Naszym zdaniem
Uroczy hotel zaprojektowany w stylu maderyjskim. Zastosowanie tradycyjnych materiałów, takich jak kute żelazo i portugalskie płytki, nadaje temu budynkowi lokalny, przytulny charakter. Regionalny styl, niska zabudowa, zadbana roślinność w pięknym ogrodzie, przestronne pokoje, malownicza sceneria, dogodne usytuowanie; kwadrans spacerem do centrum stolicy. Wraz z sąsiednim Pestana Miramar tworzy ciekawy kompleks.
Położenie
Dzielnica Sao Marthino, 500 m od plaży, półtora kilometra od terminalu promowego, ok. 3 km od centrum Funchal, 23 km od lotniska. W pobliżu są inne hotele, sklepy, bary itp. Po sąsiedzku hotel Pesana Miramar.
Wyposażenie
Recepcja 24 h, salon wypoczynkowy w lobby z fontanną, biblioteczka, restauracja z widokiem na ogród i basen, bar, Pausa Burger z tarasem (piękny widok), room service, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, sklepik, bezpłatne łącza Wi-Fi, płatny parking.
Pokoje
Superior Balcony FRSP - family room; sypialnia, salon z sofą, aneks kuchenny, łazienka, balkon. Możliwość zakwaterowania 2 dorosłych i 2 dzieci lub 3 dorosłych. Powierzchnia - 50 m kw.
Triple Superior Balcony FR - family room dla maks. 3 osób.
Standard Balcony - studio; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, aneks kuchenny, łazienka, balkon lub taras z widokiem na ogród. Powierzchnia - 30 m kw.
SingleUse Standard Balcony or Terrace - pokój jednoosobowy z balkonem lub tarasem
Double Superior Balcony - studio superior usytuowane na wyższych piętrach, balkon z widokiem na ogród, basen lub częściowo ocean. Powierzchnia - 31 m kw.
Single Superior Balcony - superior dla jednej osoby.
We wszystkich opcjach zakwaterowania: wiatrak sufitowy, TV sat, telefon, sejf, suszarka, łącza internetowe.
Wyżywienie
BB - śniadania
HB - śniadania i kolacje, napoje do kolacji płatne
Sport i rozrywka
Basen odkryty, basen kryty (podgrzewany), sauna, łaźnia, whirlpool, animacje i program rozrywkowy, spacery z przewodnikiem po ogrodzie. Płatne: masaże, zabiegi kosmetyczne, bilard, sporty wodne oferowane przy plaży.
Dla dzieci
Brodzik zewnętrzny, latem miniklub dla dzieci.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Opłata klimatyczna
W Portugalii pobierana jest opłata klimatyczna. Należy ja zapłacić bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu. Opłata wynosi 2 EUR za noc za osobę przy pobytach o długości do 7 nocy. Z opłaty zwolnione są dzieci do 12 roku życia.
Podatek miejski
Obowiązkowy miejski podatek turystyczny i zrównoważony rozwój Kwota podatku: Ok. 2 EUR/dzień/os. powyżej 12 roku życia, płatny na miejscu (dotyczy zakwaterowania w miejscowościach Santa Cruz, Canico de Baixo, Calheta, Funchal, Machico, Porto Santo, Ponta do Sol, Santana). Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.