ????

Plaża
Do promenady nad morzem dojście zajmuje 4 min - to najkrótsza droga tylko na promenadę trzeba zejść po schodach, idąc dłuższą droga można uniknąć schodów.

od 1 007 za os.