Hotel Galo Resort Hotel Alpino Atlantico

Ocena: 4/5

Madera, Caniço, Canico

od 4 804 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Położenie

W cichej okolicy wysoko nad Atlantykiem - idealne miejsce na niezakłócony wypoczynek we dwoje. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się własna zatoka. Caniço oddalone jest o ok. 2,5 km, Funchal o ok. 12 km (autobus, przystanek autobusowy ok. 400 m). Najbliższy supermarket znajduje się ok. 250 m od hotelu.

  • lotnisko ok. 10 km
  • centrum miasta/centrum Funchal ok. 12 km
  • najbliższe miasto Canico ok. 2500 m
  • autobus ok. 400 m

Wyposażenie

  • minimalny wiek w miejscu zakwaterowania: 18 lat
  • opłata klimatyczna płatna na miejscu: od 1 EUR za dzień
  • strefa tylko dla dorosłych
  • hotel dla niepalących, strefa dla palących
  • recepcja
  • salon z kominkiem, wspólny salon/TV
  • ogród, taras słoneczny
  • jacuzzi
  • internet: WLAN/WiFi, w całym hotelu (kompleksie): bezpłatnie, w miejscach ogólnodostępnych: bezpłatnie, w recepcji/lobby: bezpłatnie
  • Pralnia: za opłatą
  • Metody płatności: karta TUI / VISA, MasterCard, American Express, Diners
  • Zwierzęta nie są akceptowane
  • Parking: Parking (w zależności od dostępności), niestrzeżony, miejsca, niezadaszony
  • Liczba budynków: 1, Pokoi: 27
    Destination & Community
  • Obiekt oferuje gościom możliwość wzięcia udziału w działaniach mających na celu poprawę lokalnego środowiska (np. poprzez zorganizowane sprzątanie plaży).
  • Lokalni artyści mają możliwość zaprezentowania swoich talentów.
  • Obiekt wspiera lokalne organizacje charytatywne lub wydarzenia społecznościowe (np. poprzez darowizny finansowe, sponsoring lub darowizny rzeczowe)
  • Obiekt współpracuje z organizacjami edukacyjnymi, aby pomóc młodym ludziom zdobyć umiejętności i pewność siebie potrzebne do zatrudnienia.
  • Obiekt zapewnia gościom informacje na temat lokalnych ekosystemów, dziedzictwa i kultury oraz etykiety gości.
  • Obiekt inwestuje 10% swoich przychodów z powrotem w lokalną społeczność lub lokalne projekty zrównoważonego rozwoju.
  • Gościom oferowane są wycieczki i atrakcje organizowane przez lokalnych przewodników i firmy.
  • Obiekt oferuje regularne szkolenia dla personelu na temat tego, w jaki sposób mogą oni przyczynić się do bardziej zrównoważonego funkcjonowania obiektu.Bioróżnorodność i ekosystem
  • Obiekt oferuje wypożyczalnię rowerów.
  • Na terenie obiektu znajdują się tereny zielone, takie jak ogrody/ogrody na dachu. Energia
  • Obiekt generuje własną energię odnawialną (np. poprzez wykorzystanie energii słonecznej, wiatrowej, fotowoltaicznej lub biomasy).
  • Obiekt ma własny ogród ziołowy lub szklarnię, z których pozyskuje składniki do posiłków serwowanych w restauracji (restauracjach).
  • Pokoje gościnne wyposażone są w energooszczędne przełączniki (np. elektryczność sterowana za pomocą karty do pokoju).
  • Izolacja dachów, podłóg lub ścian w obiekcie została poprawiona. Oświetlenie LED jest używane w co najmniej 80% pokoi gościnnych i pomieszczeń ogólnodostępnych.
  • Co najmniej 80% żywności pochodzi z regionu zakwaterowania (np. w promieniu 50 km od miejsca zakwaterowania).
  • Obiekt jest wyposażony w czujniki ruchu w pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych.
  • Posiłki wegetariańskie są oferowane.
  • Obiekt stosuje politykę w zakresie odpadów żywnościowych, która obejmuje edukację, zapobieganie, ograniczanie, recykling i usuwanie odpadów żywnościowych.
  • Wszystkie okna w hotelu są podwójnie szklone.
  • Kosmetyki i środki higieny osobistej oferowane gościom nie są testowane na zwierzętach i nie zawierają mikrodrobin plastiku.
  • Jednorazowe plastikowe przybory toaletowe są zastąpione dozownikiem.
  • Obiekt wyznacza sobie cele w zakresie ograniczenia marnotrawstwa żywności.
  • Jednorazowe plastikowe mieszadełka do koktajli nie są oferowane.
  • Jednorazowe plastikowe słomki nie są dostępne.
  • Jednorazowe plastikowe butelki na wodę nie są oferowane.
  • Jednorazowe plastikowe butelki na napoje nie są oferowane.
  • W obiekcie istnieje plan recyklingu (np. w pokojach, pomieszczeniach ogólnodostępnych, kuchni) przynajmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, plastik, odpady organiczne).
  • W obiekcie znajdują się kubki wielokrotnego użytku (zamiast kubków jednorazowych).
  • W obiekcie znajdują się naczynia wielokrotnego użytku (zamiast naczyń jednorazowych). woda
  • Obiekt prowadzi ogrody w efektywny sposób, aby zmniejszyć zużycie wody (np. rośliny rodzime lub odporne na suszę, podlewanie ogrodów w nocy itp.) Sprzątanie pokoju jest opcjonalne (np. zmiana pościeli jest ograniczona).
  • Obiekt korzysta wyłącznie z wodooszczędnych systemów prysznicowych.
  • Obiekt korzysta wyłącznie z wodooszczędnych spłuczek toaletowych.
  • Obiekt zaleca gościom ponowne używanie ręczników.
  • Obiekt wykorzystuje odpowiednio oczyszczone ścieki w ramach działalności hotelu (np. do podlewania roślin i ogrodów). Inne
  • Obiekt sporządza roczny raport zrównoważonego rozwoju, który (jest publicznie dostępny i) przedstawia postępy w realizacji celów.

Kategoria lokalna

4 gwiazdki

Wyżywienie

    Twoje zakwaterowanie oferuje następujące opcje wyżywienia:
  • Pełne wyżywienieOpis opcji wyżywienia:
  • Śniadanie: bufet
  • Lunch: bufet
  • Kolacja: ustalone menu
  • Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe: bez opłat
  • Uroczysta kolacja: ustalone menu
  • Boże Narodzenie specjalne: menu, Sylwester specjalny: menu
  • Restauracja główna: żywność ajurwedyjska, kuchnia dietetyczna, dania bezglutenowe, dania lekkie, dania sezonowe, dania wegetariańskie, dania wegańskie, bufet, z tarasem, wymagany odpowiedni ubiór

Rozrywka

  • Animacja & Rozrywka

Opieka Digital Service

  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI.

Transfer

  • Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego online wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).

Pokoje

Pokój standardowy ekonomiczny 1- lub 2-osobowy -

Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

    Bungalow/Willa standardowa -

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Bungalow/Domek kempingowy standardowy -

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Domek kempingowy/namiot standardowy -

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Suita/Suita junior standardowa -

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Pokój standardowy wieloosobowy -

  • metraż pokoju zależy od obłożenia
  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy -

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Studio/Apartament standardowy -

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Pokój standardowy rodzinny -

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AL

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AN

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AO

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

    Pokój standardowy 1- lub 2-osobowy - 7AP

  • telefon
  • TV
  • wanna lub prysznic
  • WC

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 8 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw Kącik dziecięcy tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura powietrza 23 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 23 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Niedziela 22 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować