Aktualne warunki podróży na Maltę

Hotel Intercontinental

Ocena: 5/5

Malta, St. Julian, St Julian's

od 3 493 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Oferta

Luksusowy hotel otoczony wypielęgnowanym ogrodem, malowniczo położony w pięknej zatoce nad Morzem Śródziemnym, to idealne miejsce na urlop marzeń. Tylko kilka kroków stąd do cudownej, piaszczystej plaży z serwisem, niedaleko do centrum St. Julian’s z restauracjami serwującymi lokalne przysmaki i klubami, więc wszystkie wakacyjne atrakcje są tu zawsze na wyciągnięcie ręki. W hotelu eleganckie i komfortowe pokoje, a dla najbardziej wymagających wyjątkowy Koncept Club z dodatkowymi udogodnieniami. Odpocznij przy basenie, wybierz się do jednej z kilku restauracji i barów na terenie hotelu, zrelaksuj w centrum spa i podziwiaj zapierające dech widoki na morze i miasto – tutaj można odpocząć! Polecamy na podróż poślubną, rocznicę ślubu, spotkanie biznesowe, konferencję i każde wydarzenie, które wymaga wyjątkowej oprawy i otoczenia.

Położenie hotelu

Okolica:
ok. 500 m od centrum ST. JULIAN’S; obok sklepy i bary; ok. 700 m od Zatoki Spinola; ok. 2,5 km od Sliemy; ok. 7,5 km od Valletty

Komunikacja:
przystanek autobusowy ok. 400 m od hotelu

Odległość od lotniska:
ok. 11 km od lotniska na Malcie

Plaże

Plaża hotelowa:
ok. 160 m od hotelu; piaszczysta; łagodne zejście do morza; wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga; dojście drogą; Beach Club dla gości hotelu: bar z przekąskami, restauracja; bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki

O Hotelu

Ogólnie:
pięciogwiazdkowy; nowoczesny; zbudowany w 2003 r., odnowiony w 2020 r.; 481 pokoi, 1 budynek, 19 pięter, 6 wind; przestronne lobby; całodobowa recepcja; oddzielna recepcja dla gości z Koncept Club; usługa konsjerża; room-service; przechowalnia bagażu; sale konferencyjne dla maks. 1700 os.; ogród; taras; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express; przy zakwaterowaniu wymagany depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu: ok. 30 EUR/pokój/noc

Sport i rozrywka:
sauna; centrum fitness CYNERGI; miniklub (2-7 lat); za opłatą: basen infinity na dachu (19. piętro) z leżakami (ok. 70 EUR/dzień), kabanami (ok. 250 EUR/na 2 os./dzień) i altanami (ok. 1000 EUR/na 12 os./dzień), wymagana wcześniejsza rezerwacja

Basen:
basen (czynny: 1.05-31.10), słodka woda, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; basen kryty, podgrzewany, przy basenie bezpłatne leżaki i ręczniki

Spa:
za opłatą: łaźnia parowa, masaże, hammam, zabiegi na twarz i ciało

Usługi:
Powyższe usługi są dodatkowo płatne.; usługa prania/prasowania; kantor; parking (ok. 15 EUR/doba)

Kontakt:
00356/21377600; www.malta.intercontinental.com

Dla dzieci

Udogodnienia:
menu w restauracji; łóżeczko dla dziecka do 2 lat; miniklub (2-7 lat)

Dostępne pokoje

classic:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek); elegancki; ok. 35 m²; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; zestaw do kawy/herbaty; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka, leżak); widok na miasto; za opłatą: minibar (wg konsumpcji)

premium:
2-os. (możliwość 1 dostawki dla 2 dzieci); elegancki; ok. 45 m²; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; zestaw do kawy/herbaty; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; dodatkowo: wstęp do klubu The Opal Lounge: śniadanie w ogrodzie, przekąski i napoje w wyznaczonych barach i restauracjach, drinki bezalkoholowe i alkoholowe (w godz. 17.00-19.00), alkohole importowane, prasa międzynarodowa, pokój rozrywek: Playstation, bilard, gry planszowe, filmy, balkon (stolik i krzesełka); widok na miasto; za opłatą: minibar (wg konsumpcji)

panoramic suite:
2-os. (możliwość 1 dostawki dla 2 dzieci); elegancki i stylowy; ok. 100 m²; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; zestaw do kawy/herbaty; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; dodatkowo: wanna z hydromasażem, leżak przy basenie na dachu; balkon (stolik i krzesełka); za opłatą: minibar (wg konsumpcji)

koncept club:
2-os. (możliwość 1 dostawki dla dziecka); ok. 35 m²; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; zestaw do kawy/herbaty; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); za opłatą: minibar (wg konsumpcji)

koncept club suite:
2-os.; elegancki; ok. 60 m²; sypialnia i wydzielona optycznie część dzienna; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; zestaw do kawy/herbaty; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; dodatkowo: wanna z hydromasażem, leżak przy basenie na dachu; balkon lub taras (stolik i krzesełka, leżaki); za opłatą: minibar (wg konsumpcji)

classic widok na ogród:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek); elegancki; ok. 35 m²; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafrok, kapcie, zestaw kosmetyków); internet bezprzewodowy; telewizja satelitarna; zestaw do kawy/herbaty; sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka, leżak); widok na ogród; za opłatą: minibar (wg konsumpcji)

Wyżywienie

Restauracje:
restaurcja Harruba – śniadania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa; Waterbiscuit – à la carte, kuchnia międzynarodowa, dostępne menu dla dzieci; restauracja SkyBeach – à la carte, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa, grill/BBQ, dostępne menu dla dzieci; nadmorska Paranga – à la carte, ok. 160 m od hotelu, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa; w restauracjach dostępne dania wegetariańskie, dieta bezglutenowa; 5 barów: Brass w lobby, Waterbiscuit Bistro & Bar, Narcus przy basenie, z przekąskami, SkyHigh przy basenie, na dachu, The Beach Bar z przekąskami przy plaży; ok. 170 m od hotelu, salon klubowy Club Lounge dla gości z Koncept Club, klub The Opal Lounge dla gości pokoi premium

Full board:
śniadanie (9.00-11.00), obiad (12.00-16.00), kolacja (19.00-23.00) w wyznaczonych restauracjach; napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 150 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 2,5 / 5

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,9 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

88. najwyższa ocena z 504 hoteli w Malta

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.7. - 13.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.7. - 13.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Piotr

Ocena 2,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

HOTEL POTRZEBUJE ODNOWIENIA.STARY BRUDNY.POKOJE W MIARĘ OK ALE NP W ŁAZIENCE NIE MOŻNA BYŁO ZAMKNĄĆ KABINY PRYSZNICOWEJ.POKOJE OD ULICY -OKROPNY HAŁAS-NIE MOŻNA SIEDZIEĆ NA BALKONIE.POLECAM DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SALONÓW MASAŻU.OBOK HOTELU ULICA CZERWONYCH LATARNI.BLISKO PRZYSTANEK AUTOBUSOWY -MOŻNA ZWIEDZAĆ.JEDZENIE DELIKATNIE MÓWIĄC ŚREDNIA-DOBRZE ŻE NIE KUPIŁEM POSIŁKÓW.SZEF NAKŁADAŁ MI NALEŚNIKI BRUDNYMI RĘKAMI.NIE POWIADOMIONO MNIE ŻE W HOTELU WYMAGANA JEST KAUCJA 300 EURO-MOGŁEM BYĆ NIE PRZYGOTOWANY.OCENIAM HOTEL NA JAKIEŚ 3,5* MOŻE SŁABE 4*.NIE JEST WART SWOJEJ CENY.PLAŻA MAŁA BRUDNA ,WODA Z ZAPACHEM SMARU.OKL0LICA NIE CIEKAWA .DOBRZE ŻE WSPANIAŁA ZABYTKOWA I ZACHWYCAJĄCA WYSPA REKOMPENSUJE MINUSY HOTELU.

HOTEL POTRZEBUJE ODNOWIENIA.STARY BRUDNY.POKOJE W MIARĘ OK ALE NP W ŁAZIENCE NIE MOŻNA BYŁO ZAMKNĄĆ KABINY PRYSZNICOWEJ.POKOJE OD ULICY -OKROPNY HAŁAS-NIE MOŻNA SIEDZIEĆ NA BALKONIE.POLECAM DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SALONÓW MASAŻU.OBOK HOTELU ULICA CZERWONYCH LATARNI.BLISKO PRZYSTANEK AUTOBUSOWY -MOŻNA ZWIEDZAĆ.JEDZENIE DELIKATNIE MÓWIĄC ŚREDNIA-DOBRZE ŻE NIE KUPIŁEM POSIŁKÓW.SZEF NAKŁADAŁ MI NALEŚNIKI BRUDNYMI RĘKAMI.NIE POWIADOMIONO MNIE ŻE W HOTELU WYMAGANA JEST KAUCJA 300 EURO-MOGŁEM BYĆ NIE PRZYGOTOWANY.OCENIAM HOTEL NA JAKIEŚ 3,5* MOŻE SŁABE 4*.NIE JEST WART SWOJEJ CENY.PLAŻA MAŁA BRUDNA ,WODA Z ZAPACHEM SMARU.OKL0LICA NIE CIEKAWA .DOBRZE ŻE WSPANIAŁA ZABYTKOWA I ZACHWYCAJĄCA WYSPA REKOMPENSUJE MINUSY HOTELU.

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Piotr

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Wybrałem ten Hotel bo byłem w innych Intercontynetalach i było super np.Intercontynental w Warszawie-pyszne jedzenie i wspaniały basen z widokiem.Na Malcie bardzo słabe 4*.pokoje w mirę ładne i duże .miałem od strony ulicy -hałas straszny i w dzień i w nocy,dobrze że były podwójne drzwi-nie można posiedzieć na balkonie.problemy z prysznicem ,kabina -nie można było zamknąć.woda albo bardzo zimna i momentalnie bardzo gorąca-uciążliwe.wszędzie brudno.jedzenie słabe.Szew nakładał mi brudnymi rękami naleśniki na talerz-podziękowałem.Ciesze się że nie wziołem pełnego wyżywienia.plarza okropna woda śmierdzi smarem wszędzie śmieci.HOTEL DLA KOGOŚ KTO PRZYJECHAŁ NA SEX TURYSTYKĘ -OBOK HOTELU UL.CZERWONYCH LATARNI.DOBRY PUNKT WYPADOWY ŻEBY ZWIEDZAĆ PIĘKNĄ MALTĘ-PRZYSTANEK OBOK HOTELU ALE HOTEL NIE JEST WART SWOJEJ CENY.POJECHAŁEM Z POZNAŃSKIEGO BIURA PODRÓRZY I NIE UPRZEDZONO MNIE ŻE PRZY ZAMELDOWANIU BĘDĘ PŁACIŁ KAUCJĘ ZA POBYT.NAJPIERW BYŁO TO 1200 EURO ,PÓŻNIEJ OKAZAŁO SIĘ ŻE TO POMYŁKA I ZABLOKOWANO MI KARTĘ NA 300 EURO-WOLĘ BYĆ PRZYGOTOWANY NA TAKIE NIESPODZAINKI.HOTELU NIE POLECAM MALTĘ I TRAVEL PLANET TAK.POZDRAWIAM PIOTR Z POZNANIA

Wybrałem ten Hotel bo byłem w innych Intercontynetalach i było super np.Intercontynental w Warszawie-pyszne jedzenie i wspaniały basen z widokiem.Na Malcie bardzo słabe 4*.pokoje w mirę ładne i duże .miałem od strony ulicy -hałas straszny i w dzień i w nocy,dobrze że były podwójne drzwi-nie można posiedzieć na balkonie.problemy z prysznicem ,kabina -nie można było zamknąć.woda albo bardzo zimna i momentalnie bardzo gorąca-uciążliwe.wszędzie brudno.jedzenie słabe.Szew nakładał mi brudnymi rękami naleśniki na talerz-podziękowałem.Ciesze się że nie wziołem pełnego wyżywienia.plarza okropna woda śmierdzi smarem wszędzie śmieci.HOTEL DLA KOGOŚ KTO PRZYJECHAŁ NA SEX TURYSTYKĘ -OBOK HOTELU UL.CZERWONYCH LATARNI.DOBRY PUNKT WYPADOWY ŻEBY ZWIEDZAĆ PIĘKNĄ MALTĘ-PRZYSTANEK OBOK HOTELU ALE HOTEL NIE JEST WART SWOJEJ CENY.POJECHAŁEM Z POZNAŃSKIEGO BIURA PODRÓRZY I NIE UPRZEDZONO MNIE ŻE PRZY ZAMELDOWANIU BĘDĘ PŁACIŁ KAUCJĘ ZA POBYT.NAJPIERW BYŁO TO 1200 EURO ,PÓŻNIEJ OKAZAŁO SIĘ ŻE TO POMYŁKA I ZABLOKOWANO MI KARTĘ NA 300 EURO-WOLĘ BYĆ PRZYGOTOWANY NA TAKIE NIESPODZAINKI.HOTELU NIE POLECAM MALTĘ I TRAVEL PLANET TAK.POZDRAWIAM PIOTR Z POZNANIA

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 12 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 13 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Środa 15 °C temperatura w nocy 14 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować