Tomáš B.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.1. - 25.1.2024 Oceniono: Styczeń 2024
Twiga Beach Resort Ocena: 4/5 Kenia, Watamu
Pierwotnie mieliśmy zakwaterować się w hotelu Jumbo, więc kiedy dotarliśmy do hotelu po 9 godzinach lotu samolotem i 3 godzinach autobusem, byliśmy dość zdenerwowani, że wysyłają nas do innego hotelu. Ale kierownik hotelu Twiga spisał się znakomicie i ostatecznie okazało się, że hotel „zastępczy” jest mniejszy, ale za to lepszy.
Pierwotnie mieliśmy zakwaterować się w hotelu Jumbo, więc kiedy dotarliśmy do hotelu po 9 godzinach lotu samolotem i 3 godzinach autobusem, byliśmy dość zdenerwowani, że wysyłają nas do innego hotelu. Ale kierownik hotelu Twiga spisał się znakomicie i ostatecznie okazało się, że hotel „zastępczy” jest mniejszy, ale za to lepszy.
Zakwaterowanie
Standardowe zakwaterowanie w Afryce, klimatyzacja działała, nawet WIFI, chociaż czasami nie. W oryginalnym hotelu w pokoju nie było Wi-Fi. Po podłodze w łazience pełzały różne robaki, ale niewiele, żadnych karaluchów, a sprzątaczka spryskała pokój, więc tu i tam na podłodze był robak. Więc nadepnęliśmy na niego. Regularnie sprzątali, zmieniali ręczniki, uzupełniali wodę w lodówce. W pokoju nie ma telewizora, ale to nie miało żadnego znaczenia.
Wyżywienie
Hotel był mniejszy, więc może nie był to tak duży wybór jak np. w Egipcie czy Omanie, ale wybór był wystarczający, w ogóle nie narzekaliśmy. Dużo ryb, ale zawsze przynajmniej kurczak lub wołowina. Nie było zbyt wielu różnych wypieków, ale to wcale nie bolało!
Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie bardzo dobre. Kierownik był zainteresowany i cały personel był bardzo pomocny!
Plaża
Na plaży był biały piasek, nie było zbyt dużo plastikowych odpadów ani żadnego, jak w Senegalu. Morze jest jednak bardzo płytkie, w czasie odpływu można odpłynąć nawet 1 km. Nie można było więc dużo pływać bezpośrednio w morzu, ale był tam duży basen.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)