Gran Aston La Habana Ocena: 5/5 Kuba, Hawana, Hawana
Viliam Z.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 19.12. - 27.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024
Fatalna organizacja wycieczki. Powinieneś się wstydzić. Po przybyciu do Santa Clara nie wpisano mnie do autobusu, który miał mnie zawieźć do Hawany, kierowca nie chciał mnie zabrać. Za wyjątkiem interwencji delegata Fishera, zabrał mnie. Nie wiedziałam, czy jestem w systemie informacyjnym Fishera, bo żaden delegat się ze mną nie skontaktował, czy dotarłam do hotelu cała i zdrowa, czy po drodze nic mi się nie stało. Wysłałem e-maile, które komunikowały się ze mną w sprawie wakacji, ale nikt nic nie wiedział, że wszystko jest napisane w materiałach przed lotem - czyli innymi słowy: NIE INTERESUJEMY SIĘ O TOBIE, JUŻ OTRZYMALIŚMY TWOJE PIENIĄDZE, POWINIENEŚ UMRZEĆ TAM... Delegat Hawana tam nie był pisany, był w Varadero, które nie jest Hawaną....., mój kolega ANTON MINÁR z trasy.... zadzwonił do niego i on nic nie wiedział - Czech- mówiący Kubańczyk odpowiedział, kt. polecił go komuś innemu, ale ostatecznie to był on, zdezorientowany magor. Do końca wycieczki nie wiedziałam, czy uda mi się podjechać do Santa Clara, oddalonego o 300 km od Hawany. Było mi to obojętne, ale za kolejny pobyt musielibyście mi zapłacić biletem zastępczym, ale kolega z wycieczki nie mógł sobie pozwolić na to, aby nie przyjechać na Słowację zgodnie z harmonogramem. Niestety, ludy słowiańskie nigdy nie będą miały ludów germańskich. Kiedy podróżuję z Airstop.sk. zawsze ktoś na mnie czeka na lotnisku, np. w Bangkoku Kanara zabierze mnie do hotelu w ciągu 1 godziny delegat kontaktuje się ze mną osobiście, pyta czy jestem zadowolony i poleca co mogę tam zwiedzić, poleca wycieczki i podaje swój prywatny numer telefonu... a taki wyjazd nie jest nawet droższy niż u Fishera. ..... Spróbuj zgadnąć, z jaką firmą wybiorę się dalej????
Fatalna organizacja wycieczki. Powinieneś się wstydzić. Po przybyciu do Santa Clara nie wpisano mnie do autobusu, który miał mnie zawieźć do Hawany, kierowca nie chciał mnie zabrać. Za wyjątkiem interwencji delegata Fishera, zabrał mnie. Nie wiedziałam, czy jestem w systemie informacyjnym Fishera, bo żaden delegat się ze mną nie skontaktował, czy dotarłam do hotelu cała i zdrowa, czy po drodze nic mi się nie stało. Wysłałem e-maile, które komunikowały się ze mną w sprawie wakacji, ale nikt nic nie wiedział, że wszystko jest napisane w materiałach przed lotem - czyli innymi słowy: NIE INTERESUJEMY SIĘ O TOBIE, JUŻ OTRZYMALIŚMY TWOJE PIENIĄDZE, POWINIENEŚ UMRZEĆ TAM... Delegat Hawana tam nie był pisany, był w Varadero, które nie jest Hawaną....., mój kolega ANTON MINÁR z trasy.... zadzwonił do niego i on nic nie wiedział - Czech- mówiący Kubańczyk odpowiedział, kt. polecił go komuś innemu, ale ostatecznie to był on, zdezorientowany magor. Do końca wycieczki nie wiedziałam, czy uda mi się podjechać do Santa Clara, oddalonego o 300 km od Hawany. Było mi to obojętne, ale za kolejny pobyt musielibyście mi zapłacić biletem zastępczym, ale kolega z wycieczki nie mógł sobie pozwolić na to, aby nie przyjechać na Słowację zgodnie z harmonogramem. Niestety, ludy słowiańskie nigdy nie będą miały ludów germańskich. Kiedy podróżuję z Airstop.sk. zawsze ktoś na mnie czeka na lotnisku, np. w Bangkoku Kanara zabierze mnie do hotelu w ciągu 1 godziny delegat kontaktuje się ze mną osobiście, pyta czy jestem zadowolony i poleca co mogę tam zwiedzić, poleca wycieczki i podaje swój prywatny numer telefonu... a taki wyjazd nie jest nawet droższy niż u Fishera. ..... Spróbuj zgadnąć, z jaką firmą wybiorę się dalej????
Zakwaterowanie
Dobrze, ale przez jakiś czas nie mogłem przyprowadzić gościa, to wstyd. To za opłatą 180 dolarów...
Wyżywienie
jedzenie jest doskonałe
Obsługa w hotelu
był ekspres do kawy z 1 butelką wody mineralnej i 2 kapsułkami z kawą. JEDEN RAZ, potem bez uzupełniania. żenujące, szkoda ekspresu do kawy. W recepcji nie jest uzupełniany.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 5 777 zł za os.