Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Hiszpanii

Hotel Iberostar Playa De Muro

Ocena: 4/5

Hiszpania, Majorka, Playa de Muro

Tuż przy plaży Kilka basenów Bogata oferta sportów i aktywności Ładne otoczenie

Więcej o hotelu

od 3 139 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Zaledwie kilka kroków od piaszczystej plaży leży hotel Iberostar Playa de Muro. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Puerto de Alcudia jest oddalone o około 5 km (Alcudia około 6 km, Can Picafort około 6 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 200 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: PN S'Albufera (ok. 200 m), Hidropark (ok. 6 km), Roman Ruins Alcudia (ok. 6 km) oraz Son Real (ok. 15 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 13 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 60 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 446 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sklep oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się cztery klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Woda, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, piwo, wino, lokalne alkohole oraz przekąski w określonych godzinach.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, bilard (za opłatą), siatkówka plażowa i aerobik. Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 8 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, hammam i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji, mini klub (dla dzieci w wieku od 8 - 17 lat), przedszkole i baby-sitting (za dodatkową opłatą). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI - WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00-17:00, kończy o godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę online w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem.
Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
CENA NIE ZAWIERA TRANSFERU (wyloty od 01.11.2024 do końca marca 2025) - transfer prwytatny na zapytanie-kontakt z biurem.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Balearów w hotelach zlokalizowanych w Magaluf, Playa de Palma oraz Arenal wprowadzone są zasady dotyczącego ograniczenia spożywania alkoholu.
Turystyczne obiekty noclegowe mogą sprzedawać napoje alkoholowe wyłącznie pojedynczo i za cenę widniejącą w posiadanym cenniku. NIE mogą oferować napojów alkoholowych w cenie pobytu, z wyjątkiem maksymalnie trzech jednostek napoju alkoholowego na klienta oraz usługi lunchu lub kolacji, co oznacza, że  napoje alkoholowe wydawane są jedynie podczas obiadu i kolacji w limicie 3 szt na os., pomiędzy posiłkami napoje alkoholowe są płatne.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 28 opinii)

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

221. najwyższa ocena z 2353 hoteli w Majorka

Karel B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.9. - 30.9.2024 Oceniono: Październik 2024

Iberostar Playa De Muro Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Absolutnie idealny, nie ma na co narzekać.

Absolutnie idealny, nie ma na co narzekać.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Naszym zdaniem znakomite.

Wyżywienie
Absolutnie niesamowity wybór, niczego nie brakowało i wszystko było naprawdę dobrze przygotowane i smakowało wyśmienicie.

Obsługa w hotelu
Te, których używaliśmy, były doskonałe.

Plaża
Spełnił nasze wymagania. Było czysto, a wejście do wody było bardzo wygodne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.9. - 29.9.2024 Oceniono: Październik 2024

Iberostar Playa De Muro Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

To było jak oddział położniczy. Strasznie dużo naprawdę małych dzieci. Gdyby nie krzyki i płacz. to byłoby wspaniale.

To było jak oddział położniczy. Strasznie dużo naprawdę małych dzieci. Gdyby nie krzyki i płacz. to byłoby wspaniale.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Filtruj opinie

Karel B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.9. - 30.9.2024 Oceniono: Październik 2024

Iberostar Playa De Muro Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Absolutnie idealny, nie ma na co narzekać.

Absolutnie idealny, nie ma na co narzekać.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Naszym zdaniem znakomite.

Wyżywienie
Absolutnie niesamowity wybór, niczego nie brakowało i wszystko było naprawdę dobrze przygotowane i smakowało wyśmienicie.

Obsługa w hotelu
Te, których używaliśmy, były doskonałe.

Plaża
Spełnił nasze wymagania. Było czysto, a wejście do wody było bardzo wygodne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.9. - 29.9.2024 Oceniono: Październik 2024

Iberostar Playa De Muro Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

To było jak oddział położniczy. Strasznie dużo naprawdę małych dzieci. Gdyby nie krzyki i płacz. to byłoby wspaniale.

To było jak oddział położniczy. Strasznie dużo naprawdę małych dzieci. Gdyby nie krzyki i płacz. to byłoby wspaniale.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Petra K.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.8. - 22.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Iberostar Playa De Muro Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Majorka to niesamowite miejsce, polecam każdemu :-)

Majorka to niesamowite miejsce, polecam każdemu :-)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bezkonkurencyjny dla rodzin z dziećmi.

Wyżywienie
Super.

Obsługa w hotelu
Zachowanie personelu jest niezwykle przyjazne :-)

Plaża
Zachwycający.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aneta M.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 18.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Iberostar Playa De Muro Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Pięknie, pięknie…

Pięknie, pięknie…

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje były ładne, ale nasz pokój 1337 znajdował się na parterze i panował w nim silny zapach stęchlizny. Niestety pomimo tego, że prysznic był duży i nowoczesny, wypłynęła z niego cała woda i cała toaleta wielokrotnie była pod wodą. Wierzę jednak, że to naprawią. Któregoś wieczoru czekała nas nieprzyjemna niespodzianka, kiedy pod drzwiami naszego pokoju wszedł naprawdę duży karaluch. Pod drzwiami jest naprawdę duża szczelina, a ponieważ pokoje znajdują się na zewnątrz, mają tam łatwy dostęp. Można to również rozwiązać za pomocą listew i można tego uniknąć, ponieważ psuje to wrażenie hotelu.

Wyżywienie
Luksusowo, idealnie, kolorowo, idealnie i bardzo, bardzo smacznie. Doznania gastronomiczne zarówno o poranku, jak i w porze lunchu i kolacji. Wysokiej jakości napoje alkoholowe i bezalkoholowe przez cały dzień.

Obsługa w hotelu
Idealnie, nic nie było problemem. Jakość usług na wysokim poziomie. Byliśmy bardzo zaskoczeni czeskim personelem, którego było sporo. Dla mnie, osoby nie znającej ani angielskiego, ani hiszpańskiego, było to bardzo pomocne.

Plaża
Niesamowita plaża. Idealne morze. Wszystko czysto, temperatura wody bardzo przyjemna. Nigdy nie widziałem lepszego morza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zita K.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.7. - 17.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Iberostar Playa De Muro Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka

Droższy hotel, ale niesamowite wszystkie usługi i usługi

Droższy hotel, ale niesamowite wszystkie usługi i usługi

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój z częściowym widokiem na morze, sprzątany codziennie, wszelkie prośby (prześcieradło, kołdra) zostały zrealizowane w ciągu 20 minut. Niesamowita obsługa.

Wyżywienie
Zróżnicowane all inclusive. Każdego wieczoru oprócz ustalonego menu (min. 3 rodzaje mięs, makarony, ryż itp.) kolejna selekcja tematyczna (małże, makarony na x sposobów, hummus, ryby). Ogromny wybór dla wegetarian.

Obsługa w hotelu
Obsługa pierwszej klasy. Personel miły, uśmiechnięty.

Plaża
Plaża przy hotelu, oddzielona ogrodem, schludna, czysta, czyste morze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 15 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 13 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Wtorek 19 °C temperatura w nocy 9 °C

  • Środa 18 °C temperatura w nocy 9 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować