Naszym zdaniem
Dogodnie usytuowany hotel z malowniczym widokiem na ocean. Nadmorska promenada, blisko sklepów i restauracji, centrum spa, chwalona kuchnia, spektakularne pejzaże.
Położenie
ok. 5 km od centrum Funchal (przystanek autobusowy znajduje się w pobliżu hotelu; transport do miasta zapewnia również autobus hotelowy), ok. 50 m od plaży, ok. 60 min. Lotnisko oddalone jest o ok. 25 km.
Wyposażenie
Hotel dysponuje: recepcją, windą, pgrodem, tarasem, sklepem z pamiętkami. Wifi (bezpłatnie) w miejscach ogólnodostępnych. Dodatkowo: parking, pralnia, lobby z barem, 2 windy, sejf (bezpłatnie), udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Pokoje
Classic Sea View - max. dla 2 os., wyposażone w jedno lub dwa łóżka, łazienkę z prysznicem lub wanną, balkon, suszarka do włosów, TV SAT, telefon. Widok na morze.
Superior Studio with Sea View - max. dla 3 os., wyposażone w jedno lub dwa łóżka, łazienkę z prysznicem lub wanną, balkon, suszarka do włosów, TV SAT, telefon. Widok na morze.
Suite - 1 salon, 1 oddzielną sypialnię oraz 1 łazienkę z wanną lub prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Ten apartament typu suite dysponuje balkonem, klimatyzacją, częścią wypoczynkową oraz telewizorem z dostępem do kanałów kablowych.
Premium Studio with Sea View - max. dla 2 os., wyposażone w jedno lub dwa łóżka, łazienkę z prysznicem lub wanną, balkon, suszarka do włosów, TV SAT, telefon. Widok na morze.
Classic Studio with Pool View - max. dla 2 os., wyposażone w jedno lub dwa łóżka, łazienkę z prysznicem lub wanną, balkon, suszarka do włosów, TV SAT, telefon. Widok na basen.
Junior Suite - składa się z 1 salonu, 1 oddzielnej sypialni oraz 1 łazienki z wanną lub prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Ten apartament typu suite oferuje sejf, telewizor z dostępem do kanałów kablowych oraz balkon.
Wyżywienie
All inclusive - śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (07:00 - 23:00), piwo (11:00 - 23:00), wino (11:00 - 23:00), kawa i herbata (07:00 - 23:00), ciasta i wyroby cukiernicze (16:00 - 17:00), lokalne alkohole (11:00 - 23:00), wybrane importowane alkohole (11:00 - 23:00, limitowane i w specjalnych barach i restauracjach), przekąski (16:00 - 17:00).
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny, tenis stołowy (za ewentualną opłatą), bilard (za ewentualną opłatą) i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 3 km od hotelu). W odległości ok. 3 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 16 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: masaże za opłatą. Sauna i hammam za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, łóżeczko dla dzieci, opieka dla dzieci (za dodatkową opłatą).
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Opłata klimatyczna
W Portugalii pobierana jest opłata klimatyczna. Należy ja zapłacić bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu. Opłata wynosi 2 EUR za noc za osobę przy pobytach o długości do 7 nocy. Z opłaty zwolnione są dzieci do 12 roku życia.
Podatek miejski
Obowiązkowy miejski podatek turystyczny i zrównoważony rozwój Kwota podatku: Ok. 2 EUR/dzień/os. powyżej 12 roku życia, płatny na miejscu (dotyczy zakwaterowania w miejscowościach Santa Cruz, Canico de Baixo, Calheta, Funchal, Machico, Porto Santo, Ponta do Sol, Santana). Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.